Simon D.
Middelfart
Seneste Anmeldelse
"Super fin fyr og altid dejligt når folk overholder deres aftaler. Jeg vil helt sikkert bruge Simon igen næste gang :)"
Fest rengøring
Dybdegående fest rengøring
Lejlighedsvis fest rengøring
Hurtig fest rengøring
Generel fest rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Middelfart
"Super fin fyr og altid dejligt når folk overholder deres aftaler. Jeg vil helt sikkert bruge Simon igen næste gang :)"
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Frederiksberg C
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Store Merløse
"Super nice and clean 😊"
Odense M
"Mega søde og god"
Behagelig oplevelse med rengøring :)
Slutrengøring lejebolig 90m2
1,500,-
Super service og yderst behagelig 👌
Rengøring
800,-
Tak for godt arbejde, Marita :-)
rengøring af parcelhus
500,-
Der blev lavet et rigtigt flot arbejde, tak for det
Slutrengøring af lejlighed 90 m2
4,000,-
"Fantastiske drenge. Skide gode og venlige😊"
Komplet rengøring af hus
1,200,-
Benyamin og kollega hjalp os med udflytningsrengøring i Odense C. Nem og tydelig at kommunikere og samarbejde med, udførte et arbejde efter aftale og uden bemærkninger! 👍 Anbefales!
Udflyttningsrengøring
3,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
2-3 timers hjælp til rengøring, indkøb og snak i Ebeltoft
Ebeltoft
Min faster i Ebeltoft er 83 og har brug for at der kommer et menneske hos hende en gang om ugen for at gøre rent i lejligheden, købe ind og for at snakke. Hun er en kvik og dannet kvinde, der plejer at gå til foredrag eller andre aktiviteter flere gange om ugen. Men det kan hun ikke mere pga. nedlukningen, og hun er derfor meget ensom. Derfor er det vigtigt, at du er en venlig mand eller kvinde, der lide at tale med et ældre menneske. Det vil være fint, hvis hun også kan tilkalde dig på andre end de faste tidspunkter, og derfor er det bedst, hvis du bor i Ebeltoft eller tæt derpå.
Søges rengøringshjælp til sommerhuse primært i weekenderne i 8400.
Ebeltoft
Sommerhusrengøring primært lør/søn i tidsrummet kl.10-15. Intet fast timeantal - Du bliver kontaktet, når jeg får opgaven. Du skal selv kunne komme til og fra adressen. Du skal være loyal, stabil og gerne have erfaring indenfor området. I sommerperioden vil jeg kunne tilbyde flere rengøringer på en dag. Du vil blive betalt pr. hus du gør rent med fast pris uanset om du bruger 3 kvarter eller 5 kvarter. Rengøringsopgaverne kan ligge i alle sommerhusområderne rundt omkring Ebeltoft.
Rengøring og vinduespudsning af sommerhus nær Øer v/Ebeltoft på skiftedagen
Ebeltoft
95M2 nyistandsat sommerhus med 3 værelser, badeværelse køkken-alrum og stue i ét. Skal rengøres efter én uges udlån til familie med 2 børn og hund.Hvem kan gøre det og til hvilken pris?
Rengøring sommerhus i Ebeltoft
Ebeltoft
Hovedrengøring af sommerhus på 65kvm og anneks på 20kvm, herunder fjerne spindelvæv mv fra lofter og vindueskarme. Vinduesvask ikke nødvendig, men giv gerne tilbud med/uden vinduesvask.
Hovedrengøring af sommerhus
Ebeltoft
2 sommerhuse på hver 75 m2
Rengøring af 85 m2 sommerhus
Ebeltoft
Vi har jævnligt brug for rengøring af vores sommerhus ved Ebeltoft - både når vi selv har været her og ifm. udlejning: støvsugning, gulvvask, afstøvning, badeværelse - ok basic men det skal være i orden og ikke som Novasol gør det :-o Der er nøgleboks. Fingers crossed for et perfekt match - har hørt godt om Pinploy :-)
2-3 timers hjælp til rengøring, indkøb og snak i Ebeltoft
Ebeltoft
Min faster i Ebeltoft er 83 og har brug for at der kommer et menneske hos hende en gang om ugen for at gøre rent i lejligheden, købe ind og for at snakke. Hun er en kvik og dannet kvinde, der plejer at gå til foredrag eller andre aktiviteter flere gange om ugen. Men det kan hun ikke mere pga. nedlukningen, og hun er derfor meget ensom. Derfor er det vigtigt, at du er en venlig mand eller kvinde, der lide at tale med et ældre menneske. Det vil være fint, hvis hun også kan tilkalde dig på andre end de faste tidspunkter, og derfor er det bedst, hvis du bor i Ebeltoft eller tæt derpå.
Grundig rengøring af mindre hus
Ebberup
Støvsugning Over alt gulvvask ved behov. Vask af fodpaneler aftørring af flader. Badeværelse vi dueskarme osv. Generelt en god og grundig rengøring overalt. Ca 100 kvm i alt. Ingen dyr. Fredage i dagtimerne
Når du booker rengøringshjælp til rengøring efter fest, kan det være rart at være forberedt på, hvad servicen indebærer. Her kan du læse mere om, hvad typiske arbejdsopgaver inden for kategorien ‘rengøring efter fest’ indebærer, og du kan se, hvilket udstyr og hvilke rengøringsprodukter der typisk anvendes. Bliver klogere på det og meget mere, når du dykker ned i afsnittet her.
Når rengøringshjælpen, man hyrer, udføre sit arbejde, så består opgaven tit og ofte af følgende punkter:
Ja, rengøring efter fest kan også kaldes:
Den person eller det firma, som oftest udfører rengøring efter fester, kaldes:
De mest oplagte alternativer til at hyre hjælp til rengøringen, efter man har holdt fest, eller måder at forenkle rengøringen på, er:
Ofte anvender rengøringshjælpen disse forskellige redskaber til rengøring efter en fest:
Mange handyhandere medbringer eget udstyr som en del af deres service. Men det kan meget vel være, at stedet, hvor der holdes fest, allerede stiller nogle rengøringsremedier til rådighed, eller at du som ejer af opgaven gør. Derfor kan det godt betale sig at koordinere og i al fald aftale med hinanden på forhånd, så alting er parat, når rengøringsarbejdet skal til gå i gang.
Ofte indgår følgende rengøringsprodukter i rengøringen efter en fest:
Nogen gange medbringer rengøringshjælpen, man hyrer, egne rengøringsmidler. Andre gange stiller kunden dem til rådighed. Det er alt efter jeres aftale. Sørg derfor for at drøfte i detaljer, hvem der stiller hvad til rådighed for rengøringsarbejdet, og sørg også for, at jeres aftale er afspejlet i buddet.
En festrengøringshjælp benytter sig ofte af bestemte teknikker til sikring af, at rengøringen udføres dybdegående og effektivt, især efter en fest:
Du kan aftale direkte med din rengøringshjælp, hvilke metoder du ønsker, der anvendes.
Rengøringen begynder typisk med en vurdering af det område, der skal rengøres, samt mængden af snavs og affald. Derfor kan det tage alt fra et par timer til en hel dag, afhængigt af hvor stor festen har været, og hvor snavset der er.
Nogle faktorer, der kan forlænge eller forkorte tiden, det tager, er:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger især af, hvor stor rengøringsopgaven er, og om der stilles særlige krav til rengøringen som følge af, at der måske har været holdt stor fest. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser - ikke timepriser - og betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Det kan være værd at undersøge med Skat, om deres servicefradrag træder i kraft specifikt i forbindelse med rengøring efter fest. Læs om, hvad det dækker på Skats hjemmeside om fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Typiske modtagere af hjælpen til rengøring efter fest er:
Uanset, om du falder inden for en af kategorierne eller ej, er du altid velkommen til at slå din opgave op på vores platform.
Nej, når du bruger Handyhand-platformen til at hyre hjælp til rengøring efter en fest, behøver du ikke at lave en separat kontrakt med rengøringshjælpen, du hyrer. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Ja, det kan være vigtigt at tage hensyn til overfølsomhed og allergi i forbindelse med rengøring. Især hvis rengøringen skal udføres et sted, hvor beboerne er følsomme. Man kan tage højde for det på følgende måder:
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse. Dog kan nogle typer opgaver kræve specialviden - drøft derfor altid din opgaves indhold med den pågældende handyhander. Det kan også være en fordel, hvis handyhanderen har erfaring med lignende opgaver eller har taget kurser i rengøringsteknikker.
Der er mange gode grunde til at hyre hjælp til rengøring efter fest gennem Handyhand-platformen. Se de mange fordele her:
Handyhand gør det nemt at finde en fast rengøringshjælper i ebberup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien fast rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige fast rengøringshjælpere i ebberup, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Rengøring efter fest kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 210.00,- til 210.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!