Se profil
Simon K..
Glamsbjerg
Seneste Anmeldelse
"Super fedt og Simon var fantastisk"
Verifikationer
Info

Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave
Se profil
Glamsbjerg
"Super fedt og Simon var fantastisk"
Info
Se profil
Brøndby
"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"
Info

Se profil
Silkeborg
"Lise & Claire var fantastiske og var en af grundene til at vores aften forløb helt perfekt 👌 Vi kan kun anbefale disse to skønne kvinder, hvis man f.eks. som os, skal bruge hjælp i køkkenet, så man selv kan slappe af og nyde sin fest!"
Info

Se profil
Odense C
""Maria er et meget behageligt menneske, som evner at retter ind efter situationen. Kommer i god tid og mødte også op INDEN arrangementet for at se lokalerne inden festen. Er god til at spørge for at være helt sikkert. Styrede køkkenet med grundighed. Jeg følte mig tryg med Maria i køkkenet.""
Info

Se profil
København S
verificeret
"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."
Info

Se profil
Ryslinge
verificeret
"Det var på alle måder en fornøjelse at have besøg af Pernille 🤗"
Info

Se profil
Herlev
verificeret
"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."
Info

Se profil
Broby
"Savede bordplade skæv"
Info

Louise tænkte på alle de småting vi ikke selv lige havde overvejet. Hun var supergod til at komme med forslag, og fik styr på det kaos, vi efterlod da vi gik fra det ene lokale til det andet. Ingen tvivl om at Louise var effektiv og udnyttede al tiden til at få fikset en masse småopgaver. Som bl.a at feje gulvet mv. Vi kan kun gi’ Louise vores allerbedste anbefaling.
Hjælp til kaffebrygning, afrydning og opvask efter mad ( 21 Pers)
600,-

Han kom og ryddede op efter en havefest for 100 mennesker og kørte skraldet væk. Hurtigt og effektivt må man sige👍🏼
Oprydning efter fest
1.500,-

Super fedt og Simon var fantastisk
En bartender
1.480,-

Pernille var med til at give os den bedste fest, fordi vi kunne overlade det hele til hende og nyde tiden med vores gæster. Pernille levede mere end op til vores aftale og der var styr på det både i og uden for køkkenet.
Hjælp til konfirmation
1.600,-

En sød og pligtopfyldende pige som kunne det hele Rigtig fint af sådan en ung pige 🙂😊
Hjælp til fest
2.000,-

"Super service"
Servering til fest
1.000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Servering til konfirmation i haven
2.000 kr
Vi er på udkig efter 1-2 ansvarlige personer med serveringserfaring til servering i forbindelse med konfirmation i haven. Al mad kommer udefra, men noget skal varmes op og anrettes på fade. Der vil være trapper fra køkken og ned i haven, så desværre ikke en opgave, hvis du har svært ved det.
Hjælp i køkkenet til konfirmation
1.500 kr
Søger erfaren køkkenhjælp til klargøring af buffet, velkomstdrink, afrydning og opvask. Fra ca.12-19 Vi holder konfirmation i telt i haven. Søger 2 personer og vi bliver ca 50 Pers.
Hjælp til bryllupsreception i egen have
Opsætning af borde, let madlavning, anretning, afrydning, opvask og andet forfaldne i forbindelse med at vi holder frokostreception hjemme i haven. Folk ankommer ca. kl 12, og vi spiser snart derefter. Der kommer en kok og serverer paella her, mens du skal hjælpe med tilbehør m.m.. Ca kl. 15 serveres kaffe, bryllupskage, frugt og evt lidt andet. Herefter tager folk hjem, og der skal ryddes op. Hvis det er muligt kan vi evt mødes fredag 1 time eller 2 , for at forberede dagen, samtidig med at du kan få kendskab til hus og køkken.
Når du leder efter hjælp til planlægning af et event eller arrangement, kan det være rart at få overblik, hvad servicen inkluderer. Her vil vi dykke ned i, hvilke typer services der almindeligvis tilbydes inden for kategorien ‘planlægger af event’. Vi vil se nærmere på, hvilke opgaver eventarrangøren plejer at udføre. Og vi vil blandt andet komme ind på, hvordan prisen fastsættes. Vi anbefaler, at du læser med her og bliver klædt godt på til at træffe de bedste valg forud for dit arrangement.
Eventplanlæggerens arbejde bør tilpasses det konkrete event, men omfatter ofte grundlæggende disse punkter:
Som kunde bør du gøre det klart, hvad dine ønsker og krav til opgaven er, allerede når du opretter opgaven.
Der findes forskellige typer af services, som eventplanlæggere kan tage sig af. Det drejer sig ofte om:
Tøv ikke med at oprette en opgave på Handyhand-platformen, selv hvis dit arrangement er et andet.
De aktører, der typisk tager sig af opgaver med eventplanlægning, er:
Det er godt at gøre sig nogle overvejelser på forhånd om, hvad du forventer af servicen fra handyhanderen. Tænk på følgende punkter:
Husk altid at være præcis, når du beskriver i opgaven, hvad du leder efter for en type hjælp.
Prisen for en eventplanlæggers arbejde afhænger af flere faktorer såsom størrelsen og varigheden af eventet, eventuelle specielle krav samt eventplanlæggerens erfaring på området. Som kunde er det dig, der indleder med at sætte et budget, når du opretter opgaven. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved at anvende prisberegneren. Forskellige handyhandere byder på opgaven, og deres bud svarer til faste priser – ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem. Har din eventplanlægger udgifter til indkøbte materialer, anbefales det at afregne disse udgifter uafhængigt af Handyhand-prisen.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke den hjælp du har brug for til at planlægge dit event, følger du disse simple trin:
Betalingen af din eventplanlægger forløbet sådan her:
Skulle opgaven gå hen og blive annulleret, bliver beløbet returneret til dig, der har oprettet opgaven. Det sker i form af en kredit, du også kan vælge at få udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Du modtager bud og henvendelser direkte på den opgave, du har oprettet. Fordi du i opgaven har angivet dit foretrukne tidspunkt for udførelse af arbejdet, kan du som udgangspunkt regne med, at de interesserede handyhandere dermed har tid.
Måden, man fortryder eller annullerer en opgave på, afhænger af, om man allerede har sagt ja til et tilbud eller ej.
Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan her:
Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, gør man sådan:
Er der ingen reaktion fra handyhanderen godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til det kort, du oprindelig brugte ved indbetaling. Du modtager også en mail herom.
Du kan altid genopslå din opgave på platformen, hvis du vil. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, eller du kan få hjælp i videoerne om aflysning henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen.
Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser. De giver et indblik i tidligere kunders erfaringer og oplevelser med eventplanlæggerne. Man kan også se en 'udførelsesrate', som viser andelen af udførte opgaver blandt de accepterede opgaver. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte handyhander på platformen.
Du er velkommen til at kontakte os i Handyhand på følgende måder:
Hos Handyhand kan vi hjælpe med alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Det er smart, hvis I får brug for at lave ændringer i aftalerne, eller I ønsker support. Således har I god adgang til alle oplysningerne knyttet til opgaven og til samarbejdet.
Ja, når servicen er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den eventplanlægger, du havde hyret – det gøres på selve Handyhand-platformen. Din feedback er guld værd for fremtidige brugere af platformen. De kan bruge den til at træffe velovervejede beslutninger, når de også er på udkig efter en eventarrangør.
Som kunde lægger du ud med at sætte et budget. Det gør du, idet du opretter din opgave, og det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Deres bud svarer til faste priser (ikke timepriser). Du kan nu vælge din foretrukne eventarrangør blandt dem, der har meldt sig, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
For at finde frem til den bedste eventarrangør på Handyhand-platformen kan du se anmeldelserne, bedømmelserne og oplysningerne om mødestabilitet, som knytter sig til de enkelte handyhandere. På den måde kan du vurdere, hvem der er bedst egnet til at udføre din opgave, og du kan således træffe en velovervejet beslutning.
En eventplanlægger kan hjælpe mange forskellige mennesker og i mange forskellige situationer. Her er nogle af de mest almindelige:
Ja, ‘planlægger til event’ kaldes også:
Nej, det behøver man ikke. Når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste eventplanlægger, tager Handyhand sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til betaling. Således undgår du som kunde det administrative besvær og kan nøjes med at fokusere på selve dit event.
Det er generelt en god idé at sørge for god og klar kommunikation mellem de forskellige parter, hvis der er flere der er inde over planlægningen af et arrangement. Vi giver et par forslag til, hvordan man opnår det smidigste samarbejde her:
Nej, det kræver ikke nødvendigvis en uddannelse at være eventplanlægger. Dog kan det være en stor fordel at have erfaring inden for området, hvis man skal planlægge et event.
Når du finder din næste eventplanlægger gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i tommerup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i tommerup, i post nr: 5109 til 5832.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.500,00,- til 2.000,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!