
Se profil
Erkan S..
Hedehusene
verificeret
Seneste Anmeldelse
"som aftalt , alt var i skønneste orden 🌟🌟🌟🌟🌟"
Verifikationer
Info

Afhentning af møbler
Flytning af møbler
Senge, sofaer, stole, borde
Kørsel til ny adresse
Kørsel til genbrug
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hedehusene
verificeret
"som aftalt , alt var i skønneste orden 🌟🌟🌟🌟🌟"
Info
Se profil
Hvidovre
"👍🏼💪🏼"
Info

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info

Se profil
København N
"Fik et tungt pengeskab op af kælder. Svær opgave men de gav ikke op og fik den løst"
Info

Se profil
Ishøj
verificeret
"Perfekt og hurtig afhentning af toilet, kan klart anbefale Shahin."
Info

Se profil
Ishøj
"Super søde og effektive, MEGET hjælpsomme! Jeg giver mine varmeste anbefalinger😊"
Info

Se profil
Værløse
"Kom til tiden, hyggelig og nem at snakke med og jobbet blev udført super hurtigt. Kan varmt anbefales!"
Info

Se profil
Lille Skensved
"Det var en udsøgt fornøjelse fra start til slut og jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger."
Info

Optimistisk på planlægning, da aftalt dag blev skubbet lidt. Dertil en uheldigt undervurderet opgave, så den blev ikke løst. MEN ville uden tvivl komme tilbage og klart anbefale Markus og teamet til andre.
Bortskaffelse af afmonteret oliefyr i kælder
3.000,-

Hvis bare man kunne give mere end 5 stjerner… Præcis. Effektiv. Høflig. Osv…! Stor anbefaling herfra!
Bortskaffelse af oliefyr fra kælder
2.750,-

Peter er super behagelig at tale med, meget omhyggelig omkring opgaven. Mine BEDSTE anbefalinger
Oprydning og organisering af skur eller garage
2.000,-

Fin fyr holder hvad han lover og gør det pænt kan varmt anbefale den unge mand
Fjernelse af jord med sten
1.500,-

Opgaven udført som aftalt og endda før tid. Kan anbefales 👍
Beskæring og bortskaffelse af beplantning
1.000,-

Very Nice
Køre sten væk
1.000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Bortskaffelse af affald, byggeaffald , grus osv
1.100 kr
Der er tale om byggeaffald, grus osv, en stor trailer kan det hele være på
Oprydning og organisering af skur eller garage
1.150 kr
Mit skur/ garage er rodet, og jeg har brug for hjælp til at organisere og rydde op. Eventuel bortkørsel af overskydne ting og sager.
Fræse jordstykke, beskæring og bortkørsel af havaffald
2.000 kr
Fræse jord max 4 kvm samt hjælpe med at plante planter( inden store) på samme areal. Beskære æbletræ (kun et) haveaffaldet skal bortkøres fra beskæringen.
Bortskaffelse af oliefyr fra kælder
2.170 kr
Bortskaffelse af allerede afmonteret oliefyr fra kælder. Det er afmonteret og skilt ad så meget det kan lade sig gøre. Vil vurdere en vægt på op imod 400 kg. Det skal igennem 3 døre og op ad en udendørs kældertrappe. Dertil skal det bortskaffes (på genbrugspladsen til jern).
Bortskaffelse af oliefyr fra kælder
2.170 kr
Bortskaffelse af allerede afmonteret oliefyr fra kælder. Det er afmonteret og skilt ad så meget det kan lade sig gøre. Vil vurdere en vægt på 200kg. Det skal igennem 3 døre og op ad en udendørs kældertrappe. Dertil skal det bortskaffes (på genbrugspladsen til jern).
Bortskaffelse af afmonteret oliefyr i kælder
2.000 kr
Bortskaffelse af allerede afmonteret oliefyr fra kælder. Er for tungt til at jeg selv kan flytte det. Det er afmonteret og skilt ad så meget det kan lade sig gøre. Det skal igennem 3 døre og op ad en udendørs kældertrappe. Dertil skal det bortskaffes (på genbrugspladsen til jern).
Nedlægning af bed til græsplæne, fjernelse af lille hjørne med fliser og tilretning af flisebelagt havegang.
4.790 kr
Lille havebed ca 4 kvadratmeter nedlægges, 2 buske fjernes. Sås græs i stedet. Fjernelse af lille hjørne med fliser og tilretning af flisegang langs nyopført terrasse. Holmegårdssten haves.
Skal have kørt. Noget beton, rockwool, fliser, og legro kugler på genbrugspladsen
3.000 kr
Skal have kørt det der står i beskrivelsen på genbrugspladsen vil skyde på det ca 5 ture med trailer eller lign.
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke en afhentning af møbler, bør du gøre følgende:
Når afhentningsopgaven er færdig, betaler du nemt og sikkert gennem Handyhand. Sådan ser betalingsprocessen ud:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, som du kan vælge at få udbetalt.
Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en handyhander, der kan hjælpe med dine møbler:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår vedkommende anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem.
Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.
For at finde den bedste hjælper til opgaven bør du bruge Handyhands system. Her kan man læse anmeldelser af den enkelte handyhander fra tidligere kunder og se ‘udførelsesrate’ og bedømmelser om punktlighed og effektivitet med mere. Dette giver dig et billede af kompetencer og mødestabilitet og muligheden for at træffe en velovervejet beslutning, når du booker hjælp til afhentning af dine gamle møbler.
Hvis du vil i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:
Vi kan hjælpe dig med mange forskellige spørgsmål - fra teknisk assistance på hjemmesiden og app’en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Her anbefaler vi, at I bruger Handyhands interne beskedsystem:
Det er vigtigt ikke at kommunikere uden for Handyhands platform, så der sikres de bedste betingelser for at få hjælp og støtte fra Handyhand om nødvendigt.
Ja, når møbelafhentningen er overstået, har du altid mulighed for at vurdere og bedømme den hjælp, du fik. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet samt den generelle oplevelse, du havde med handyhanderen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring i fremtiden.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. du angiver din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser.
På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i lille skensved til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbelafhentere i lille skensved, i post nr: 4054 til 4388.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.900,00,- til 2.850,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!