
Se profil
Sarah B..
Rødding
Seneste Anmeldelse
"Kan kun give den aller bedste anbefaling af Sarah 😊😊😊"
Verifikationer
Info

Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Rødding
"Kan kun give den aller bedste anbefaling af Sarah 😊😊😊"
Info

Se profil
Silkeborg
"Lise & Claire var fantastiske og var en af grundene til at vores aften forløb helt perfekt 👌 Vi kan kun anbefale disse to skønne kvinder, hvis man f.eks. som os, skal bruge hjælp i køkkenet, så man selv kan slappe af og nyde sin fest!"
Info

Se profil
Gram
verificeret
"Pernille og hendes hold var super gode, og jeg kan anbefale dem mange gange. Trods det var lidt stresset og med nogle bump på vejen, formåede de at holde overblikket"
Info
Se profil
Brøndby
"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"
Info

Se profil
København S
verificeret
"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."
Info

Se profil
Herlev
verificeret
"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."
Info

Se profil
Ishøj
verificeret
"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."
Info

Se profil
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Info

Absolut top klasse.. Har stor overblik og kommunikation osv. Osv. Top top klasse
servering til konfimation d§§§§§§§§§§§
2.000,-

Perfekt arbejde. Kan kun anbefales
Servering til konfirmation
1.600,-

Super god service
Bryllupsservering
3.600,-

Fantastisk service
Servicering til 2x30 års fødselsdag
2.200,-

"Super godt"
Konfirmation
2.500,-

Tilfreds
Privat fest
2.200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Julemand til private hjem
500 kr
Besøg til tre børn i alderen 2, 5 og 7 år som alle tror på julemanden Julemanden kommer forbi, hilser på og giver gaver.
1 års fødselsdagfest
5.000 kr
Jeg vil have alt det der er på billedet + bordet one Jeg vil kun have i skal lave det som er på billedet det vil sige min datters plads borderne laver jeg selv
Julemand til juleaften
250 kr
Besøg af julemand i 5-10 min, hvor han giver gave(som vi køber og stiller ude på trappen op til hoveddøren) og kommer ind og ser juletræ, og så går igen. Der er 2 børn på 2 og 5 år. Julemanden skal selv medbringe kostume.
Rengøring efter indflytning – klar til fødselsdag
1.500 kr
Vi er i gang med at pakke de sidste flyttekasser ud og vil gerne gøre huset klar til en børnefødselsdag på søndag. Huset er ca. 180 m². Vi taler endnu ikke så meget dansk, så det vil være bedst, hvis vi kan kommunikere på engelsk i starten. Hvis alt fungerer godt, kan vi også sagtens forestille os at få regelmæssig hjælp fremover.
Bartender
2.000 kr
2 bartendere til en julefrokost i et fitnesscenter. 20.00 til 01.00 80 deltagere
Restaurering af teak spisebords stole
4.000 kr
I stand gørelse/ompolstring af 6 spisebords stole i teak træ der er ca. 60 år gamle. Hvis det vurderes at stoffet kan renses/redes er det at foretrække
Julemand til jul
Kunne godt tænke mig et besøg af julemanden ude i sommerhuset til vores børn (gerne ved 17 tiden)
Julemand på besøg
750 kr
Ligne en julemand må gerne være fyldig, have en sæk med hvor der kan være nogle gaver. Danse om juletræ med 3 årig dreng. Varighed ca 1 time Venlig hilsen Oldemor
Julemand til privat hjem for i alt 9 personer hvor af de 4 er børn.
720 kr
Julemanden skal bare komme forbi og ønske god jul evt aflevere en gave som jeg køber til hver enkelt barn, også få taget billed med julemanden.
Ny Opvaskemine -Fejl F54 - evt Lagkage
400 kr
Min opvaskemaskine er ny, men den melder fejl (F54). Har snakket med Gorenje. det er enten svømmerafbryderfejl eller lækage. Jeg har fået en fin manual om hvad der skal gøres, men kan ikke selv løfte maskinen ud (Kvinde) Så tænker det er nemmere at få en professionel ud.
Privat danselektion
2.500 kr
Privat danselektion for 2, I pardans. Dansestilen skal være festlig, men let nok til helt uerfarene dansere. Gerne noget som kam bruges ved festlige lejligheder i fremtiden Lokation skal være med i prisen. Varighed ca 2 timer eller hvad udbyder mener giver mening for at man kan nå at lære lidt. Det skal foregå i 2026 men kunne bookes allerede nu. Fokus er ikke noget specifikt andet end en sjov date.
julefrokost
1.100 kr
3 teknikere som er på arbejde juleaften og som fortjener en god middag
Vi bliver 12 personer til vinterhygge
1.500 kr
Jeg søger en kok der kan lave mad, hjemme hos os
festkage
3.270 kr
Kagen skal være en ´naked´ kage i to lag med en blomsterdekoration (spiselige blomster). Til 55 mennesker. Har vedlagt et billede til inspiration. Der må gerne være nogle af de samme smagsvarianter, vi er åbne overfor smagen.
Julemand til jul (5 årig datter)
530 kr
Vi ønsker os en julemand som besøger vores datter og os på juleaften. Gerne lidt ældre.vi Har ingen udklædning. Måske en 20 minutters besøg. Det kun 4 voksne og vores datter. Må gerne uddele nogle små gaver.
Julemandsbesøg til julefrokost
1.500 kr
Familie julefrokost starter kl. 11.00 med 16 voksne og 9 børn. Tænker lidt julesjov og dele lidt godter ud. Varighed måske ca. En times tid. Du medbringer selv alt.
Sage Barista Touch espressomaskine SES880BSS
1.200 kr
Sage Barista Touch espressomaskine SES880BSS. Kaffemaskinen tager ikke vand ind. Hverken når der skal brygges kaffe, thevand eller mælkeskummer. Den kan heller ikke tage vand ind ved afkalkning. Tænker den er kalket til i et rør eller lignende. Er afkalket regelmæssigt, når den sagde det var tid.
Når du leder efter hjælp til planlægning af et event eller arrangement, kan det være rart at få overblik, hvad servicen inkluderer. Her vil vi dykke ned i, hvilke typer services der almindeligvis tilbydes inden for kategorien ‘planlægger af event’. Vi vil se nærmere på, hvilke opgaver eventarrangøren plejer at udføre. Og vi vil blandt andet komme ind på, hvordan prisen fastsættes. Vi anbefaler, at du læser med her og bliver klædt godt på til at træffe de bedste valg forud for dit arrangement.
Eventplanlæggerens arbejde bør tilpasses det konkrete event, men omfatter ofte grundlæggende disse punkter:
Som kunde bør du gøre det klart, hvad dine ønsker og krav til opgaven er, allerede når du opretter opgaven.
Der findes forskellige typer af services, som eventplanlæggere kan tage sig af. Det drejer sig ofte om:
Tøv ikke med at oprette en opgave på Handyhand-platformen, selv hvis dit arrangement er et andet.
De aktører, der typisk tager sig af opgaver med eventplanlægning, er:
Det er godt at gøre sig nogle overvejelser på forhånd om, hvad du forventer af servicen fra handyhanderen. Tænk på følgende punkter:
Husk altid at være præcis, når du beskriver i opgaven, hvad du leder efter for en type hjælp.
Prisen for en eventplanlæggers arbejde afhænger af flere faktorer såsom størrelsen og varigheden af eventet, eventuelle specielle krav samt eventplanlæggerens erfaring på området. Som kunde er det dig, der indleder med at sætte et budget, når du opretter opgaven. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved at anvende prisberegneren. Forskellige handyhandere byder på opgaven, og deres bud svarer til faste priser – ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem. Har din eventplanlægger udgifter til indkøbte materialer, anbefales det at afregne disse udgifter uafhængigt af Handyhand-prisen.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke den hjælp du har brug for til at planlægge dit event, følger du disse simple trin:
Betalingen af din eventplanlægger forløbet sådan her:
Skulle opgaven gå hen og blive annulleret, bliver beløbet returneret til dig, der har oprettet opgaven. Det sker i form af en kredit, du også kan vælge at få udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Du modtager bud og henvendelser direkte på den opgave, du har oprettet. Fordi du i opgaven har angivet dit foretrukne tidspunkt for udførelse af arbejdet, kan du som udgangspunkt regne med, at de interesserede handyhandere dermed har tid.
Måden, man fortryder eller annullerer en opgave på, afhænger af, om man allerede har sagt ja til et tilbud eller ej.
Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan her:
Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, gør man sådan:
Er der ingen reaktion fra handyhanderen godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til det kort, du oprindelig brugte ved indbetaling. Du modtager også en mail herom.
Du kan altid genopslå din opgave på platformen, hvis du vil. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, eller du kan få hjælp i videoerne om aflysning henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen.
Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser. De giver et indblik i tidligere kunders erfaringer og oplevelser med eventplanlæggerne. Man kan også se en 'udførelsesrate', som viser andelen af udførte opgaver blandt de accepterede opgaver. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte handyhander på platformen.
Du er velkommen til at kontakte os i Handyhand på følgende måder:
Hos Handyhand kan vi hjælpe med alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Det er smart, hvis I får brug for at lave ændringer i aftalerne, eller I ønsker support. Således har I god adgang til alle oplysningerne knyttet til opgaven og til samarbejdet.
Ja, når servicen er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den eventplanlægger, du havde hyret – det gøres på selve Handyhand-platformen. Din feedback er guld værd for fremtidige brugere af platformen. De kan bruge den til at træffe velovervejede beslutninger, når de også er på udkig efter en eventarrangør.
Som kunde lægger du ud med at sætte et budget. Det gør du, idet du opretter din opgave, og det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Deres bud svarer til faste priser (ikke timepriser). Du kan nu vælge din foretrukne eventarrangør blandt dem, der har meldt sig, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
For at finde frem til den bedste eventarrangør på Handyhand-platformen kan du se anmeldelserne, bedømmelserne og oplysningerne om mødestabilitet, som knytter sig til de enkelte handyhandere. På den måde kan du vurdere, hvem der er bedst egnet til at udføre din opgave, og du kan således træffe en velovervejet beslutning.
En eventplanlægger kan hjælpe mange forskellige mennesker og i mange forskellige situationer. Her er nogle af de mest almindelige:
Ja, ‘planlægger til event’ kaldes også:
Nej, det behøver man ikke. Når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste eventplanlægger, tager Handyhand sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til betaling. Således undgår du som kunde det administrative besvær og kan nøjes med at fokusere på selve dit event.
Det er generelt en god idé at sørge for god og klar kommunikation mellem de forskellige parter, hvis der er flere der er inde over planlægningen af et arrangement. Vi giver et par forslag til, hvordan man opnår det smidigste samarbejde her:
Nej, det kræver ikke nødvendigvis en uddannelse at være eventplanlægger. Dog kan det være en stor fordel at have erfaring inden for området, hvis man skal planlægge et event.
Når du finder din næste eventplanlægger gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i gram til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i gram, i post nr: 6058 til 6507.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.230,00,- til 2.830,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!