Petronella M.
Aarhus N
Seneste Anmeldelse
"Hurtig svar og god service"
Fest rengøring
Dybdegående fest rengøring
Lejlighedsvis fest rengøring
Hurtig fest rengøring
Generel fest rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Randers NV
"Effektive gutter."
Mørke
"Meget fint arbejde!! Yderst tilfreds 🙌🏼🤩 Vil meget gerne ansætte Anna igen 💪🏼"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Tilst
"God og arbejdsom."
Aalborg SV
"Fantastisk arbejde! Det var ekstremt præcist, super hurtigt og helt klart pengene værd. Jeg er meget tilfreds og vil helt sikkert anbefale ham 😊"
Allerød
"Sød og venlig. Arbejdede effektivt"
"Marianne er super sød og dygtig. Vi er meget tilfredse 👍"
Hovedrengøring
1,000,-
Rigtig godt arbejde og god kommunikation! Vil klart bruge Benyamin igen.
Rengøring
2,000,-
Kom og gjorde rent efter min flytning som aftalt, mødte op til den aftalte tid og skrev en halv inden han var færdig, så jeg kunne komme forbi til en inspektion👍
Flytterengøring af 32 kvm lejlighed i Århus N
2,300,-
Kom på den aftalte dag og tid. Har udført opgaven til UG, og mere til 😀 Kan anbefales 😀☀️
Flytterengøring
1,500,-
Kan kun anbefales til ALLE der har brug for flytterengøring
Flytterengøring
1,100,-
👍
Hovedrengøring
1,200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring af sommerhus
650 kr
Glesborg
Rengøring af sommerhus på 300 kvm, efter et weekendophold. Skal være senest kl 09. Der er rengøringsmidler + remedier til rådighed.
Hovedrengøring sommerhus
750 kr
Glesborg
Rengøring af sommerhus : Vask af klinkegulv 50 kvm Køkken og badeværelses rengøring Indvendig vinduespudsning Støvsugning og aftørring af flader
Flytterengøring i 1-værelses
1,200 kr
Glesborg
Flytterengøring i en 26 kvm 1værelses lejlighed inden 1. maj.
Selvforsvar
600 kr
Glesborg
Jeg skal have trænet min balance og jeg skal kunne forsvare mig overfor grove overfald både ude og inde Jeg er 59 år. Jeg er mobil.
Rengøring i sommerhus på djursland, Fjellerup Strand
600 kr
Glesborg
Jeg søger person der kan gøre rent i et udlejningssommerhus i fjellerup på djursland. Huset er på 80 kvm. 1 badeværelse, 3 værelser og udespa område. Der skal faste parketgulve i huset og fliser på badeværelset. Der er tale om løbende rengøring, så det er en fordel at du bor tæt på. Der vil være rengøringsarbejde næsten hver uge da det er et udlejningshus. Kunne det være noget for dig så kontakt mig.
Rengøring af sommerhus i Fjellerup
500 kr
Glesborg
Sommerhus på 63 kvm samt anneks på 6 kvm. Rengøring ml. udlejninger. Køkken/stue, 2 værelser, 1 badeværelse, lille entre samt 1 anneks. Gulve støvsuges og vaskes, overflader tørres af, badeværelse rengøres, køkkenvask rengøres, dyner og puder lægges pænt på senge, borde og stole inde samt ude stilles pænt på plads. Sommerhuset skal stå rent og ryddeligt til næste lejere. Støvsuger og rengøringsmidler forefindes. Klude samt gulvmoppe er ikke til stede.
Rengøring af sommerhus i Fjellerup på djursland
Glesborg
Der skal gøres rent i sommerhuset der er på 80 m2 gulvvask vask af 1 toilet + fx vask af vinduer check af dem der har været i huset at de har gjort rent. Det er en løbende opgave der skal udføres 4-6 gange om måneden. Ikke kun i sommer. Typisk lørdag eller mandag efter en weekend. Tidspunkt er fleksibelt.
Når du booker rengøringshjælp til rengøring efter fest, kan det være rart at være forberedt på, hvad servicen indebærer. Her kan du læse mere om, hvad typiske arbejdsopgaver inden for kategorien ‘rengøring efter fest’ indebærer, og du kan se, hvilket udstyr og hvilke rengøringsprodukter der typisk anvendes. Bliver klogere på det og meget mere, når du dykker ned i afsnittet her.
Når rengøringshjælpen, man hyrer, udføre sit arbejde, så består opgaven tit og ofte af følgende punkter:
Ja, rengøring efter fest kan også kaldes:
Den person eller det firma, som oftest udfører rengøring efter fester, kaldes:
De mest oplagte alternativer til at hyre hjælp til rengøringen, efter man har holdt fest, eller måder at forenkle rengøringen på, er:
Ofte anvender rengøringshjælpen disse forskellige redskaber til rengøring efter en fest:
Mange handyhandere medbringer eget udstyr som en del af deres service. Men det kan meget vel være, at stedet, hvor der holdes fest, allerede stiller nogle rengøringsremedier til rådighed, eller at du som ejer af opgaven gør. Derfor kan det godt betale sig at koordinere og i al fald aftale med hinanden på forhånd, så alting er parat, når rengøringsarbejdet skal til gå i gang.
Ofte indgår følgende rengøringsprodukter i rengøringen efter en fest:
Nogen gange medbringer rengøringshjælpen, man hyrer, egne rengøringsmidler. Andre gange stiller kunden dem til rådighed. Det er alt efter jeres aftale. Sørg derfor for at drøfte i detaljer, hvem der stiller hvad til rådighed for rengøringsarbejdet, og sørg også for, at jeres aftale er afspejlet i buddet.
En festrengøringshjælp benytter sig ofte af bestemte teknikker til sikring af, at rengøringen udføres dybdegående og effektivt, især efter en fest:
Du kan aftale direkte med din rengøringshjælp, hvilke metoder du ønsker, der anvendes.
Rengøringen begynder typisk med en vurdering af det område, der skal rengøres, samt mængden af snavs og affald. Derfor kan det tage alt fra et par timer til en hel dag, afhængigt af hvor stor festen har været, og hvor snavset der er.
Nogle faktorer, der kan forlænge eller forkorte tiden, det tager, er:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger især af, hvor stor rengøringsopgaven er, og om der stilles særlige krav til rengøringen som følge af, at der måske har været holdt stor fest. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser - ikke timepriser - og betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Det kan være værd at undersøge med Skat, om deres servicefradrag træder i kraft specifikt i forbindelse med rengøring efter fest. Læs om, hvad det dækker på Skats hjemmeside om fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Typiske modtagere af hjælpen til rengøring efter fest er:
Uanset, om du falder inden for en af kategorierne eller ej, er du altid velkommen til at slå din opgave op på vores platform.
Nej, når du bruger Handyhand-platformen til at hyre hjælp til rengøring efter en fest, behøver du ikke at lave en separat kontrakt med rengøringshjælpen, du hyrer. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Ja, det kan være vigtigt at tage hensyn til overfølsomhed og allergi i forbindelse med rengøring. Især hvis rengøringen skal udføres et sted, hvor beboerne er følsomme. Man kan tage højde for det på følgende måder:
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse. Dog kan nogle typer opgaver kræve specialviden - drøft derfor altid din opgaves indhold med den pågældende handyhander. Det kan også være en fordel, hvis handyhanderen har erfaring med lignende opgaver eller har taget kurser i rengøringsteknikker.
Der er mange gode grunde til at hyre hjælp til rengøring efter fest gennem Handyhand-platformen. Se de mange fordele her:
Handyhand gør det nemt at finde en fast rengøringshjælper i glesborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien fast rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige fast rengøringshjælpere i glesborg, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Rengøring efter fest kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 600.00,- til 1,050.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!