Jonas I.
København N
Seneste Anmeldelse
"Helt igennem velgennem ført arbejde af to søde håndværkere. TAK."
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København N
"Helt igennem velgennem ført arbejde af to søde håndværkere. TAK."
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Hvidovre
"Punktlighed"
Kokkedal
"Super indsats!"
Hedehusene
"The job is nicly done and we are very hppy about it."
Rødovre
"Super punktlig og venlig."
Hvidovre
":))"
Kan varmt anbefale Mike! Skulle fragte en seng og have båret den op og ned fra sælgers bolig til min egen bolig. Mike og hans ven dukkede op i god tid og var meget imødekommende og gode at kommunikere med både før og under opgaven. Jeg havde angivet, at der var elevator begge steder, men sengen kunne desværre ikke være der. Dette tog Mike og hans ven i stiv arm og bar den ned og op ad trapperne, ligesom de også afmonterede og monterede benene på sengen - meget tilfreds! 😊
Køretøj og hjælp til transportering af boxmadras + hjælp til at bære ned og op (elevator)
500,-
They were friendly and helpful. 😊
I need to move my stuff to a new apartment
477,-
He did a fantastic job for me with my moving, very polite, effective and he took good care of my stuff.
Nr 2. flyttemand til flytning fra depotrum til flyttebil
300,-
Flytningen gik rigtig godt med hjælp fra William, han var effektiv og god til opgaven.
Flytte 8 kubikmeter ting fra et depotrum til en flyttebil
400,-
En meget energisk, hårdt arbejdende, høflig, smilende, hjælpsom og punktlig mand. Opgaven blev udført på bedste vis og kan kun give Erkan og hans team de bedste anbefalinger
Flyttehjælp i København
4,300,-
"Effektive og påpasselige gutter 💪🏻👍🏻"
Flyttehjælp
2,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Let sofa ned fra 4. Sal
500 kr
København SV
Jeg skal have båret en sofa ned fra 4. Sal til vores kælderrum. Jeg har selv båret sofaen op med en veninde i sin tid, men har ikke selv tid denne gang. Trappen er hverken smal eller bred. Man kan vinkle sofaen rundt i svingene. Sofaen er ca 1,8 meter. Sofaen skal bæres ned uden at gå i stykker. Hynderne kan tages af.
Flytning fra depot til lejlighed (1.2 km)
1,510 kr
København SV
Der vil være følgende: 6 flyttekasser 3 kufferter 1 fjernsyn 1 seng 140x200 5 lette poser med tøj 2 kommoder 1 skoreol 1 enkeltstående skab Det forventes i kommer 2 og at opgaven tager ca 1 time og 15 min. Alt står i et 4 kvm depotrum og skal flyttes til en lejlighed 1,2 km væk derfra. På afleveringsstedet er der elevator. Job start vil være kl 12 hvor du møder mig ved pelican selfstorage.
Løft vitrineskab op på 3. sal
800 kr
København SV
Vi skal have båret et vitrineskab op ad trapperne på 3. sal. Pakken er 207x45x98 cm og vejer 65 kg.
Flytning fra 55 kvm. 3. sal uden elevator (lejlighed) til 1. sal uden elevator (rækkehus)
4,000 kr
København SV
Cirka 30 flyttekasser, to reoler 2,0x40 cm x 40cm, dobbeltseng 160x200, sofa, sofabord, spisebord med 6 stole, kommode, 2 x spejl, 44” TV, to billeder i ramme, tøjstativ og 2 x sidebord
Kørsel af spisebord
300 kr
København SV
jeg skal have kørt et rundt spisebord fra ********* til nordvest. målene er 100 i dia og 73 højt. Tror sagtens det kan være i personbil.
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i københavn sv til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i københavn sv, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500.00,- til 1,730.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!