![Opgaveejer for løst opgaver online](https://d10a6kin4dgxel.cloudfront.net/180x180/64x64/users/c88f6710-4c60-464e-9c82-9369b78bfe32.jpg)
Sajjad S.
Hvidovre
Seneste Anmeldelse
"Utrolig godt tilfreds og en god oplevelse. Kan kun anbefale Sajjad :)"
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hvidovre
"Utrolig godt tilfreds og en god oplevelse. Kan kun anbefale Sajjad :)"
Nykøbing F
"Alt har været så super fint i samarbejdet med Benjamin og hans makker. Kan varmt anbefales 😊"
Roskilde
"Suverænt og fejlfrit!"
Hedehusene
"Makes sure everything works fine and provides alternative solutions in case of finding obstacles"
Kokkedal
"Super arbejde"
København N
"super hurtig og god"
Birkerød
"Perfekt udført arbejde 👍🏻"
Gentofte
"Venlig og præcis, god kommunikation."
God kommunikation og veludført arbejde
Afhentning af møbler til genbrugspladsen + 25 gipsplader 90X240 cm
2,000,-
Reel og troværdig
Afhentning af møbler til genbrugspladsen
1,500,-
Masser af gå på mod :)
Afhentning af haveaffald
1,500,-
To høflige og effektive unge mennesker fjernede flere tunge møbler, og det blev udført med præcision og forsigtighed. Yderst tilfreds og kan varmt anbefale Benjamin til tilsvarende opgaver.
Møbler skal bortskaffes
1,500,-
Super fint arbejde.
Afhente haveaffald, og kører på genbrugsstation
800,-
God kommunikation. Hurtig og god til at løse opgaven!
Afhentning af byggeaffald
850,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Fjernelse af halm fra loft
5,090 kr
Mern
har et halm loft mere eller mindre fyldt med gammelt halm. noget i små baller men forfærdeligt meget løst da ballerne er gået i stykker der er ca. 150kvm loft der er ca. 100 baller tilbage der er stiger op til loftet 2-3 steder halmen skal fjernes helt
Ligusterhæk klipning og affald fjernelse
500 kr
Faxe Ladeplads
20 m lang, 2 m høj, 1 m bred LET tilgængelig ligusterhæk. Klippes på begge sider. Affald fjernes.
Bortkørsel af jord fra gårdsplads
6,980 kr
Haslev
bortkørsel af jord fra gårdsplads efter etablering af minirenseanlæg.
Fjernelse af asbesttagplader
15,000 kr
Dannemare
søger en erfaren person til at fjerne et tag lavet af Fibercement/asbestplader på vores ejendom. Arbejdet omfatter nedtagning og bortskaffes af taget, som dækker et areal på 160 m². Ansvarsområder: Nedtagning af Fibercement/asbesttagplader. Sikring af arbejdsområdet og egen forsyning af beskyttelsesudstyr og stiger. Materialerne bortskaffes efter nedtagning.
Tømning og fjernelse af olietank
20,000 kr
Tureby
Tømning af olie tank og fjerne den graver gerne det meste fri selv Størrelse 1500 l. Er fra 1998 den ligge inde på hjørnet af grunden der er ca 100 l tilbage i tanken
Bortkørsel af haveaffald
1,200 kr
Haslev
Jeg ønsker bortkørsel af haveaffald. Det er en blanding af gammelt græs afklip i plast affaldsposer, ukrudt, grene fra buske og mindre træer, et juletræ samt en flagstang i træ (som vi kan skære op forinden afhentning). Der er vel ca. 6-8 kubikmeter affald. Det ligger i vores indkørsel, så der er nem adgang til det hele. Jeg har nu ventet på at min mand skulle finde ud af at køre det væk i ca. 1 år og jeg kan ikke mere.😅 Mvh. Sophie
Fjerne og lægge nyt gulvtæppe
1,760 kr
Nykøbing F
Fjerne gammelt gulvtæppe og lægge nyt på. Det nye gulvtæppe skal hentes 2 km fra hvor det skal på. Det gamle gulvtæppe skal ikke køres væk. Der er et indbygget skab og to stolper i rummet. Rummet er 12 kvm. Der er elevator. Det nye gulvtæppe er stort set magen til det gamle. Der er elevator. Der er elevator.
Fjerne gammelt drivhus
1,500 kr
Horbelev
Gammelt drivhus 4x2,5 m skal fjernes. Næsten alt glas er væk. Det skal på genbrugs.
Kørsel af storskrald til genbrugsplads
1,000 kr
Horslunde
kKØRSEL AF STORSKRALD FRA FEIEHUS TIL GENBRUGSPADS CA 2KM MED TRAILER ELLER STOR VAREVOGN
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i Sydsjælland og øer til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i Sydsjælland og øer, i post nr: 4633 til 4990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,500.00,- til 16,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!