Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Brøndby
"Up and beond service 😁"
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Rødding
"Hårdt arbejdende og venlige mennesker"
Grindsted
"Tusind tak 🙏🏼🤩"
Frederiksberg C
"Jeg fik fantastisk hjælp fra Dalida og Nicole til en privatfest, hvor de hjalp til med servering, afrydning mm. De var proaktive, foreslog selv løsninger og havde styr på det, så jeg blot kunne nyde aftenen. Klar anbefaling herfra!"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Absolut top klasse.. Har stor overblik og kommunikation osv. Osv. Top top klasse
servering til konfimation d§§§§§§§§§§§
2,000,-
Perfekt arbejde. Kan kun anbefales
Servering til konfirmation
1,600,-
"Super godt"
Konfirmation
2,500,-
Fantastisk service
Servicering til 2x30 års fødselsdag
2,200,-
"Jens var professional og god til hans arbejde. Jens var villig til at blive i yderligere 3 timer. Vi var alle glade for Jens' arbejde og kan varmt anbefale ham til opvarmning af mad og servering."
opvarmning og servering
600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering og afrydning/opvask til konfirmation, Holsted
3,000 kr
Holsted
Til konfirmation søges hjælp til opvarmning af færdiglavet mad til buffe, afrydning og opvask. Så kort og godt hjælp til at få festen til at glide og til at sørge for alt det praktiske under festen. Der er behov for 2 personer, da det bliver omkring 50 gæster, tidsrum cirka 10.30- 19.00
Lægge 6kvm gulvfliser på gæste toilet
6,000 kr
Holsted
Lægning af 30x30 fliser 6kvm på gæste toilet med våde rumsikring. Er købt.
Hjælp til Konfirmation
Holte
Hej, vi har brug for hjælp til min datters konfirmation d. 7.8.2021. Festen bliver holdt i Holte. Vi bliver ca. 60 gæster. Der er kok de første 2 timer. Der vil være buffet. Vi vil gerne have hjælp til: hjælp til kokken, opfyldning til buffet, lave kaffe, gøre klar til kaffe, rydde af, sætte i opvaskemaskine mv. Er det noget du kunne og har lyst til? Venlig hilsen Tine
Praktisk hjælp til afholdelse af konfirmation d. 4. sept.
Holte
Vi holder konfirmation i et telt på terrassen med ca. 50 gæster. Der kommer nogen og laver mad til en buffet.Vi har brug for 2 erfarne og selvkørende personer til at gå til hånde med de forskellige opgaver i løbet af dagen. Opgaverne omfatter:Hjælpe med at stille velkomstdrinks og snacks opHjælpe med at stille op til buffetSætte op til dessert (som er en isbar)Stille op og fylde op med kolde drikkevarer (der er fadølsanlæg)Lave kaffeRydde af bordeneSkylle service og sætte i kasser - men der skal ikke vaskes op.Stille op til drinks. Evt. andet der måtte være brug for.
Servering ved havebryllup (24 personer)
Holte
Opgaven består af følgende.Plan:Ankomme kl 11 og bliver sat ind i programmet.Kl. 11:15 - 12.00 anrette tapas (div. pålæg på fade) og sætte drinks frem på bord. Maden tager gæsterne selv, så der skal ikke serveres.Kl. 12 bliver brudeparret bliver viet. Efter vielse - champagneKl ca. 12:45 Tapas, gæsterne tager selv. Sørg for at fylde op og stille drinks klar.Rydde af og sætte i opvaskemaskine efter Tapas.Kage kl 15.Oprydning efter kage.
Servering ved Havebryllup 16. juli kl 11-17. (24 gæster)
Holte
Opgaven består af følgende.Plan:Ankomme kl 11 og bliver sat ind i programmet.Kl. 11:15 - 12.00 Drinks frem på bord. Maden tager gæsterne selv, så der skal ikke serveres.Kl. 12 bliver brudeparret bliver viet. Efter vielse - champagneKl ca. 12- 12:45 Stille tapas frem, gæsterne tager selv. Sørg for at fylde op mad og drikke..Rydde af og sætte i opvaskemaskine efter Tapas.Kage kl 15.Oprydning efter kage.Kl 16.30 Tage sushi fra plastik bakker og sætte over på fade.
konfirmation servering 14.8
Holte
Servering af velkomstdrikke, servering af drinks under måltidet, oprydning efter hovedretterne (maden er bbq buffet), tilberedning af kaffe og te og forberedelse af dessertbordet, oprydning efter kaffe/dessert. Der er omkring 40 mennesker at deltage. Derfor har vi brug for 2 servere.
Et par tjener til privat fest til servering og opvask
Holte
Vi skal holde surprice Kandidatfest for vores søn. Og har brug for hjælp til servering og opvask. Frokosten starter ca kl 13. 12-15 personer.
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i holsted til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i holsted, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,200.00,- til 5,430.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!