Person yder printerhjælp i hjemmet, fokus på effektiv løsning af printerproblemer.

Hjælp til printer på Vesterbro

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder på Vesterbro

Printereksperter til alle dine behov

Hjælp til printer

Opdatering af printer

Fejlfinding printer

Reparation af printer

Alle printeropgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste printereksperter på Vesterbro

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Marc S..

København K

4,9
173 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Kadir Aslan G..

Roskilde

4,6
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Ingen kommentar"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Omar A..

Taastrup

4,9
9 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Omar er dygtig, hurtig og effektiv samt en behagelig mand. Min varmeste anbefaling."

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Alex R..

København S

5,0
33 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Supergodt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Dan M..

Roskilde

5,0
93 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Sød og høflig og det er perfekt lavet 😀🤩 god løsning til hvordan det skulle laves"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Kadir G..

Roskilde

4,4
7 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Hej! Jeg blev bedt om, at lukke aftalen, så han kunne få pengene kontant- og selv indberette på §§§§§§§§§§§§ om aftalen. Jeg giver ham pengene, og han udfører IKKE opgaven. Jeg har nu stået i mange måneder, og forsøgt at få fat på ham- uden held. Scam, øv"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Sam L..

Greve

5,0
116 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Godt gået! Han knoklede på indtil mine reoler var samlet, og resultatet blev rigtig godt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Kresten J..

København SV

5,0
15 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Kresten får fem stjerner herfra 💫"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

"Bassel nedtog og hængte to fjernsyn op for mig og var både sød og dygtig. Jeg er ovenud tilfreds med resultatet og kommer helt sikkert til at bruge Bassel igen, hvis jeg får behovet. Stor anbefaling."

Montering af to fjernsyn på vesterbro

950,-

comment.user?.profileImg

Høflig ung mand som tager opgaven seriøst. Alle aftaler blev overholdt.

IT arbejde

6.000,-

comment.user?.profileImg

"Super fin håndtering og rykkede hurtigt ud"

Opsætning af TV (inkl boring i gasbeton)

499,-

comment.user?.profileImg

God kommunikation, overholdte aftalte. Effektivt arbejde. Peter får min største anbefaling.

Montering af Quooker PRO3 inkl. CUBE

2.100,-

comment.user?.profileImg

Hurtig og dygtig. Venlig og imødekommende.

Installeret macafee på en Lenovo

500,-

comment.user?.profileImg

Super tilfreds

Samle en custom gaming pc

375,-

Gennemsnitlig anmeldelser af printereksperter

Baseret på 1403 Anmeldelser

4.90
1332
43
6
3
19

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver På Vesterbro

Computer blæser larmer meget efter flytning

550 kr

Computer blæser larmer meget. Det lyder som om at den sidder skævt pga. flytning

Computer blæser larmer efter flytning

470 kr

Jeg har en gamer computer der larmer efter flytning. Det lyder som om at blæser sidder skævt inde i computeren.

Hjælp til lys og knapper

2.000 kr

Hele panelet med trykknapper til lys og hastighed er gået løs. Når jeg trykker på en knap forsvinder den op i monteringspladen. Ellers er der ingen tekniske problemer med emhætten. Emhætten er helt tilgængeligt i åbent skab

Installation af nyt Netværkskort hos special-tandlæge, København C, Intel CT Gigabit desktop adaptor

1.500 kr

Behov for support i forhold til installation af nyt netværkskort på stationær pc samt evt.udskiftning af nyt internet kabel fra computer til røngten device på en tandlægeklinik. Kender endnu ikke afstanden.Jeg kender ikke til type/ model af computer eller server. Har indkøbt det nødvendige materiale - men kan gøres efter aftale. Nem adgang til computer Intel CT Gigabit adaptor - Det samme som sidder allerede cat-6 or higher Ethernet cable - usikker på længden gamle kort/ kabler skal ikke genanvendes' Der er nem adgang til computer og udstyr

Fjerne ir filter fra canon eos 450 kamera

770 kr

Fjernelse af ir filter i eos 450D kamera.

Montering af Quooker PRO3 inkl. CUBE

2.100 kr

Jeg har købt en Quooker Fusion Round inkl. PRO3 & CUBE, som jeg gerne vil have monteret og opsæ.Den skal tilsluttes til eksisterende vand. Der er plads i skabet og der er el forberedt, men dog uden stik. Se billeder.

Repetition af Fjernsyn

820 kr

Mit Samsung QE50Q60BAU begyndte lige pludselig at blive sort nede i det ene hjørne af skærmen og over 10-30min begyndte det stille at sprede sig til resten af skærmen. Vi afkoblet tv’et og brugte et gammelt i en periode. I dag har jeg så prøvet at tænde igen. Virkede fint, men efter 10min gik skærmen i sort, så tændte det igen, og blev sort. Fjernsynet sagde slukke lyden et par gange og efter lidt tid, stod det stille på et krakeleret billede. Så vidt jeg kan forstå, så er der ingen garanti på fjernsynet mere

Ps5 rep. Er I safe mode og kan og ikke opdatere. Den sidder fast i safe mode

Når jeg prøver at opdatere den så går den i gang men når den er færdig siger den der opstod en fejl ved opdatering jeg kan ikke bruge den eller noget den er bare fast i safe mode. Vil gerne have det lavet så hurtigt som muligt.

Jeg skal have installeret en ny keystone, så mit internet kan virke igen. Jeg har købt alle nødvendige reservedele.

500 kr

Jeg skal have skiftet en keystone. Fronten og den gamle keystone er fjernet, jeg mangler bare værktøjet til at kunne sætte den nye på. Reservedelene og den nye keystone er indkøbt. Det er typen RJ45 CAT6. Der er let adgang til installationen.

Dashcam Installation

1.200 kr

Installation of front and rear Viofo dashcam on VW ID3. Should be able to hide wires at integrate it with parking mode. Happy to drive over

It support i hjemmet

1.473 kr

Jeg har en pc som har haft et gratis virusprogram, nu er det udløbet. Jeg har ikke fået installeret et nyt og nu er jeg bange for at den er inficeret og jeg ønsker hjælp til at rede det jeg kan og til at fremtidssikre pc’en. Derudover har jeg en gammel IMac som jeg har brug for hjælp til at få gamle billeder og dokumenter ud af.

Hvad tilbyder printereksperter

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • For at finde hjælp til din printer via Handyhand skal du følge disse trin:

    1. Opret opgave: Opret allerførst din opgave på Handyhand-platformen. Her beskriver du nøjagtigt, hvad du har brug for hjælp til, f.eks. hjælp til en ny trådløs printer eller reparation af en 3D printer, og hvornår du gerne vil have det gjort.
    2. Angiv budget: Angiv, hvad du skønner at betale for opgaven, så handyhanderne bedre kan tilpasse deres bud til dine prismæssige forventninger.
    3. Modtag tilbud: Når din opgave er slået op på platformen, vil interesserede handyhandere fra dit lokalområde sende dig deres tilbud.
    4. Vælg en servicetekniker: Sammenlign de tilbud, du har fået, og vurdér, hvem der er den rette til at løse opgaven. 
    5. Acceptér og gå i gang: Når du har accepteret et tilbud fra en servicetekniker, kan hjælpen gå i gang med det samme. 
  • Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:

    • Reservation: Efter at have accepteret og bekræftet et bud fra en servicetekniker til din printer trækkes beløbet fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når arbejdet er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til din servicetekniker.

    Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som kunde, der ejer opgaven, i form af en kredit. Kreditten kan du også vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, vi tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der melder sig, har tid til at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har ønsket i opgavebeskrivelsen. 

  • Dan dig hurtigt et overblik over proceduren for fortrydelse og aflysning af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller følg vejledningen her: 

     

    Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:

    1. Logger ind på Handyhand-platformen.
    2. Går til “Mine opgaver”. 
    3. Vælger opgaven.
    4. Trykker “Flere muligheder”.
    5. Trykker “Aflys opgave”.

     

    Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8: 

    1. Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.

    2. Afsend anmodningen.

    3. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.

     

    Er der ingen reaktion fra handyhanderen – her IT-hjælperen – godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til dit kort. Du modtager også en mail herom. 

    Du kan altid vælge at genopslå opgaven på platformen, hvis du ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.

  • Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.

  • Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders oplevelser og erfaringer med handyhanderne. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte IT-hjælper, man kan finde via Handyhand. Dette giver et godt indblik i, hvem der har erfaring med forskellige printeropgaver, når man søger hjælp til f.eks. Epson eller trådløse printere eller kopimaskiner.

  • I Handyhand står vi klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og din servicetekniker. Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.
  • I kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem, som giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis der bliver brug for at lave ændringer i jeres aftale eller brug for at modtage support hos Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for dette beskedsystem.

  • Ja, når servicen på printeren er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret. Det gør du inde på Handyhands platform. På den måde kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en IT-hjælper til samme printerservice eller -reparation. 

  • Du indleder med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige serviceteknikere eller IT-hjælpere komme med deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Du kan så vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud matcher dine ønsker og behov, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • Træf den mest velovervejede beslutning om valg af servicetekniker til din printer på baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet, man kan finde inde på den enkelte handyhanders profil på platformen. 

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en printerekspert med Handyhand?

Når du finder hjælp til din printer gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:

  • Effektivt: Opret nemt og hurtigt din opgave og modtag med det samme tilbud fra handyhandere i nærheden af dig.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra de dygtige serviceteknikere, så du frit kan vælge det tilbud, der matcher det, du efterspørger. 
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov – også hvis du har særlige ønsker til opgaven.
  • Gennemsigtigt: Idet du har adgang til at se anmeldelser fra tidligere kunder, får du bred indsigt i serviceteknikernes tidligere arbejde og deres kvalifikationer.
  • Billigt: Med vores budsystem kan du finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Online estimat: Få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands betalingssystem.
  • Skadegodtgørelse: Få godtgjort din selvrisiko på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske uheld undervejs i en opgave.
  • Kundesupport: Vi står klar med hjælp fra start til slut, hvis det ønskes, for at sikre et gnidningsfrit forløb fra booking til betaling.
  • Lokale handyhandere: Grundlaget for en service tilpasset dine ønsker og behov udgøres af vores netværk af lokale handyhandere.

Handyhand gør det nemt at finde en printerekspert i københavn v til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien printerekspert.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige printereksperter i københavn v, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Hjælp til printer kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 750,00,- til 1.540,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!