Mohammad S.
Hvidovre
Seneste Anmeldelse
"Godt humør, hurtig og effektiv !"
Find lokal skraldemand
Indsamling og sortering
Afhentning og bortkørsel
Affald, skrald og skrot
Enhver affaldsopgave
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hvidovre
"Godt humør, hurtig og effektiv !"
Rødovre
"Yder rigtig god service. Meget effektiv flytning samt en meget rar oplevelse flytning udført på en måde hvor behov bliver set og imødekommet og der er en meget venlig kommunikation. ."
Værløse
"Opgaven godt udført"
København N
"Super!"
Rødovre
"Meget sød, dygtig og nemt at kommunikere med😊"
Hedehusene
"Dygtig mand styr på det han laver! Klar anbefaling!"
Albertslund
"Jakob fældede vores 10 meter høje kirsebærtræ. Kommunikation og udført arbejde er helt perfekt, vi er meget tilfredse, og vil klart bruge Jakob igen."
Frederiksberg
"Perfect work"
Super arbejde! Kan nemt anbefales!
Afhentning storskrald byggematerialer (Nedbrudte skabe)
700,-
Super god, ordentligt arbejde udført med et smil
Afhentning og fjernelse af affald
1,250,-
Super udførsel
Afhentning af skrald
1,000,-
"Super venlig, og løste opgaven som aftalt. Kan anbefales."
Skrald skal på genbrugspladsen
500,-
"Hurtigt og effektivt"
Afhentning af affald
900,-
Hurtig og effektiv, kan klart anbefales!
Afhentning af haveaffald
205,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bortkørsel af 1-2 m3 grus
Hvidovre
Godt og vel 1m3 grus. Det har ligget under havefliser. Der er en smule havejord i blandet, men ikke meget. Opgaven kræver som udgangspunkt, at gruset transporteres med trillebør fra haven og ud til vejen, ca. 10 meter. Der er ca. 20 ture med trillebør.
Fjern byggeaffald
10,000 kr
Hvidovre
Fjern byggeaffald Størstedelen er beton, så er der lidt fliser, mursten og jord. Det er taget ud fra nedbrydning. Nemt at tilgå fra vej. Grabning med lastbil evt.
Fjern diverse byggeaffald
10,000 kr
Hvidovre
Byggeaffald fra fliser, beton og jord. Ideal for lastbil med grab, da det er lige ved vej.
Bortkørsel af jord
7,000 kr
Hvidovre
Bortkørsel af lettere forurenet jord fra byzone. Jordflytningen skal anmeldes til kommunen og jorden skal køre til et godkendt modtageanlæg og der skal sandsynligvis tages en enkelt jordprøve. Samtidig skal der leveres 18 m3 stabilgrus 0-32, samt 4 m2 afretter sand 0-8. Lastbilen skal være med grab, så sandet kan læsse ind med grab og jorden som ligger i en bunke kan grabbes op på lastbilen efterfølgende. Jeg har sat et budget ind i opgaven, efter en beregning fra Handyhand, ved ikke om budgettet er realistisk. Derfor vil jeg gerne modtage tilbud også selvom det er over det budget, som er listet i opgaven.
Bortkørsel af ca. 260-300 m3 jord i ofrbindelse med husbyggeri
70,000 kr
Hvidovre
Vi skal bygge nyt hus i Hvidovre, og i den forbindelse skal der køres jord væk. Typehusfirmaet har givet tilbud herpå, men vi synes det lyder dyrt. Entreprenøren skønner at der skal køres 260-360 m3 væk (men nok nærmere 260 m3). Vi ønsker tilbud på bortkørsel. Der er taget 3 boreprøver, hvoraf 2 viser klasse 1 jord, og 1 prøve viser klasse 2 jord (dog kun lige over grænsen for klasse 1). Nem adgang. Læsning skal også foretages, enten af jer eller entreprenøren on site.
Bortskaffelse af jord
1,500 kr
Hvidovre
Søger en til at bortskaffe jord til genbrugsstationen fra et mindre haveprojekt. Der er gravet ca. 15 cm ned på et areal på ca. 11 m2. Så ialt 2,6 tons plus/minus. Lokation: Hvidovre. Nem adgang, da jorden ligger i carporten.
Hjælp med udgravning og opbæring til trailer
1,000 kr
Hvidovre
We need help to dig out a floor in the basement of our house. It is a very small bathroom but we need one person to help us with digging and then carrying out buckets to a trailer. You need to have clothes that you don’t mind getting dirty and rubber boots. It will take ca. 5 hours and the pay is 1000kr. Vi har brug for hjælp til at grave et gulv ud i kælderen i vores hus. Det er et meget lille badeværelse, men vi har brug for en person til at hjælpe os med at grave og derefter bære spande ud til en trailer. Du skal have tøj, som du ikke har noget imod at blive snavset og gummistøvler. Det vil tage ca. 5 timer og lønnen er 1000kr.
Bortkørsel af havejord
3,500 kr
Hvidovre
Nedgravning af trampolin gav en del jord i overskud. Jeg vil tro, der er ca 6 ton Skal bortkøres.
Når du står over for at skulle booke en affaldsafhentning, er der en række praktiske forhold, som kan være gode at være opmærksomme på. Læs med her og bliv klogere på, hvad man kan forvente af en sådan booking, herunder hvilke typer services der findes, hvad der skal bruges af udstyr og meget mere.
Servicen inden for kategorien ‘afhentning af skrald og affald’ dækker typisk:
Ja, afhentning af skrald og affald kan også omtales som:
Servicen ‘afhentning af skrald og affald’ dækker som udgangspunkt en bred vifte af ydelser, fordi der findes mange typer affald. Vi har forsøgt at give overblik over affaldstyper her, hvor de første punkter især henvender sig private, mens erhvervskunder nævnes til sidst:
Sørg for at finde den rette handyhander, så servicen kan blive tilpasset typen af affald og behov.
Den person eller det firma, der står for afhentning af skrald og affald, kaldes for:
Når du booker en skralde- og affaldsafhentning, er der et par ting, som er gode at have for øje:
Når man skal have afhentet affald, bliver der som regel brug for disse redskaber og hjælpemidler:
Ofte stiller afhenteren en del af dette til rådighed, men det er for eksempel naturligt, at kunden sørger for sække i det omfang, der passer til affaldet. Generelt er det vigtigt med en god dialog om omfang og type af affaldet, så I kan finde ud af, hvilket køretøj m.m. der kræves, og hvem der stiller det forskellige til rådighed.
Prisen for afhentning af affald varierer gerne alt efter mængde og type af affald. Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Du kan få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisskøn.
Handyhanderne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes ikke direkte fradrag for private ved booking af skrald- og affaldsafhentning. Tjek hos din kommune, om man kan søge om økonomisk tilskud der.
Der kan gælde andre regler for virksomheder, og reglerne kan afhænge af affaldstype og -mængde. Det anbefales at undersøge lokale regler og regler for erhverv hos Skat eller hos kommunen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Blandt de typiske modtagere af denne service er private husstande, virksomheder, byggeprojekter, eventarrangører og boligforeninger. Repræsenterer disse modtagere ikke dig, så tøv ikke med at slå opgaven op alligevel - Handyhand er indrettet til at imødekomme mange typer behov.
Nej, når man benytter Handyhand-platformen, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med affaldsafhenteren. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter vedrørende alt fra betaling til forsikring. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, det giver rigtig god mening at tænke i miljøvenlige løsninger i forhold til håndtering af affald. Det handler især om sortering og korrekt bortskaffelse for at øge mulighederne for genanvendelse af materialer. Når du opretter din opgave på Handyhand-platformen, er det en god idé at gøre opmærksom på, at du leder efter en miljøvenlig afhentningsservice.
Afhentning af skrald, samt bortkørsel af byggeaffald og andet affald, kan principielt ske på ethvert ønsket tidspunkt, men en oplagt begrænsning er åbningstiderne de steder, hvor affaldet skal afleveres. Åbningstiderne kan også være anderledes i weekenden. Desuden kan det i nogle tilfælde være relevant at tænke på støjgener fra arbejdet i forhold til naboer.
For at sikre en gnidningsfri afhentning kan du forberede nogle ting, inden afhentningen skal foregå:
Hvis du eksempelvis har forskellige hold af afhentere, der kommer og henter forskellige typer af skrald og affald, som eksempelvis ved større projekter, der kræver afhentning af betonaffald, er det vigtigt, at du markerer tydeligt, hvad der er hvad, så det er klart for afhenterne, hvad de skal hente. Det kan også være praktisk at informere alle parter om, at der er flere på opgaven.
Nej, som regel ikke. Vær dog opmærksom på eventuelle krav til håndteringen af bestemte affaldstyper - der kan være krav om godkendelser eller beviser for at måtte håndtere forskellige typer affald, således at gældende lovgivning og miljøstandarder overholdes.
I forhold til sikkerhed er det især relevant, når det er farligt affald eller større genstande, der skal afhentes. Sikkerheden skal både være i orden for den, der henter affaldet, det vil sige, at handyhanderen skal kunne håndtere genstandene på rette vis for at passe på sig selv. Derudover skal håndteringen af især det farlige affald ske forsvarligt af hensyn til miljø.
Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en afhentning service i hvidovre til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien afhentning service.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige afhentning services i hvidovre, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af skrald og affald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 5,000.00,- til 17,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!