Petronella M.
Aarhus N
Seneste Anmeldelse
"Hurtig svar og god service"
Rengøring ved flytning
Flyt rengøring
Rengøring efter flytning
Rengøring inden flytning
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Brabrand
"Meget omhyggeligt udført"
Aarhus V
"Effektiv og smilende"
Randers NV
"Extremely helpful and friendly"
Hadsten
"Ronnie er super effektiv, punktlig, fleksibel og imødekommende. Vi er meget tilfreds med arbejdet. De varmeste anbefalinger herfra"
Valby
"god kommunikation, jeg anbefaler det til enhver mission"
Egå
"Grundig og pålidelig 👍"
Kom og gjorde rent efter min flytning som aftalt, mødte op til den aftalte tid og skrev en halv inden han var færdig, så jeg kunne komme forbi til en inspektion👍
Flytterengøring af 32 kvm lejlighed i Århus N
2,300,-
Hanne cleaned my flat after I moved out. She did a great job. Brought her own equipment and communicated with me well given that I do not speak Danish.
House moving cleaning
1,400,-
Super godt arbejde 👍
Hovedrengøring i en lejlighed
750,-
Super god og hurtig rengøring af 77kvm lejlighed. Pletfri og skinnende. 🤩 Kan anbefale Benyamin til enhver rengøring!
Flytte-rengøring af lejlighed
2,500,-
Rigtig dygtig og omhyggelig i sig arbejde. Min lejlighed blev gjort ren fra top til tå.
Rengøring efter Airbnb-gæster
250,-
Hanne har gjort rent i min søns og hans kammerats lejlighed. Der var meget støv at flytte og Hanne gjorde det perfekt. De bedste anbefalinger
Hovedrengøring af lejlighed
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Efficient Home Cleaning Service
260 kr
Aarhus N
Hello . I will be happy to help make your home cleaner. I have 2 months of experience as a cleaner, but I already know everything I need and can do the job efficiently. I can easily complete all your tasks, from dusting to washing windows. write, we’ll discuss everything in person
fraflytningsrengøring i lejlighed på 2. sal
2,130 kr
Aarhus N
lejligheden er 69 kvm og alle vinduer skal rengøres, gulve skal vaskes og støvsuges, samt alle skabe og skuffer i køkkenet skal tørres af. Derudover skal der afkalkes på badeværelse ved håndvask, bad og toilet skal rengøres. Der er tale om 3 rum i lejligheden, men kun køkken og WC kræver mere end blot vindue og gulvrengøring.
Flytterengøring i Aarhus
2,440 kr
Aarhus N
Flytterengøring I Aarhus 2. værelses lejlighed + altan, 65 kvm I alle rum skal du vaske gulve og pudse vinduer indvendigt og udvendigt. Køkken Rengør alle skabe ind- og udvendigt, komfur, ovn, plader, riste. Rengør emhætte inkl. filter. Badeværelse Rengør og afkalk wc, bruser, vask, vandhaner, fliser og gulve. Rengør døre, dørkarme, fodlister, vindueskarme, radiatorer, rør og udsugningsventiler.
`Handyhand` is an online marketplace that connects individuals who need tasks done with those who have the skills and willingness to help. As a text summarization consultant, your role is to help `Handyhand` improve the way they present information to their users. Here's a summary of the platform and your task: `Handyhand` is a peer-to-peer digital marketplace that allows private individuals to post tasks they need help with. Other users can browse these tasks and offer their assistance. `Handyhand` does not employ the helpers nor manage them directly; it simply serves as a platform to connect people with tasks to those willing to complete them. Your task is to create summaries that accurately and concisely convey the essence of the tasks posted on the platform, making it easier for potential helpers to quickly understand what is required. This involves distilling the key points of each task into a brief, clear summary that captures the necessary details while being easy to read and understand. In your role, you will not be involved in the cleaning or maintenance of the platform itself, as the phrase "Hej, jeg har en elmhætte som skal rengøres i forbindelse med fraflytning af et lejemål. Den skal gøres fuldstændigt rent." seems to be a Danish phrase unrelated to your task and may refer to cleaning or moving out of a rental property. Your focus should be solely on improving the text summaries for the tasks posted on `Handyhand`.
1,000 kr
Aarhus N
Hej, jeg har en elmhætte som skal rengøres i forbindelse med fraflytning af et lejemål. Den skal gøres fuldstændigt rent. Se vedhæftede billeder for emhætten + hvad der skal rengøres:
Rengøring af alm. drivhus
250 kr
Aarhus N
Rengøring indvendig og udvendig af drivhus på 7 km2 med brun sæbe. Jeg har alt til Rengøringen. Vh Pia
Tjener
600 kr
Aarhus N
Rydde af bord og fylde opvaskemaskine
Rengøring efter Airbnb-gæster
250 kr
Aarhus N
Skal have en let rengøring af en 2-værelses lejlighed på 68 kvm. Værelset skal rengøres efter jeg har haft gæster igennem Airbnb. Efter hver gang skal der skal der lægges nyt sengetøj på. Da jeg har meget ekstra sengetøj, skal det ikke vaskes hver gang. Der skal også støvsuges, vaskes gulv, tørres af, fyldes sæbe, shampoo, balsam, toiletpapir, bagepapir, salt, peber, kaffe, te, tømme skraldespand og sætte ny pose i skraldespanden hvis det er nødvendigt. Køkkenvasken skal rengøres og opvaskemaskinen skal efterlades tom. Er der skrald i lejligheden skal dette også fjernes. Lejlighedens meget lille toilet/bad skal rengøres, derudover skal der nyt lagen og sengetøj på sengen. Der skal lægges nye håndklæder, klude og viskestykker klar til nye gæster.
Fast, ugentlig rengøring af hus om torsdagen
600 kr
Aarhus N
Rengøring af hus på 197 kvm i tre etager, et køkken og to badeværelser. Trægulve i alle rum bortset fra badeværelser med marmorgulv. Vi er en famile med to voksne og tre børn på 3-8 år. Vi vil gerne have det fast om torsdagen og at det skal gøres indenfor tidsrummet 9.30-15
Du kan få din indflytningsrengøring udført af erfarne rengøringsassistenter, som er fortrolige med alle slags rengøringsopgaver i hjemmet. Afhængigt af dine behov kan de feje, tørre af og moppe. De kan også hjælpe dig med at rengøre køkkenmaskiner, badeværelser, tæpper og polstring, blandt andet. Uanset om du er på udkig efter en rengøringshjælp før eller efter, du er flyttet ind, kan vi hjælpe dig med at finde den rette hjælp her på Handyhand. Her er, hvad du kan forvente:
Når du flytter ind kan en rengøringsassistent hjælpe med at desinficere borde, bordplader, køkkenmaskiner og -udstyr. Når de rengør køkkenmaskiner og køleskabe, laver de enten deres rengøringsopløsning med naturige ingredienser eller skrubber dem ned med markedsførte opløsningsmidler - det kommer an på dine præferencer og du vælger selv! Når det gælder skabe og andre opbevaringsbokse, fjerner en rengøringshjælp normalt hylderne og skufferne og rengør dem enkeltvis. Hvis du også har brug for nogen til at installere dine gaskomfurer og ovne, når du flytter ind, er du velkommen til at booke en gasmonteringsservice sammen med din rengøringsservice, så du kan krydse flere ting af på din to-do-liste på én gang, og finde en Handyhander med mange talenter!
Før eller efter du er flyttet ind, kan din rengøringsassistent også desinficere alle hjørner og kroge af dit nye badeværelse - fra toiletter, brusere og vandhaner til fliser, spejle og gulvbelægning. Du kan endda bede dem om at bruge antibakterielle sprays og produkter for at slippe af med eventuelle uønskede bakterier, der måtte være på dit badeværelse. Hvis dit nye hjem endnu ikke har en ordentlig rørforbindelse, kan du på Handyhand komme i kontakt med en række blikkenslagere, der kan installere det for dig.
Med alt det kaos, der følger med flytning af møbler og apparater, har nogle ejere en tendens til at glemme, hvor vigtigt det er at få renset deres tæpper. Efter et liv i det gamle hus, eller under selve flytningen, kan de nemlig suge en masse usynlig snavs til sig. Selv dine nye tæpper er ikke altid fri for snavs, hvilket kan være en smule risikabelt, hvis du har små børn, der elsker at lege og kravle på gulvet. Dygtige rengøringsfolk kan gøre mere end bare at støvsuge. De kender også den bedste måde at fjerne pletter og snavs på dit tæppe og også desinficere det i processen.
Ligesom med tæpper er det bedst at rengøre og desinficere polstringen på møbler, før eller efter du flytter ind i din nye bolig. Det kan hjælpe med at fjerne skadelige forurenende stoffer, skimmelsvampe og støvmider, som kan forværre allergier, astma og andre luftvejsproblemer. Især hvis dit møbel er købt brugt eller har været opbevaret i en længere periode. Rengøringsfolk kan håndtere næsten alle tekstiler, herunder almindelig bomuld, linned og uld. De kender også den sikreste måde at rengøre følsomme materialer som læder og silke på. Har du brug for en Handyhander, der kan bortskaffe alt affaldet efter rengøringen? Tøv ikke med at booke en Handyhander til oprydning på vores platform også! På den måde behøver du ikke at bekymre dig om at komme af med ødelagte og uønskede ting, samtidig med at du flytter ind i dit nye hjem.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
At flytte ind i en ny lejlighed kan være meget spændende, indtil du ser alt det rod, du skal håndtere. Hvis du ikke har tid eller ikke ved noget om at gøre rent i din nye bolig, kan du gøre dit liv lettere ved at bestille en flytte-ind rengøringsservice gennem Handyhand!
Vi sigter mod at gøre din indflytningsoplevelse så stressfri som muligt. Hvis nødvendigt kan eksperter i rengøring skabe en skræddersyet rengøringsplan, der passer til dine prioriteter og budget. Du kan få dem til at rengøre hele dit hjem eller kun bestemte rum og områder. Det er helt op til dig!
Læg din opgave op på vores platform og vær fri til at give masser af detaljer om den rengøringsopgave, du har brug for. Du kan endda angive dit ideelle budget, så du ikke behøver at bekymre dig om at bruge en formue på en flytteklar rengøringsservice. Handyhands vil derefter give dig de mest konkurrencedygtige tilbud, og alt du skal gøre er at vælge den bedste, der passer til dine krav.
Handyhand gør det nemt at finde en flyt ind rengøringspersonale i aarhus n til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyt ind rengøringspersonale.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flytte ind rengøringsfolk i aarhus n, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Indflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 820.00,- til 2,780.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!