Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Fantastisk super service 😀👍👍👍"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Fantastisk super service 😀👍👍👍"
Silkeborg
"Super hjælp. Ekstroverte, præcise og mega hyggelige. Kan varmt anbefale dem, vi vil bruge dem til næste fest hvis muligt😊"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Birkerød
"Lotte var en rigtig god hjælp til vores barnedåb, hun fik alt det praktiske til at køre og klarede alle opgaver med et smil. Tak for hjælpen!"
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
Ishøj
"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."
Absolut top klasse.. Har stor overblik og kommunikation osv. Osv. Top top klasse
servering til konfimation d§§§§§§§§§§§
2,000,-
Perfekt arbejde. Kan kun anbefales
Servering til konfirmation
1,600,-
"Super godt"
Konfirmation
2,500,-
Fantastisk service
Servicering til 2x30 års fødselsdag
2,200,-
"Jens var professional og god til hans arbejde. Jens var villig til at blive i yderligere 3 timer. Vi var alle glade for Jens' arbejde og kan varmt anbefale ham til opvarmning af mad og servering."
opvarmning og servering
600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Filming af bryllup i august
6,000 kr
Tinglev
Bryllup i august Det er en festival bryllup med forskellige live bands. Vi søger en den filmer den dag. Mvh
Sanger til fødselsdag i Esbjerg
1,000 kr
Esbjerg
Vi skal til vores farmors 80 års fødselsdag som hun fejrer med en pigebrunch. Vi vil høre hvor meget det koster at du kommer og synger et par sange fx Lyse nætter og en fødselsdagssang som gæsterne også kan synge med på. Det foregår i Esbjerg centrum d.15/6-24 kl 11.30 så et tidspunkt derefter der passer dig. Der deltager ca 20 Pers.
Kok og tjener til arrangement
12,000 kr
Haderslev
Jeg har brug for en kok og tjener til et arrangement den lørdag den 14. September i nærheden af Haderslev. Der kommer 32gæster og der skal serveres eller laves snacks plus en tre eller fire retters menu. Det må gerne være finere madlavning baseret på sæsonen, som tallerkenanrettes/bordservering. Arrangementet foregår indendørs og der er stort køkken med de mest alm. redskaber til rådighed. Selve serveringen starter kl. 18 med snacks og mousserende vin, og går over i forret med champagne, evt. endnu forret med hvidvin (Riesling), hovedret og deesert. Slut tidspunkt ca. kl. 22.
Serveringshjælp til havefest
750 kr
Vamdrup
Her er lidt tanker om de ting vi godt kunne bruge en hjælpende hånd til ved min 40 års, telt fest hjemme i haven. Ankom gerne fra lidt før gæster ankommer, til info og gennemgang og evt. sidste detaljer af klargøring og så indtil vi har spist dessert på et tidspunkt. Ca. kl. 15-21 Det vil være ting som: Vise gæster om til teltet, samt info om toiletter og gavebord hvis de spørger, byd på velkomst drink mv. Hjælpe med info når pattegris folket ankommer, hvor de skal stå og hvor maden/buffeten skal være. Lave flere glas med velkomst drik løbende, så de ikke står og bliver for varme. Fylde/genfylde vandkander på bordene under maden. Genfylde baljer/borde/køleskab med drikkevarer. Vaske frugt til dessert, måske noget anretning. Den slags opgaver :)
Catering og servering til fødselsdag
2,500 kr
Vorbasse
Catering og servingen til en 60 års fødselsdag, sørger for vin og vand på borderne. Sikre maden i buffeten er fyld og nydelig. Hjælpe med kaffe og kage Tage af borde og hjælpe med oprydning
Serveringspersonale
12,345 kr
Fredericia
Da vi skal giftes d. 8. Juni 2024 søger vi enten et par stykker eller et makkerpar til at varetage følgende opgaver: - Klargøring af velkomst drinks - Servering af forret (Er anrettet og klar til servering) - Tag af bordet - Stille buffet op - Opvask undervejs (der er en industriopvasker) - Opfyldning af diverse - Fyld sodavand og øl op i køleskabe Vi tænker et tidsrum af kl. 14-21ish. Arrangementet foregår i Smidstrup, 7000 Fredericia. Vi forventer: - Højt humør - Smil Kom med et bud på opgaven, så tager vi den derfra🤩 Det er vigtigt, at vi kan regne med dig, da det er et stort bryllup med 100 gæster ❤️
Dagmakeup til barnedåb
500 kr
Børkop
Naturlig look dag makeup til en barnedåb
Serverings/opvask hjælp til fest
2,000 kr
Fredericia
skænker op til velkomstdrinks og servere dette anretter forretten og skænker vin og vand op rydder op efter forretten anretter maden på buffeten skære kødet og anretter det på fade fylder op på buffeten med nye skåle og fade kommer ind med sange/sangskjuler henter tomme flasker og sætter nye drikkevarer ind og sætter nye på køl sørger for at der bliver brygget kaffe og lavet te gør klar med kaffe kopper, sukker, mælk og sætter desserten ind hjælper med at vaske op pakker maden væk, så den kan komme med hjem i poser og skåle. fjerner affald, og tomme flasker
Serveringshjælp til fest
Sønderborg
Servering / opvarmning af mad og drikkevarer, der er fri drikke samt mad til personal arbejde ca 2 - 3 timer eller efter aftale. Der er brug for 1 person. Fra kl 17 til ca kl 20 regner med 200 kr pr time
Serveringshjælp søges 15-22:30
1,660 kr
Kolding
Let servering, afrydning Fra kl 15 til 22,30 Søges 1 servicemindet person
Køkkenhjælp til fest
2,400 kr
Esbjerg V
Mangler køkkenpersonale til vores fest den 1. juni 2024. Opgaven består af opfyldning af buffet, sodavand i køleskab, vand på bordene, afrydning og opvask. I køkkenet findes der industriopvasker. Opgaven skal udføres i tidsrummet kl. 13 til ca. kl. 20-21. Vi skal bruge 2 personer, over 18 år, gerne med lidt erfaring.
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i egernsund til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i egernsund, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,590.00,- til 3,380.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!