Nazam M.
København N
Seneste Anmeldelse
"super hurtig og god"
Afhentning af flyttekasser
Flyttekasser til genbrugsstation
Flyttekasser til storskrald
Flyttekasser til destination
Alle flyttekasseopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København N
"super hurtig og god"
Hvidovre
"Utrolig godt tilfreds og en god oplevelse. Kan kun anbefale Sajjad :)"
Kokkedal
"Super arbejde"
Hedehusene
"Makes sure everything works fine and provides alternative solutions in case of finding obstacles"
Værløse
"Super erfaren have mand der ved hbad han laver ;-)"
København N
"Fint udført arbejde, god kommunikation og til tiden."
Gentofte
"Venlig og præcis, god kommunikation."
København Ø
"Perfekt arbejde - vil bruge igen næste gang"
En rigtig god oplevelse - Emil er venlig og effektiv, så jeg kan varmt anbefale ham.
Flytning af nogle flyttekasser, tre møbler og 13 bogkasser
1,000,-
Godt arbejde!
Afhentning og hjælp til opbæring af bordplade
1,250,-
Hurtig og nemt:)
Transport af kasser og væv
700,-
Malthe er en grundig og god fyr. Bedste anbefaling herfra.
2500,- Afhentning/bortskaffelse af byggeaffald
3,000,-
"."
Hente et skab 200*80*30 i Glostrup til vanløse
600,-
"Prof og venlig."
Flytte hjørnesofa fra Lejre til Vanløse
1,605,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Flytning fra Vanløse til Valby
Vanløse
Flytning af et par små ting. 1 spejl og andre småting. Fra Vanløse til Valby. Tager 5 min samlet, og kræver intet andet en stationcar eller andet end en minibil. Det er stuen i vanløse, og blot til vejkant i Valby.
Afhentning og hjælp til opbæring af bordplade
1,100 kr
Vanløse
Jeg har brug for hjælp til afhentning (fra Silvan Vanløse) og opbæring (til min lejlighed på første sal) af to køkkenbordplader (61x280cm + 61x110cm) af massivt træ. Det er en kort køretur på 5 minutter - nemt arbejde, men ikke noget jeg kan klare på egen hånd.
Nedtagning (i Vanløse), transport, og opsætning ( på Amager)
900 kr
Vanløse
Et garderobeskab med tilhørende "indmad". Skal skilles ad og opsættes, tak.
Transport af små ting
2,000 kr
Vanløse
5 flyttekasser, 5 sorte sække og et tv bord på hjul. (Ca 120 langt og 40 cm højt) Et tøjstativ og et fladskærms tv
Flytning Vanløse-Odense
2,000 kr
Vanløse
Jeg skal have flyttet følgende ting fra Vanløse (Holm****** ** ** ***) til Odense (************ **) I vanløse kan du parkere meget tæt på opgangsdøren. Det samme i Odense og der er elevator i Odense. Spejl – ca 180 cm TV – ca 48 tommer Tørrestativ Tv-bord på hjul (ca. 120 langt og 40 cm bredt) 2 bedrollers (ca. 1 meter lang og 40 cm bredt) En kattebakke i plastik (bund og låg)
Når man skal flytte, så er det ofte en stor udfordring at skulle pakke alle ens ting ned i flyttekasser. Det kan være en stor udfordring at finde de rigtige kasser, og det kan være svært at finde ud af hvor meget plads der er behov for. Derudover kan det også være svært at finde ud af, hvordan man får pakket sine ting ned på den bedste måde, så de ikke bliver ødelagte undervejs. Heldigvis er der hjælp at hente, hvis man gerne vil have hjælp til at pakke sine ting ned i flyttekasser. Der er nemlig flere virksomheder, som tilbyder afhentning af flyttekasser. Nogle virksomheder tilbyder endda gratis afhentning af flyttekasser, så man ikke behøver at bekymre sig om det. Hvis man gerne vil have hjælp til at pakke sine ting ned i flyttekasser, så kan man altså overveje at kontakte en virksomhed, der tilbyder denne service. På den måde slipper man for selv at skulle finde de rigtige kasser og fylde dem med ens ting - og man slipper for selv at skulle bære dem ned til bilen eller lastbilen.
Når man skal flytte, så er det ofte noget af det første man tænker på, hvilke flyttekasser man kan bruge. Det er selvfølgelig en fordel at have nogle stærke flyttekasser, som ikke går i stykker undervejs. Men det er også en fordel at have nogle genbrugelige flyttekasser, da de typisk er billigere end de normale flyttekasser. Derudover kan man også vælge at bruge genbrugsstationen til at aflevere sine brugte flyttekasser, hvis man ikke har behov for dem længere. På den måde kan andre have glæde af dem, og samtidig slipper man for at skulle smide dem ud.
Når man skal flytte, er det ofte en stor udfordring at få alt pakket ned i flyttekasser. Det kan være svært at finde ud af, hvad der skal med, og hvad der ikke skal med. Ofte ender man med at have for mange flyttekasser tilbage, når man er færdig med at pakke. Hvis du har brug for et par ekstra flyttekasser, kan du overveje at bruge storskraldskasserne. Storskraldskasserne er typisk lidt større end almindelige flyttekasser, og de kan derfor rumme lidt mere. De er dog ikke så lette at bære rundt på som almindelige flyttekasser, så det er vigtigt at tage højde for dette, når man vælger dem til sit flytteprojekt.
Når man skal flytte, så er det ofte en stor opgave. Der er mange ting der skal ordnes, og det kan være svært at holde styr på alt. Men noget af det første man skal gøre, når man har fundet sin nye bolig, er at finde ud af hvor mange flyttekasser man skal bruge. Dette kan være svært at estimere, men heldigvis findes der en nem løsning på problemet. På nettet kan du finde en række forskellige hjemmesider, som tilbyder dig at leje flyttekasser. Du behøver altså ikke købe dem, men kan i stedet leje dem for en periode - typisk et par uger eller måneder. På denne måde slipper du for at have flere flyttekasser end du har brug for, og samtidig undgår du også at skulle kaste dem ud efterfølgende. Nogle af de bedste hjemmesider til formålet er: www.flyttepakker.dk , www.flytteservice-kbh.dk og www.flytteselskabet-aarhus.dk .
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er mange grunde til at booke hjælp til afhentning af flyttekasser. For det første, så kan det være en stor besparelse på tid og kræfter. Det kan også være en fordel, hvis man ikke har mulighed for at løfte de store flyttekasser selv. Derudover kan det også være en fordel, hvis man bor i et hus eller lejlighed med trapper - da det kan være svært at få flyttekasserne op og ned af trapperne uden hjælp. Endelig er det også en fordel, hvis man gerne vil have professionel hjælp til at pakke sine ting ned i flyttekasserne - da dette typisk er noget, som tager lang tid, og som kan være frustrerende, hvis man ikke har gjort det før.
Handyhand gør det nemt at finde en flyttekasseafhenter i vanløse til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyttekasseafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flyttekasse afhentere i vanløse, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af flyttekasser kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 690.00,- til 2,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!