Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Boeslunde
"Camilla gjorde et vanvittigt godt stykke arbejde. Jeg er fuldt ud tilfreds med det hele. 5 stjerner herfra."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Sorø
"Super Service, god kommunikation fra start til slut og opgaven blev løst med smil og gå på mod. Jeg kan på det varmeste anbefale Sacha som vil bære mit første valg fremadrettet. Der var tale om rund fødselsdag 20 personer."
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Frisk pige og pligtopfyldende. Kan anbefales.
Tjenere eller serverings M/K med erfaring ønskes til konfirmation fra ca 14 - 19.
2,200,-
Intet negativt, fin service og opgaven blev udført 👍
Serveringshjælp til bryllup
3,000,-
Hej
Hjælp til servering
2,500,-
Når jeg normalt skal anmelde, efterlader jeg normalt altid 1 stjerne til det ekstraordinære. Det gør jeg ikke denne gang. Den hyggelige finurlige og ekstrem søde kvinde vi fik ind af døren ku sku sit kram. Hold op en byrde der forsvandt fra vores skuldre, til vores bryllups reception. Vi ses helt klart igen. ❤️
Hjælp til fest
1,600,-
Det var en fornøjelse at have Christine ude og hjælpe til vores julefrokost.
Servering og afrydning
1,300,-
God oplevelse.
Servering og oprydning til fest
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bartender
2,000 kr
Skælskør
Vi søger en bartender til vores bryllup, og det kommer nok til at være i tidsrummet 21-04. Vi skal nok sørge for at alting er der, du skal bare lave drinks til os :) Det kommer til at være Gin hass, tequila sunrise, brandbil, isbjørn og filur. Det kommer til at være diverse små shots som der også skal hælles op. Vi kommer til at være omkring de 50-55 gæster, og der er bar setup som der står indenfor :) Kom gerne med et bud på pris Mvh Monique og Morten
Hjælpende hånd/tjener til bryllup
5,000 kr
Skælskør
Vi skal holde bryllup og har derfor brug for ca 3 personer som tjenere/hjælpende hånd i løbet af dagen (ca 15:00-24:00). - Hjælp til reception (opsætning af reception) - Servere snacks & drinks til reception - Hjælp til oprydning efter reception - Servere mad til aften (60-65 gæster, shared food), sørge for drikkevarer - Opvask & oprydning efter mad
Bartender
2,000 kr
Skælskør
Vi søger en bartender til vores bryllup, og det kommer nok til at være i tidsrummet 21-04. Vi skal nok sørge for at alting er der, du skal bare lave drinks til os :) Kom gerne med et bud på pris Mvh Monique og Morten
Serveringspersonale til bryllup
1,000 kr
Skælskør
Jeg skal bruge noget serverings personale til vores store dag, du skal sætte maden op på fade, og tage folks tomme tallerkener ud når de er færdige. Så skal der også laves kaffe i løbet af dagen, og gøres kage bord klar. Det vil så også siges at du/i skal tage opvasken i løbet af dagen. Vi har dækket bordere op på forhånd så det skal i ikke være bekymret for :) Det eneste krav der er, er at du/i skal have en hvid skjorte på og sorte bukser. Har du/i evt flere sprøgsmål så kontakt mig gerne!
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i skælskør til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i skælskør, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,000.00,- til 5,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!