Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Styring af event
Planlægning
Organisering
Event eksperter
Alle bryllups behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Odense C
""Maria er et meget behageligt menneske, som evner at retter ind efter situationen. Kommer i god tid og mødte også op INDEN arrangementet for at se lokalerne inden festen. Er god til at spørge for at være helt sikkert. Styrede køkkenet med grundighed. Jeg følte mig tryg med Maria i køkkenet.""
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Tilst
"God og arbejdsom."
Odense C
"God hjælp, kan anbefales"
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Super fedt og Simon var fantastisk
En bartender
1,480,-
Han kom og ryddede op efter en havefest for 100 mennesker og kørte skraldet væk. Hurtigt og effektivt må man sige👍🏼
Oprydning efter fest
1,500,-
En sød og pligtopfyldende pige som kunne det hele Rigtig fint af sådan en ung pige 🙂😊
Hjælp til fest
2,000,-
"Maria er et meget behageligt menneske, som evner at retter ind efter situationen. Kommer i god tid og mødte også op INDEN arrangementet for at se lokalerne inden festen. Er god til at spørge for at være helt sikkert. Styrede køkkenet med grundighed. Jeg følte mig tryg med Maria i køkkenet."
Hjælp i køkkenet, konfirmation
750,-
"Super service"
Servering til fest
1,000,-
Niklas leverer et top professionelt stykke arbejde og er både sød og mega tjekket. Jeg kan anbefale at bruge Niklas til din næste fest.
Konfirmation
1,850,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp ifm. firmajulefrokost
1,950 kr
Svendborg
Opstilling af julefrokostbuffet (koldt, lunt og risalamande), nedtagning af julefrokostbuffet, betjening af industriopvasker, betjening af fadølsanlæg og mix af simple drinks, fejning og gulvvask. Der er cirka 50 tilmeldte til arrangementet. Alle remedier er sat op på forhånd, og der instrueres i hvordan opvasker og fadølsanlæg betjenes. Sort / mørkt tøj. Der er behov for assistance i tidsrummet fra klokken 14:00 - 24:00.
madlavning til fest
6,000 kr
Aarup
Jeg vil holde en fest og har 50 gæster ink. 7 børn. Jeg vil gerne en prisestimat på en tre retters menu, en to retters menu og en buffet til festen. jeg tænker på kød og de rette tilbehør. jeg tager ellers i mod forslag til mad. tænker på almindelige/ standard portioner (ikke lille i hvert fald). Ønskes også en prisestimering både med og uden servering.
Kage til forlovelse
800 kr
Odense C
Jeg har brug for en forlovelseskage til 20 personer
Flammen virker ikke
Årslev
Jeg har en burger bar og den grill er vigtigste for mit job, vi holder fri hver mandag og tirsdag. Onsdag kl 14:00 skal vi arbejde derfor vi har 2.5 dage til reparation. ( kun en af den flammen virker ikke og den anden virker som den skal)
Entertainer
1,500 kr
Bogense
En 18 års og en 20 års fødselsdag af to drenge. Vi er en lille samling på Bogense Hotel. Jeg ønsker at give drengene noget sjov og anderledes underholdning. Underholdnings varighed er max 30 min
Lave mad til et lille selskab (9-10 personer)
2,000 kr
Haarby
Der er køkken til rådighed. Det er i Haarby. Vi skal have 3 retter mad. Vi køber alt ind.
Tilberedning af retters menu
5,000 kr
Odense SV
Kok til st tilberede 3 retters menu
Mindesammenkomst for Tristan
2,000 kr
Odense C
Hej - vi har brug for hjælp i forbindelse med at holde en mindesammenkomst fredag den 13. September. Vi ønsker Hjælp fra kl 10-15 til at stille mad og drikke op før gæsterne kommer, fylde op med mad og drikke løbende, lave kaffe, generelt sørge for at tingene forløber uden problemer - og til sidst hjælpe med at rydde op. Vi får mad udefra - små finger-retter - og stiller selv borde op dagen før til mad og drikkelse. Gæsterne står op - det bliver meget uformelt. Vi anslår at der kommer mellem 100-200 personer, og det holdes i og udenfor privat hjem.
50års fødselsdag
1,500 kr
Aarup
Ønske en pige professionel mavedanse til en 50års fødselsdag, om aften. Hvad er prisen for 1/2 time eller for en time? Hun skal selv medbringe sit tøj og hvilken musik vil hun danser til. Vi har en DJ til festen. Det er ok gulveplads til at optræder.
Servering i bar og af/oprydning/rengøring
1,200 kr
Odense SØ
Servering i bar samt af/oprydning/rengøring, sørge for at toiletterne er pæne samt at der er toiletpapir osv. til 50års fødselsdag med 70-75gæster i alderen 15-70år sammen med 2 andre, vi skal bruge 3 personer i alt. Samt til betjening af Wipe-Out Sweeper maskine som gæsterne kan prøve i løbet af festen, lave toast til natmad. Instruktion kl. 14:30 festen starter kl. 15:00 og slutter kl. 01:00. Der er gratis mad og dessert samt drikkevarer ad libitum i løbet af dagen / aftenen til medhjælperne. Festen har Hawaii som tema. Personer som har serveringserfaring foretrækkes.
Servering, oprydning, opvask til festen
2,000 kr
Bogense
vi skal holde en familie fest, 25-28 gæster. stedet: ************ i bogense. maden bestilles fra kokken og jomfruen. der skal serveres fødselsdags buffet , så skal der ryddes og fra bordene i løbet af festen og efter festen. der skal vaskes op. selve rengøring er ikke nødvendig, kun oprydning i lokalet.
Din bryllupsdag kan være lige så fortryllende, som du forestiller dig, men kun en dygtig og erfaren bryllupsplanlægger kan gøre det muligt. Og selvom omfanget af færdigheder og tjenester kan variere fra Handyhand til Handyhand, er her hvad din professionelle bryllupsplanlægger kan få gjort, når du hyrer dem gennem Handyhand:
Planlægger du et charmerende lille havebryllup? Hvad med et boho-chic et? Uanset hvilket tema du og din ægtefælle har i tankerne, kan din bryllupsarrangør hjælpe dig med at videreudvikle det. Din Handyhand kan komme med et stemningsbræt eller en digital præsentation med foreslåede farvepaletter, dekorationer og buketstilarter, der bringer din idé til live. Derefter kan de hjælpe dig med at finde de nødvendige materialer og kontakte andre professionelle for at hjælpe med at bygge, designe og installere eventuelle specialfremstillede indretninger og arrangementer.
Mange par kæmper med at oprette og holde sig til et budget. Heldigvis kan din Handyhand hjælpe med at oprette et budget, så du og din kommende ægtefælle ikke kommer ud af kurs. Desuden kan de også hjælpe med at spore og dokumentere omkostninger, opsummere forventede og faktiske udgifter og oprette detaljerede rapporter. På denne måde kan du se frem til rene og organiserede økonomi før og efter brylluppet.
Efter at have fundet dit tema og udarbejdet dit budget, kan din Handyhand hjælpe dig med at finde det perfekte sted. Uanset om du drømmer om et kirkebryllup eller en ceremoni ved stranden, kan din bryllupsplanlægger hjælpe dig med at søge efter og booke dine ceremoni- og receptionsområder. En bryllupsplanlægger til destinationer kan også hjælpe dig med at undersøge resorts, booke hotelværelser og arbejde sammen med en rejseagent om alt andet, du måtte have brug for til turen.
Bag hver bryllup er der et omfattende team bestående af blomsterhandlere, kokke, entertainere, fotografer og designere. Og for par, der vælger at klare deres bryllup selv, kan det være stressende og overvældende at forhandle med og koordinere alle disse professionelle. En certificeret bryllupsplanlægger kan hjælpe med at udarbejde kontrakter, forhandle med og afslutte aftaler med alle slags bryllupsleverandører. De kan endda arbejde sammen med din bryllupsdagskoordinator under din prøvemiddag.
Dagen er kommet, og hvis der er nogen, der kan hjælpe dig ned ad kirkegulvet, så er det din bryllupsplanlægger. Din luksus bryllupsplanlægger kan hjælpe med at styre din gæsteliste, overvåge gaver og personlige ejendele, og arrangere transport af eventuelle materialer eller udstyr, der skal flyttes fra et sted til et andet. Din Handyhand kan også hjælpe dig med at komme op med og udføre aktiviteter for dine gæster og andre rejseplan detaljer for destination bryllupper.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.
Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.
Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i munkebo til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i munkebo, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,840.00,- til 4,630.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!