Emil D.
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Roskilde
"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Hedehusene
"Meget fint arbejde. Jeg kan klart anbefale Erkan og hans søde "assistent"."
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
København N
"Alt fungerede rigtig godt. Hurtigt og effektivt!"
Tølløse
"Super arbejde!"
Birkerød
"Super service"
Svebølle
"Mike og hans ven flyttede for mig, de var rigtig søde og stærke ;) desværre regnede det, hvilket de ikke tog højde for, så sengen blev beskidt, det var jeg lidt ked af"
Punktlig og effektiv 👍🏼
På genbrugspladsen med ting
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Afhentning af eternitpaller
1,000 kr
Eskebjerg
Afhentning af to paller eternit. Ca 1 ton. Ingen asbest
Byggeaffald væk
1,000 kr
Eskebjerg
Byggeaffald skal køres på genbrugspladsen. Kan hjælpe med at læsse på, ikke af. Tænker der er omkring 4 læs på en trailer.
Byggeaffald væk
1,000 kr
Eskebjerg
Byggeaffald køres på lossepladsen. Kan hjælpe med at læsse på, ikke af. Kunne forestille mig der er 4 læs på en trailer. Lørdag eller søndag i denne uge
Demontering af gammel brændeovn og montering af ny
4,410 kr
Eskebjerg
Jeg har pr. 1. noveber overtaget et sommerhus med en brændeovn, der skal udskiftes fordi den er fra før 2003. Jeg vil gerne selv købe en ny brændeovn, evt. brugt på DBA, men jeg får brug for hjælp til at demontere den gamle brændeovn og montere den nye som jeg køber (brændeovnen er endnu ikke købt) Den nye brændeovn skal tilsluttes skorsten i toppen.
På genbrugspladsen med ting
1,000 kr
Eskebjerg
På genbrugspladsen med blandt andet møbler, elektronik, vaskemaskine, glas mm. efter sommerhusoprydning. Tænker 2-3 x kørsel til og fra med stor trailer kan gøre det.
Gør byggeaffald mm på genbrugsstation
1,500 kr
Eskebjerg
Kør forskelligt affald på genbrugsstationen. Det drejer sig om en carport fyldt med diverse byggematerialer, stole og andet affald der skal på genbrugspladsen.
Jord og sten
Eskebjerg
Afretning af græsplæne på 14•10 m hvor der skal graves 30 cm af, samt bortskaffelse af jord og kantfliser.
Haveaffald hentet
1,200 kr
Eskebjerg
Afhentning af haveaffald samt gren afklip som ligger på jorden.
Bortkørsel af byggeaffald + diverse
Espergærde
Jeg har revet et gammel skur ned og skal have kørt det hele på genbrugspladsen - vil vurderer der er 2-3 læs med en stor trailer eller transporter Opgaven skal laves inden torsdag i den kommende uge
Bortkørsel grene
Eskebjerg
Vi har beskåret en del træer og hække og affaldet skal køres væk Valgfri i uge 40 og det vil tage 15 timer
Klipning af hæk.
Eskebjerg
Klipning af 40 mtr. blandet hæk. Klippes på begge sider og ned til 18 mtr i højden. Bortkørsel af afklippet. Helst udføres indenfor 14 dage.
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i eskebjerg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i eskebjerg, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 4,410.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!