
Se profil
Dawid B..
Fredericia
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Rigtig venlig, og professionel. Opgaven blev udført præcis som vi ønskede det 👍 Klar anbefaling herfra."
Verifikationer
Info

Klassisk bil
Limousine
Sportsvogn
Transport
Alle bryllups bil behov
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Fredericia
verificeret
"Rigtig venlig, og professionel. Opgaven blev udført præcis som vi ønskede det 👍 Klar anbefaling herfra."
Info

Se profil
Silkeborg
"Lise & Claire var fantastiske og var en af grundene til at vores aften forløb helt perfekt 👌 Vi kan kun anbefale disse to skønne kvinder, hvis man f.eks. som os, skal bruge hjælp i køkkenet, så man selv kan slappe af og nyde sin fest!"
Info
Se profil
Fredericia
"Efterlevede ikke aftaler"
Info

Se profil
Fredericia
"Tusinde 🤩🤩"
Info
Se profil
Brøndby
"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"
Info

Se profil
København S
verificeret
"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."
Info

Se profil
Ishøj
verificeret
"Alt var 100% perfekt! Ungerne elskede det hele 😃"
Info
Se profil
Tilst
"Hanne udførte opgaven eksemplarisk i kort tid. Alle tre stykke passer perfekt og kan bruges igen."
Info

Absolut top klasse.. Har stor overblik og kommunikation osv. Osv. Top top klasse
servering til konfimation d§§§§§§§§§§§
2.000,-

Perfekt arbejde. Kan kun anbefales
Servering til konfirmation
1.600,-

Super god service
Bryllupsservering
3.600,-

Det var perfekt.
Julemand til privat hjem for i alt 9 personer hvor af de 4 er børn.
668,-

"Super godt"
Konfirmation
2.500,-

Tilfreds
Privat fest
2.200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Julemand juleaften
400 kr.
Jeg har brug for en der kan spille julemand i 10 min juleaften og dele gaver ud til et barn (9 år). Et sted mellem 15-19 ville være optimalt.
Julemand til jul
600 kr.
En julemand som kan komme ind og aflevere en gave til vores søn og ønske glædelig jul
Julemand d. 24. december
500 kr.
Julemanden skal møde på adressen og aflevere en sæk med gaver til 2 børn på hhv 2 år og 4 år. Sækken med gaver får julemanden på stedet. Tidspunkt: valgfrit, men gerne omkring kl 12.
Julemand til udlevering af gaver juleaften om eftermiddagen. Skal have ordentlig udklædning.
500 kr.
Vi mangler en julemand til at udlevere en gave til de små børn, da den ældste ellers kan gætte det. Der er 6 børn i alderen 0-7 år og det er vigtigt julemanden har ordentlig udklædning, så det ikke ser for fake ud. Behøver kun at blive i 20-30 minutter. Julemanden må gerne kunne underholde en smule evt. med en lille historie eller trylleri.
Kok og 2 tjenere til fest søges i februar i Haderslev
12.000 kr.
Søger kok og et par tjenere til at sørge for en uforglemmelig 40+50 års fødselsdag. Ca 40 gæster. Vi tænker 3-retters menu, som kan tilberedes på stedet. Budgettet på 12.000kr er for maden, og lave den, ca 300kr per person. Portionsanrettet. Derudover er der selvfølgelig betaling for tjenerne. Det er på Dannevang i Kelstrup Strand.
Bryllup
9.000 kr.
Fotograf søges til vores bryllup – vielse, reception og start på middagen (ca. 6–7 timer) Vi leder efter en nærværende og dygtig fotograf, som har lyst til at være fluen på væggen der foreviger vores store dag. Arbejdsdagen strækker sig over ca. 6–7 timer, og vi bevæger os mellem 3 forskellige lokationer. Der kommer omkring 80 gæster, så der vil være god mulighed for at indfange stemningen, omgivelserne og de mange relationer, der betyder noget for os. Det vi ønsker hjælp til: • Fotografering af selve vielsen – Ceremonien og efterfølgende øjeblikke • Receptionen, hvor der ofte sker mange fine, naturlige situationer samt et fælles billede og små gruppe billeder her. • Billeder ved Gramslot og af ankomsten til middagen Vi er ikke ude efter hundredevis af redigerede billeder. Derfor ønsker vi ca. 20–30 redigerede billeder, hvor fotografen har udvalgt og finpudset de bedste fra dagen. Resten af billederne skal bare tilgængelig så vi selv kan sortere. Der er ingen krav om ekstra udstyr – almindeligt professionelt/hobby kameraudstyr er mere end rigeligt. Prisramme: < 9000 kr.kom gerne med et tilbud. Vi ser både efter pris og kemien mellem os og fotografen. Vi håber at finde en fotograf, der kan være diskret, kreativ og tryg at have med på dagen. Hvis det lyder som noget for dig, eller hvis du har spørgsmål, så hører vi meget gerne fra dig.
Julemand til private hjem
500 kr.
Besøg til tre børn i alderen 2, 5 og 7 år som alle tror på julemanden Julemanden kommer forbi, hilser på og giver gaver.
1 års fødselsdagfest
5.000 kr.
Jeg vil have alt det der er på billedet + bordet one Jeg vil kun have i skal lave det som er på billedet det vil sige min datters plads borderne laver jeg selv
Julemand til juleaften
250 kr.
Besøg af julemand i 5-10 min, hvor han giver gave(som vi køber og stiller ude på trappen op til hoveddøren) og kommer ind og ser juletræ, og så går igen. Der er 2 børn på 2 og 5 år. Julemanden skal selv medbringe kostume.
Rengøring efter indflytning – klar til fødselsdag
1.500 kr.
Vi er i gang med at pakke de sidste flyttekasser ud og vil gerne gøre huset klar til en børnefødselsdag på søndag. Huset er ca. 180 m². Vi taler endnu ikke så meget dansk, så det vil være bedst, hvis vi kan kommunikere på engelsk i starten. Hvis alt fungerer godt, kan vi også sagtens forestille os at få regelmæssig hjælp fremover.
Bartender
2.000 kr.
2 bartendere til en julefrokost i et fitnesscenter. 20.00 til 01.00 80 deltagere
Restaurering af teak spisebords stole
4.000 kr.
I stand gørelse/ompolstring af 6 spisebords stole i teak træ der er ca. 60 år gamle. Hvis det vurderes at stoffet kan renses/redes er det at foretrække
Julemand til jul
Kunne godt tænke mig et besøg af julemanden ude i sommerhuset til vores børn (gerne ved 17 tiden)
Julemand på besøg
750 kr.
Ligne en julemand må gerne være fyldig, have en sæk med hvor der kan være nogle gaver. Danse om juletræ med 3 årig dreng. Varighed ca 1 time Venlig hilsen Oldemor
Julemand til privat hjem for i alt 9 personer hvor af de 4 er børn.
720 kr.
Julemanden skal bare komme forbi og ønske god jul evt aflevere en gave som jeg køber til hver enkelt barn, også få taget billed med julemanden.
Ny Opvaskemine -Fejl F54 - evt Lagkage
400 kr.
Min opvaskemaskine er ny, men den melder fejl (F54). Har snakket med Gorenje. det er enten svømmerafbryderfejl eller lækage. Jeg har fået en fin manual om hvad der skal gøres, men kan ikke selv løfte maskinen ud (Kvinde) Så tænker det er nemmere at få en professionel ud.
Privat danselektion
2.500 kr.
Privat danselektion for 2, I pardans. Dansestilen skal være festlig, men let nok til helt uerfarene dansere. Gerne noget som kam bruges ved festlige lejligheder i fremtiden Lokation skal være med i prisen. Varighed ca 2 timer eller hvad udbyder mener giver mening for at man kan nå at lære lidt. Det skal foregå i 2026 men kunne bookes allerede nu. Fokus er ikke noget specifikt andet end en sjov date.
Når du er på udkig efter en bryllupsbil og ønsker at leje sådan en, kan det være rart at vide lidt om servicen på forhånd. I forbindelse med et bryllup kan der også være nok at holde styr på i forvejen. Derfor prøver vi her at give et overblik over forskellige typer services inden for bryllupsbiludlejning samt vigtige overvejelser, du bør have. Således bliver du klædt bedst muligt på til at træffe de rette valg.
Blandt de services, en bryllupsbiludlejer som oftest tilbyder, er:
Ja, denne og lignende service kan også kaldes:
Der findes flere forskellige former for bryllupsbiludlejning:
Forskellige aktører kan tilbyde udlejning af bil i forbindelse med bryllup:
Når du hyrer en bryllupsbil, vil vi her nævne et par ting, som er værd at være særligt opmærksom på:
Det kan være forskelligt og være alt efter aftale, hvad der indgår af udstyr. Når man tænker på bryllupsbiludlejning, så er det normalt selve bilen, man mener. Derudover kan der som en del af servicen for eksempel stå en GPS eller et musikanlæg til rådighed. Men dette bør aftales eller afklares med udlejeren på forhånd, så begge parter kender til bilens udrustning. Tag derfor en snak med hinanden om, hvordan bilen udrustes bedst muligt til lejligheden, og konkret hvem der sørger for hvad.
Hvor lang tid man har brug for at leje bryllupsbilen varierer efter brudeparrets behov. Tit og ofte begynder udlejningen om morgenen, hvor bilen afleveres til brudeparret, og slutter sent om aftenen efter bryllupsfesten. Andre vælger at lade lejen af bilen strække sig over flere dage, mens andre igen kun ønsker at have bilen i forbindelse med ceremonien.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger overordnet af, hvilket køretøj man ønsker, og hvor lang tid man gerne vil leje det til lejligheden. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Biludlejerne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Man kan som udgangspunkt ikke få fradrag for udgifter til bryllupsbiludlejning gennem Skats servicefradrag.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke og leje en bil til dit bryllup via Handyhand, skal du følge disse trin:
Betalingen af bryllupsbiludlejeren, du hyrer, foregår sådan her:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der tilbyder deres hjælp, har tid og mulighed for at tage sig af transporten til brylluppet på det tidspunkt, som du har ønsket.
Hvis du fortryder eller ønske at annullere en Handyhand-opgave, der drejer sig om udlejning af en bryllupsbil, så afhænger proceduren af, om det er før eller efter, at du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer, og afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din Handyhand-profil. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager også en mail herom. Du er altid velkommen til at genopslå opgaven på platformen, hvis du igen får brug for hjælp.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales først at følge vejledningen ovenfor. Man kan også se en video om, hvordan man annullerer henholdsvis på hjemmesiden eller på mobilen, efter at man har accepteret et bud.
Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders erfaringer og oplevelser med de enkelte biludlejere. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte bryllupsbiludlejer på platformen, når man vil leje en bryllupsbil.
Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at komme det på:
Vi står klar til at hjælpe med spørgsmål om alt fra tekniske forhold på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Du kommunikerer nemt og sikkert med biludlejeren, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift og dermed have god adgang til oplysningerne om opgaven. Dette er en stor fordel, hvis I får brug for at lave ændringer i aftalen, eller hvis I får brug for support hos Handyhand. Det anbefales derfor at holde kommunikationen mellem dig og handyhanderen inden for dette beskedsystem.
Ja, når bryllupsbiludlejningen er overstået, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på Handyhands platform. På den måde er du med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal leje en bil eller veteranbil til bryllupskørsel.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige bryllupsbiludlejere komme med deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud imødekommer det, du har efterspurgt, allerbedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
På baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som man finder inde på profilerne på platformen, har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave. Træf på den måde en velovervejet beslutning, når du skal finde en bil eller anden transport at leje til et bryllup.
En bryllupsbiludlejer kan hjælpe forskellige kunder i forbindelse med et bryllup:
Ved udlejning af en bryllupsbil kan det være, man efterspørger nogle særlige services, for eksempel:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste bryllupsbiludlejer, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med udlejeren. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til betaling, så du undgår det administrative bøvl og kan fokusere på selve opgaven.
Ja, den primære mulighed for at foretage et klima- og miljøbevidst valg, når man skal hyre en bryllupsbil, er at gå efter en miljørigtig bil. En god idé er at gøre opmærksom på eventuelle “grønne” præferencer allerede i opgavebeskrivelsen.
Det kræver ikke nødvendigvis en specifik uddannelse at udleje selve bilen. Men mange biludlejere har en erhvervsmæssig baggrund inden for salgs-, service- eller transportbranchen.
Der følger en lang række fordele med, når man booker en bryllupsbiludlejer gennem Handyhand:
Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i taulov pakkecenter til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i taulov pakkecenter, i post nr: 6058 til 6507.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500,00,- til 8.250,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!