Benyamin H.
Randers NV
Seneste Anmeldelse
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Rengøring ved flytning
Flyt rengøring
Rengøring efter flytning
Rengøring inden flytning
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Tilst
"God og arbejdsom."
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Frederiksberg C
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
Brabrand
"Med Mircea og hans kone fra Power rengøring fik vi alt vi drømte om og mere til. De gav os tryghed hele vejen igennem og lejligheden blev rost til skyerne af alle vores Bnb gæster. Disse to får en kæmpe stor anbefaling herfra!"
Aarhus C
"Victoria var effektiv og dygtig til at gøre rent. Kan klart anbefales."
Mørke
"Godt arbejde !"
"Marianne er super sød og dygtig. Vi er meget tilfredse 👍"
Hovedrengøring
1,000,-
Danijel rensede og olierede vores træterrasse. Fantastisk dygtig og grundig, og jeg vil klart række ud til ham, næste gang jeg skal have lavet noget.
Rensning og oliering af træterrasse
2,000,-
Meget behagelig, både hans kone og ham. Vil absolut anbefale dem til alle ✨ maks stjerner
Flytte rengøring
900,-
Rigtig godt arbejde og god kommunikation! Vil klart bruge Benyamin igen.
Rengøring
2,000,-
Super fint
Rengøring 100 kvm. i Vejle. Med mulighed for fast aftale.
1,000,-
Kom og gjorde rent efter min flytning som aftalt, mødte op til den aftalte tid og skrev en halv inden han var færdig, så jeg kunne komme forbi til en inspektion👍
Flytterengøring af 32 kvm lejlighed i Århus N
2,300,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring af ferielejlighed
450 kr
Gjern
Vi har en ferielejlighed som skal have slutrengøring hver gang nogen afrejser. Lejligheden er 62 kvadratmeter og med gang, 1 badeværelse 1 soveværelse samt gang og stue og køkken den er i 2 plan
Rengøring af ferielejlighed
450 kr
Gjern
Vi har en ferielejlighed som skal have slutrengøring hver gang nogen afrejser. Lejligheden er 62 kvadratmeter og med gang, 1 badeværelse 1 soveværelse samt gang og stue og køkken den er i 2 plan
Rengøring af feriebolig
800 kr
Gjern
Rengøring af feriebolig: Generelt Støvsugning & vask af alle gulve, også under møbler så som sofa og senge Alle vandrette flader tørres af Spindelvæv fjernes Karme aftørres Skabe & skuffer og lamper tørres udvendigt Møbler tørres af/støvsuges TV aftørres Vaskemaskine tørres af Sørg for at alle vinduer og døre er lukket/låst Der skal ikke pudses vinduer - fedtfingre og lignende skal dog fjernes Hvis der er ting der er i stykker, tages der billeder og det rapporteres til ejer. Det samme gælder hvis der er efterladt affald. Affald smides i containerne 20 m fra huset. Køkken Køleskab/komfur/ovn/mikroovn & emhætte aftørres Køleskab skal aftørres ind- og udvendigt, evt. efterladt mad i køleskab (ikke fryser) smides ud samt rapporteres til ejer. Kaffemaskine tørres af og checkes for efterladt brugt filter Opvaskemaskine tømmes hvis den er fyldt med rent service. Hvis der er brugt service i opvaskemaskine, eller andre steder, tages billeder, det vaskes op og ekstra tid noteres samt rapporteres til ejer. Tjek skabe og skuffer om alt ser OK ud. Soveværelser Dyner & puder foldes pænt. Her tjekkes at ingen dyner/puder mangler. Mangler der noget, gives besked til ejer. Badeværelser Håndvask rengøres Spejle pudses, armatur og skabe tørres af for kalkpletter mm. Brusekabine rengøres og afkalkes efter behov, herunder fjerner skidt fra afløbsriste. Toilettet rengøres Entre: Check at der hænger 8 stk. gummi armbånd (lyserøde eller lyseblå) i entreen. Ved mangler rapporteres til ejer.
Let rengøring af hus
800 kr
Gjern
110 kvm hus fordelt på to etager. 3 værelser, stue/køkken og 2 badeværelser. Opgaven består af: Rengøring af badeværelser, støvsugning og gulvvask. Gøre køkken rent samt tage affald ud. Rede senge og evt. lufte lidt ud. Gæsterne kommer kun for at overnatte en enkelt nat i forbindelse med en fest i nærheden så det er begrænset hvor omfattende opgaven er. Forventes at tage maks to timer. Rengøringsmidler, støvsuger m.m. er i huset.
Væg til væg tæppe til skønhedsklinik
7,000 kr
Gjern
Ca. 2 x 2 meter nede med sort linoliumsgulv - se referensebillede nr. 1. og 12 små trappetrin ca. 18 cm i bredden og højde + lille areal ovenpå ca. 3 meter x 1,35 meter + lille ekstra stykke 70 x 67 ca med sort tæppe. Sort linoliumsgulv nede i entre ca. 4 kvm. Sort gulvtæppe på de små trappetrin og ovenpå Må gerne være let at gøre rent og praktisk da der kommer mange kunder ind og ud, men også behageligt/blødt at gå på med bare fødder. Kvaliteten må gerne være nogenlunde, men tænker alt andet end det jeg har er bedre - det er blå/grånistret og ikke særlig pænt :-D Væggene bliver malet sorte og hvide. Hvide ender og sorte sider langs trappen og overfor. Tænker det er bedst at male først og så gulvtæppe på bagefter, men måske endnu bedre, hvis det gamle gulvtæppe kommer af før jeg maler?
Du kan få din indflytningsrengøring udført af erfarne rengøringsassistenter, som er fortrolige med alle slags rengøringsopgaver i hjemmet. Afhængigt af dine behov kan de feje, tørre af og moppe. De kan også hjælpe dig med at rengøre køkkenmaskiner, badeværelser, tæpper og polstring, blandt andet. Uanset om du er på udkig efter en rengøringshjælp før eller efter, du er flyttet ind, kan vi hjælpe dig med at finde den rette hjælp her på Handyhand. Her er, hvad du kan forvente:
Når du flytter ind kan en rengøringsassistent hjælpe med at desinficere borde, bordplader, køkkenmaskiner og -udstyr. Når de rengør køkkenmaskiner og køleskabe, laver de enten deres rengøringsopløsning med naturige ingredienser eller skrubber dem ned med markedsførte opløsningsmidler - det kommer an på dine præferencer og du vælger selv! Når det gælder skabe og andre opbevaringsbokse, fjerner en rengøringshjælp normalt hylderne og skufferne og rengør dem enkeltvis. Hvis du også har brug for nogen til at installere dine gaskomfurer og ovne, når du flytter ind, er du velkommen til at booke en gasmonteringsservice sammen med din rengøringsservice, så du kan krydse flere ting af på din to-do-liste på én gang, og finde en Handyhander med mange talenter!
Før eller efter du er flyttet ind, kan din rengøringsassistent også desinficere alle hjørner og kroge af dit nye badeværelse - fra toiletter, brusere og vandhaner til fliser, spejle og gulvbelægning. Du kan endda bede dem om at bruge antibakterielle sprays og produkter for at slippe af med eventuelle uønskede bakterier, der måtte være på dit badeværelse. Hvis dit nye hjem endnu ikke har en ordentlig rørforbindelse, kan du på Handyhand komme i kontakt med en række blikkenslagere, der kan installere det for dig.
Med alt det kaos, der følger med flytning af møbler og apparater, har nogle ejere en tendens til at glemme, hvor vigtigt det er at få renset deres tæpper. Efter et liv i det gamle hus, eller under selve flytningen, kan de nemlig suge en masse usynlig snavs til sig. Selv dine nye tæpper er ikke altid fri for snavs, hvilket kan være en smule risikabelt, hvis du har små børn, der elsker at lege og kravle på gulvet. Dygtige rengøringsfolk kan gøre mere end bare at støvsuge. De kender også den bedste måde at fjerne pletter og snavs på dit tæppe og også desinficere det i processen.
Ligesom med tæpper er det bedst at rengøre og desinficere polstringen på møbler, før eller efter du flytter ind i din nye bolig. Det kan hjælpe med at fjerne skadelige forurenende stoffer, skimmelsvampe og støvmider, som kan forværre allergier, astma og andre luftvejsproblemer. Især hvis dit møbel er købt brugt eller har været opbevaret i en længere periode. Rengøringsfolk kan håndtere næsten alle tekstiler, herunder almindelig bomuld, linned og uld. De kender også den sikreste måde at rengøre følsomme materialer som læder og silke på. Har du brug for en Handyhander, der kan bortskaffe alt affaldet efter rengøringen? Tøv ikke med at booke en Handyhander til oprydning på vores platform også! På den måde behøver du ikke at bekymre dig om at komme af med ødelagte og uønskede ting, samtidig med at du flytter ind i dit nye hjem.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
At flytte ind i en ny lejlighed kan være meget spændende, indtil du ser alt det rod, du skal håndtere. Hvis du ikke har tid eller ikke ved noget om at gøre rent i din nye bolig, kan du gøre dit liv lettere ved at bestille en flytte-ind rengøringsservice gennem Handyhand!
Vi sigter mod at gøre din indflytningsoplevelse så stressfri som muligt. Hvis nødvendigt kan eksperter i rengøring skabe en skræddersyet rengøringsplan, der passer til dine prioriteter og budget. Du kan få dem til at rengøre hele dit hjem eller kun bestemte rum og områder. Det er helt op til dig!
Læg din opgave op på vores platform og vær fri til at give masser af detaljer om den rengøringsopgave, du har brug for. Du kan endda angive dit ideelle budget, så du ikke behøver at bekymre dig om at bruge en formue på en flytteklar rengøringsservice. Handyhands vil derefter give dig de mest konkurrencedygtige tilbud, og alt du skal gøre er at vælge den bedste, der passer til dine krav.
Handyhand gør det nemt at finde en flyt ind rengøringspersonale i gjern til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyt ind rengøringspersonale.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flytte ind rengøringsfolk i gjern, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Indflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 600.00,- til 900.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!