Erkan S.
Hedehusene
Seneste Anmeldelse
"Got the job done efficiently. We were very satisfied with Erkan’s service"
Self storage
Afhentning og levering
Pakning
Hjem flytninger
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hedehusene
"Got the job done efficiently. We were very satisfied with Erkan’s service"
København N
"Opgaven blev løst tilfredsstillende. Jeg kan varmt anbefale Nazam til andre, der har brug for hjælp til flytning eller lignende opgaver. Tusind tak for den store indsats – det var en kæmpe hjælp!"
Kokkedal
"Punktlig."
Roskilde
"Klarer opgaven med et smil. Intet at klage over"
Odense M
"Meget pligtopfyldende og veludført arbejde med stubfræsning, rodfræsning og bortskaffelse. Vi kan anbefale dem og ville ikke tøve med at bruge dem igen."
Ørbæk
"Alt gik efter planen. Alle mine anbefalinger herfra ☀️"
Middelfart
"Simon havde klar kommunikation da han ikke så sig selv udføre opgaven - dette gjorde han i god tid 👍"
Hvidovre
"Kan kun give Muhammed de bedste anbefalinger. Vil helt sikkert benytte mig af ham igen, hvis jeg får brug for det."
Hurtigt til at svar MEGET HJÆLPSOM Hurtigt til opgaven Jeg er MEGET tilfreds
Hjælp med at flytte stor ting
1.000,-
Beskriv din opgave og modtag et onlineestimat ud fra de bedst bedømte udbydere, på under 1 minut
Baseret på 300k+ opgaver
Bruger AI til at udregne pris
Matcher med rigtige opgaver
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Transport af motorcykel
1.000 kr
Langeskov
Min motorcykel står og kan ikke køre, derfor skal jeg have transporteret den fra Langeskov indtil Bruun-Larsen MC inde i Odense. Venligst medbring Trailer og Spændebånd :)
Hjælp til at flytte sofa
250 kr
Langeskov
Jeg skal have flyttet min sofa fra lejlighed til hus
Hjælpe med at læsse 4 egetræs reoler op i en trailer og så bærer dem ind i et nyt hus i samme by. Obs der er 3-4trin i det nye hus.
500 kr
Langeskov
Hente 4 reoler som skal læsses i en trailer og så skal de sættes ind i en ny bolig. Dog i samme by. Har behov for at få hjælp til at bærer det. ( Kan sagens selv hjælpe til også) Der er 3-4trin i det nye hus.
Hjælp med at flytte stor ting
1.000 kr
Langeskov
Du må gerne have trailer med Der skal flyttes -To Palle og en madresse -4 bil dæk -1 cykel -1 fryseren -Nogle teaktræ
Hjælp med at flytte
920 kr
Langeskov
Jeg skal flytte nogle ting fra huset med 1 sal til etplanshus Da jeg har dårlig ryg og håndled søger jeg nogle til at hjælpe med at bære på tinge Der er nogle få små og mellem stor møbler (teaktræ) ellers så er det mest tøj og køkkenudstyr Jeg har en trailer stående
Sofatransport Langeskov til Odense
Langeskov
Hente en sofa fra Odensevej 46 i Langeskov levering til Nyborgvej 293 i Odense.
Fragt af oliventræ
600 kr
Langeskov
Fragt af oliventræ fra Langeskov (Billigblomst) til Svendborg
Fragt af oliventræ
500 kr
Langeskov
Fragt af oliventræ fra Billigblomst Langeskov til Svendborg.
3-4 affaldssække, Ca 10 europaller, vitrineakab, kommode og lidt ekstra
500 kr
Langeskov
Affaldssækkene er fulde af blandet skrald (sorterer gerne først hvis det nedsætter prisen markant) Nogle af pallerne er skåret over, alle er malet Vitrineskabet har glaslåger (skiller den gerne ad først hvis det nedsætter prisen) Kommoden er fra ikea (skiller også gerne ad først) Billede 1: eksempel på de mere løse ting og nogle af pallerne Vitrineakabet
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
Når man planlægger en flytning, er det vigtigt at overveje faktorer som budget, transport, tidspunkt, boligforhold, logistik og hjælp fra professionelle flyttefolk. Det er også vigtigt at organisere og pakke tingene ordentligt samt at informere relevante parter om adresseændring.
Flyttefirmaer tilbyder normalt en bred vifte af tjenester, herunder pakning og udpakning af ejendele, demontering og montering af møbler, transport af gods, flytning af tunge genstande, opbevaring af ejendele og rengøring af boligen efter flytningen. Nogle firmaer tilbyder også forsikring for at beskytte ejendele under flytningen.
Der er flere måder at sikre, at ens ejendele bliver beskyttet under en flytning. Først og fremmest kan man pakke tingene forsvarligt ind i beskyttende materialer som bobleplast eller aviser. Man kan også bruge flyttekasser af god kvalitet og sørge for at stable dem forsigtigt. Desuden kan det være en god idé at leje professionelle flyttemænd, der har erfaring med at håndtere og beskytte ejendele under en flytning.
Nogle almindelige udfordringer, der kan opstå under en flytning, inkluderer organisering af ejendele, pakning og udpakning af kasser, koordinering af transport, adresseændring, opsigelse af kontrakter, og tilpasning til et nyt miljø. Desuden kan logistiske problemer, skader på ejendele og stress også være udfordringer, der opstår under en flytning.
For at finde et pålideligt og professionelt flyttefirma kan du følge disse trin: 1. Udfør grundig forskning online og læs anmeldelser fra tidligere kunder. 2. Spørg venner og familie om anbefalinger. 3. Kontroller firmaets licens og forsikring. 4. Få skriftlige tilbud fra flere firmaer og sammenlign priser og tjenester. 5. Spørg om deres erfaring og ekspertise inden for flytning. 6. Tjek om de tilbyder forsikring for skader under flytningen. 7. Vælg et firma, der har god kommunikation og er villige til at besvare alle dine spørgsmål.
Typisk prisen for en flytning varierer afhængigt af flere faktorer. En lokal flytning inden for samme by kan koste mellem 2.000 og 10.000 kroner, afhængigt af mængden af ejendele og størrelsen af boligen. En langdistanceflytning kan koste mellem 10.000 og 30.000 kroner. Prisen påvirkes også af ekstra services som pakning, nedpakning og transport af tunge genstande. Desuden kan tidspunktet for flytningen og sæsonen også påvirke prisen. Det anbefales altid at indhente tilbud fra forskellige flyttefirmaer for at få den bedste pris.