Person udfører rengøring efter fest, rydder op og støvsuger i stue.

Rengøring efter fest i Odense C

Udfyld en kort fomular og modtag bud fra private og virksomheder nær dig i Odense C

Rengøringsassistenter til alle dine behov

Lejlighedsvis festrengøring

Rengøring af hjem og festlokaler

Rengøring efter bryllup, konfirmation, jubilæum, mm.

Køkken, lokaler, toiletter mm.

Og meget mere!

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste rengøringsassistenter i Odense C

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Henriette Ferrarese V..

Odense C

5,0
8 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"God kommunikation. Flot arbejde 👌"

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lasse P..

Odense C

4,1
29 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Lasse dukkede aldrig op"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mathilde R..

Odense M

3,7
3 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Der står i annoncen man selv skal medbringe alt, det første hun spørger om er “hvad med rengørings artikler” - Jeg svare det står i annoncen du skal medbringe alt. Det synes hun var en dårlig tone, så hun annullere. Nye generation, der skal ikke meget til."

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Jonas A..

Odense C

5,0
7 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

""Kanon søde unge mænd , hurtige , effektive hjælp …. Tusind tak Jonas og Jesper 👍💪🤗""

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Elena A..

Store Merløse

4,8
111 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"I’ve booked Elena for the first time and to be honest was the best thing I did. Elena did an amazing job! I definitely would book again 💫"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Oliver S..

Odense S

4,4
9 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"God indsats👍"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Zahida Parvin M..

Albertslund

4,9
102 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Opgaven er udført fuldt tilfredsstillende med stor venlighed, grundighed og dygtighed"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Sui H..

Odense C

5,0
1 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Holder aftale og god til at forstå budskabet, også skriftlig instruks og finde ud af ting selv."

Verifikationer

Info

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Benyamin og kollega hjalp os med udflytningsrengøring i Odense C. Nem og tydelig at kommunikere og samarbejde med, udførte et arbejde efter aftale og uden bemærkninger! 👍 Anbefales!

Udflyttningsrengøring

3.500,-

comment.user?.profileImg

Der blev lavet et rigtigt flot arbejde, tak for det

Slutrengøring af lejlighed 90 m2

4.000,-

comment.user?.profileImg

Flot resultat og kommunikation.

Flytterengøring, ryddet lejlighed

2.200,-

comment.user?.profileImg

Ramona har overholdt alle aftaler til punkt og prikke, og leveret et superfint resultat - her er skinnende rent over det hele. Kan i den grad anbefales 🤗

Rengøring af kontorlokaler, akut

600,-

comment.user?.profileImg

Effektiv og venlig/imødekommende, holder alle aftaler og efterlader et skinnende rent kontor. Kan helt sikkert anbefales 😀

Rengøring

600,-

comment.user?.profileImg

Super service og yderst behagelig 👌

Rengøring

800,-

Gennemsnitlig anmeldelser af fest-rengøringshjælpere

Baseret på 4249 Anmeldelser

4.76
3805
182
84
37
141

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Odense C

Rengøring af køkken og badeværelse

1.100 kr

Begge rum er samlet 12-15m2. Ovnen er særligt snavset og har brug for en kærlig hånd. Gulvet på badeværelset har kalkaflejringer. Lejligheden er tom, da jeg er ved at flytte, så i skal kunne tage jeres egne rengøringsmidler med.

Rengøring af køkken og badeværelse

1.100 kr

Grundig rengøring af køkken og badeværelse som sammenlagt er 12-15m3. Ovnen er rigtigt snavset og gulvet på badeværelset har kalkaflejringer. Lejligheden er tom, så egne rengøringsartikler skal medbringes.

Rengøring

650 kr

Rengøring ugentlig i køkken, bad/toilet, stue, gang, for- og bagtrappe samt 1 værelse. Ca. 80kvm. Vi har alt, der skal bruges til opgaven. Køkken og bad inkluderer aftørring af overflader

Udflytningsrengøring

1.000 kr

Udflytningsrengøring af stuelejlighed på 47 kvm. Generel grundig rengøring inkl. afkalkning på badeværelse, rengøring af ovn og køleskab og rengøring af vinduer og døre. Der er 3 vinduer - to kan nås fra jorden og det sidste kan vippes.

Udflytnings rengøring

800 kr

Udflytningsrengøring inden aflevering.

Sage Barista Touch vil ikke tage vand ind

690 kr

Min Sage barista touch vil ikke tage vand ind. Den brummer som om den gør det, men kan hverken bare lave varmt vand, brygge kaffe eller skumme mælk. Den er fra August 2022, og er model SES880BSS. Jeg har prøvet at rengøre vandtilførslen, men der sker ingenting. Maskinen bruges flere gange dagligt. Den er blevet rengjort og afkalket ofte, men jeg tror ikke lige så ofte som der foreskrives. Jeg har indtil for nyligt brugt originalt vandfilter, jeg har lige skiftet til uoriginalt.

Trappevask (14 etager)

900 kr

Trappevask for 14 etager.

Søger rengøringshjælp i Odense C

Rengøringsassistent til Airbnb-lejligheder Vi søger en motiveret rengøringsassistent til at gøre vores Airbnb-lejligheder rene og indbydende. Hos Nice Nest er du med til at sikre, at hver gæst får en fantastisk oplevelse. Du planlægger selv din dag og arbejder med frihed under ansvar. Dine opgaver: Rengøring af lejligheder (køkken, bad, stue, soveværelse) Klargøring til nye gæster med rene håndklæder og fornødenheder Opfyldning af forbrugsvarer og skabelse af hyggelig atmosfære Vask, sammenlægning og opfyldning af rene sengesæt

Hvad indebærer rengøring efter fest?

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Typiske spørgsmål til festrengøring

  • For at booke rengøringshjælp på Handyhand-platformen til rengøring efter en fest, kan man følge disse enkle trin:

    • Opret opgave: Opret som det første din opgave på vores platform. Her beskriver du i detaljer, hvad du har brug for hjælp til, f.eks. hjælp til oprydning og rengøring efter en fest. Angiv også hvornår du gerne vil have det udført. 
    • Angiv budget: Angiv, hvad du er villig til at betale for opgaven. Således kan handyhanderne bedre tilpasse deres bud til dine prismæssige forventninger.
    • Modtag tilbud: Når din opgave er blevet slået op, vil dygtige handyhandere fra dit lokalområde sende dig tilbud.
    • Vælg en handyhander: Sammenlign de tilbud, du har fået, og vurdér, hvem der er den rette til at stå for opgaven. 
    • Acceptér og gå i gang: Når du har accepteret et tilbud fra en handyhander, kan arbejdet gå i gang med det samme. 
  • Betalingen af handyhanderen, du hyrer til festrengøringen, foregår sådan her:

    • Reservation: Efter at have accepteret og bekræftet et bud fra en handyhander trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når arbejdet er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som ejer af opgaven i form af en kredit, som du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Princippet er, at man modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, man opretter på platformen. Derfor kan man som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der byder, har tid og mulighed for at udføre rengøringen på det tidspunkt, man har angivet i opgavebeskrivelsen. 

  • Man kan nemt og hurtigt danne sig et overblik over, hvordan man aflyser af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller man kan følge vejledningen her: 

    Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:

    1. Logger ind på Handyhand-platformen.
    2. Går til “Mine opgaver”. 
    3. Vælger opgaven.
    4. Trykker “Flere muligheder”.
    5. Trykker “Aflys opgave”.

    Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8: 

    1. Udfyld formularen. Husk at forklare, hvorfor opgaven skal annulleres.

    2. Afsend anmodningen.

    3. Vent på handyhanderens godkendelse af aflysningen.

    Er der ingen reaktion fra handyhanderens side, godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på ens Handyhand-profil, hvorfra man kan vælge at få dem overført til sit kort. Man modtager i øvrigt en mail herom. 

    Man kan altid vælge at genopslå sin opgave på vores platformen, hvis man ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.

  • Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.


     

  • Profilerne på Handyhands platform er udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med de forskellige rengøringsfolk, der tilbyder rengøringshjælp efter en fest. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte handyhander, når man søger hjælp til oprydning og rengøring efter fest. 

  • Vi står klar hos Handyhand, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål dagligt om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Du er velkommen til at kontakte os på følgende måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.
  • Du og din rengøringshjælp kan trygt kommunikere gennem Handyhands interne beskedsystem. Med dette system får I mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift, hvilket er en stor fordel, hvis der skulle blive brug for at lave ændringer i aftalen eller behov for support fra Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for vores beskedsystem.

  • Ja. Når rengøringen efter din fest er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den person, du havde hyret, inde på selve platformen. Således kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en handyhander til samme type opgave. 

  • Som kunde, der efterspørger rengøring efter fest, er det dig, der indleder med at angive et budget, når du opretter opgaven. Det vil sige, at du giver din forventning om prisen for arbejdet til kende. Herefter vil forskellige, interesserede rengøringsfolk afgive deres bud, og deres bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge den rengøringshjælp blandt de bydende, hvis tilbud imødekommer dine krav bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • For at finde den bedste rengøringshjælp til opgaven, bør du benytte dig af Handyhands system, som bygger på anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere. Disse oplysninger kan tilgås via den enkelte handyhanders profil på platformen, og du kan på den måde vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave. 

Værd at vide om rengøring efter fest

Læs mere

Hvorfor booke hjælp til rengøring efter fest gennem Handyhand?

Der er mange gode grunde til at hyre hjælp til rengøring efter fest gennem Handyhand-platformen. Se de mange fordele her:

  • Effektivt: Opret nemt og hurtigt din opgave og modtag med det samme tilbud fra handyhandere i nærheden af dig.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene, du får, så du frit kan vælge det, der matcher, hvad du leder efter. 
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige slags behov - uanset om du stiller særlige krav.
  • Gennemsigtigt: Idet du har adgang til at se anmeldelser fra tidligere kunder, får du bred indsigt i rengøringsfolkenes tidligere arbejde og deres kvalifikationer.
  • Billigt: Med vores budsystem er det muligt at finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere af servicen.
  • Online estimat: Få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på vores hjemmeside.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands sikre betalingssystem.
  • Skadegodtgørelse: Få godtgjort din selvrisiko på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske uheld undervejs i en opgave.
  • Kundesupport: Vi står klar til at hjælpe fra start til slut for at sikre et gnidningsfrit forløb fra booking til betaling.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale handyhandere er afsæt for en service tilpasset dine ønsker og behov. 

Handyhand gør det nemt at finde en fest-rengøringshjælper i odense c til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien fest-rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige fest-rengøringshjælpere i odense c, i post nr: 5109 til 5832.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Festrengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.030,00,- til 1.500,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!