Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Odense C
""Maria er et meget behageligt menneske, som evner at retter ind efter situationen. Kommer i god tid og mødte også op INDEN arrangementet for at se lokalerne inden festen. Er god til at spørge for at være helt sikkert. Styrede køkkenet med grundighed. Jeg følte mig tryg med Maria i køkkenet.""
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Broby
"Godt arbejde"
Tilst
"God og arbejdsom."
Super fedt og Simon var fantastisk
En bartender
1,480,-
Han kom og ryddede op efter en havefest for 100 mennesker og kørte skraldet væk. Hurtigt og effektivt må man sige👍🏼
Oprydning efter fest
1,500,-
En sød og pligtopfyldende pige som kunne det hele Rigtig fint af sådan en ung pige 🙂😊
Hjælp til fest
2,000,-
"Maria er et meget behageligt menneske, som evner at retter ind efter situationen. Kommer i god tid og mødte også op INDEN arrangementet for at se lokalerne inden festen. Er god til at spørge for at være helt sikkert. Styrede køkkenet med grundighed. Jeg følte mig tryg med Maria i køkkenet."
Hjælp i køkkenet, konfirmation
750,-
"Super service"
Servering til fest
1,000,-
Niklas leverer et top professionelt stykke arbejde og er både sød og mega tjekket. Jeg kan anbefale at bruge Niklas til din næste fest.
Konfirmation
1,850,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp ifm. firmajulefrokost
1,950 kr
Svendborg
Opstilling af julefrokostbuffet (koldt, lunt og risalamande), nedtagning af julefrokostbuffet, betjening af industriopvasker, betjening af fadølsanlæg og mix af simple drinks, fejning og gulvvask. Der er cirka 50 tilmeldte til arrangementet. Alle remedier er sat op på forhånd, og der instrueres i hvordan opvasker og fadølsanlæg betjenes. Sort / mørkt tøj. Der er behov for assistance i tidsrummet fra klokken 14:00 - 24:00.
madlavning til fest
6,000 kr
Aarup
Jeg vil holde en fest og har 50 gæster ink. 7 børn. Jeg vil gerne en prisestimat på en tre retters menu, en to retters menu og en buffet til festen. jeg tænker på kød og de rette tilbehør. jeg tager ellers i mod forslag til mad. tænker på almindelige/ standard portioner (ikke lille i hvert fald). Ønskes også en prisestimering både med og uden servering.
Kage til forlovelse
800 kr
Odense C
Jeg har brug for en forlovelseskage til 20 personer
Flammen virker ikke
Årslev
Jeg har en burger bar og den grill er vigtigste for mit job, vi holder fri hver mandag og tirsdag. Onsdag kl 14:00 skal vi arbejde derfor vi har 2.5 dage til reparation. ( kun en af den flammen virker ikke og den anden virker som den skal)
Entertainer
1,500 kr
Bogense
En 18 års og en 20 års fødselsdag af to drenge. Vi er en lille samling på Bogense Hotel. Jeg ønsker at give drengene noget sjov og anderledes underholdning. Underholdnings varighed er max 30 min
Lave mad til et lille selskab (9-10 personer)
2,000 kr
Haarby
Der er køkken til rådighed. Det er i Haarby. Vi skal have 3 retter mad. Vi køber alt ind.
Tilberedning af retters menu
5,000 kr
Odense SV
Kok til st tilberede 3 retters menu
Mindesammenkomst for Tristan
2,000 kr
Odense C
Hej - vi har brug for hjælp i forbindelse med at holde en mindesammenkomst fredag den 13. September. Vi ønsker Hjælp fra kl 10-15 til at stille mad og drikke op før gæsterne kommer, fylde op med mad og drikke løbende, lave kaffe, generelt sørge for at tingene forløber uden problemer - og til sidst hjælpe med at rydde op. Vi får mad udefra - små finger-retter - og stiller selv borde op dagen før til mad og drikkelse. Gæsterne står op - det bliver meget uformelt. Vi anslår at der kommer mellem 100-200 personer, og det holdes i og udenfor privat hjem.
50års fødselsdag
1,500 kr
Aarup
Ønske en pige professionel mavedanse til en 50års fødselsdag, om aften. Hvad er prisen for 1/2 time eller for en time? Hun skal selv medbringe sit tøj og hvilken musik vil hun danser til. Vi har en DJ til festen. Det er ok gulveplads til at optræder.
Servering i bar og af/oprydning/rengøring
1,200 kr
Odense SØ
Servering i bar samt af/oprydning/rengøring, sørge for at toiletterne er pæne samt at der er toiletpapir osv. til 50års fødselsdag med 70-75gæster i alderen 15-70år sammen med 2 andre, vi skal bruge 3 personer i alt. Samt til betjening af Wipe-Out Sweeper maskine som gæsterne kan prøve i løbet af festen, lave toast til natmad. Instruktion kl. 14:30 festen starter kl. 15:00 og slutter kl. 01:00. Der er gratis mad og dessert samt drikkevarer ad libitum i løbet af dagen / aftenen til medhjælperne. Festen har Hawaii som tema. Personer som har serveringserfaring foretrækkes.
Servering, oprydning, opvask til festen
2,000 kr
Bogense
vi skal holde en familie fest, 25-28 gæster. stedet: ************ i bogense. maden bestilles fra kokken og jomfruen. der skal serveres fødselsdags buffet , så skal der ryddes og fra bordene i løbet af festen og efter festen. der skal vaskes op. selve rengøring er ikke nødvendig, kun oprydning i lokalet.
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i millinge til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i millinge, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,840.00,- til 4,630.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!