Florina-Violeta I.
Sabro
Seneste Anmeldelse
"En klar anbefaling her fra mig. Veludført arbejde"
Fest rengøring
Dybdegående fest rengøring
Lejlighedsvis fest rengøring
Hurtig fest rengøring
Generel fest rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Sabro
"En klar anbefaling her fra mig. Veludført arbejde"
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Tilst
"God og arbejdsom."
Brabrand
"Med Mircea og hans kone fra Power rengøring fik vi alt vi drømte om og mere til. De gav os tryghed hele vejen igennem og lejligheden blev rost til skyerne af alle vores Bnb gæster. Disse to får en kæmpe stor anbefaling herfra!"
Randers NV
"Effektive gutter."
Aarhus C
"Victoria var effektiv og dygtig til at gøre rent. Kan klart anbefales."
Aarhus N
"Fin arbejde"
Mørke
"Meget fint arbejde!! Yderst tilfreds 🙌🏼🤩 Vil meget gerne ansætte Anna igen 💪🏼"
Dygtig mand der vil gøre det bedste
rengøring af havedam
1,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Asbest rengøring
15,000 kr
Sabro
Jeg har brug for rens af asbestfibre i hus. Huset står tomt. Det gælder alle rums af 89 kvadratmeter og der ingen møbler.
Rengøring
300 kr
Sabro
Rengøring under massagebriks
Rengøring af lejlighed hver 14. dag
220 kr
Sabro
Lejlighed på 65 m2 med lille kat. Har brug for hjælp til let oprydning men mest rengøring, støvsugning, gulvvask, køkkenrengøring - aftørring af overflader og vask, komfur engang imellem og igangsættelse af opvaskemaskine hvis nødvendigt, badeværelse - bruseniche, vask, toilet og gulv. Gerne hver 14. dag ca 2 timer
Hjælp til at gøre rent
Sabro
Hej. Jeg har stor erfaring med rengøring i over 10 år, og jeg ved, hvor vigtigt det er for helbredet.
rengøring af havedam
1,190 kr
Sabro
Købt hus med havedam i 2 niveauer. Guldfisk i og mange alger
Rengøring villa 2 etager
450 kr
Sabro
En meget grundig rengøring af vores 200 kvm hus, fra top til tå, undtaget vindues pudsning. Tager Max 3 timer Vi har alt grej og god Støvsuger mv
Rengøring sf lejlighed
500 kr
Sabro
Møbler hylder alle overflader
Hovedrengøring i lejlighed
Sabro
60 m2 lejlighed ved ældre dame trænger til hovedrengøring Vægge lofter skabe køkken osv Gerne så hurtigt som muligt
Flyttehjælp og rengøring
Sæby
Pakke i kasser og rengøring
Rengøring 1 gang i ugen i sæby
Sæby
Rengøring i et hus på ca 150 kvm.Tænker det er 3-4 timer i ugen vi har brug for hjælp til rengøring ink støvsugning. gulv vask. tørre støv af. Vask af vinduerne mm.Vis det lyde som noget for dig så høre vi grene fra dig.Mvh Johan
Når du booker rengøringshjælp til rengøring efter fest, kan det være rart at være forberedt på, hvad servicen indebærer. Her kan du læse mere om, hvad typiske arbejdsopgaver inden for kategorien ‘rengøring efter fest’ indebærer, og du kan se, hvilket udstyr og hvilke rengøringsprodukter der typisk anvendes. Bliver klogere på det og meget mere, når du dykker ned i afsnittet her.
Når rengøringshjælpen, man hyrer, udføre sit arbejde, så består opgaven tit og ofte af følgende punkter:
Ja, rengøring efter fest kan også kaldes:
Den person eller det firma, som oftest udfører rengøring efter fester, kaldes:
De mest oplagte alternativer til at hyre hjælp til rengøringen, efter man har holdt fest, eller måder at forenkle rengøringen på, er:
Ofte anvender rengøringshjælpen disse forskellige redskaber til rengøring efter en fest:
Mange handyhandere medbringer eget udstyr som en del af deres service. Men det kan meget vel være, at stedet, hvor der holdes fest, allerede stiller nogle rengøringsremedier til rådighed, eller at du som ejer af opgaven gør. Derfor kan det godt betale sig at koordinere og i al fald aftale med hinanden på forhånd, så alting er parat, når rengøringsarbejdet skal til gå i gang.
Ofte indgår følgende rengøringsprodukter i rengøringen efter en fest:
Nogen gange medbringer rengøringshjælpen, man hyrer, egne rengøringsmidler. Andre gange stiller kunden dem til rådighed. Det er alt efter jeres aftale. Sørg derfor for at drøfte i detaljer, hvem der stiller hvad til rådighed for rengøringsarbejdet, og sørg også for, at jeres aftale er afspejlet i buddet.
En festrengøringshjælp benytter sig ofte af bestemte teknikker til sikring af, at rengøringen udføres dybdegående og effektivt, især efter en fest:
Du kan aftale direkte med din rengøringshjælp, hvilke metoder du ønsker, der anvendes.
Rengøringen begynder typisk med en vurdering af det område, der skal rengøres, samt mængden af snavs og affald. Derfor kan det tage alt fra et par timer til en hel dag, afhængigt af hvor stor festen har været, og hvor snavset der er.
Nogle faktorer, der kan forlænge eller forkorte tiden, det tager, er:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger især af, hvor stor rengøringsopgaven er, og om der stilles særlige krav til rengøringen som følge af, at der måske har været holdt stor fest. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser - ikke timepriser - og betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Det kan være værd at undersøge med Skat, om deres servicefradrag træder i kraft specifikt i forbindelse med rengøring efter fest. Læs om, hvad det dækker på Skats hjemmeside om fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Typiske modtagere af hjælpen til rengøring efter fest er:
Uanset, om du falder inden for en af kategorierne eller ej, er du altid velkommen til at slå din opgave op på vores platform.
Nej, når du bruger Handyhand-platformen til at hyre hjælp til rengøring efter en fest, behøver du ikke at lave en separat kontrakt med rengøringshjælpen, du hyrer. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Ja, det kan være vigtigt at tage hensyn til overfølsomhed og allergi i forbindelse med rengøring. Især hvis rengøringen skal udføres et sted, hvor beboerne er følsomme. Man kan tage højde for det på følgende måder:
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse. Dog kan nogle typer opgaver kræve specialviden - drøft derfor altid din opgaves indhold med den pågældende handyhander. Det kan også være en fordel, hvis handyhanderen har erfaring med lignende opgaver eller har taget kurser i rengøringsteknikker.
Der er mange gode grunde til at hyre hjælp til rengøring efter fest gennem Handyhand-platformen. Se de mange fordele her:
Handyhand gør det nemt at finde en fast rengøringshjælper i sabro til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien fast rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige fast rengøringshjælpere i sabro, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Rengøring efter fest kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 280.00,- til 4,130.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!