Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Super indsats!"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Super indsats!"
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Hedehusene
"Effektivt arbejde. Og udført hurtigt. 5 stjerner."
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Randers NV
"Effektive gutter."
Malmö
"Opgave udført som aftalt"
Hvidovre
":))"
Super
Transport af cykel, plæneklipper, motorsave fra Mejsevej, 6240 Løgumkloster i dag eller i morgen
500,-
Kanon service!! Stor anbefaling!
Sofa og puf transport
1,050,-
God hjælp
Transport af lille glasskab
250,-
Kan varmt anbefale Reyes som handyhand - med en kort tidsfrist lykkedes det at få opgaven udført uden nogen problemer. Tak for hjælpen! Det var første gang, at jeg prøvede handyhand-platformen, så derfor en yderligere fornøjelse at starte med en god oplevelse :)
Transport af lænestol
750,-
Super god, hurtig og behagelig service.
Transport og ombæring af seng fra Næstved til København
1,450,-
Det var perfect, Vi er meget taknemmelige for hjælpen.
Transport
350,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Jeg skal have et bord transporteret fra Liseleje til Helsinge. En trailer kan bruges
800 kr
Græsted
Flytning f bord fra Liseleje ril Helsinge
Flytning af spisebord
1,000 kr
København SV
Jeg skal have transporteret et spisebord fra Islands Brygge til min adresse i Sydhavnen. Benene skal skrues af (du skal derfor også medbringe skruemaskine), men der skal nok bruges en trailer. Det måler 151 cm i længden + tillægsplade på 40 cm. 101 cm i bredden.
Flyttet et bord fra Liseleje til Helsinge
800 kr
Liseleje
Et bord som måler 180 cm skal flyttes til Nørretoftevej 26, Helsinge,
Flyttet et bord fra Liseleje til Helsinge. Det skal heldt være morgen/formiddag
800 kr
Liseleje
Bordet står på adressen og skal afleveres på Nørretoftevej 26, Helsinge, hvor det skal være inden kl. 15, hvor de lukker. De åbner kl. 06.30, så det kan også være om morgenen
Fragt af tungt bord
Vanløse
Hej Jeg leder efter hjælp og kørsel til at hente og transportere et spisebord ( 240cm langt) fra Helsingør til Vanløse. Bordet et tungt så der vil være folk til at tage fat både ved afhentning og aflæsning. Mvh Elisabeth I løbet af kommende weekend gerne lørdag den 23 januar.
Transport af et bord evt med trailer
1,000 kr
Liseleje
Bordet måler højde 70 bredde 120 længde 180. Det skal transporteres til Helsinge 16 km og afleveres inden kl. 15.
Flytte og transport af seng
300 kr
Aarhus C
Jeg skal have fragtet en seng (140x200) fra Lundbyesgade 24, 8000 Århus C, hen til Schleppegrellsgade 20, 8000 Århus C. Herfra skal jeg have et spisebord (diameter, 110 m) med, og så skal både seng og spisebord fragtes og bæres op på 2. sal på Søndre Ringgade 10, 8000 Århus C.
Transport af sofaer
500 kr
Ringsted
Hej, Jeg skal have transporteret en sofa fra Næstved til Ringsted
Flyttet et bord fra Liseleje til Helsinge
800 kr
Liseleje
1 stk. bord der er 180 cm langt og 80 cm bredt
Flytning af spisebord
Svenstrup J
Jeg skal ha fragtet et spisebord fra 5856 Ryslinge til 9230 Svenstrup J Det befinder sig i stueplan og der vil være én til at hjælpe med at få det ud i bilen...det samme i den anden ende 😊 tænkte det ku være én der alligevel kører hen over Fyn og herop til Ålborg... Så snart som muligt
Bortskaffelse af køleskab (står i skuret)
Allingåbro
En ældre mand har brug for hjælp til bortskaffelse af køleskab. Gerne af en der bor i nærheden da flere opgaver kan komme på tale fremover. Han kan ikke hjælpe med at løfte/bære. Køleskabet står i skuret skal afhentes i din egen trailer og køres på lossepladsen. Så hurtigt som muligt
Køl/frys hentet på 1. Sal og på genbrug
400 kr
Valby
Hej, Jeg vil gerne have hentet mit køl/frys og transporteret det evt. med sækkevogn til genbrugspladsen 200m. Herfra. Jeg har ikke sækkevogn og ikke mulighed for at bære.
Køre køleskab på lossepladsen
500 kr
Allingåbro
Stort kølefryseskab skal afhentes hos en ældre mand. Det står i skuret. Det skal køres på lossepladsen i jeres trailer. Manden er ikke i stand til at hjælpe med at løfte.
Har et gammelt køleskab, der skal på lossepladsen. Mål er ca 127×55 +60 cm
Nivå
Et gammelt køleskab skal afhentes og køres/afleveres på lossepladsen. Køleskabet står på min terrasse i baghaven, hvor det kan afhentes på f.eks. en sækkevogn.
Kørt køleskab på genbrugspladsen
500 kr
København N
Jeg har et gammelt køleskab, der ikke fungerer optimalt mere. Jeg vil gerne have det kørt på genbrugspladsen. Og hjælpe til at få det båret ned fra 3. Sal.
Bortførsel af køleskab mm
500 kr
Højby
Vi har et stort køleskab og et lille køleskab, samt nogle poser og flyttekasser der skal på genbrugspladsen. Opgaven skal helst udføres i en weekend, så vi kan være i sommerhuset og lukke ind.
Transport
350 kr
København N
Hej. Vi skal have hentet et køleskab fra Østerbro som skal køres til Vesterbro! Derudover har vi et stop på vejen (Nørrebro) hvor der skal afhentes et par småting. Du skal ikke bærer noget, det står vi selv for, så det er bare transport.
Kørt køleskab væk og afhentet et nyt
450 kr
Valby
Hej! Jeg vil gerne have mit køleskab på 1. Sal (uden elevator) hentet og transporteret over til vores genbrugsplads 200m herfra. Jeg vil også gerne have hentet et nyt køleskab Max 5 km væk. Og få det op på 1. Sal. Jeg har ikke mulighed for at bære eller kører med.
Afhentning af kølefryseskab samt montering og nedbæring af gmle køleskab til storskrald i gården
500 kr
København S
Afhentning af kølefryseskab i kbh/ Storkøbenhavn området. Skal levere og monteres på Amager (2 sal). Samt nedbæring af gamle køleskab til storskrald i gården.
Kørsel og ind- og udbæring af køleskab og komfur
København S
Køleskab og komfur skal fragtes fra Milosvej (Hus), 2300 kbh S til kolonihavehus på Veststien, 2610 Rødovre. Derefter skal det komfur og køleskab der står i Rødovre køres til genbrugsstation (der findes en på Valhøjs Alle 182, 2610 Rødovre) På grund af rygproblemer er det ikke muligt for os at bære, så opgaven består i at hente tingene fra en garage, køre dem til Rødovre og få byttet køleskabet og komfuret ud med det der står der inde i kolonihaven forvejen. Vi kører med i egen bil og låser op. Opgaven ønskes udført søndag d.24.10, gerne formiddag.
Klædeskab 2 x 2 meter skilles af. Transporterers fra Kbh S til Holbæk
500 kr
Gislinge
Brugt garderobeskab skal hentes i lejlighed og transporterers til hus. Der er hjælp til at bærer på begge adresser
Klædeskab 2 x 2 meter skilles af. Transporterers fra Kbh S til Holbæk
500 kr
Gislinge
Brugt garderobeskab skal hentes i lejlighed og transporterers til hus. Der er hjælp til at bærer på begge adresser
Afhentning samt levering af 2 x 35 x 100 x 236 garderobeskab
Vordingborg
Opgave i morgen 12/12!! Afhentning af garderobeskab i Kbh NV - og bringe det til 2770 Kastrup Der er tale om 2 skabe af 236 x 35 x 100 cm UDEN låger. Kan evt transporteres helt eller skilt ad og bæres op på 2. Sal på Teglkåsvej i Kastrup. I morgen den 12/12-21
Have hentet et usamlet klædeskab fra Vesterbro og fragtet til Nørrebro
500 kr
København V
Et klædeskab der er skilt ad. 237 cm langt skal hentes på Vesterbro (kender ikke adressen og sal endnu) og køres til Nørrebro og bæres ind i stuelejl.
Hentning af én møbel
Brønshøj
Hvis garderobeskabet er for tung når den er sat sammen og kan ikke puttes inde i bilen adskille den og køre den til destinationen. Produkt: Hvid garderobeskab H:200cm B:1212cm Destination: Fra Østerbro til Brønshøj *tøj og ting medfølger ikke så det er bare skabet der skal hentes og flyttes* Tirsdag 6. Juli det kan være omkring kl 18:00-20:00
Transport af garderobeskab som er adskilt, ca 12 colli.
1,600 kr
Jystrup Midtsj
Transport af garderobeskab som er adskilt, ca 12 colli. Afhentes i Randers og fragtes til midtsjælland
Hentning af 2 møbler
Slagelse
Hentning af En lang skænk + overskabe i glas fra adresse i Sorø til adresse i Slagelse. Evt i weekenden
Hente et skab + en kommode
København
Jeg skal have hentet et garderobeskab (60 cm. bredt og 195 cm højt) og en lille komode (65 cm. højt og 60 cm. bredt) fra et sted på Amager (4. sal med elevator) og kørt det 3 km. til et hus på Amager. Mandag den 27/7 mellem kl. 9-14
2 stk. møbler bæres fra 2. sals lejlighed ned i opgangen
København S
Gammel trækommode m. 4 skuffer: Mål: 45dx85bx92h Gammelt skrivebord m. 3 skuffer: Mål: bordplade - 62dx130b + 2 sideskabe - 62dx35bx78h Søndag d. 16/2 kl. 9.00 har jeg brug for at kommode og skrivebord står i opgangen klar til afhentning af afsyringsfirma i løbet af formiddagen. Mette Holst Mobil: 23 66 19 83
Transport af adskilt klædeskab
300 kr
København N
Kørsel af et adskilt klædeskab. 190 cm. højt 117 cm. bredt 50 cm. dybt. Ca. 100 kg. I alt. Fra et sted i København til Nørrebrogade ved søerne.
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
For at hyre hjælp til transport af genstande hos Handyhand følger du disse trin:
Betalingen for transport af genstande foregår således gennem Handyhands sikre betalingssystem:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, man kan vælge at få udbetalt.
Betaler du uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Når du søger efter en handyhander, der kan transportere genstande for dig, vil du kun modtage bud og henvendelser fra handyhandere, der har tid til at tage sig af opgaven.
Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Hvis det er efter, du har accepteret et bud, går du til at starte med de ovennævnte trin igennem, og herefter følger du disse trin:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår handyhanderen anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem.
Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.
Ja, både du og transportøren er forsikret i tilfælde af uforudsete hændelser og skader, der opstår direkte under opgavens udførelse. Handyhands forsikring er en kombineret all-risk og selvrisikoforsikring. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du besøger Handyhands forsikringside.
Handyhand undersøger pålideligheden af transporthjælperne gennem et system med anmeldelser og 'udførelsesrate', som fremgår af handyhandernes profiler. Dette giver dig som kunde mulighed for nemt at vurdere faktorer som mødestabilitet og erfaring hos den enkelte transporthjælper og giver dig også et indblik i tidligere kunders tilfredshed med hjælperens service.
Har du brug for at komme i kontakt med os her i Handyhand, er der flere kanaler, du kan bruge:
Vi står klar til at hjælpe med en bred vifte af spørgsmål, alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og app'en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi kan blive ved med at forbedre vores service.
I kommunikerer nemt og sikkert via Handyhands interne beskedsystem før, under og efter arbejdet.
Det er vigtigt, at I holder jer til at kommunikere gennem Handyhands system, specielt hvis der ændres i aftalen.
Når opgaven er udført, har du altid mulighed for at vurdere og bedømme den hjælp, du fik til at få transporteret genstande. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet samt den generelle oplevelse, du havde med handyhanderen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring i fremtiden.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. din forventning til prisen. Tænk godt over omfanget af opgaven. Der er forskel på eksempelvis transport af et enkelt køleskab og en komplet møbeltransport. Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at transportere genstandene, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov og din økonomi. Selve betalingen foregår så gennem Handyhands sikre betalingssystem.
For at finde den mest egnede til at løse din opgave anbefaler vi, at du udnytter Handyhands smarte system, som stiller tidligere kunders anmeldelser til rådighed samt information om den enkelte transportørs ‘udførelsesrate’ og effektivitet med mere. På den måde kan du træffe en velovervejet beslutning.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!