Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Styring af event
Planlægning
Organisering
Event eksperter
Alle bryllups behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Brøndby
"Havde en fantastisk oplevelse med Christine til min datters konfirmation. Der var styr på det hele, og jeg kunne bruge dagen på at være sammen med gæsterne og at nyde dem om min datter. Vi havde bestilt mad udefra, og hun styrede bare opsætning, udskiftning, afrydning af både mad og borde, samtidig med at køkkenet var nydeligt og ryddet. De største anbefalinger herfra, og klart en tanke om at bruge hende gang vores yngste datter skal konfirmeres eller i anden tilsvarende sammenhæng."
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Rødding
"Hårdt arbejdende og venlige mennesker"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Ishøj
"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."
Herlev
"Karina var fantastisk og gjorde at vi kunne nyde vores fest i fulde drag. Vi kan 100% anbefale Karina."
Absolut top klasse.. Har stor overblik og kommunikation osv. Osv. Top top klasse
servering til konfimation d§§§§§§§§§§§
2,000,-
Perfekt arbejde. Kan kun anbefales
Servering til konfirmation
1,600,-
"Super godt"
Konfirmation
2,500,-
Fantastisk service
Servicering til 2x30 års fødselsdag
2,200,-
"Jens var professional og god til hans arbejde. Jens var villig til at blive i yderligere 3 timer. Vi var alle glade for Jens' arbejde og kan varmt anbefale ham til opvarmning af mad og servering."
opvarmning og servering
600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Task description needed
14,000 kr
Vamdrup
Vi ønsker at holde bryllup med 3 retters tallerkenanretning, i egne private rammer. Brylluppet vil foregå udenfor, så det vil være af præference hvis det kunne lade sig gøre med udendørs servering (Køkken vil være til rådighed i tidsrummet, dog kun privatlignende) Der vil være et kuvert-antal på cirka 50 mennesker.
Bryllupsservering
2,750 kr
Vojens
Vi har brug for hjælp med servering af buffetanrettet, forret, hovedret og dessert. Opvask i industrimaskiner og andre køkkenopgaver i forbindelse med et bryllup. Vielsen er planlagt til kl. 14. Reception med bryllupskage kl. 14.45. Maden bliver leveret til adressen mellem 15.00 og 16.30, og forretten skal serveres kl. 17.30. Vi er ca. 50 personer. Udover mad, skal der stilles an med drikkevare.
Serveringshjælp og oprydning
1,000 kr
Gråsten
Hjælp til servering til 20 gæster, til tag selv borde. Fjernelse af Tom emballage fra borde. Baske op i opvaskemaskine.
Servering til fest
2,630 kr
Varde
Servering og opvask til fest 70 år med ca 60 gæster. Maden leveres
Servering og opvask til fest
1,410 kr
Varde
Hjælp til servering og opvask til privat fest
Kok og tjener til selskab
30,000 kr
Fredericia
Vi skal holde middagsselskab for ca 30 personer og kunne bruge kok og tjener til tallerken servering. Vi har nyere køkken og køleskab
Bartender til bryllup
1,950 kr
Bredebro
Bartender til og lave lækre drink til bryllup. Vi sørger for alt, du skal bare dukke op og lave lækre drinks
Servere mad til sølvbryllup
3,000 kr
Kolding
Vi skal har en køkkentante til vores sølvbryllup, som skal styre køkkenet og evt. køkkenhjælpere til vores sølvbryllup (maden er bestilt udefra, så den skal varmes op og serveres. Der en en professionel opvaskemaskine i køkkenet).
Klargøring til bryllup
2,000 kr
Bredebro
Klargøring og opsætning af udendørs bryllup. Dekorationer opsætning, Reception mad opsætning + kolde drikke. Musik opsætning.
Bryllupskok til gourmetmiddag
30,000 kr
Bredebro
Søger kokke til gourmet madlavning til vores bryllup på 50 personer. 3 retters menu, tallerken servering. Der vil være serverings personale til festen. Skal have udført ligende før. Der er køkken og alt dertil, men du skal selv medbringe maden og finesser.
Hentning af 5 pålægsfirkanter til barnedåb
1,300 kr
Esbjerg
Der skal afhentes 5 pålægsfirkanter samt 2 poser boller fra tjæreborg superbrugs til en festsal på ************ Det skal hentes kl 10.30
Køkkenhjælp til konfirmation
1,000 kr
Kolding
Søger hjælp til køkkenet til konfirmation. Maden kommer udefra, skal lunes og anrettes på buffet og løbende fyldes op. Herudover opvask.
Din bryllupsdag kan være lige så fortryllende, som du forestiller dig, men kun en dygtig og erfaren bryllupsplanlægger kan gøre det muligt. Og selvom omfanget af færdigheder og tjenester kan variere fra Handyhand til Handyhand, er her hvad din professionelle bryllupsplanlægger kan få gjort, når du hyrer dem gennem Handyhand:
Planlægger du et charmerende lille havebryllup? Hvad med et boho-chic et? Uanset hvilket tema du og din ægtefælle har i tankerne, kan din bryllupsarrangør hjælpe dig med at videreudvikle det. Din Handyhand kan komme med et stemningsbræt eller en digital præsentation med foreslåede farvepaletter, dekorationer og buketstilarter, der bringer din idé til live. Derefter kan de hjælpe dig med at finde de nødvendige materialer og kontakte andre professionelle for at hjælpe med at bygge, designe og installere eventuelle specialfremstillede indretninger og arrangementer.
Mange par kæmper med at oprette og holde sig til et budget. Heldigvis kan din Handyhand hjælpe med at oprette et budget, så du og din kommende ægtefælle ikke kommer ud af kurs. Desuden kan de også hjælpe med at spore og dokumentere omkostninger, opsummere forventede og faktiske udgifter og oprette detaljerede rapporter. På denne måde kan du se frem til rene og organiserede økonomi før og efter brylluppet.
Efter at have fundet dit tema og udarbejdet dit budget, kan din Handyhand hjælpe dig med at finde det perfekte sted. Uanset om du drømmer om et kirkebryllup eller en ceremoni ved stranden, kan din bryllupsplanlægger hjælpe dig med at søge efter og booke dine ceremoni- og receptionsområder. En bryllupsplanlægger til destinationer kan også hjælpe dig med at undersøge resorts, booke hotelværelser og arbejde sammen med en rejseagent om alt andet, du måtte have brug for til turen.
Bag hver bryllup er der et omfattende team bestående af blomsterhandlere, kokke, entertainere, fotografer og designere. Og for par, der vælger at klare deres bryllup selv, kan det være stressende og overvældende at forhandle med og koordinere alle disse professionelle. En certificeret bryllupsplanlægger kan hjælpe med at udarbejde kontrakter, forhandle med og afslutte aftaler med alle slags bryllupsleverandører. De kan endda arbejde sammen med din bryllupsdagskoordinator under din prøvemiddag.
Dagen er kommet, og hvis der er nogen, der kan hjælpe dig ned ad kirkegulvet, så er det din bryllupsplanlægger. Din luksus bryllupsplanlægger kan hjælpe med at styre din gæsteliste, overvåge gaver og personlige ejendele, og arrangere transport af eventuelle materialer eller udstyr, der skal flyttes fra et sted til et andet. Din Handyhand kan også hjælpe dig med at komme op med og udføre aktiviteter for dine gæster og andre rejseplan detaljer for destination bryllupper.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.
Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.
Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i sommersted til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i sommersted, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,600.00,- til 3,250.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!