Henrik S.
Ringsted
Seneste Anmeldelse
"Super professionelt arbejde, finder løsninger når der opstår problemer, alle aftaler overholdt. Jeg vil ikke tøve med at bruge Henrik igen."
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Ringsted
"Super professionelt arbejde, finder løsninger når der opstår problemer, alle aftaler overholdt. Jeg vil ikke tøve med at bruge Henrik igen."
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Sorø
"Super Service, god kommunikation fra start til slut og opgaven blev løst med smil og gå på mod. Jeg kan på det varmeste anbefale Sacha som vil bære mit første valg fremadrettet. Der var tale om rund fødselsdag 20 personer."
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Køge
"Heidi var super at hbe med på vores store dag! Vi havde en god samtale optil, for at være sikker på at forventningerne til arrangementet var afstemt. Hun og hendes kolega var smilende og fra de trådte ind ad døren, var der ingen bekymringer. Vi slappede totalt af og kunne nyde dagen. Der var bare styr på det!"
Frisk pige og pligtopfyldende. Kan anbefales.
Tjenere eller serverings M/K med erfaring ønskes til konfirmation fra ca 14 - 19.
2,200,-
Intet negativt, fin service og opgaven blev udført 👍
Serveringshjælp til bryllup
3,000,-
Hej
Hjælp til servering
2,500,-
Når jeg normalt skal anmelde, efterlader jeg normalt altid 1 stjerne til det ekstraordinære. Det gør jeg ikke denne gang. Den hyggelige finurlige og ekstrem søde kvinde vi fik ind af døren ku sku sit kram. Hold op en byrde der forsvandt fra vores skuldre, til vores bryllups reception. Vi ses helt klart igen. ❤️
Hjælp til fest
1,600,-
Det var en fornøjelse at have Christine ude og hjælpe til vores julefrokost.
Servering og afrydning
1,300,-
God oplevelse.
Servering og oprydning til fest
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Opsætning af pull up bar
1,378 kr
Ringsted
Jeg skal have sat en pullup bar op i mit lille træningsrum. Pullup baren er beregnet til at skulle monteres på en væg over dørkarmen. Som det er nu er pladsen mellem dørkarm og loftet for lille med ca. 1,5 cm så måske dørkarmen kan tilpasses? Jeg er i tvivl om hvad væggen er lavet af og om den er stærk nok til at kunne holde til pull up baren når den tages i brug. Jeg tror måske det er Leca blokke som så er blevet fuld spartlet
Bartender til 50 års fødselsdag
3,000 kr
Ringsted
Bartender søges til privat 50 års fødselsdag, skal kunne lave gode cocktails. Antal gæster 50, 6-7 forskellige cocktails på menuen. Vi sørger for al indkøb og udstyr hvis nødvendigt.
Hjælp til 40 års fødselsdag
1,300 kr
Ringsted
Vi skal holde dobbelt 40 års fødselsdag i egen have. Temaet er så afslappet som muligt, med kage om eftermiddagen, “grill selv” med tilbehørsbuffet som aftensmad og isvafler som dessert. Vi har brug for en som kan holde styr på det praktiske… sætte mad (typisk fade som allerede er klar) frem og tage af. Tage service væk og løbende holde opvasken nede. Sørge for at sætte drikkevarer frem og fylde op i køleskabet. Vi tænker at have brug for hjælpen mellem kl. 13 - 20
Serveringshjælp til bryllup
5,000 kr
Ringsted
Jeg søger 2 serverings personer til et bryllup den 31 august fra kl 11 til nat maden er serveret tænker ikke senere end kl 21 . Der skal være buffet så de skal hjælpe led at sætte det klart og rydde af og opvask samt lave klar til kaffe og klar til natmad til sidst . Der vil være 36 i alt hvor de 10 er børn . Er det noget i gør jer i?
Serverings personale til bryllup
4,500 kr
Ringsted
Servering af velkomst drink og bryllupskage, anretning og servering af 3 retters buffet, servering af drikkevarer, afrydning mellem retter, servering af kaffe, løbende opvask og oprydning under festen. Cirka 60 gæster og køkken med industriopvasker på stedet. Forventet arbejdstid er 13:00 til 23:00. Skal bruge 2-3 personer.
Ballon dekoration og rød løber
2,000 kr
Ringsted
ballon dekoration til facaden åbnings reception, og lån af en røde løber. balloner hele vejen kun omkring indgang. mit direkte nr. ********.
Buffet og opvask til bryllup
3,500 kr
Ringsted
Klargøring/Severing til buffetbord, samt opvask til 100 mennesker, bryllup
Privat middag med kok
3,000 kr
Ringsted
Vi ønsker private dining med kok der kommer og tilbereder og anretter maden på adressen. Middag omkring kl. 18-18.30. Vi er 5 personer.
Hvis du mangler telt til konfirmation, bryllup, fødselsdage osv. Så gå ind og book hos **** *** ***
5,000 kr
Ringsted
MANGLER DU TELT I ÅR, TIL BRYLLUP, FØDSELSDAG, BOOK HOS **** *** ***, VI HAR ALT TIL AT GØRE DIN FEST GOD!!
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i ringsted til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i ringsted, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,500.00,- til 3,750.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!