Benyamin H.
Randers NV
Seneste Anmeldelse
"Effektive gutter."
Fest rengøring
Dybdegående fest rengøring
Lejlighedsvis fest rengøring
Hurtig fest rengøring
Generel fest rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Randers NV
"Effektive gutter."
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Tilst
"God og arbejdsom."
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Frederiksberg C
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
Brabrand
"Med Mircea og hans kone fra Power rengøring fik vi alt vi drømte om og mere til. De gav os tryghed hele vejen igennem og lejligheden blev rost til skyerne af alle vores Bnb gæster. Disse to får en kæmpe stor anbefaling herfra!"
Aarhus C
"Victoria var effektiv og dygtig til at gøre rent. Kan klart anbefales."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
"Marianne er super sød og dygtig. Vi er meget tilfredse 👍"
Hovedrengøring
1,000,-
Rigtig godt arbejde og god kommunikation! Vil klart bruge Benyamin igen.
Rengøring
2,000,-
Kom og gjorde rent efter min flytning som aftalt, mødte op til den aftalte tid og skrev en halv inden han var færdig, så jeg kunne komme forbi til en inspektion👍
Flytterengøring af 32 kvm lejlighed i Århus N
2,300,-
Kom på den aftalte dag og tid. Har udført opgaven til UG, og mere til 😀 Kan anbefales 😀☀️
Flytterengøring
1,500,-
Kan kun anbefales til ALLE der har brug for flytterengøring
Flytterengøring
1,100,-
👍
Hovedrengøring
1,200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring af feriebolig
800 kr
Gjern
Rengøring af feriebolig: Generelt Støvsugning & vask af alle gulve, også under møbler så som sofa og senge Alle vandrette flader tørres af Spindelvæv fjernes Karme aftørres Skabe & skuffer og lamper tørres udvendigt Møbler tørres af/støvsuges TV aftørres Vaskemaskine tørres af Sørg for at alle vinduer og døre er lukket/låst Der skal ikke pudses vinduer - fedtfingre og lignende skal dog fjernes Hvis der er ting der er i stykker, tages der billeder og det rapporteres til ejer. Det samme gælder hvis der er efterladt affald. Affald smides i containerne 20 m fra huset. Køkken Køleskab/komfur/ovn/mikroovn & emhætte aftørres Køleskab skal aftørres ind- og udvendigt, evt. efterladt mad i køleskab (ikke fryser) smides ud samt rapporteres til ejer. Kaffemaskine tørres af og checkes for efterladt brugt filter Opvaskemaskine tømmes hvis den er fyldt med rent service. Hvis der er brugt service i opvaskemaskine, eller andre steder, tages billeder, det vaskes op og ekstra tid noteres samt rapporteres til ejer. Tjek skabe og skuffer om alt ser OK ud. Soveværelser Dyner & puder foldes pænt. Her tjekkes at ingen dyner/puder mangler. Mangler der noget, gives besked til ejer. Badeværelser Håndvask rengøres Spejle pudses, armatur og skabe tørres af for kalkpletter mm. Brusekabine rengøres og afkalkes efter behov, herunder fjerner skidt fra afløbsriste. Toilettet rengøres Entre: Check at der hænger 8 stk. gummi armbånd (lyserøde eller lyseblå) i entreen. Ved mangler rapporteres til ejer.
Let rengøring af hus
800 kr
Gjern
110 kvm hus fordelt på to etager. 3 værelser, stue/køkken og 2 badeværelser. Opgaven består af: Rengøring af badeværelser, støvsugning og gulvvask. Gøre køkken rent samt tage affald ud. Rede senge og evt. lufte lidt ud. Gæsterne kommer kun for at overnatte en enkelt nat i forbindelse med en fest i nærheden så det er begrænset hvor omfattende opgaven er. Forventes at tage maks to timer. Rengøringsmidler, støvsuger m.m. er i huset.
Væg til væg tæppe til skønhedsklinik
7,000 kr
Gjern
Ca. 2 x 2 meter nede med sort linoliumsgulv - se referensebillede nr. 1. og 12 små trappetrin ca. 18 cm i bredden og højde + lille areal ovenpå ca. 3 meter x 1,35 meter + lille ekstra stykke 70 x 67 ca med sort tæppe. Sort linoliumsgulv nede i entre ca. 4 kvm. Sort gulvtæppe på de små trappetrin og ovenpå Må gerne være let at gøre rent og praktisk da der kommer mange kunder ind og ud, men også behageligt/blødt at gå på med bare fødder. Kvaliteten må gerne være nogenlunde, men tænker alt andet end det jeg har er bedre - det er blå/grånistret og ikke særlig pænt :-D Væggene bliver malet sorte og hvide. Hvide ender og sorte sider langs trappen og overfor. Tænker det er bedst at male først og så gulvtæppe på bagefter, men måske endnu bedre, hvis det gamle gulvtæppe kommer af før jeg maler?
Når du booker rengøringshjælp til rengøring efter fest, kan det være rart at være forberedt på, hvad servicen indebærer. Her kan du læse mere om, hvad typiske arbejdsopgaver inden for kategorien ‘rengøring efter fest’ indebærer, og du kan se, hvilket udstyr og hvilke rengøringsprodukter der typisk anvendes. Bliver klogere på det og meget mere, når du dykker ned i afsnittet her.
Når rengøringshjælpen, man hyrer, udføre sit arbejde, så består opgaven tit og ofte af følgende punkter:
Ja, rengøring efter fest kan også kaldes:
Den person eller det firma, som oftest udfører rengøring efter fester, kaldes:
De mest oplagte alternativer til at hyre hjælp til rengøringen, efter man har holdt fest, eller måder at forenkle rengøringen på, er:
Ofte anvender rengøringshjælpen disse forskellige redskaber til rengøring efter en fest:
Mange handyhandere medbringer eget udstyr som en del af deres service. Men det kan meget vel være, at stedet, hvor der holdes fest, allerede stiller nogle rengøringsremedier til rådighed, eller at du som ejer af opgaven gør. Derfor kan det godt betale sig at koordinere og i al fald aftale med hinanden på forhånd, så alting er parat, når rengøringsarbejdet skal til gå i gang.
Ofte indgår følgende rengøringsprodukter i rengøringen efter en fest:
Nogen gange medbringer rengøringshjælpen, man hyrer, egne rengøringsmidler. Andre gange stiller kunden dem til rådighed. Det er alt efter jeres aftale. Sørg derfor for at drøfte i detaljer, hvem der stiller hvad til rådighed for rengøringsarbejdet, og sørg også for, at jeres aftale er afspejlet i buddet.
En festrengøringshjælp benytter sig ofte af bestemte teknikker til sikring af, at rengøringen udføres dybdegående og effektivt, især efter en fest:
Du kan aftale direkte med din rengøringshjælp, hvilke metoder du ønsker, der anvendes.
Rengøringen begynder typisk med en vurdering af det område, der skal rengøres, samt mængden af snavs og affald. Derfor kan det tage alt fra et par timer til en hel dag, afhængigt af hvor stor festen har været, og hvor snavset der er.
Nogle faktorer, der kan forlænge eller forkorte tiden, det tager, er:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger især af, hvor stor rengøringsopgaven er, og om der stilles særlige krav til rengøringen som følge af, at der måske har været holdt stor fest. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser - ikke timepriser - og betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Det kan være værd at undersøge med Skat, om deres servicefradrag træder i kraft specifikt i forbindelse med rengøring efter fest. Læs om, hvad det dækker på Skats hjemmeside om fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Typiske modtagere af hjælpen til rengøring efter fest er:
Uanset, om du falder inden for en af kategorierne eller ej, er du altid velkommen til at slå din opgave op på vores platform.
Nej, når du bruger Handyhand-platformen til at hyre hjælp til rengøring efter en fest, behøver du ikke at lave en separat kontrakt med rengøringshjælpen, du hyrer. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Ja, det kan være vigtigt at tage hensyn til overfølsomhed og allergi i forbindelse med rengøring. Især hvis rengøringen skal udføres et sted, hvor beboerne er følsomme. Man kan tage højde for det på følgende måder:
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse. Dog kan nogle typer opgaver kræve specialviden - drøft derfor altid din opgaves indhold med den pågældende handyhander. Det kan også være en fordel, hvis handyhanderen har erfaring med lignende opgaver eller har taget kurser i rengøringsteknikker.
Der er mange gode grunde til at hyre hjælp til rengøring efter fest gennem Handyhand-platformen. Se de mange fordele her:
Handyhand gør det nemt at finde en fast rengøringshjælper i gjern til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien fast rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige fast rengøringshjælpere i gjern, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Rengøring efter fest kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 780.00,- til 950.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!