
Se profil
Emil D..
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Verifikationer
Info

Afhentning af møbler
Flytning af møbler
Senge, sofaer, stole, borde
Kørsel til ny adresse
Kørsel til genbrug
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Arbejdet blev gjort godt"
Info
Se profil
Hvidovre
"👍🏼💪🏼"
Info

Se profil
Hvalsø
"Super rar og imødekommende, løste opgaven hurtigt og effektivt"
Info

Se profil
København N
"Virker meget omhyggelig og reel"
Info

Se profil
Kokkedal
"Dygtig og punktlig."
Info

Se profil
Værløse
"Michael er ordentlig, hurtig og god til at sætte sig ind i opgaven."
Info

Se profil
Hvalsø
verificeret
"Det var fint nok"
Info

Flinke og rare og kom til aftalt tid - meget professionelle. De kan varmt anbefales.
Bortskaffelse af klaver
1.859,-

Hurtigt og effektivt fik de kørt affald væk 💪🏼
Nedtage drivhus og fjerne diverse skrot og byggeaffald
5.000,-

meget reel mand glæder mig til samarbejde
Beskæring at æbletræ kører affald til coitajner plads er mange vanris
1.500,-

Josef er super behagelig, og fik ordnet opgaven uden problemer.
Bortskaffelse af nedrevet væg og gammelt køkken
1.000,-

Klaus er sød og rar og super effektiv
Vedkommende der skulle hente og køre min gamle sofa væk blev forhindret. Den SKAL hentes i dag, det er en kæmpe stor og tung usofa som skal smides ud plus lidt andre småting der skal smides ud
1.500,-

Supper udførelse
Hjælp søges til tur til lossepladsen
1.200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Ting til genbrugsplads, sofa med schacelong, kan skilles i 2, 2 skænke, 1 skrivepult, en lænestol, 4 stole. Flytning af køleskab og tv til lejlihed
1.204 kr
Flyt af køleskab, mindre gåbånd lidt tungt og tv. Til lejlighed. Til storskrald: 2 skænke 1 sofa i 2 dele,lænestol, skrivepult, 4 spisebordsstole stor kasse med bøger 2 sække med blandet. Stueetage ingen trapper.
Fjerne affald og skrot
2.000 kr
Vi skal have fjernet nogle bunker med træ/rødder, diverse byggeaffald(isolering og lidt sten/fliser) og metalskrot(en stor gammel vogn - den er skåret over på midten, så den er i 2 dele)
Fjernet byggeaffald
1.300 kr
Har brug for hjælp til at få fjernet byggeaffald. Se mængde på billeder. Min mand vil gerne være medhjælper. Det drejer sig om affald som mursten og træ og isolering, samt en vaskemaskine og en tørretumbler, Nem adgang dertil, - vi kan bruge vores egne trailere. Min mand hjælper både med at samle samme og køre afsted. Han har bare brug for at være to om opgaven.
Hej, mig og min marker er klar på at ordne en masse opgaver i dag og i morgen vi har masser af tid, så tid er ikke et problem. Vi har bil og kan derfor komme til dig på alle tider af døgnet hvis du har en opgave du skal have løst. Vi er meget imødekommende og venlige 🥰og klar på det meste arbejde.
Har du brug for en hjælpende hånd i hverdagen? Jeg tilbyder alsidig hjælp til både store og små opgaver – altid med et smil og sans for detaljen! ✅ Havearbejde – græsslåning, beskæring, lugning, hækklipning m.m. ✅ Transport og flytning – hjælp til at flytte møbler, hente ting fra IKEA eller genbrugspladsen ✅ Småreparationer og montage – opsætning af hylder, samling af møbler, mindre reparationer ✅ Oprydning og bortskaffelse – rydning af skure, kældre eller haver ✅ ...og meget mere – spørg endelig, hvis du er i tvivl! Jeg er fleksibel, pålidelig og arbejder effektivt. Uanset om du har brug for hjælp én gang eller løbende, så finder vi en løsning der passer dig. 📞 Kontakt mig i dag og få et uforpligtende tilbud!
Bortskaffelse af nedrevet væg og gammelt køkken
1.000 kr
Bortskaffelse af nedrevet væg og gammel gammelt køkken. Det hele er revet ned og lagt i bunker. Væggen ligger endda allerede i trailer. Men fordi jeg er kommet til skade med min arm, kan jeg ikke selv flytte det.
Fjerne affald - tagplader, fliser og haveaffald
4.000 kr
Vi skal have fjernet affald fra vores grund 1. Et brændeskur skal rives ned og fjernes (træ/paller og tagplader) 2. Rester af en gammel vogn (Metalskrot). Det ligner der vokser et træ/busk op igennem det. Det skal skæres fri. Man behøver ikke være forsigtig med træer og buske i nærheden. Se billedet. 3. Et par bunker af tagplader skal fjernes (kender ikke typen) 4. Løse fliser skal fjernes 5. Fliser i plænen skal tages op og fjernes 6. Diverse bunker af haveaffald (afklip) 7. Diverse løse genstande (tomme højbedsrammer, plastikkasser mm.)
afhentning af garageport (jern)
1.500 kr
Vi har en stor garageport (altså døren til en garage) som skal afleveres på genbrugspladsen. Porten er ca. 2mx2m, er primært lavet af jern, og er meget tung. Den vil kræve flere mennesker og udstyr til at løfte tunge ting. Den er placeret op af en hæk i vores have, og det er muligt at bakke en trailer tæt på - ca 5 meter derfra. Hvis man har den rette maskine, vil det også være muligt at løfte porten op over hækken, da man kan parkere en bil lige på den anden side.
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke en afhentning af møbler, bør du gøre følgende:
Når afhentningsopgaven er færdig, betaler du nemt og sikkert gennem Handyhand. Sådan ser betalingsprocessen ud:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, som du kan vælge at få udbetalt.
Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en handyhander, der kan hjælpe med dine møbler:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår vedkommende anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem.
Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.
For at finde den bedste hjælper til opgaven bør du bruge Handyhands system. Her kan man læse anmeldelser af den enkelte handyhander fra tidligere kunder og se ‘udførelsesrate’ og bedømmelser om punktlighed og effektivitet med mere. Dette giver dig et billede af kompetencer og mødestabilitet og muligheden for at træffe en velovervejet beslutning, når du booker hjælp til afhentning af dine gamle møbler.
Hvis du vil i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:
Vi kan hjælpe dig med mange forskellige spørgsmål - fra teknisk assistance på hjemmesiden og app’en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Her anbefaler vi, at I bruger Handyhands interne beskedsystem:
Det er vigtigt ikke at kommunikere uden for Handyhands platform, så der sikres de bedste betingelser for at få hjælp og støtte fra Handyhand om nødvendigt.
Ja, når møbelafhentningen er overstået, har du altid mulighed for at vurdere og bedømme den hjælp, du fik. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet samt den generelle oplevelse, du havde med handyhanderen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring i fremtiden.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. du angiver din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser.
På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i tølløse til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbelafhentere i tølløse, i post nr: 4054 til 4388.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.350,00,- til 2.560,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!