Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Brøndby
"Havde en fantastisk oplevelse med Christine til min datters konfirmation. Der var styr på det hele, og jeg kunne bruge dagen på at være sammen med gæsterne og at nyde dem om min datter. Vi havde bestilt mad udefra, og hun styrede bare opsætning, udskiftning, afrydning af både mad og borde, samtidig med at køkkenet var nydeligt og ryddet. De største anbefalinger herfra, og klart en tanke om at bruge hende gang vores yngste datter skal konfirmeres eller i anden tilsvarende sammenhæng."
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Middelfart
"Bedste hjælp nogensinde !"
Middelfart
""Jens var professional og god til hans arbejde. Jens var villig til at blive i yderligere 3 timer. Vi var alle glade for Jens' arbejde og kan varmt anbefale ham til opvarmning af mad og servering.""
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Frederiksberg C
"Høj timepris - men effektiv indsats"
Fantastisk service
Servicering til 2x30 års fødselsdag
2,200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servere mad til sølvbryllup
3,000 kr
Kolding
Vi skal har en køkkentante til vores sølvbryllup, som skal styre køkkenet og evt. køkkenhjælpere til vores sølvbryllup (maden er bestilt udefra, så den skal varmes op og serveres. Der en en professionel opvaskemaskine i køkkenet).
Køkkenhjælp til konfirmation
1,000 kr
Kolding
Søger hjælp til køkkenet til konfirmation. Maden kommer udefra, skal lunes og anrettes på buffet og løbende fyldes op. Herudover opvask.
Hjælp til julefrokost, anrette mad + opvask
1,500 kr
Kolding
Vi skal holde julefrokost, cirka 48 gæster. Tidsrum: Kl. 14-18 Mad leveres udefra og skal varmes og anrettes til buffet. Hjælp til afrydning og opvask. Der er almindelig opvaskemaskine.
Opvask, afrydning og sætte mad frem
1,000 kr
Kolding
Der skal sættes mad og drikkevarer frem og ryddes af og vaskes op. Det er buffet så der skal ikke serveres. Der skal 2 personer til. Ca 50 personer til fest.
Jeg skal have hjælp til anretning ad mad udefra( fra kokkekompagniet) samt til servering af en 6 ret
1,320 kr
Kolding
Tilretrning og servering af mad udefra(fra Kokkekompagniet). Jeg dækker selv bord
Vi er en flok unge studerende som skal fra en forfest i kolding til en større fest i Vejle
4,500 kr
Kolding
Vi er en flok unge studerende som holder forfest i Kolding og vil derfor gerne videre til en større fest i Vejle som starter kl 20:00 d. 22/9. Vi vil derfor gerne hentes af en party bus og køre lidt i bussen så vi bliver hentet kl 19:00 i Kolding og ankommer til adressen i Vejle kl 20:00. Adressen i Vejle er smedevej 18.
Hjælp til servering og oprydning ved mindre koncert
1,000 kr
Kolding
Udskækning af velkomstdrink (Papvin) Anretning af buffet samt løbende opfyldning Oprydning. Herunder nedpakning af reste-mad, aftøring af borde og tilsvarende
Servicering til 2x30 års fødselsdag
2,000 kr
Kolding
Vi har inviteret 38 personer inkl. 4 børn. Derfor ønsker vi to personer til at hjælpe med servicering. Festen starter kl. 17:30, og så skal der serveres forret, hovedret er buffet og dessert er buffet. Vi får maden leveret, men der kan være brug for at varme noget op og muligvis skære ud. Kom gerne kl. 17, så forestiller vi os, at vi har brug for hjælpen til kl. 21-22. Prisen er 200kr i timen pr. person. Så kan være mere/mindre afhængig af, hvor hurtigt det hele går. Der er opvaskemaskine.
Servicering af gæster til fest
3,000 kr
Kolding
Vi skal holde en 2x30 års fødselsdagsfest, hvor ca 35 mennesker og 2 mindre børn kommer. Derfor ønsker vi nok to personer til at komme at hjælpe med opvarmning af hovedretten og servering af forret, hovedret og dessert. Festen starter kl. 17:30, så de to må gerne komme ca. kl. 17. Og vi regner med at I kan gå igen omkring kl. 21
opvarmning og servering
600 kr
Kolding
Vi er en lille flok på 23 som skal holde julefrokost. Maden skal hentes (eventuelt kan vi hente maden) Maden skal lunes og serveres som buffet - over 3 gange .1.gang det kolde, 2. gang det lune, 3.gang dessert Når alle er færdige med at spise, skal tallerkner, bestik, servietter og maden ryddes og pakkes væk. Opvaskemaskinen startes. Det drejer sig nok om 3-4 timer
Køkkenhjælp til konfirmation
Kolding
Hej. Lørdag den 14. August skal vi afholde konfirmation for vores datter Emilie. Vi holder festen hjemme på vores tagterrasse og skal blot være 20 gæster. Gæsterne er inviteret til kl. 13.30 og vi regner med at skulle spise omkring kl. 16.30. Vi får maden færdig ude fra som buffet og det meste er anrettet men kødet skal skæres og anrettes og det lune tilbehør skal anrettes i vores egne fade/skåle. Vi har brug for hjælp til: - at gøre buffeten klar. Skifte mellem forret hovedret dessert og kaffe/kage. - bære brugt service fra tagterrassen (2. sal) til køkkenet (stuen). - fylde opvaskemaskine med brugt service. - og måske andet forefaldende arbejde som kan opstå - vi er ikke rutineret i at holde fester… Vi regner med at have brug for hjælp fra omkring kl. 15.30 til kl. ca. 20.30. Lørdag den 14. August 2021 omkring kl. 15.30 til kl. ca. 20.30.
Hjælp ved rund fødselsdag
Kolding
Hjælp ved have-fødselsdagsfest. Foretrækker hjælper over 20 år med øje for hvad der skal gøres. Eftermiddag : opfyldning af drikkevarer og snacks løbende oprydning af tomme flasker m.m. Aften : Drikkevarer evt. opfyldning af buffet/assistere kok. Afrydning efter middag. Service er lejet med opvask så minimal opvaskertjans men sammenpakning ønskes efter maden. Kaffe/te-brygning. Forventer 28 gæster - heraf 6 børn. Gerne kørekort da en gæst skal med tog hjem kl. 20 fra Kolding. Oplys gerne forventet timepris. 7. august 2021 - Kl. 15 til (estimeret!) 23
Hjælp til servering og lettere oprydning ved fest søges
Kolding
Vi skal holde fest i vores hjem i Kolding lørdag d. 8/8 og søger i den forbindelse 2 personer til hjælp med servering af mad og lettere oprydning i den forbindelse. Vi bliver ca 45-50 personer og får buffet leveret udefra. Arbejdet vil således bestå i at sætte mad frem fylde drikkevarer op rydde af efter mad osv og tidsrummet er 11-18. Såfremt du er interesseret i opgaven hører vi meget gerne fra dig :) Lørdag d. 8/8 2020
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i kolding til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i kolding, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 2,200.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!