Emilie L.
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Roskilde
"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Roskilde
"Kan varmt anbefale Line og hendes hjælper Julie. Smilende og imødekommende og har styr på hvad der skal laves. De var og hjælpe med servering mm. til min 50 års fødselsdag. Skønt når man bare kan nyde sin fest."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Hedehusene
"Super effektiv og dygtig!"
Frisk pige og pligtopfyldende. Kan anbefales.
Tjenere eller serverings M/K med erfaring ønskes til konfirmation fra ca 14 - 19.
2,200,-
Intet negativt, fin service og opgaven blev udført 👍
Serveringshjælp til bryllup
3,000,-
Hej
Hjælp til servering
2,500,-
Vi havde en oplevelse og fik både kompetent og venlig hjælp til vores datters barnedåb. Tak for det :-)
Hjælp i køkken til barnedåb
700,-
Havde en fantastisk oplevelse med Christine til min datters konfirmation. Der var styr på det hele, og jeg kunne bruge dagen på at være sammen med gæsterne og at nyde dem om min datter. Vi havde bestilt mad udefra, og hun styrede bare opsætning, udskiftning, afrydning af både mad og borde, samtidig med at køkkenet var nydeligt og ryddet. De største anbefalinger herfra, og klart en tanke om at bruge hende gang vores yngste datter skal konfirmeres eller i anden tilsvarende sammenhæng.
Hjælp i køkkenet til konfirmation
2,400,-
Super dejlig hjælp! Kan kun anbefale Christine 😊
Servering barnedåb
1,600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp i køkken til barnedåb
700 kr
Roskilde
Vi har brug for hjælp i køkkenet til barnedåb i vores eget hjem/have. Det er et uformelt arrangement. Vi bliver 30 voksne og 10 børn. Den primære opgave vil være at rydde af og vaske op løbende. Der er en almindelig opvaskemaskine, men der skal også vaske nogle fade mm. i hånden. Der udover skal der hjælpes med at sætte mad frem, fylde op løbende samt lune pølsehorn mv. Det er i tidsrummet fra kl. 12 til ca. kl. 17/18.
Fotografing barnedåb
700 kr
Roskilde
Skal bruge en til at tage billeder til vores søns barnedåb. Stemningsbilleder når folk ankommer samt i kirken. Evt en time eller to til festen an på prisen. Der skal bare klikkes en masse billeder. De skal ikke redigeres efterfølgende. Men blot sendes pr mail eller lignende. Så hvis det kun er i kirken 1,5 times tid - pris på dette samt pris hvis det er efter. Så det i alt er ca 3 timer. Det foregår i Roskilde. Der er 3,2 km fra kirke til festlokale. Dåben starter kl 12
Hjælp til servering
1,500 kr
Roskilde
Servering af velkomst drinks, opsætning af mad, fjerne mad, lave kaffe, stille drikkelse + kage frem. Vi bliver 50 i tidsrummet 12-17. Vi har bestilt tapas udefra så skal blot sættes op på et anretter bord, sammen med drikkelse etc. Folk henter selv det de skal bruge. Kaffen laves og hældes på termokander, og sættes over på kage bordet (folk henter selv).
Mavedanser til fest 17.12.2024
3,000 kr
Roskilde
Hej, Jeg vil rigtig gerne booke en smuk og god Mavedanser til min fest som er d17.12. 2024 Max en time. Festen er til 200 mennesker Begivenheden ligger i ***
Serveringshjælp og oprydning til fest
1,200 kr
Roskilde
Serveringshjælp og forefaldende opgaver (afrydning og opvask mv) ifm lille 40-års fest i privat hjem med 30-35 deltagere. Vi har to små børn og kunne derfor godt bruge en hånd til: Hjælp til at stille frokost an og rydde af. Hjælp til at lave kaffe og stille is-bord an og rydde af. Hjælp til at stille an til aftensmad og rydde af Hjælp til opvask og holde lidt ryddeligt igennem dagen. Der skal ikke laves mad :) Det har vi selv står på. Lørdag 15. Juni kl 12-18
Personale til privat fest
1,200 kr
Roskilde
Søger: Personale til privat fest Antal gæster: 53 voksne og 12 børn Varighed: kl. 14 til 21 - 7 timer Opgaver: servering, oprydning og bartending Servering: Der kommer mad udefra som skal anrettes som buffet, løbende opfyldning. Snacks ved velkomst og efter maden. Oprydning: Fjerne beskidt service, afskylning og sættes i kasser Bartending: Vi har en bar så det kræver mere at der er is/glas og god stemning Lokale: Privat med stort telt og have Tidspunkt: Lørdag d. 15 juni fra kl. 14 og gæsterne kommer først fra kl. 15.
Servering ved 70 års fødselsdag
1,868 kr
Roskilde
servering ved 70 års fødselsdag
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i roskilde til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i roskilde, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 1,940.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!