
Se profil
Dawid B..
Fredericia
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Suveræn service og veludført arbejde 😊"
Verifikationer
Info

Styring af event
Planlægning
Organisering
Event eksperter
Alle bryllups behov
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Fredericia
verificeret
"Suveræn service og veludført arbejde 😊"
Info

Se profil
Silkeborg
"Lise & Claire var fantastiske og var en af grundene til at vores aften forløb helt perfekt 👌 Vi kan kun anbefale disse to skønne kvinder, hvis man f.eks. som os, skal bruge hjælp i køkkenet, så man selv kan slappe af og nyde sin fest!"
Info
Se profil
Fredericia
"Efterlevede ikke aftaler"
Info

Se profil
Fredericia
"Tusinde 🤩🤩"
Info
Se profil
Brøndby
"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"
Info

Se profil
København S
verificeret
"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."
Info

Se profil
Ishøj
verificeret
"Alt var 100% perfekt! Ungerne elskede det hele 😃"
Info
Se profil
Tilst
"Hanne udførte opgaven eksemplarisk i kort tid. Alle tre stykke passer perfekt og kan bruges igen."
Info

Absolut top klasse.. Har stor overblik og kommunikation osv. Osv. Top top klasse
servering til konfimation d§§§§§§§§§§§
2.000,-

Perfekt arbejde. Kan kun anbefales
Servering til konfirmation
1.600,-

Super god service
Bryllupsservering
3.600,-

Det var perfekt.
Julemand til privat hjem for i alt 9 personer hvor af de 4 er børn.
668,-

"Super godt"
Konfirmation
2.500,-

Tilfreds
Privat fest
2.200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Julemand juleaften
400 kr.
Jeg har brug for en der kan spille julemand i 10 min juleaften og dele gaver ud til et barn (9 år). Et sted mellem 15-19 ville være optimalt.
Julemand til jul
600 kr.
En julemand som kan komme ind og aflevere en gave til vores søn og ønske glædelig jul
Julemand d. 24. december
500 kr.
Julemanden skal møde på adressen og aflevere en sæk med gaver til 2 børn på hhv 2 år og 4 år. Sækken med gaver får julemanden på stedet. Tidspunkt: valgfrit, men gerne omkring kl 12.
Julemand til udlevering af gaver juleaften om eftermiddagen. Skal have ordentlig udklædning.
500 kr.
Vi mangler en julemand til at udlevere en gave til de små børn, da den ældste ellers kan gætte det. Der er 6 børn i alderen 0-7 år og det er vigtigt julemanden har ordentlig udklædning, så det ikke ser for fake ud. Behøver kun at blive i 20-30 minutter. Julemanden må gerne kunne underholde en smule evt. med en lille historie eller trylleri.
Kok og 2 tjenere til fest søges i februar i Haderslev
12.000 kr.
Søger kok og et par tjenere til at sørge for en uforglemmelig 40+50 års fødselsdag. Ca 40 gæster. Vi tænker 3-retters menu, som kan tilberedes på stedet. Budgettet på 12.000kr er for maden, og lave den, ca 300kr per person. Portionsanrettet. Derudover er der selvfølgelig betaling for tjenerne. Det er på Dannevang i Kelstrup Strand.
Bryllup
9.000 kr.
Fotograf søges til vores bryllup – vielse, reception og start på middagen (ca. 6–7 timer) Vi leder efter en nærværende og dygtig fotograf, som har lyst til at være fluen på væggen der foreviger vores store dag. Arbejdsdagen strækker sig over ca. 6–7 timer, og vi bevæger os mellem 3 forskellige lokationer. Der kommer omkring 80 gæster, så der vil være god mulighed for at indfange stemningen, omgivelserne og de mange relationer, der betyder noget for os. Det vi ønsker hjælp til: • Fotografering af selve vielsen – Ceremonien og efterfølgende øjeblikke • Receptionen, hvor der ofte sker mange fine, naturlige situationer samt et fælles billede og små gruppe billeder her. • Billeder ved Gramslot og af ankomsten til middagen Vi er ikke ude efter hundredevis af redigerede billeder. Derfor ønsker vi ca. 20–30 redigerede billeder, hvor fotografen har udvalgt og finpudset de bedste fra dagen. Resten af billederne skal bare tilgængelig så vi selv kan sortere. Der er ingen krav om ekstra udstyr – almindeligt professionelt/hobby kameraudstyr er mere end rigeligt. Prisramme: < 9000 kr.kom gerne med et tilbud. Vi ser både efter pris og kemien mellem os og fotografen. Vi håber at finde en fotograf, der kan være diskret, kreativ og tryg at have med på dagen. Hvis det lyder som noget for dig, eller hvis du har spørgsmål, så hører vi meget gerne fra dig.
Julemand til private hjem
500 kr.
Besøg til tre børn i alderen 2, 5 og 7 år som alle tror på julemanden Julemanden kommer forbi, hilser på og giver gaver.
1 års fødselsdagfest
5.000 kr.
Jeg vil have alt det der er på billedet + bordet one Jeg vil kun have i skal lave det som er på billedet det vil sige min datters plads borderne laver jeg selv
Julemand til juleaften
250 kr.
Besøg af julemand i 5-10 min, hvor han giver gave(som vi køber og stiller ude på trappen op til hoveddøren) og kommer ind og ser juletræ, og så går igen. Der er 2 børn på 2 og 5 år. Julemanden skal selv medbringe kostume.
Rengøring efter indflytning – klar til fødselsdag
1.500 kr.
Vi er i gang med at pakke de sidste flyttekasser ud og vil gerne gøre huset klar til en børnefødselsdag på søndag. Huset er ca. 180 m². Vi taler endnu ikke så meget dansk, så det vil være bedst, hvis vi kan kommunikere på engelsk i starten. Hvis alt fungerer godt, kan vi også sagtens forestille os at få regelmæssig hjælp fremover.
Bartender
2.000 kr.
2 bartendere til en julefrokost i et fitnesscenter. 20.00 til 01.00 80 deltagere
Restaurering af teak spisebords stole
4.000 kr.
I stand gørelse/ompolstring af 6 spisebords stole i teak træ der er ca. 60 år gamle. Hvis det vurderes at stoffet kan renses/redes er det at foretrække
Julemand til jul
Kunne godt tænke mig et besøg af julemanden ude i sommerhuset til vores børn (gerne ved 17 tiden)
Julemand på besøg
750 kr.
Ligne en julemand må gerne være fyldig, have en sæk med hvor der kan være nogle gaver. Danse om juletræ med 3 årig dreng. Varighed ca 1 time Venlig hilsen Oldemor
Julemand til privat hjem for i alt 9 personer hvor af de 4 er børn.
720 kr.
Julemanden skal bare komme forbi og ønske god jul evt aflevere en gave som jeg køber til hver enkelt barn, også få taget billed med julemanden.
Ny Opvaskemine -Fejl F54 - evt Lagkage
400 kr.
Min opvaskemaskine er ny, men den melder fejl (F54). Har snakket med Gorenje. det er enten svømmerafbryderfejl eller lækage. Jeg har fået en fin manual om hvad der skal gøres, men kan ikke selv løfte maskinen ud (Kvinde) Så tænker det er nemmere at få en professionel ud.
Privat danselektion
2.500 kr.
Privat danselektion for 2, I pardans. Dansestilen skal være festlig, men let nok til helt uerfarene dansere. Gerne noget som kam bruges ved festlige lejligheder i fremtiden Lokation skal være med i prisen. Varighed ca 2 timer eller hvad udbyder mener giver mening for at man kan nå at lære lidt. Det skal foregå i 2026 men kunne bookes allerede nu. Fokus er ikke noget specifikt andet end en sjov date.
Din bryllupsdag kan være lige så fortryllende, som du forestiller dig, men kun en dygtig og erfaren bryllupsplanlægger kan gøre det muligt. Og selvom omfanget af færdigheder og tjenester kan variere fra Handyhand til Handyhand, er her hvad din professionelle bryllupsplanlægger kan få gjort, når du hyrer dem gennem Handyhand:
Planlægger du et charmerende lille havebryllup? Hvad med et boho-chic et? Uanset hvilket tema du og din ægtefælle har i tankerne, kan din bryllupsarrangør hjælpe dig med at videreudvikle det. Din Handyhand kan komme med et stemningsbræt eller en digital præsentation med foreslåede farvepaletter, dekorationer og buketstilarter, der bringer din idé til live. Derefter kan de hjælpe dig med at finde de nødvendige materialer og kontakte andre professionelle for at hjælpe med at bygge, designe og installere eventuelle specialfremstillede indretninger og arrangementer.
Mange par kæmper med at oprette og holde sig til et budget. Heldigvis kan din Handyhand hjælpe med at oprette et budget, så du og din kommende ægtefælle ikke kommer ud af kurs. Desuden kan de også hjælpe med at spore og dokumentere omkostninger, opsummere forventede og faktiske udgifter og oprette detaljerede rapporter. På denne måde kan du se frem til rene og organiserede økonomi før og efter brylluppet.
Efter at have fundet dit tema og udarbejdet dit budget, kan din Handyhand hjælpe dig med at finde det perfekte sted. Uanset om du drømmer om et kirkebryllup eller en ceremoni ved stranden, kan din bryllupsplanlægger hjælpe dig med at søge efter og booke dine ceremoni- og receptionsområder. En bryllupsplanlægger til destinationer kan også hjælpe dig med at undersøge resorts, booke hotelværelser og arbejde sammen med en rejseagent om alt andet, du måtte have brug for til turen.
Bag hver bryllup er der et omfattende team bestående af blomsterhandlere, kokke, entertainere, fotografer og designere. Og for par, der vælger at klare deres bryllup selv, kan det være stressende og overvældende at forhandle med og koordinere alle disse professionelle. En certificeret bryllupsplanlægger kan hjælpe med at udarbejde kontrakter, forhandle med og afslutte aftaler med alle slags bryllupsleverandører. De kan endda arbejde sammen med din bryllupsdagskoordinator under din prøvemiddag.
Dagen er kommet, og hvis der er nogen, der kan hjælpe dig ned ad kirkegulvet, så er det din bryllupsplanlægger. Din luksus bryllupsplanlægger kan hjælpe med at styre din gæsteliste, overvåge gaver og personlige ejendele, og arrangere transport af eventuelle materialer eller udstyr, der skal flyttes fra et sted til et andet. Din Handyhand kan også hjælpe dig med at komme op med og udføre aktiviteter for dine gæster og andre rejseplan detaljer for destination bryllupper.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Der er ikke noget fast svar på, hvad en bryllupsplanlægger koster. Det afhænger helt af, hvor meget arbejde der skal lægges i planlægningen, og hvor mange timer der skal bruges på det. Derudover kan det også være forskelligt fra planlægger til planlægger, hvor meget de tager for deres arbejde. Nogle planlæggere vil have et fast beløb for deres arbejde, mens andre vil have en timepris. Hvis man gerne vil have et overblik over, hvad det koster at få fat i en bryllupsplanlægger, kan man starte med at undersøge markedet for bryllupsplanlæggere. På den måde kan man se, hvilken type planlægger der findes på markedet, og hvad de typisk tager for deres arbejde. Derefter kan man gå videre til at kontakte nogle af planlæggerne for at få et uforpligtende tilbud på deres ydelser. På den måde kan man sammenligne priserne på bryllupsplanlægning fra forskellige planlæggere, og vurdere om det er det værd for ens budget.
Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal have en bryllups planlægger. For det første, så er det vigtigt at have en planlægger, der har erfaring med at arrangere bryllupper. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal have arrangeret et utal af bryllupper, men det er vigtigt at de har et godt kendskab til de forskellige aspekter af brylluppet - lige fra budgettering og økonomi til selve dagen og aftenens forløb. Yderligere er det også vigtigt, at planlæggeren har et godt netværk i branchen. Dette kan vise sig at være guld værd, når man står og skal finde de helt rigtige leverandører til ens bryllup - lige fra fotograf til catering. Endelig er det også vigtigt at have en planlægger, der kan tage ansvar for hele processen - fra start til slut. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal stå for alt selv - men det er vigtigt, at de kan tage ansvar for den samlede koordinering af alle de forskellige aktiviteter og personer involveret i brylluppet.
Der er ikke noget klart svar på, hvor lang tid en bryllupsplanlægger typisk bruger på at planlægge et bryllup. Det afhænger helt af, hvor stort og omfattende brylluppet skal være. Er det et lille intimt bryllup med få gæster, kan det godt tage mindre tid at planlægge end et stort bryllup med mange gæster. Derudover er der også forskel på, hvor meget du som brudepar selv vil have med i planlægningen. Hvis I ønsker at have indflydelse på alle de små detaljer, kan det godt tage lidt længere tid at planlægge end hvis I overlader alt arbejdet til jeres bryllupsplanlægger.
At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.
Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.
Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i taulov pakkecenter til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i taulov pakkecenter, i post nr: 6058 til 6507.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500,00,- til 8.250,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!