Person planlægger event med laptop og notesblok.

Eventplanlægger i Asperup

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Asperup

Event Planlæggere til alle dine behov

Catering

Planlægning

Madlavning

Transport

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event planlæggere i Asperup

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4.8
(13)

Seneste Anmeldelse

"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(33)

Seneste Anmeldelse

"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"

Opgaveejer for løst opgaver online

Jens M.

Middelfart

5.0
(1)

Seneste Anmeldelse

""Jens var professional og god til hans arbejde. Jens var villig til at blive i yderligere 3 timer. Vi var alle glade for Jens' arbejde og kan varmt anbefale ham til opvarmning af mad og servering.""

Opgaveejer for løst opgaver online

Simon D.

Middelfart

5.0
(180)

Seneste Anmeldelse

"Simon var fantastisk. Punktlig, seriøs, dygtig og virkelig flink. Kæmpe anbefaling"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

4.9
(17)

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Hanne V.

Tilst

4.9
(19)

Seneste Anmeldelse

"God og arbejdsom."

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(17)

Seneste Anmeldelse

"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"

Opgaveejer for løst opgaver online

Katrine D.

Fredericia

5.0
(1)

Seneste Anmeldelse

"Super god service"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Super fedt og Simon var fantastisk

En bartender

1,480,-

comment.user?.profileImg

Han kom og ryddede op efter en havefest for 100 mennesker og kørte skraldet væk. Hurtigt og effektivt må man sige👍🏼

Oprydning efter fest

1,500,-

comment.user?.profileImg

En sød og pligtopfyldende pige som kunne det hele Rigtig fint af sådan en ung pige 🙂😊

Hjælp til fest

2,000,-

comment.user?.profileImg

"Maria er et meget behageligt menneske, som evner at retter ind efter situationen. Kommer i god tid og mødte også op INDEN arrangementet for at se lokalerne inden festen. Er god til at spørge for at være helt sikkert. Styrede køkkenet med grundighed. Jeg følte mig tryg med Maria i køkkenet."

Hjælp i køkkenet, konfirmation

750,-

comment.user?.profileImg

"Super service"

Servering til fest

1,000,-

comment.user?.profileImg

Niklas leverer et top professionelt stykke arbejde og er både sød og mega tjekket. Jeg kan anbefale at bruge Niklas til din næste fest.

Konfirmation

1,850,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event planlæggere

Baseret på 324 Anmeldelser

4.88
305
10
3
2
4

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Asperup

Hjælp ifm. firmajulefrokost

1,950 kr

Svendborg

Opstilling af julefrokostbuffet (koldt, lunt og risalamande), nedtagning af julefrokostbuffet, betjening af industriopvasker, betjening af fadølsanlæg og mix af simple drinks, fejning og gulvvask. Der er cirka 50 tilmeldte til arrangementet. Alle remedier er sat op på forhånd, og der instrueres i hvordan opvasker og fadølsanlæg betjenes. Sort / mørkt tøj. Der er behov for assistance i tidsrummet fra klokken 14:00 - 24:00.

madlavning til fest

6,000 kr

Aarup

Jeg vil holde en fest og har 50 gæster ink. 7 børn. Jeg vil gerne en prisestimat på en tre retters menu, en to retters menu og en buffet til festen. jeg tænker på kød og de rette tilbehør. jeg tager ellers i mod forslag til mad. tænker på almindelige/ standard portioner (ikke lille i hvert fald). Ønskes også en prisestimering både med og uden servering.

Kage til forlovelse

800 kr

Odense C

Jeg har brug for en forlovelseskage til 20 personer

Flammen virker ikke

Årslev

Jeg har en burger bar og den grill er vigtigste for mit job, vi holder fri hver mandag og tirsdag. Onsdag kl 14:00 skal vi arbejde derfor vi har 2.5 dage til reparation. ( kun en af den flammen virker ikke og den anden virker som den skal)

Entertainer

1,500 kr

Bogense

En 18 års og en 20 års fødselsdag af to drenge. Vi er en lille samling på Bogense Hotel. Jeg ønsker at give drengene noget sjov og anderledes underholdning. Underholdnings varighed er max 30 min

Lave mad til et lille selskab (9-10 personer)

2,000 kr

Haarby

Der er køkken til rådighed. Det er i Haarby. Vi skal have 3 retter mad. Vi køber alt ind.

Tilberedning af retters menu

5,000 kr

Odense SV

Kok til st tilberede 3 retters menu

Mindesammenkomst for Tristan

2,000 kr

Odense C

Hej - vi har brug for hjælp i forbindelse med at holde en mindesammenkomst fredag den 13. September. Vi ønsker Hjælp fra kl 10-15 til at stille mad og drikke op før gæsterne kommer, fylde op med mad og drikke løbende, lave kaffe, generelt sørge for at tingene forløber uden problemer - og til sidst hjælpe med at rydde op. Vi får mad udefra - små finger-retter - og stiller selv borde op dagen før til mad og drikkelse. Gæsterne står op - det bliver meget uformelt. Vi anslår at der kommer mellem 100-200 personer, og det holdes i og udenfor privat hjem.

50års fødselsdag

1,500 kr

Aarup

Ønske en pige professionel mavedanse til en 50års fødselsdag, om aften. Hvad er prisen for 1/2 time eller for en time? Hun skal selv medbringe sit tøj og hvilken musik vil hun danser til. Vi har en DJ til festen. Det er ok gulveplads til at optræder.

Servering i bar og af/oprydning/rengøring

1,200 kr

Odense SØ

Servering i bar samt af/oprydning/rengøring, sørge for at toiletterne er pæne samt at der er toiletpapir osv. til 50års fødselsdag med 70-75gæster i alderen 15-70år sammen med 2 andre, vi skal bruge 3 personer i alt. Samt til betjening af Wipe-Out Sweeper maskine som gæsterne kan prøve i løbet af festen, lave toast til natmad. Instruktion kl. 14:30 festen starter kl. 15:00 og slutter kl. 01:00. Der er gratis mad og dessert samt drikkevarer ad libitum i løbet af dagen / aftenen til medhjælperne. Festen har Hawaii som tema. Personer som har serveringserfaring foretrækkes.

Servering, oprydning, opvask til festen

2,000 kr

Bogense

vi skal holde en familie fest, 25-28 gæster. stedet: ************ i bogense. maden bestilles fra kokken og jomfruen. der skal serveres fødselsdags buffet , så skal der ryddes og fra bordene i løbet af festen og efter festen. der skal vaskes op. selve rengøring er ikke nødvendig, kun oprydning i lokalet.

Hvad tilbyder event planlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Hvorfor hyre en event planlægger med Handyhand?

Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.


Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.

Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i asperup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i asperup, i post nr: 5000 til 5985.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,840.00,- til 4,630.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!