Erkan S.
Hedehusene
Seneste Anmeldelse
"Rigtig god oplevelse, kan anbefales"
Self storage
Afhentning og levering
Pakning
Hjem flytninger
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hedehusene
"Rigtig god oplevelse, kan anbefales"
København N
"Opgaven blev løst tilfredsstillende. Jeg kan varmt anbefale Nazam til andre, der har brug for hjælp til flytning eller lignende opgaver. Tusind tak for den store indsats – det var en kæmpe hjælp!"
Middelfart
"Simon havde klar kommunikation da han ikke så sig selv udføre opgaven - dette gjorde han i god tid 👍"
Kokkedal
"Punktlig."
Malmö
"Udført efter effektivt og helt som aftalt."
Odense NV
"Godt og grundigt arbejde."
Roskilde
"Klarer opgaven med et smil. Intet at klage over"
Sunds
"Kommunikerede ikke og kom aldrig"
Ole Oliver var super nem at kommunikere med, hjælpsom med kort varsel og udførte opgaven til stor tilfredshed. Fuld anbefaling herfra!
afhentning og transport af 1 møbel fra Fyn til København
1.750,-
Beskriv din opgave og modtag et onlineestimat ud fra de bedst bedømte udbydere, på under 1 minut
Baseret på 300k+ opgaver
Bruger AI til at udregne pris
Matcher med rigtige opgaver
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
afhentning og transport af 1 møbel fra Fyn til København
1.200 kr
Vissenbjerg
Jeg skal have afhentet et linnedskab 170 cm lang pakke i en collie, vejer 40 kg. fra Vissenbjerg på Fyn, tæt på motorvejen og have det fragtet til østerbro København, hvor det skal afleveres i en stuelejlighed. Det skal hentes på lageret mellem kl 10 og 15.
Hente skab
1.000 kr
Vissenbjerg
Hente vitrineskab på 130 x 110 x 45 cm i Vissenbjerg på Fyn og aflevere i Gentofte. Vitrineskabet kan hentes alle ugens 7 dage fra kl. 10-15 (AFHENT selv og PÅLÆS selv).
Transport af 2 spejle fra Vissenbjerg til Holte
800 kr
Vissenbjerg
Vi søger en person til at hente to spejle Route: Fra Vissenbjerg til Holte i København - Spejlene skal afhentes på en adresse i på et lagerhus i Vissenbjerg (afhentning mulig alle ugens 7 dage mellem kl. 10-15). - Afhentning og pålæsning skal håndteres af dig selv. Spejlstørrelser: 220x110 cm og 160x60 cm Krav: 1. Transport skal ske i løbet af næste uge (vi er fleksible med tidspunkt). 2. Du skal have et køretøj, der kan transportere begge spejle sikkert.
Flytte vitrineskab
800 kr
Vissenbjerg
Jeg skal have flyttet et vitrineskab størrelse 160x70x25 cm Bemærk, låger og hylder af glas. Ca. 30 kg
Transport af seng fra Fyn til Sjælland
1.500 kr
Vissenbjerg
Et stk dobbelt seng med madrasser skal hentes og bringes. Fra 5492 vissenbjerg på Fyn til Østerbro i København
vi har behov av 2 stærk mænd for at hjælp os med at flytte Vi har en liftvogn
1.800 kr
Vissenbjerg
Meubler, og flytte kasser
Har 14 paller tegl, der skal flyttes 20 meter. Med minilæser, frontlæsser, rendegraver med gafler eller lignende. Hurtigst muligt
1.000 kr
Vissenbjerg
Har fået leveret tegl. Placeret hvor der skal laves en tilbygning g skal rykkes 20 meter ind i forhave...
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
Når man planlægger en flytning, er det vigtigt at overveje faktorer som budget, transport, tidspunkt, boligforhold, logistik og hjælp fra professionelle flyttefolk. Det er også vigtigt at organisere og pakke tingene ordentligt samt at informere relevante parter om adresseændring.
Flyttefirmaer tilbyder normalt en bred vifte af tjenester, herunder pakning og udpakning af ejendele, demontering og montering af møbler, transport af gods, flytning af tunge genstande, opbevaring af ejendele og rengøring af boligen efter flytningen. Nogle firmaer tilbyder også forsikring for at beskytte ejendele under flytningen.
Der er flere måder at sikre, at ens ejendele bliver beskyttet under en flytning. Først og fremmest kan man pakke tingene forsvarligt ind i beskyttende materialer som bobleplast eller aviser. Man kan også bruge flyttekasser af god kvalitet og sørge for at stable dem forsigtigt. Desuden kan det være en god idé at leje professionelle flyttemænd, der har erfaring med at håndtere og beskytte ejendele under en flytning.
Nogle almindelige udfordringer, der kan opstå under en flytning, inkluderer organisering af ejendele, pakning og udpakning af kasser, koordinering af transport, adresseændring, opsigelse af kontrakter, og tilpasning til et nyt miljø. Desuden kan logistiske problemer, skader på ejendele og stress også være udfordringer, der opstår under en flytning.
For at finde et pålideligt og professionelt flyttefirma kan du følge disse trin: 1. Udfør grundig forskning online og læs anmeldelser fra tidligere kunder. 2. Spørg venner og familie om anbefalinger. 3. Kontroller firmaets licens og forsikring. 4. Få skriftlige tilbud fra flere firmaer og sammenlign priser og tjenester. 5. Spørg om deres erfaring og ekspertise inden for flytning. 6. Tjek om de tilbyder forsikring for skader under flytningen. 7. Vælg et firma, der har god kommunikation og er villige til at besvare alle dine spørgsmål.
Typisk prisen for en flytning varierer afhængigt af flere faktorer. En lokal flytning inden for samme by kan koste mellem 2.000 og 10.000 kroner, afhængigt af mængden af ejendele og størrelsen af boligen. En langdistanceflytning kan koste mellem 10.000 og 30.000 kroner. Prisen påvirkes også af ekstra services som pakning, nedpakning og transport af tunge genstande. Desuden kan tidspunktet for flytningen og sæsonen også påvirke prisen. Det anbefales altid at indhente tilbud fra forskellige flyttefirmaer for at få den bedste pris.