Simon D.
Middelfart
Seneste Anmeldelse
"Super fin fyr og altid dejligt når folk overholder deres aftaler. Jeg vil helt sikkert bruge Simon igen næste gang :)"
Fest rengøring
Dybdegående fest rengøring
Lejlighedsvis fest rengøring
Hurtig fest rengøring
Generel fest rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Middelfart
"Super fin fyr og altid dejligt når folk overholder deres aftaler. Jeg vil helt sikkert bruge Simon igen næste gang :)"
Frederiksberg C
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Tilst
"God og arbejdsom."
Store Merløse
"Super nice and clean 😊"
Behagelig oplevelse med rengøring :)
Slutrengøring lejebolig 90m2
1,500,-
Super service og yderst behagelig 👌
Rengøring
800,-
Tak for godt arbejde, Marita :-)
rengøring af parcelhus
500,-
Der blev lavet et rigtigt flot arbejde, tak for det
Slutrengøring af lejlighed 90 m2
4,000,-
"Fantastiske drenge. Skide gode og venlige😊"
Komplet rengøring af hus
1,200,-
Benyamin og kollega hjalp os med udflytningsrengøring i Odense C. Nem og tydelig at kommunikere og samarbejde med, udførte et arbejde efter aftale og uden bemærkninger! 👍 Anbefales!
Udflyttningsrengøring
3,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring af dødsbo
1,115 kr
Odense S
62 m2 i moderne lejlighed. Vaske gulve og skabe Ordne fryser og køleskab
Rengøring af hus
3,000 kr
Odense NØ
Hus rengøres. 141m2. 1 køkken, 1 badeværelse. 1 bryggers. Resten stuer eller værelser. 1 trappeopgang. 2 plan.
Hjælp til Organisering og rengøring af lejlighed.
2,200 kr
Odense C
Jeg søger hjælp til følgende opgaver: 1. Omorganisering og rengøring af køkkenskabe og skuffer: • Systematisk omorganisering af køkkenskabe og skuffer for at optimere plads og overblik. • Grundig rengøring af alle køkkenskabe og skuffer i forbindelse med omorganiseringen. • Rengøring og omorganisering af tre vitrineskabe. 2. Grundig rengøring af lejlighed (85 kvm): Lejligheden består af: • To stuer. • To soveværelser. • Badeværelse. • Køkken. Lejligheden er pænt vedligehold og har haft fast rengøring i flere år. Opgaverne inkluderer: • Støvsugning og gulvvask: Trægulve i hele lejligheden (jeg har sæbe, moppe og spand). • Aftørring af overflader og paneler: Inkluderet i hele lejligheden. • Grundig rengøring af badeværelse: Medbring venligst effektive rengøringsprodukter. • Rengøring af køkken: • Ovn. • Mikroovn. • Køleskab (inklusive rengøring indvendigt). Ønsker til tilbud: • Angiv samlet pris for hele opgaven. • Beskriv jeres tilgang til omorganisering og rengøring. • Mulighed for at udføre opgaven på én dag foretrækkes. • Angiv eventuelle ekstra omkostninger, hvis I skal medbringe egne rengøringsprodukter Jeg ser frem til jeres tilbud og en dialog om opgaven!
Rense tagrende
1,000 kr
Odense SV
160 kvm parcelhus i et plan, tagrender skal renses.
Jævnlig rengøring af airbnb
Odense C
Hejj venner😄 🌟 Søger hjælp til rengøring og klargøring af Airbnb-lejligheder i Odense C 🌟 Jeg søger en pålidelig og grundig person, der kan hjælpe med rengøring og klargøring af nogle Airbnb-lejligheder i Odense C. Hvis du er interesseret, så send mig gerne en privat besked, hvor du: ✅ Fortæller lidt om dig selv! ✅ Beskriver, hvilke opgaver du ønsker at hjælpe med - samt hvis der er nogen du ikke gør! ✅ Angiver, hvad du ønsker i løn! Jeg glæder mig til at høre fra dig! 😊 (Del gerne opslaget, hvis du kender nogen, der kunne være interesseret.)
rengøring
250 kr
Odense C
rengøring odense centrum
Når du booker rengøringshjælp til rengøring efter fest, kan det være rart at være forberedt på, hvad servicen indebærer. Her kan du læse mere om, hvad typiske arbejdsopgaver inden for kategorien ‘rengøring efter fest’ indebærer, og du kan se, hvilket udstyr og hvilke rengøringsprodukter der typisk anvendes. Bliver klogere på det og meget mere, når du dykker ned i afsnittet her.
Når rengøringshjælpen, man hyrer, udføre sit arbejde, så består opgaven tit og ofte af følgende punkter:
Ja, rengøring efter fest kan også kaldes:
Den person eller det firma, som oftest udfører rengøring efter fester, kaldes:
De mest oplagte alternativer til at hyre hjælp til rengøringen, efter man har holdt fest, eller måder at forenkle rengøringen på, er:
Ofte anvender rengøringshjælpen disse forskellige redskaber til rengøring efter en fest:
Mange handyhandere medbringer eget udstyr som en del af deres service. Men det kan meget vel være, at stedet, hvor der holdes fest, allerede stiller nogle rengøringsremedier til rådighed, eller at du som ejer af opgaven gør. Derfor kan det godt betale sig at koordinere og i al fald aftale med hinanden på forhånd, så alting er parat, når rengøringsarbejdet skal til gå i gang.
Ofte indgår følgende rengøringsprodukter i rengøringen efter en fest:
Nogen gange medbringer rengøringshjælpen, man hyrer, egne rengøringsmidler. Andre gange stiller kunden dem til rådighed. Det er alt efter jeres aftale. Sørg derfor for at drøfte i detaljer, hvem der stiller hvad til rådighed for rengøringsarbejdet, og sørg også for, at jeres aftale er afspejlet i buddet.
En festrengøringshjælp benytter sig ofte af bestemte teknikker til sikring af, at rengøringen udføres dybdegående og effektivt, især efter en fest:
Du kan aftale direkte med din rengøringshjælp, hvilke metoder du ønsker, der anvendes.
Rengøringen begynder typisk med en vurdering af det område, der skal rengøres, samt mængden af snavs og affald. Derfor kan det tage alt fra et par timer til en hel dag, afhængigt af hvor stor festen har været, og hvor snavset der er.
Nogle faktorer, der kan forlænge eller forkorte tiden, det tager, er:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger især af, hvor stor rengøringsopgaven er, og om der stilles særlige krav til rengøringen som følge af, at der måske har været holdt stor fest. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser - ikke timepriser - og betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Det kan være værd at undersøge med Skat, om deres servicefradrag træder i kraft specifikt i forbindelse med rengøring efter fest. Læs om, hvad det dækker på Skats hjemmeside om fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Typiske modtagere af hjælpen til rengøring efter fest er:
Uanset, om du falder inden for en af kategorierne eller ej, er du altid velkommen til at slå din opgave op på vores platform.
Nej, når du bruger Handyhand-platformen til at hyre hjælp til rengøring efter en fest, behøver du ikke at lave en separat kontrakt med rengøringshjælpen, du hyrer. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Ja, det kan være vigtigt at tage hensyn til overfølsomhed og allergi i forbindelse med rengøring. Især hvis rengøringen skal udføres et sted, hvor beboerne er følsomme. Man kan tage højde for det på følgende måder:
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse. Dog kan nogle typer opgaver kræve specialviden - drøft derfor altid din opgaves indhold med den pågældende handyhander. Det kan også være en fordel, hvis handyhanderen har erfaring med lignende opgaver eller har taget kurser i rengøringsteknikker.
Der er mange gode grunde til at hyre hjælp til rengøring efter fest gennem Handyhand-platformen. Se de mange fordele her:
Handyhand gør det nemt at finde en fast rengøringshjælper i asperup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien fast rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige fast rengøringshjælpere i asperup, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Rengøring efter fest kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 2,750.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!