Person yder printerhjælp i hjemmet, fokus på effektiv løsning af printerproblemer.

Hjælp til printer i Hellerup

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Hellerup

Printereksperter til alle dine behov

Hjælp til printer

Opdatering af printer

Fejlfinding printer

Reparation af printer

Alle printeropgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste printereksperter i Hellerup

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Marc S..

København K

4,9
174 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Marc var meget venlig og meget dygtig til at klare opgaven, med at få ført ledninger rundt i huset, så jeg kunne få netværkskabel til et værelse langt fra routeren. Marc kan anbefales."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Alex R..

København S

5,0
33 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Supergodt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Shihab A..

København NV

5,0
25 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Super!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Kresten J..

København SV

5,0
15 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Kresten får fem stjerner herfra 💫"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Carl Emil Laub Nielsen V..

Hellerup

1,0
1 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ville ønske, at jeg kunne give Carl en fair anmeldelse for hans handyman evner, men måtte desværre trække accept af aftale tilbage, da Carl lige pludselig ville have betaling for kørsel, selvom det hele tiden havde været gennemsigtigt, hvor opgaven skulle udføres - og ved tvivl kunne man have spurgt. Jeg endte med at gå til en professionel, som klarede opgaven på stedet og knap en femtedel af den aftaæt pris + kørsel."

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Daniel T..

København S

5,0
13 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"lige hvad jeg havde brug for"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Michael F..

Værløse

4,9
401 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Så fint. Det gør jeg gerne igen"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Marcus S..

Rødovre

4,8
87 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

":)"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

ualmindelig flik fyr og et flot styk arbejde, man kan se at det er en der går op i service og levere bare. havde 3 ødelagte pcer og fik byttet frem og tilbage på dem så jeg ren faktisk havde 2 levende pc som er i top stand. arbejdet gik hurtigt og smerte frit. pcerne kom tilbage i flot indpakning så de ikke bliver ridset og alle restdele kom med retur. bedste reparationsoplevelse ever.

to pcer, som skal have byttet indmaden. en defekt og anden er slidt. huawei matebook 13

1.295,-

comment.user?.profileImg

"Grundig og opsætningen var perfekt. Han havde nogle udfordringer pga en besværlig mur og heldigvis havde han ekstra udstyr og kunne færdigegøre opgaven med det samme."

Wall Mount til Samsung 55" skal sættes på væg

499,-

comment.user?.profileImg

"En fin og helt igennem kompetent oplevelse."

Printeropsætning

1.000,-

comment.user?.profileImg

Meget grundig og omhyggelig. Meget serviceminded.

Det sidste mht installering af hjemmebiograf. Handler grundlæggende om at forbinde computer, projektor og lyd. Alt er indkøbt

2.000,-

comment.user?.profileImg

Flot arbejde udført på bedste vis§

It support i hjemmet

800,-

comment.user?.profileImg

FINT FINT

Efter nettet har været nede hele dagen, har jeg brug for en til at hjælpe med at slutte det til igen. Forventet hjælp ca. 15 minutter.

500,-

Gennemsnitlig anmeldelser af printereksperter

Baseret på 1458 Anmeldelser

4.90
1383
47
6
3
19

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Hellerup

Kortslutning af Boombox højtaler - udfra et par AI spørgsmål og billeder kan det løses af en der har basic electroniske kendskab og mulighed for at lodde.

400 kr.

Jeg kommer gerne ud med den på en adresse i Københavns området.

jeg skal have åbnet og slettet vores gamle firma iphones. så de kan bruges af nye medarbejdere. hvordan gør jeg det?

500 kr.

Jeg skal have åbnet og slettet alt på vores tre gamle iphones. så de kan bruges af nye medarbejdere. hvordan gør jeg det?

Installation af bilradio

1.000 kr.

Montering af autoradio Din 2 eller Din 1 hvis det passer bedre i Toyota Avensis Verso Diesel fra 2002 Reg. nr. GD91266. Jeg har taget den gamle radio ud og konsollen er adskilt. Jeg vedhæfter nogle billeder af konsol, stik og beslag. Jeg har endnu ikke købt radioen da det er svært at gennemskue hvilke der passer eller kan tilpasses. Vil gerne have en med skærm, hvis den kan tilpasses i konsollen. Det må gerne være nemt at tage radioen ud igen, uden at skulle skille hele konsollen ad igen. Jeg overvejer denne radio. Autoradio 1DIN med 7'' skærm & bakkamera - CarvillZ 9610W - Trådløs Apple Carplay & Android Auto

Opsætning af label printer

300 kr.

Få vores label printer Zebra ZD 203 til at virke på Vores nye kontor. Vi har problemer med opsætningen

Det sidste mht installering af hjemmebiograf. Handler grundlæggende om at forbinde computer, projektor og lyd. Alt er indkøbt

2.000 kr.

Alt er indkøbt. Alene at forbinde det teknisk

6 stk TV opkobling til + ny router

2.100 kr.

TV skal kobles til fællesantenne anlægget via en YouSee router til præcis 6 stk tv installationer i forskellige rum, idet vi har kablet forbindelserne. Kabel længde <100 cm Der er 100% fri tilgængelighed ved alle installationerne Jørgen Glæsel ********

Pc tilslutning til kameraer via switcher

1.000 kr.

Pc Windows skal optage og lagrer video fra 4 butikskameraer via switch rack

Landroid works M500 robotplæneklipper. Knapperne under displayed virker ikke, bortset on power knappen.

1.000 kr.

Landroid works robotplæneklipper. Knapperne under displayed under display virker ikke, bortset fra power knappen. Jeg kan derfor ikke indtaste sikkerhedskode og aktivere den.

Fikse/samle gaming pc

500 kr.

Jeg har fået nogle nye komponenter som skal i min pc. Men det virker ikke til at virke efter jeg selv har prøvet at sætte dem i. Det omhandler Lian li produkter, specifikt rgb fans, cpu cooler, strimer og psu

Rep af Sonos move højtaler

1.090 kr.

Rep af Sonos move højtaler der er helt død. Lyser kort i oplader lampen når den sættes i oplader. Er forsøgt genstartet ude. Held

Reparation af Sonos move højtaler

1.050 kr.

Helt død Sonos move højtaler der kun kort lyser rødt når den sættes i opladeren, ellers helt død….. har prøvet at resette den uden held

Samle en computer - alle dele er der

2.500 kr.

Samle en ny computer - alle hardware dele er der Komponenter: MSI MEG Z890 GODLIKE Bundkort LGA 1851, ATX, DDR5, 2x PCI-Express 5.0, 6x M.2 Intel Core Ultra 9 285K CPU Corsair AX1600i 1600W PSU Noctua NH-D15 G2 HBC CPU Køler for Intel Mid Tower (sort) Corsair Vengeance RGB DDR5 6000Mhz 64GB Kingston FURY Renegade M.2 NVME SSD 4TB Corsair MP700 PRO 2TB NVMe 2.0 M.2 SSD Kingston FURY Renegade PCIe M.2 NVME SSD 2TB MSI GeForce RTX 5070 Gaming Trio OC Noctua NF-A12x25 PWM Køleløsning: Luft Kabelføring: pæn kabelføring? Operativsystem: Skal det installeres? Yes - engelsk version Test: Yes

Hvad tilbyder printereksperter

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • For at finde hjælp til din printer via Handyhand skal du følge disse trin:

    1. Opret opgave: Opret allerførst din opgave på Handyhand-platformen. Her beskriver du nøjagtigt, hvad du har brug for hjælp til, f.eks. hjælp til en ny trådløs printer eller reparation af en 3D printer, og hvornår du gerne vil have det gjort.
    2. Angiv budget: Angiv, hvad du skønner at betale for opgaven, så handyhanderne bedre kan tilpasse deres bud til dine prismæssige forventninger.
    3. Modtag tilbud: Når din opgave er slået op på platformen, vil interesserede handyhandere fra dit lokalområde sende dig deres tilbud.
    4. Vælg en servicetekniker: Sammenlign de tilbud, du har fået, og vurdér, hvem der er den rette til at løse opgaven. 
    5. Acceptér og gå i gang: Når du har accepteret et tilbud fra en servicetekniker, kan hjælpen gå i gang med det samme. 
  • Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:

    • Reservation: Efter at have accepteret og bekræftet et bud fra en servicetekniker til din printer trækkes beløbet fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når arbejdet er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til din servicetekniker.

    Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som kunde, der ejer opgaven, i form af en kredit. Kreditten kan du også vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, vi tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der melder sig, har tid til at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har ønsket i opgavebeskrivelsen. 

  • Dan dig hurtigt et overblik over proceduren for fortrydelse og aflysning af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller følg vejledningen her: 

     

    Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:

    1. Logger ind på Handyhand-platformen.
    2. Går til “Mine opgaver”. 
    3. Vælger opgaven.
    4. Trykker “Flere muligheder”.
    5. Trykker “Aflys opgave”.

     

    Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8: 

    1. Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.

    2. Afsend anmodningen.

    3. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.

     

    Er der ingen reaktion fra handyhanderen – her IT-hjælperen – godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til dit kort. Du modtager også en mail herom. 

    Du kan altid vælge at genopslå opgaven på platformen, hvis du ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.

  • Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.

  • Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders oplevelser og erfaringer med handyhanderne. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte IT-hjælper, man kan finde via Handyhand. Dette giver et godt indblik i, hvem der har erfaring med forskellige printeropgaver, når man søger hjælp til f.eks. Epson eller trådløse printere eller kopimaskiner.

  • I Handyhand står vi klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og din servicetekniker. Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.
  • I kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem, som giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis der bliver brug for at lave ændringer i jeres aftale eller brug for at modtage support hos Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for dette beskedsystem.

  • Ja, når servicen på printeren er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret. Det gør du inde på Handyhands platform. På den måde kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en IT-hjælper til samme printerservice eller -reparation. 

  • Du indleder med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige serviceteknikere eller IT-hjælpere komme med deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Du kan så vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud matcher dine ønsker og behov, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • Træf den mest velovervejede beslutning om valg af servicetekniker til din printer på baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet, man kan finde inde på den enkelte handyhanders profil på platformen. 

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en printerekspert med Handyhand?

Når du finder hjælp til din printer gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:

  • Effektivt: Opret nemt og hurtigt din opgave og modtag med det samme tilbud fra handyhandere i nærheden af dig.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra de dygtige serviceteknikere, så du frit kan vælge det tilbud, der matcher det, du efterspørger. 
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov – også hvis du har særlige ønsker til opgaven.
  • Gennemsigtigt: Idet du har adgang til at se anmeldelser fra tidligere kunder, får du bred indsigt i serviceteknikernes tidligere arbejde og deres kvalifikationer.
  • Billigt: Med vores budsystem kan du finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Online estimat: Få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands betalingssystem.
  • Skadegodtgørelse: Få godtgjort din selvrisiko på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske uheld undervejs i en opgave.
  • Kundesupport: Vi står klar med hjælp fra start til slut, hvis det ønskes, for at sikre et gnidningsfrit forløb fra booking til betaling.
  • Lokale handyhandere: Grundlaget for en service tilpasset dine ønsker og behov udgøres af vores netværk af lokale handyhandere.

Handyhand gør det nemt at finde en printerekspert i hellerup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien printerekspert.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige printereksperter i hellerup, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Hjælp til printer kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500,00,- til 2.000,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!