Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Ægteskabs celebrant
Humanistisk bryllup
Vielse i det frie
Vielse i hjemmet
Alle celebrant behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Tilst
"God og arbejdsom."
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Rødding
"jeg kan kun anbefale andre i at tage Sarah & Morten til klipning af hegn"
Frederiksberg C
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
Super god service
Bryllupsservering
3,600,-
Absolut top klasse.. Har stor overblik og kommunikation osv. Osv. Top top klasse
servering til konfimation d§§§§§§§§§§§
2,000,-
Perfekt arbejde. Kan kun anbefales
Servering til konfirmation
1,600,-
"Super godt"
Konfirmation
2,500,-
Fantastisk service
Servicering til 2x30 års fødselsdag
2,200,-
"Jens var professional og god til hans arbejde. Jens var villig til at blive i yderligere 3 timer. Vi var alle glade for Jens' arbejde og kan varmt anbefale ham til opvarmning af mad og servering."
opvarmning og servering
600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering og afrydning/opvask til konfirmation, Holsted
3,000 kr
Holsted
Til konfirmation søges hjælp til opvarmning af færdiglavet mad til buffe, afrydning og opvask. Så kort og godt hjælp til at få festen til at glide og til at sørge for alt det praktiske under festen. Der er behov for 2 personer, da det bliver omkring 50 gæster, tidsrum cirka 10.30- 19.00
Lægge 6kvm gulvfliser på gæste toilet
6,000 kr
Holsted
Lægning af 30x30 fliser 6kvm på gæste toilet med våde rumsikring. Er købt.
konfirmation servering 14.8
Holte
Servering af velkomstdrikke, servering af drinks under måltidet, oprydning efter hovedretterne (maden er bbq buffet), tilberedning af kaffe og te og forberedelse af dessertbordet, oprydning efter kaffe/dessert. Der er omkring 40 mennesker at deltage. Derfor har vi brug for 2 servere.
Hjælp til Konfirmation
Holte
Hej, vi har brug for hjælp til min datters konfirmation d. 7.8.2021. Festen bliver holdt i Holte. Vi bliver ca. 60 gæster. Der er kok de første 2 timer. Der vil være buffet. Vi vil gerne have hjælp til: hjælp til kokken, opfyldning til buffet, lave kaffe, gøre klar til kaffe, rydde af, sætte i opvaskemaskine mv. Er det noget du kunne og har lyst til? Venlig hilsen Tine
Praktisk hjælp til afholdelse af konfirmation d. 4. sept.
Holte
Vi holder konfirmation i et telt på terrassen med ca. 50 gæster. Der kommer nogen og laver mad til en buffet.Vi har brug for 2 erfarne og selvkørende personer til at gå til hånde med de forskellige opgaver i løbet af dagen. Opgaverne omfatter:Hjælpe med at stille velkomstdrinks og snacks opHjælpe med at stille op til buffetSætte op til dessert (som er en isbar)Stille op og fylde op med kolde drikkevarer (der er fadølsanlæg)Lave kaffeRydde af bordeneSkylle service og sætte i kasser - men der skal ikke vaskes op.Stille op til drinks. Evt. andet der måtte være brug for.
Et par tjener til privat fest til servering og opvask
Holte
Vi skal holde surprice Kandidatfest for vores søn. Og har brug for hjælp til servering og opvask. Frokosten starter ca kl 13. 12-15 personer.
Servering ved havebryllup (24 personer)
Holte
Opgaven består af følgende.Plan:Ankomme kl 11 og bliver sat ind i programmet.Kl. 11:15 - 12.00 anrette tapas (div. pålæg på fade) og sætte drinks frem på bord. Maden tager gæsterne selv, så der skal ikke serveres.Kl. 12 bliver brudeparret bliver viet. Efter vielse - champagneKl ca. 12:45 Tapas, gæsterne tager selv. Sørg for at fylde op og stille drinks klar.Rydde af og sætte i opvaskemaskine efter Tapas.Kage kl 15.Oprydning efter kage.
Servering ved Havebryllup 16. juli kl 11-17. (24 gæster)
Holte
Opgaven består af følgende.Plan:Ankomme kl 11 og bliver sat ind i programmet.Kl. 11:15 - 12.00 Drinks frem på bord. Maden tager gæsterne selv, så der skal ikke serveres.Kl. 12 bliver brudeparret bliver viet. Efter vielse - champagneKl ca. 12- 12:45 Stille tapas frem, gæsterne tager selv. Sørg for at fylde op mad og drikke..Rydde af og sætte i opvaskemaskine efter Tapas.Kage kl 15.Oprydning efter kage.Kl 16.30 Tage sushi fra plastik bakker og sætte over på fade.
Det er ikke kun spisebordet, der er vigtigt i en spisestue. Stolene omkring bordet er lige så vigtige, da det er her man sidder og hygger sig med familien og vennerne. Derfor kan det være en god idé at overveje at skifte stolene ud, hvis man gerne vil have et nyt udtryk i sin spisestue. Man kan eksempelvis overveje at skifte de klassiske spisestuestole ud med nogle moderne stole, eller måske er et helt hvidt bord mere ens stil. Det kan også være du har en stor spisestue, så der kan være plads til at rundt bord, som kan samle personerne om bordet på en helt anden måde, fordi man alle sammen sidder med front mod hinanden. Dette leder typisk op til en samlet samtale for hele selskabet. Lige meget hvad, så er det vigtigt at have behagelige stole i sin spisestue, da man jo gerne skal kunne sidde der i flere timer ad gangen - især når der er gæster på besøg.
En vielse i det frie er en fantastisk måde at holde sin bryllupsceremoni på. Det giver jer mulighed for at være kreative med jeres bryllup, og I kan have det lige så unikt, som I ønsker det. En vielse i det frie kan foregå på mange forskellige steder - lige fra stranden til parken eller haven. Uanset hvor I holder jeres vielse, så er der nogle ting, I skal huske på. For det første skal I sørge for at have en god PA-anlæg, så alle kan høre præsten eller taleren. Dernæst skal I have taget hensyn til vejret - især hvis I holder jeres vielse udenfor. Sørg for at have noget telt eller pavillon, som kan give jer skygge og beskyttelse mod regnen, hvis den begynder at pisse ned. Endeligt skal I huske at informere jeres gæster om, hvorvidt de skal medbringe stole eller ej. På den måde undgår I, at folk står op under hele ceremonien.
En af de store beslutninger man tager i sit liv, er når man vælger at blive gift. Der er mange overvejelser der skal tages, og det kan være en stor mundfuld for nogle par. For det første skal I have fundet ud af hvor I gerne vil holde jeres bryllup. Skal det være et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..For det første skal I have fundet ud af hvilken type bryllup I ønsker jer. Vil I have et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..Dernæst skal i finde ud af budgettet for jeres bryllupsfest. Her er det vigtigt at have realistiske forventninger, og ikke lade sig rive med af de mange muligheder der findes. Husk på at jo mere simpelt og elegant festen er, jo mindre koster den typisk også - og sommetider kan det være mere smukt end de dyreste festligheder. Noget andet man skal huske på, er at invitere venner og familie til festen - her gælder det samme som med budgettet, at man ikke behøver at invitere alle man kender
En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste vælger at bruge en præst eller pastor til dette formål, men i dag er der også mange, der vælger at bruge en ægteskabs celebrant. En ægteskabs celebrant har typisk ikke de samme religiøse forpligtelser som en præst eller pastor, og derfor kan de ofte tilpasse vielsen mere individuelt til jer som par. Det betyder også, at I har mulighed for at vælge jeres egne ceremoni- og bryllupsritualer, hvilket ikke er muligt, hvis I bruger en præst eller pastor. Derudover kan I også selv vælge, hvor vielsen skal foregå - uanset om det er i et kirkerum, på stranden eller måske i jeres have. En anden fordel ved at bruge en ægteskabs celebrant er, at I typisk vil have mere tid til at forberede jer på vielsen sammen med ham eller hende. Dette giver jer mulighed for at få lavet et mere personligt bryllup, da I har haft mulighed for at snakke om jeres forventninger og drømme til dagen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Hvorfor booke en ægteskabscelebrant med Handyhand? Fordi Handyhand tilbyder erfarne og professionelle celebranter, der skaber personlige og unikke ceremonier, som passer til jeres ønsker og behov. Spar tid og stress - book en ægteskabscelebrant med Handyhand i dag!
Med Handyhand kan du nemt og bekvemt bestille en ægteskabscelebrant til din store dag. Platformen tilbyder et bredt udvalg af kvalificerede celebranter, der passer til dine behov og præferencer. Du kan nemt sammenligne priser, læse anmeldelser og vælge den perfekte celebrant til at skabe en personlig og mindeværdig ceremoni. Spar tid og stress ved at bruge Handyhand til at finde den rette ægteskabscelebrant, der vil gøre jeres bryllup til en uforglemmelig oplevelse.
Handyhand gør det nemt at finde en ægteskabs celebrant i holsted til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien ægteskabs celebrant.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige ægteskabs celebranter i holsted, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Ægteskabs celebrant kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,200.00,- til 5,430.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!