Se profil
Katrine D..
Fredericia
Seneste Anmeldelse
"Efterlevede ikke aftaler"
Verifikationer
Info

Styring af event
Planlægning
Organisering
Event eksperter
Alle bryllups behov
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave
Se profil
Fredericia
"Efterlevede ikke aftaler"
Info

Se profil
Fredericia
"Tusinde 🤩🤩"
Info

Se profil
Fredericia
verificeret
"Super!"
Info

Se profil
Silkeborg
"Lise & Claire var fantastiske og var en af grundene til at vores aften forløb helt perfekt 👌 Vi kan kun anbefale disse to skønne kvinder, hvis man f.eks. som os, skal bruge hjælp i køkkenet, så man selv kan slappe af og nyde sin fest!"
Info
Se profil
Brøndby
"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"
Info

Se profil
København S
verificeret
"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."
Info

Se profil
Middelfart
"Simon er super sød og mega stærk !! Han var fuldstændig uundværlig! Høj anbefaling"
Info
Se profil
Tilst
"Hanne hjalp til ved min reception med anretning af mad og drikke. Hun var rar at snakke med, punktlig, satte det hele flot op som anvist og gjorde tilmed pænt rent 👍🏼"
Info

Utrolig effektiv og dygtig meget tilfreds
servering og køkkenhjælp til fest 17 personer
2.000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Julemand til private hjem
500 kr
Besøg til tre børn i alderen 2, 5 og 7 år som alle tror på julemanden Julemanden kommer forbi, hilser på og giver gaver.
Julemand til privat hjem for i alt 9 personer hvor af de 4 er børn.
720 kr
Julemanden skal bare komme forbi og ønske god jul evt aflevere en gave som jeg køber til hver enkelt barn, også få taget billed med julemanden.
mavedanser
2.500 kr
danse underholdning ca 15 min. -mavedans - solo 20 kvm plads indendørs vi har højtaler der kan kobles på hendes telefon
servering og køkkenhjælp til fest 17 personer
2.000 kr
kaffebrygning almindelig kaffemaskine, opfyldning af fade, opvask, rengøring af køkken overflader apparater
Hjælp til studentergilde (servering og køkken)
2.500 kr
Vi skal holde studentergilde hjemme i stue + telt i haven. Vi får brug for hjælp i køkken og til servering. Nok gerne to personaler. Der er inviteret fra kl 14 til kaffe og kage og derefter til aftensmad. 58 gæster, men service er lejet og skal ikke vaskes før aflevering :)
Foodtruck
5.000 kr
foodtruck/streetfood til 30-40 mennesker. Gerne fingermad som: mad som: pizza, tacos, burgers.
Servering, lettere oprydning
1.500 kr
Vi skal holde barnedåb i Herslev forsamlingshus for ca 50 voksne og børn og har i den forbindelse brug for evt 2 personer, som kan hjælpe med følgende. -Åbne forsamligshuset kl. 11 (der er nøgleboks) -Hælde velkomstdrinks op i glas -Sætte lidt snacks frem inden gæsterne kommer omkring halv 12 kvart i 12 -Sætte færdiglavet sliders burgere frem på et bord, når de bliver leveret omkring 12.30. De står på bakker -Rydde væk efter frokost og vaske op, der er en nem lynopvasker omkring kl. 14 -Lave kaffe i de store kaffemaskiner der er - sætte kopper og kagetallerkener og kage ind på et bord omkring kl. 15-15.30 Og så klarer vi resten derfra. Alting dertil er i forsamlingshuset
Sækkepibemusik
1.500 kr
For 60 år siden mødte min mand og jeg hinanden i Skotland. Det fejres med et løb i Skærbæk og efterfølgende middag på Aqua Blu. Vi ønsker en sækkepibemusiker, når den nærmeste familie marcherer fra inder kajen i fiskerihavnen til restauranten samt et ekstranummer, når vi samles uden for Aqua Blu - i alt max. en halv times spil Scotland the brave og Amazing Grace
Serveringspersonale
12.345 kr
Da vi skal giftes d. 8. Juni 2024 søger vi enten et par stykker eller et makkerpar til at varetage følgende opgaver: - Klargøring af velkomst drinks - Servering af forret (Er anrettet og klar til servering) - Tag af bordet - Stille buffet op - Opvask undervejs (der er en industriopvasker) - Opfyldning af diverse - Fyld sodavand og øl op i køleskabe Vi tænker et tidsrum af kl. 14-21ish. Arrangementet foregår i Smidstrup, 7000 Fredericia. Vi forventer: - Højt humør - Smil Kom med et bud på opgaven, så tager vi den derfra🤩 Det er vigtigt, at vi kan regne med dig, da det er et stort bryllup med 100 gæster ❤️
Serverings/opvask hjælp til fest
2.000 kr
skænker op til velkomstdrinks og servere dette anretter forretten og skænker vin og vand op rydder op efter forretten anretter maden på buffeten skære kødet og anretter det på fade fylder op på buffeten med nye skåle og fade kommer ind med sange/sangskjuler henter tomme flasker og sætter nye drikkevarer ind og sætter nye på køl sørger for at der bliver brygget kaffe og lavet te gør klar med kaffe kopper, sukker, mælk og sætter desserten ind hjælper med at vaske op pakker maden væk, så den kan komme med hjem i poser og skåle. fjerner affald, og tomme flasker
Kok og tjener til selskab
30.000 kr
Vi skal holde middagsselskab for ca 30 personer og kunne bruge kok og tjener til tallerken servering. Vi har nyere køkken og køleskab
Din bryllupsdag kan være lige så fortryllende, som du forestiller dig, men kun en dygtig og erfaren bryllupsplanlægger kan gøre det muligt. Og selvom omfanget af færdigheder og tjenester kan variere fra Handyhand til Handyhand, er her hvad din professionelle bryllupsplanlægger kan få gjort, når du hyrer dem gennem Handyhand:
Planlægger du et charmerende lille havebryllup? Hvad med et boho-chic et? Uanset hvilket tema du og din ægtefælle har i tankerne, kan din bryllupsarrangør hjælpe dig med at videreudvikle det. Din Handyhand kan komme med et stemningsbræt eller en digital præsentation med foreslåede farvepaletter, dekorationer og buketstilarter, der bringer din idé til live. Derefter kan de hjælpe dig med at finde de nødvendige materialer og kontakte andre professionelle for at hjælpe med at bygge, designe og installere eventuelle specialfremstillede indretninger og arrangementer.
Mange par kæmper med at oprette og holde sig til et budget. Heldigvis kan din Handyhand hjælpe med at oprette et budget, så du og din kommende ægtefælle ikke kommer ud af kurs. Desuden kan de også hjælpe med at spore og dokumentere omkostninger, opsummere forventede og faktiske udgifter og oprette detaljerede rapporter. På denne måde kan du se frem til rene og organiserede økonomi før og efter brylluppet.
Efter at have fundet dit tema og udarbejdet dit budget, kan din Handyhand hjælpe dig med at finde det perfekte sted. Uanset om du drømmer om et kirkebryllup eller en ceremoni ved stranden, kan din bryllupsplanlægger hjælpe dig med at søge efter og booke dine ceremoni- og receptionsområder. En bryllupsplanlægger til destinationer kan også hjælpe dig med at undersøge resorts, booke hotelværelser og arbejde sammen med en rejseagent om alt andet, du måtte have brug for til turen.
Bag hver bryllup er der et omfattende team bestående af blomsterhandlere, kokke, entertainere, fotografer og designere. Og for par, der vælger at klare deres bryllup selv, kan det være stressende og overvældende at forhandle med og koordinere alle disse professionelle. En certificeret bryllupsplanlægger kan hjælpe med at udarbejde kontrakter, forhandle med og afslutte aftaler med alle slags bryllupsleverandører. De kan endda arbejde sammen med din bryllupsdagskoordinator under din prøvemiddag.
Dagen er kommet, og hvis der er nogen, der kan hjælpe dig ned ad kirkegulvet, så er det din bryllupsplanlægger. Din luksus bryllupsplanlægger kan hjælpe med at styre din gæsteliste, overvåge gaver og personlige ejendele, og arrangere transport af eventuelle materialer eller udstyr, der skal flyttes fra et sted til et andet. Din Handyhand kan også hjælpe dig med at komme op med og udføre aktiviteter for dine gæster og andre rejseplan detaljer for destination bryllupper.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Der er ikke noget fast svar på, hvad en bryllupsplanlægger koster. Det afhænger helt af, hvor meget arbejde der skal lægges i planlægningen, og hvor mange timer der skal bruges på det. Derudover kan det også være forskelligt fra planlægger til planlægger, hvor meget de tager for deres arbejde. Nogle planlæggere vil have et fast beløb for deres arbejde, mens andre vil have en timepris. Hvis man gerne vil have et overblik over, hvad det koster at få fat i en bryllupsplanlægger, kan man starte med at undersøge markedet for bryllupsplanlæggere. På den måde kan man se, hvilken type planlægger der findes på markedet, og hvad de typisk tager for deres arbejde. Derefter kan man gå videre til at kontakte nogle af planlæggerne for at få et uforpligtende tilbud på deres ydelser. På den måde kan man sammenligne priserne på bryllupsplanlægning fra forskellige planlæggere, og vurdere om det er det værd for ens budget.
Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal have en bryllups planlægger. For det første, så er det vigtigt at have en planlægger, der har erfaring med at arrangere bryllupper. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal have arrangeret et utal af bryllupper, men det er vigtigt at de har et godt kendskab til de forskellige aspekter af brylluppet - lige fra budgettering og økonomi til selve dagen og aftenens forløb. Yderligere er det også vigtigt, at planlæggeren har et godt netværk i branchen. Dette kan vise sig at være guld værd, når man står og skal finde de helt rigtige leverandører til ens bryllup - lige fra fotograf til catering. Endelig er det også vigtigt at have en planlægger, der kan tage ansvar for hele processen - fra start til slut. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal stå for alt selv - men det er vigtigt, at de kan tage ansvar for den samlede koordinering af alle de forskellige aktiviteter og personer involveret i brylluppet.
Der er ikke noget klart svar på, hvor lang tid en bryllupsplanlægger typisk bruger på at planlægge et bryllup. Det afhænger helt af, hvor stort og omfattende brylluppet skal være. Er det et lille intimt bryllup med få gæster, kan det godt tage mindre tid at planlægge end et stort bryllup med mange gæster. Derudover er der også forskel på, hvor meget du som brudepar selv vil have med i planlægningen. Hvis I ønsker at have indflydelse på alle de små detaljer, kan det godt tage lidt længere tid at planlægge end hvis I overlader alt arbejdet til jeres bryllupsplanlægger.
At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.
Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.
Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i fredericia til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i fredericia, i post nr: 6058 til 6507.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.500,00,- til 6.500,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!