Petronella M.
Aarhus N
Seneste Anmeldelse
"Hurtig svar og god service"
Rengøring ved flytning
Flyt rengøring
Rengøring efter flytning
Rengøring inden flytning
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Tilst
"God og arbejdsom."
Hinnerup
"Det har været dejligt at have hjælp fra Charlotte."
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Sabro
"Florina har gjørt en fint job med rengøring af ovn. Hun var også på tid og god at snakke med."
Brabrand
"Med Mircea og hans kone fra Power rengøring fik vi alt vi drømte om og mere til. De gav os tryghed hele vejen igennem og lejligheden blev rost til skyerne af alle vores Bnb gæster. Disse to får en kæmpe stor anbefaling herfra!"
Mørke
"Godt arbejde !"
Aarhus C
"Victoria var effektiv og dygtig til at gøre rent. Kan klart anbefales."
Ib er effektiv og meget serviceminded. Han går meget op i arbejdet er udført til min tilfredshed. Varm anbefaling herfra.
Hovedrengøring ifm. salg af hus
3,000,-
Petronella er virkelig effektiv, så skønt at komme hjem til et rent hus. De bedste anbefalinger herfra
Rengøring
300,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring
500 kr
Hinnerup
Opslag: Søger rengøringshjælp Vi søger en erfaren rengøringshjælp til at gøre rent i vores hjem 1 gang om ugen. Opgaverne vil inkludere: • Rengøring af hele huset • Aftørring af lister • Afkalkning af badeværelser • Støvsugning • Vask og aftørring af gulve (vi har fuldlimet sildebenslaminat i hele huset, så det kræver erfaring med korrekt pleje) • Rengøring af indvendige vinduer med glasrens Hvis du har erfaring med disse opgaver og er grundig i dit arbejde, hører vi meget gerne fra dig!
Hjælp til oprydning og babysikring
700 kr
Hinnerup
Søger: Hjælp til oprydning og ordendannelse og babysikring samt rengøring og bortkørsel af ting der skal ud. Det drejer sig om et etplans mindre hus på 90km2 og om en respektfuld hjælp til sortering for at reducere ting og reoler mm. Så en med flair for orden og som er god til at gøre rent og evt. hænge ting op osv (men ellers kan det komme senere). Vi har ikke sko på inde, da der er en baby i huset som behøver et rent gulv at kravle på. Så medbring indesko eller hav strømper på. Skriv evt. Hvad du er god til i denne situation samt timepris. Det er lidt svært at prissætte hele opgaven. Den vil nok også være spredt ud på flere dage. Dermed en god ting hvis du bor her i nærheden af Søften så du ikke har transport. Vh. Stine
Hovedrengøring ifm. salg af hus
2,250 kr
Hinnerup
Der er tale om udflytning: Rengøring af køkken + 2 stk. badeværelser + gulvvask i bryggers, køkken/alrum + stue + kontor + 1 værelse og soveværelse. Der er klinkekulve i gang, køkkenalrum og på badeværelserme, samt trægulv i stue og værelse. Jeg sørger for fri adgang til gulvet. Rengøringsmidler kan være i huset, hvis dette ønskes.
Rengøring af hjem efter håndværkere
1,000 kr
Hinnerup
Vi søger en erfaren rengøringsassistent til at håndtere rengøring efter håndværkere i vores hjem. Vi har haft en vandskade og har brug for hjælp til støvsugning, aftørring af overflader og gulvvask. Det er vigtigt, at personen har erfaring med denne type rengøring, da vores hus er nybygget, og gulvene er fuldlimede laminat sildebensgulve, som kræver særlig omhu. Hvis du har den nødvendige erfaring og er omhyggelig med detaljerne, vil vi meget gerne høre fra dig.
rengøring
1,000 kr
Hinnerup
Rengøring af butik og kontor, 6 timers arbejde
Rengøring
670 kr
Hinnerup
60 kvadratmeter lejlighed i 2 plan. Støvsugning og gulvvask. Forefaldende opgaver, som indvendig vinduesvask mm.
Du kan få din indflytningsrengøring udført af erfarne rengøringsassistenter, som er fortrolige med alle slags rengøringsopgaver i hjemmet. Afhængigt af dine behov kan de feje, tørre af og moppe. De kan også hjælpe dig med at rengøre køkkenmaskiner, badeværelser, tæpper og polstring, blandt andet. Uanset om du er på udkig efter en rengøringshjælp før eller efter, du er flyttet ind, kan vi hjælpe dig med at finde den rette hjælp her på Handyhand. Her er, hvad du kan forvente:
Når du flytter ind kan en rengøringsassistent hjælpe med at desinficere borde, bordplader, køkkenmaskiner og -udstyr. Når de rengør køkkenmaskiner og køleskabe, laver de enten deres rengøringsopløsning med naturige ingredienser eller skrubber dem ned med markedsførte opløsningsmidler - det kommer an på dine præferencer og du vælger selv! Når det gælder skabe og andre opbevaringsbokse, fjerner en rengøringshjælp normalt hylderne og skufferne og rengør dem enkeltvis. Hvis du også har brug for nogen til at installere dine gaskomfurer og ovne, når du flytter ind, er du velkommen til at booke en gasmonteringsservice sammen med din rengøringsservice, så du kan krydse flere ting af på din to-do-liste på én gang, og finde en Handyhander med mange talenter!
Før eller efter du er flyttet ind, kan din rengøringsassistent også desinficere alle hjørner og kroge af dit nye badeværelse - fra toiletter, brusere og vandhaner til fliser, spejle og gulvbelægning. Du kan endda bede dem om at bruge antibakterielle sprays og produkter for at slippe af med eventuelle uønskede bakterier, der måtte være på dit badeværelse. Hvis dit nye hjem endnu ikke har en ordentlig rørforbindelse, kan du på Handyhand komme i kontakt med en række blikkenslagere, der kan installere det for dig.
Med alt det kaos, der følger med flytning af møbler og apparater, har nogle ejere en tendens til at glemme, hvor vigtigt det er at få renset deres tæpper. Efter et liv i det gamle hus, eller under selve flytningen, kan de nemlig suge en masse usynlig snavs til sig. Selv dine nye tæpper er ikke altid fri for snavs, hvilket kan være en smule risikabelt, hvis du har små børn, der elsker at lege og kravle på gulvet. Dygtige rengøringsfolk kan gøre mere end bare at støvsuge. De kender også den bedste måde at fjerne pletter og snavs på dit tæppe og også desinficere det i processen.
Ligesom med tæpper er det bedst at rengøre og desinficere polstringen på møbler, før eller efter du flytter ind i din nye bolig. Det kan hjælpe med at fjerne skadelige forurenende stoffer, skimmelsvampe og støvmider, som kan forværre allergier, astma og andre luftvejsproblemer. Især hvis dit møbel er købt brugt eller har været opbevaret i en længere periode. Rengøringsfolk kan håndtere næsten alle tekstiler, herunder almindelig bomuld, linned og uld. De kender også den sikreste måde at rengøre følsomme materialer som læder og silke på. Har du brug for en Handyhander, der kan bortskaffe alt affaldet efter rengøringen? Tøv ikke med at booke en Handyhander til oprydning på vores platform også! På den måde behøver du ikke at bekymre dig om at komme af med ødelagte og uønskede ting, samtidig med at du flytter ind i dit nye hjem.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
At flytte ind i en ny lejlighed kan være meget spændende, indtil du ser alt det rod, du skal håndtere. Hvis du ikke har tid eller ikke ved noget om at gøre rent i din nye bolig, kan du gøre dit liv lettere ved at bestille en flytte-ind rengøringsservice gennem Handyhand!
Vi sigter mod at gøre din indflytningsoplevelse så stressfri som muligt. Hvis nødvendigt kan eksperter i rengøring skabe en skræddersyet rengøringsplan, der passer til dine prioriteter og budget. Du kan få dem til at rengøre hele dit hjem eller kun bestemte rum og områder. Det er helt op til dig!
Læg din opgave op på vores platform og vær fri til at give masser af detaljer om den rengøringsopgave, du har brug for. Du kan endda angive dit ideelle budget, så du ikke behøver at bekymre dig om at bruge en formue på en flytteklar rengøringsservice. Handyhands vil derefter give dig de mest konkurrencedygtige tilbud, og alt du skal gøre er at vælge den bedste, der passer til dine krav.
Handyhand gør det nemt at finde en flyt ind rengøringspersonale i hinnerup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyt ind rengøringspersonale.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flytte ind rengøringsfolk i hinnerup, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Indflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 670.00,- til 1,600.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!