Emil D.
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Roskilde
"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Hedehusene
"Meget fint arbejde. Jeg kan klart anbefale Erkan og hans søde "assistent"."
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
Svinninge
"Supereffektiv, venlig, hjælpsom og imødekommende"
København N
"Alt fungerede rigtig godt. Hurtigt og effektivt!"
Tølløse
"Super arbejde!"
Birkerød
"Super service"
Udførte opgaven helt som aftalt.
Afhentning af få møbler og afsætning på genbrugsplads
1,200,-
Emil er super sød, venlig og imødekommende, og opgaven blev klaret på ingen tid. Jeg kan helt klart og uden forbehold anbefale Emil. Venligst Anna, Kirke Hyllinge
Afhentning og bortskaffelse af brugte møbler m.m.
1,995,-
Fantastisk søde og imødekommende mennesker og enormt effektive
Afhentning af gamle møbler, jord fra opgravet trampolin osv.
2,500,-
De opførte opgaven til UG og tog endda lidt ekstra med.
Tømt loft for få møbler. Hjælp til, at læse få møbler af på genbrug. på
1,000,-
Super oplevelse
Møbler til genbrugspladsen
900,-
Til tiden perfekt udført arbejde
Afhentning af grene fra fældet træer
3,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Fjerne jord
500 kr
Svinninge
10m3 blandet jord, kom og hent hvad du kan bruge. Svinninge eller kør det hele væk.
Renovation på lille festival
5,000 kr
Svinninge
Vi afholder en lille festival i Svinninge (Holbæk kommune) for 250-500 deltagere. Vi vil gerne have et tilbud på container leje til fraktionerne mad, metal, pap, papir, rest og plast. Festivalen afholdes d. 22-25. august, men vi vil gerne have containere opsat d. 20. august og afhentet d. 28.
Afhentning af 10 m3 jord
1,500 kr
Svinninge
10 M3 jord skal køres væk, lossepladsen
Hjælp til at rydde det sidste af et hus
1,000 kr
Svinninge
Fjerne møbler og ting der ikke skal med.
Bræder skal køres væk
Svinninge
Bræder skal køres på genbrugspladsen Der er en del
Flytte et køleskab
Svinninge
Køre et køleskab på genbrugspladsen
100 m. hækklipning
5,000 kr
Svinninge
Klipning af ca. 100 meter tjørnehæk og bortkørsel af hækaffald.
AFhentning af dumpet affald
1,000 kr
Svinninge
Afhentning af dumpet affald ved markvej. Inkl chasis fra campingvogn (100-200 kg). Kræver nok grab.
Omlastning
500 kr
Svinninge
Haveaffald og større møbler køres på omlastningen.
Klipning af hække og beskæring af buske
Svinninge
Ca. 30 meter hæk højde ca 180 ca 30 meter hæk højde 150 40 m buske ud til vej beskæring. Lidt småbuske hist og pist beskæres. Alt afklip bortskaffes. Det er fint at betale løbende timepris Juni måned 2021
Have arbejder i 4532 Gislinge
Svinninge
Der skal luges ukrudt i vores indkørsel og i vores have. Ca 1 dags arbejde for en mand haveaffaldet skal bare smides i en bunke Helst inden lørdag middag
Bøgehæk ca. 50 m højde 2 m ønskes klippet.
Svinninge
Bøgehæk ca. 50 m højde 2 m ønskes klippet på begge sider og i højden. Bortskaffelse af hækaffald ønskes også. Inden for 14 dage.
kørsel til genbrugsstationen
Tølløse
Da vi ikke selv længere har kræfterne søger vi en person der kan hjælpe os med at køre hesteaffald væk hver 14. dag. Opgaven tager os op til 2 timer per gang afhængig af årstiden – men måske kan du gøre det hurtigere. Du kommer ikke til at skulle omgås hestene (2 små shetlændere) i nogen særlig grad blot løfte murerbaljer op på en trailer (som vi har) og køre dem på container pladsen. Vi bor i Gammel Tølløse så det er en kort tur på 5 min. Vi leder efter en person som fast har lyst til at varetage opgaven og er til at regne med og selv har bil med træk. Det kan gøres når det passer indenfor genbrugsstationens åbningstid. Kan afleveres i Tølløse eller Holbæk. Kan også afleveres på gård i Vipperød så kan det gøres på hvilket som helst tidspunkt.
Kørsel til genbrugsstationen
Tølløse
Jeg har 2 shetlandsponyer og samler løbende møg fra dem i murerbaljer. Jeg har brug for hjælp til at køre baljerne med trillebør op fra folden læsse dem i trailer og køre på genbrugsstationen og tømme dem. Jeg forestiller mig at det skal gøres en gang hver 14 dag. Der vil så være cirka 12 murerbaljer og de kan være på en trailer. Du skal komme i egen bil med træk men du må gerne bruge min trailer hvis det er nemmest. Hvis det gøres på en af de dage der er åbent i Tølløse hvor jeg bor kan de tømmes der ellers kan de køres til Holbæk. Udføres en gang hver 14 dag
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i svinninge til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i svinninge, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 600.00,- til 3,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!