Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Klassisk bil
Limousine
Sportsvogn
Transport
Alle bryllups bil behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Tilst
"Rigtig godt samarbejde. God og effektiv. Varmt anbefale."
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Super god service
Bryllupsservering
3,600,-
Absolut top klasse.. Har stor overblik og kommunikation osv. Osv. Top top klasse
servering til konfimation d§§§§§§§§§§§
2,000,-
Perfekt arbejde. Kan kun anbefales
Servering til konfirmation
1,600,-
"Super godt"
Konfirmation
2,500,-
Fantastisk service
Servicering til 2x30 års fødselsdag
2,200,-
"Jens var professional og god til hans arbejde. Jens var villig til at blive i yderligere 3 timer. Vi var alle glade for Jens' arbejde og kan varmt anbefale ham til opvarmning af mad og servering."
opvarmning og servering
600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servicering til fest
2,000 kr
Bredebro
Festen er for ca. 30 mennesker, og assistancen behøves fra 14-22. Mad, service, pynt osv. vil der være sørget for. Vi mangler en, som kan hjælpe med generel assistance før, under og efter festen. Rollen som afrydder og generel hjælper indebærer følgende opgaver: Forberedelse før festen: Assistere værterne med at arrangere borde og stole, finjustere borddækningen og sikre, at lokalet er klart til gæsternes ankomst. Servering: Sørge for, at gæsterne har alt, hvad de behøver, herunder servering af drikkevarer og let assistance med mad, hvis nødvendigt. Afrydning: Samle tallerkener, glas og bestik fra bordene, rydde affald væk og sikre, at der løbende er ryddeligt. Hjælp i køkkenet: Vaske op, organisere service og sørge for, at der er rent. Generel assistance: Være opmærksom på gæsternes behov, og hjælpe med praktiske opgaver. Oprydning efter festen: Tage sig af slutoprydning, tømme affald og sikre, at lokalet efterlades i pæn stand. Vi søger en, der er fleksibel, organiseret og opmærksom, så både gæster og vært kan nyde festen uden bekymringer.
Servicere til bryllup
1,740 kr
Bredebro
Vi kunne godt tænke os at have hjælp til oprydning servere drinks vaske op sørge for at der ser pænt og rent ud. Vi bliver cirka 30 mennesker
Hjælp med servering til fest
3,500 kr
Bredebro
Hej, vi står og mangler 1-3 hjælpere til vores Bryllup i Bredebro den 10. August. Vi regner med jer mellem kl 16.30 (til opsættning og forberedelse) og til mad er spist omkring 23.00h. Vi forventer 75 gæster. Alt mad bliver lavet, og slagteren kommer til at facilitere vores buffet. Drikkervarerne står på køl. Erfaring med lignende opgaver er en fordel. Det vi har brug for er nogen som kan stå for at lave Kaffe, fylde op i nogen 5L drinksbeholdere, rydde bordene, stille flasker på bord, sætte opvaskeren igang, og sørge generelt for at festen kører sin gang. Det vigtigeste er at i er smilende og pålideligt. Så kommer resten nok af sig selv.
Bartender til bryllup
1,950 kr
Bredebro
Bartender til og lave lækre drink til bryllup. Vi sørger for alt, du skal bare dukke op og lave lækre drinks
Klargøring til bryllup
2,000 kr
Bredebro
Klargøring og opsætning af udendørs bryllup. Dekorationer opsætning, Reception mad opsætning + kolde drikke. Musik opsætning.
Bryllupskok til gourmetmiddag
30,000 kr
Bredebro
Søger kokke til gourmet madlavning til vores bryllup på 50 personer. 3 retters menu, tallerken servering. Der vil være serverings personale til festen. Skal have udført ligende før. Der er køkken og alt dertil, men du skal selv medbringe maden og finesser.
Når du er på udkig efter en bryllupsbil og ønsker at leje sådan en, kan det være rart at vide lidt om servicen på forhånd. I forbindelse med et bryllup kan der også være nok at holde styr på i forvejen. Derfor prøver vi her at give et overblik over forskellige typer services inden for bryllupsbiludlejning samt vigtige overvejelser, du bør have. Således bliver du klædt bedst muligt på til at træffe de rette valg.
Blandt de services, en bryllupsbiludlejer som oftest tilbyder, er:
Ja, denne og lignende service kan også kaldes:
Der findes flere forskellige former for bryllupsbiludlejning:
Forskellige aktører kan tilbyde udlejning af bil i forbindelse med bryllup:
Når du hyrer en bryllupsbil, vil vi her nævne et par ting, som er værd at være særligt opmærksom på:
Det kan være forskelligt og være alt efter aftale, hvad der indgår af udstyr. Når man tænker på bryllupsbiludlejning, så er det normalt selve bilen, man mener. Derudover kan der som en del af servicen for eksempel stå en GPS eller et musikanlæg til rådighed. Men dette bør aftales eller afklares med udlejeren på forhånd, så begge parter kender til bilens udrustning. Tag derfor en snak med hinanden om, hvordan bilen udrustes bedst muligt til lejligheden, og konkret hvem der sørger for hvad.
Hvor lang tid man har brug for at leje bryllupsbilen varierer efter brudeparrets behov. Tit og ofte begynder udlejningen om morgenen, hvor bilen afleveres til brudeparret, og slutter sent om aftenen efter bryllupsfesten. Andre vælger at lade lejen af bilen strække sig over flere dage, mens andre igen kun ønsker at have bilen i forbindelse med ceremonien.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger overordnet af, hvilket køretøj man ønsker, og hvor lang tid man gerne vil leje det til lejligheden. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Biludlejerne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Man kan som udgangspunkt ikke få fradrag for udgifter til bryllupsbiludlejning gennem Skats servicefradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En bryllupsbiludlejer kan hjælpe forskellige kunder i forbindelse med et bryllup:
Ved udlejning af en bryllupsbil kan det være, man efterspørger nogle særlige services, for eksempel:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste bryllupsbiludlejer, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med udlejeren. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du undgår det administrative bøvl og kan fokusere på selve opgaven.
Ja, den primære mulighed for at foretage et klima- og miljøbevidst valg, når man skal hyre en bryllupsbil, er at gå efter en miljørigtig bil. En god idé er at gøre opmærksom på eventuelle “grønne” præferencer allerede i opgavebeskrivelsen.
Det kræver ikke nødvendigvis en specifik uddannelse at udleje selve bilen. Men mange biludlejere har en erhvervsmæssig baggrund inden for salgs-, service- eller transportbranchen.
Der følger en lang række fordele med, når man booker en bryllupsbiludlejer gennem Handyhand:
Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i bredebro til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i bredebro, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,750.00,- til 1,930.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!