
Se profil
Marc S..
København K
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"
Verifikationer
Info

Hjælp til printer
Opdatering af printer
Fejlfinding printer
Reparation af printer
Alle printeropgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
København K
verificeret
"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"
Info

Se profil
Roskilde
"Ingen kommentar"
Info

Se profil
Taastrup
"Omar er dygtig, hurtig og effektiv samt en behagelig mand. Min varmeste anbefaling."
Info

Se profil
København S
verificeret
"Supergodt."
Info
Se profil
Roskilde
"Sød og høflig og det er perfekt lavet 😀🤩 god løsning til hvordan det skulle laves"
Info

Se profil
Roskilde
"Hej! Jeg blev bedt om, at lukke aftalen, så han kunne få pengene kontant- og selv indberette på §§§§§§§§§§§§ om aftalen. Jeg giver ham pengene, og han udfører IKKE opgaven. Jeg har nu stået i mange måneder, og forsøgt at få fat på ham- uden held. Scam, øv"
Info

Se profil
Greve
verificeret
"Godt gået! Han knoklede på indtil mine reoler var samlet, og resultatet blev rigtig godt."
Info

Se profil
København SV
verificeret
"Kresten får fem stjerner herfra 💫"
Info

"Bassel nedtog og hængte to fjernsyn op for mig og var både sød og dygtig. Jeg er ovenud tilfreds med resultatet og kommer helt sikkert til at bruge Bassel igen, hvis jeg får behovet. Stor anbefaling."
Montering af to fjernsyn på vesterbro
950,-

Høflig ung mand som tager opgaven seriøst. Alle aftaler blev overholdt.
IT arbejde
6.000,-

"Super fin håndtering og rykkede hurtigt ud"
Opsætning af TV (inkl boring i gasbeton)
499,-

God kommunikation, overholdte aftalte. Effektivt arbejde. Peter får min største anbefaling.
Montering af Quooker PRO3 inkl. CUBE
2.100,-

Hurtig og dygtig. Venlig og imødekommende.
Installeret macafee på en Lenovo
500,-

Super tilfreds
Samle en custom gaming pc
375,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Computer blæser larmer meget efter flytning
550 kr
Computer blæser larmer meget. Det lyder som om at den sidder skævt pga. flytning
Computer blæser larmer efter flytning
470 kr
Jeg har en gamer computer der larmer efter flytning. Det lyder som om at blæser sidder skævt inde i computeren.
Hjælp til lys og knapper
2.000 kr
Hele panelet med trykknapper til lys og hastighed er gået løs. Når jeg trykker på en knap forsvinder den op i monteringspladen. Ellers er der ingen tekniske problemer med emhætten. Emhætten er helt tilgængeligt i åbent skab
Installation af nyt Netværkskort hos special-tandlæge, København C, Intel CT Gigabit desktop adaptor
1.500 kr
Behov for support i forhold til installation af nyt netværkskort på stationær pc samt evt.udskiftning af nyt internet kabel fra computer til røngten device på en tandlægeklinik. Kender endnu ikke afstanden.Jeg kender ikke til type/ model af computer eller server. Har indkøbt det nødvendige materiale - men kan gøres efter aftale. Nem adgang til computer Intel CT Gigabit adaptor - Det samme som sidder allerede cat-6 or higher Ethernet cable - usikker på længden gamle kort/ kabler skal ikke genanvendes' Der er nem adgang til computer og udstyr
Fjerne ir filter fra canon eos 450 kamera
770 kr
Fjernelse af ir filter i eos 450D kamera.
Montering af Quooker PRO3 inkl. CUBE
2.100 kr
Jeg har købt en Quooker Fusion Round inkl. PRO3 & CUBE, som jeg gerne vil have monteret og opsæ.Den skal tilsluttes til eksisterende vand. Der er plads i skabet og der er el forberedt, men dog uden stik. Se billeder.
Repetition af Fjernsyn
820 kr
Mit Samsung QE50Q60BAU begyndte lige pludselig at blive sort nede i det ene hjørne af skærmen og over 10-30min begyndte det stille at sprede sig til resten af skærmen. Vi afkoblet tv’et og brugte et gammelt i en periode. I dag har jeg så prøvet at tænde igen. Virkede fint, men efter 10min gik skærmen i sort, så tændte det igen, og blev sort. Fjernsynet sagde slukke lyden et par gange og efter lidt tid, stod det stille på et krakeleret billede. Så vidt jeg kan forstå, så er der ingen garanti på fjernsynet mere
Ps5 rep. Er I safe mode og kan og ikke opdatere. Den sidder fast i safe mode
Når jeg prøver at opdatere den så går den i gang men når den er færdig siger den der opstod en fejl ved opdatering jeg kan ikke bruge den eller noget den er bare fast i safe mode. Vil gerne have det lavet så hurtigt som muligt.
Jeg skal have installeret en ny keystone, så mit internet kan virke igen. Jeg har købt alle nødvendige reservedele.
500 kr
Jeg skal have skiftet en keystone. Fronten og den gamle keystone er fjernet, jeg mangler bare værktøjet til at kunne sætte den nye på. Reservedelene og den nye keystone er indkøbt. Det er typen RJ45 CAT6. Der er let adgang til installationen.
Dashcam Installation
1.200 kr
Installation of front and rear Viofo dashcam on VW ID3. Should be able to hide wires at integrate it with parking mode. Happy to drive over
It support i hjemmet
1.473 kr
Jeg har en pc som har haft et gratis virusprogram, nu er det udløbet. Jeg har ikke fået installeret et nyt og nu er jeg bange for at den er inficeret og jeg ønsker hjælp til at rede det jeg kan og til at fremtidssikre pc’en. Derudover har jeg en gammel IMac som jeg har brug for hjælp til at få gamle billeder og dokumenter ud af.
Når du overvejer at hyre hjælp til en printer via Handyhand, kan det være rart at være lidt forberedt på, hvad servicen indebærer, hvilket udstyr og hvilke materialer der bruges og meget mere. Læs med her, så du kender til alt det praktiske, og bliv klædt på til at træffe de rette beslutninger, inden du hyrer hjælp på platformen.
Det er rart at vide, hvilke problemer med en printer eller kopimaskine man kan få hjælp til af en servicetekniker. En servicetekniker med forstand på printere tilbyder typisk en række services, som omfatter:
Ja, denne service kan man også støde på under termer som:
Enkeltpersoner, der specialiserer sig i at yde service inden for kategorien ‘hjælp til printer’, kaldes ofte:
Her er noget af det mest almindelige udstyr, der anvendes, når man løse problemer med en printer:
I de fleste tilfælde kan en IT-hjælper medbringe det nødvendige udstyr som en del af servicen. Men det kan også være, at du selv ligger inde med en del af remedierne og kan stille dem til rådighed. Det vigtigste er, at I sammen aftaler det forud for opgavestart, så I sikrer jer, at I er enige, og at I er dækket ind.
Her er nogle af de mest almindelige produkter og materialer, det kræver at få en printer til at fungere igen:
Mange serviceteknikere, der tager sig af printere, kan tilbyde at medbringe diverse materialer til brug for arbejdet, mens andre forventer, at kunden sørger for at anskaffe disse. Det vigtigste er, at I aftaler det indbyrdes og er enige forud for aftalens start. Sørg også for, at det I aftaler, er afspejlet i buddet.
Nogle af de særlige teknikker, der bruges, når man skal udbedre nogle problemer med en printer, er:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvilket omfang opgaven har, hvilken printer det drejer sig om, og hvor vanskelig opgaven umiddelbart er. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. IT-hjælpere byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes som udgangspunkt ikke nogen tilskud til at modtage hjælp til en printer. Skat tilbyder heller ikke fradrag for servicen.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at finde hjælp til din printer via Handyhand skal du følge disse trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som kunde, der ejer opgaven, i form af en kredit. Kreditten kan du også vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, vi tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der melder sig, har tid til at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har ønsket i opgavebeskrivelsen.
Dan dig hurtigt et overblik over proceduren for fortrydelse og aflysning af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller følg vejledningen her:
Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:
Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8:
Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
Afsend anmodningen.
Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.
Er der ingen reaktion fra handyhanderen – her IT-hjælperen – godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til dit kort. Du modtager også en mail herom.
Du kan altid vælge at genopslå opgaven på platformen, hvis du ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders oplevelser og erfaringer med handyhanderne. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte IT-hjælper, man kan finde via Handyhand. Dette giver et godt indblik i, hvem der har erfaring med forskellige printeropgaver, når man søger hjælp til f.eks. Epson eller trådløse printere eller kopimaskiner.
I Handyhand står vi klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og din servicetekniker. Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:
I kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem, som giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis der bliver brug for at lave ændringer i jeres aftale eller brug for at modtage support hos Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for dette beskedsystem.
Ja, når servicen på printeren er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret. Det gør du inde på Handyhands platform. På den måde kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en IT-hjælper til samme printerservice eller -reparation.
Du indleder med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige serviceteknikere eller IT-hjælpere komme med deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Du kan så vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud matcher dine ønsker og behov, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Træf den mest velovervejede beslutning om valg af servicetekniker til din printer på baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet, man kan finde inde på den enkelte handyhanders profil på platformen.
En servicetekniker, der kan yde hjælp til en printer, kan hjælpe mange forskellige mennesker og steder. Her er nogle af de mest almindelige kunder:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste servicetekniker til en printer, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med vedkommende. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld, så du undgår dette og kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Servicen udføres typisk der, hvor printeren befinder sig. Det vil sige, at det ofte vil være i det private hjem, på kontoret eller lignende steder. Har du som kunde imidlertid andre ønsker, opfordrer vi til, at du drøfter disse med serviceteknikeren, så I sammen kan finde den rette løsning.
Serviceteknikeren kan ofte godt udføre arbejdet, uden at du er hjemme. Det er dog op til dig først at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Du bør også tage dette med i overvejelserne:
Det er vigtigt, at du og din servicetekniker er enige om jeres aftale. Drøft derfor i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at der kan arbejdes, uden at du er hjemme.
Nej, det kræver som regel ikke en uddannelse at udføre denne service. Men praktisk erfaring med teknik og kendskab til forskellige type printere er ofte afgørende.
Der er ikke nødvendigvis garanti på den hjælp, du får til din printer. Ikke alle handyhandere tilbyder garanti for deres arbejde. Derfor er det vigtigt, at du som kunde drøfter det med den enkelte handyhander, såfremt du ønsker garanti. På den måde kan spørgsmålet blive afklaret, inden arbejdet går i gang.
Når du finder hjælp til din printer gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en printerekspert i københavn v til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien printerekspert.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige printereksperter i københavn v, i post nr: 1359 til 2889.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hjælp til printer kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 750,00,- til 1.540,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!