Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!
Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.
1,250,-
Der er styr på tingene, og Christopher har et godt øje for tingene, så er klar anbefaling herfra :-)
Hjælp til arrangement med servering og afrydning
1,874,-
Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.
Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)
1,500,-
Vi havde fornøjelsen af Morten og hans team til vores bryllup, og sidder tilbage med udelukkende rosende ord om dem og deres indsats! De var venlige, kompetente og selvstændige - både når det kom til interaktionen med vores gæster og det kæmpe arbejde de lagde i køkkenet. De var utroligt gode til selv at komme med løsningsforslag og bidrage med deres ekspertise når der var en udfordring med maden eller tidsplanen, og det betød at vi kunne slappe fuldstændig af under middagen, for vi vidste at vi var i gode hænder. Kommunikationen var i top - de henvendte sig altid med et løsningsforslag til godkendelse, frem for at blot spørge os hvad de skulle gøre, hvis der var nogen tvivl om anretning, mængder eller rækkefølger. Og det var ikke kun os der bemærkede dette - flere af vores gæster kom også hen og sagde, at det var nogle gode og smilende folk vi havde fundet. Så der lyder en kæmpe anbefaling herfra - tak for jer og jeres indsats!
Bryllipsservering
5,000,-
Super fint og fleksibelt. Grundet dårligt vejr var der ingen overlevering eller andet, men Lise og kollega tog bare fat og vartede os alke godt op.
Serveringspersonale
2,000,-
Anne er helt fantastisk. Løser opgaven med stort overblik og kvalitet. Hvis der kunne gives flere stjerne, har Anne fortjent dem alle. Tak for en helt fantastisk hjælp.
hjælp til anretning af buffet, afrydning, opvask
1,100,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering nytårsaften
2,000 kr
København K
Hjælp søges til anretning og servering 3 retters menu, samt afrydning mellem retterne og oprydning i køkkenet. Sætte vand og vin på bordet efter behov. Vi er 7 personer (3 kvinder og 4 mænd) i alderen 49 år til 66 år. Du skal have erfaring med servering og være serviceminded og imødekommende. Mødetid er 17:30 og sluttid ca kl 23.
Hjælp i køkken ved familiefest , 25 gæster. Anret mad, oprydning
1,500 kr
Kongens Lyngby
Hjælp i køkken ved familiefest (ca 25 gæster). Vi skal have 3 retters menu som kommer udefra. Maden skal anrettes og sættes på bordet. Forret og dessert portionsanrettes. Hovedret fyldes i skåle, Sovsen varmes.Kød skæres.Opvask og køkken ordnes. Der er en opvaskemaskine. Der skal laves kaffe. Vi søger 1 person
Servering
Hjortshøj
Vi mangler hjælp til anretning/servering/opvask til 60 års fest for ca. 52 personer i Hjortshøj ved Aarhus fra kl. 16 til sent lørdag d. 14. marts 2020. Der kommer mad udefra. Det er buffet. Gæster tager selv drikkevarer. Der er en hurtig opvaskemaskine. Hvor mange forslår du I skal være? Kender du en der kan hjælpe? Oplys venligst timepris. Lørdag d. 14. marts 2020 fra kl. 16 til sent.
Servering til non firmation
Hvidovre
Vi skal holde fest den 12. Juni og har brug for hjælp til anretning og servering af 3-retters menu samt løbende skænke drikkevarer vaske op rydde af bordene og hvad der ellers hører til. Hjælpen slutter når der er sat kaffebuffet og og ellers ryddet af i køkkenet. Vi regner med at blive ca. 30-32 personer. Det skal være nogen der har prøvet det før. Den 12. Juni. Gæsterne kommer kl. 13:00 så tænker start er fra kl. 12:00 til at hjælpe med velkomst drink osv. sluttidspunkt er lidt svært at sige men det bliver ikke sen aften. Enten til sidst på eftermiddagen/først på aftenen.
Serveringspersonale til nytårsfest på Kastellet i København
København Ø
Kære alle Studentersangforeningen afholder en hyggelig og sjov Nytårsfest i de smukke rammer på kastellet i det indre københavn. I den anledning har vi behov for 5 personer til at servere og sikrer at selskabet ikke mangler noget. Arbejdet består dels i selve servering under middagen hvor hovedretten fadserveres - der er ingen der bider hovedet af nogen såfremt man ikke er så øvet i dette:-) bare maden når frem:-). Maden kommer fra fransk spishus som også stiller med en kok der anretter og en opvasker. Det er derfor kun serveringen/afrydning som det drejer sig om under middagen og desuden at stille en kaffebuffet op samt rydde spise salen for borde således at der e plads til dans. Sidst men ikke mindst skal der serveres champagne og velkomstdrink. Alt ialt en overskuelig arbejdsopgave i særdeles hyggelige rammer og i godt selskab! 1. 17:30 skal der forberedes velkomstdrink 2. Middagen er sat til 18:30-22:15 3. omkring kl 22 skal der således anrettes en Kaffe/Te/Chokolade buffet i tilstødende gemakker og der skal ryddes borde når gæsterne er trukket ind til kaffen. 4. 23:30 skal der gøres klar oppe på voldene hvor I skal står for at servere champagne såfremt vejret tillader det. 5. Vi forventer at vi har behov for 5 personer fra 17:00-23:30. Fra kl 23:30 kan 3 tage hjem. De resterende 2 har vi behov for frem til 01. Det ville så fedt hvis du havde lyst til at bruge aftenen i vores selskab:-). Afregningen vil ske på time basis. Mvh Klaus Tirsdag d. 31/12 3 personer kl 17-23:30 2 personer kl 17-01
Serveringshjælp til fest i forsamlingshus
Hillerød
Jeg søger hjælp til køkkenet og servering Omkring 45 gæster det er buffet som leveres færdiglavet og skal sættes ind løbende på et bord. Noget kalveculotte skal skæres ud. Hjælp fra ca. kl. 17.30 til velkomstdrinks. Lave kaffe og te klar til efter maden + forberede natmaden (pølser og brød). Vaske op løbende - der er et stort flot køkken med alle hjælpemidler incl. opvasker. Forventer hjælp indtil ca. 23.30 da vi selv sørger for baren og natmaden. Lørdag den 2. april 2016
Tjener - Servering
1,050 kr
København V
Tjener og serverings opgave, hvor der skal serveres velkomstdrink, 3-retters menu med hvidvin, rødvin, øl og vand, kaffe og te til et navngivningsarrangement med 20 voksne. Afrydning af service og vask i opvaskemaskine samt sætte tingene på plads. Arbejdet er fra kl. 11.00 - 18.00. Gæster kommer kl. 12.00. Løn 1050 kr. pr. mand/kvinde. Der søges 2 tjener. Dresscode: Hvid skjorte og sorte bukser/nederdel.
Hjælpere til anretning af mad servering og til at tage opvasken til fest
Helsingør
Min datter bliver 18 år så familie og venner skal samles og feje hende. Vi skal bespise ca. 40 personer. Der skal anrettes forret på tallerkener. Der skal anrettes salater varmes flødekartofler skæres og anrettes kød og sættes på buffetbord. Der skal laves kaffe og desserter skal på buffetbord. Og så skal der ryddes ud og vaskes af under vejs. Jeg forestiller mig at det kræver mindst to personer så hvis du har ne næven eller veninde der er interesseret så er det nok bedst. Lørdag d. 17. august. I helsingør. Gæsterne kommer kl. 14.00 så jeg tænker at det vil være passende hvis opgaven starter kl. 13.00.
Hjælp til servering og opvask til barnedåb
Aalborg
Søger 1 stk erfarende og stabil kvinde/mand til servering til barnedåb. Opgaver du skal kunne besidde dig til arrangementet: - opvask (industriopvaskemaskine) - sætte mad frem på buffe bord (2-3 retter under festen) maden er lavet og anrettet på fade m.m - afryde tallerkner efter hver enkel ret og vaske op. - holde orden i køkkenet (aftørring af borde holde hygiejne med maden) - lave kaffe/the Evt. Fremstilling af sodavand vin og øl under festen. Jeg påtænker arbejdstiden vil være ca. 5 timer. Løn: 130 kr i timen. Finder sted i privat festlokale i vejgaard/Aalborg søndag d. 19 juni fra kl. 11. Adresse fåes ved ansættelse.
Hjælp til anretning, servering og afrydning på 50 års fødselsdag
2,000 kr
Haslev
Vi har brug for hjælp til anretning og servering af treretters menu, samt hjælp til afrydning. Arrangementet er for 30 mennesker.
Servering til bryllup
6,000 kr
Ullerslev
Lune mad, server og opvask
Serveringshjælp til sølvbryllup
2,500 kr
Mørkøv
Anret buffet, afrydning, opvask, kaffe
Servering
1,000 kr
Melby
Servering til havefest og madlavning
Servering
1,100 kr
Skovlunde
Opvarmning af mad, sætte frem på buffetbord samt opvask og afrydning
Serveringshjælp
800 kr
Hillerød
Servering og opvask til konfirmation
servering privat fest
Egå
Let servering (buffet) serveringsarbejde og opvask
Servering til og oprydning efter bryllup
Vojens
Servering på Tørning Mølle Servering til bryllupsmiddagen (forret tallerken servering hovedretter på buffet el. fad samt dessert på fad). Vi bliver 70. Maden skal lunes anrettes og serveres. Services til hentes retur og vaskes op. Stedet har industri opvaskemaskine. Koordinering med toastmaster i løber af aftenen. Beregnet tidsforbrug på dagen 16-24 (8 timer) Dagen efter søndag inden kl 15 pynt nedtages og kasseres flader aftørres toiletter rengøres gulv støvsuges klinker vaskes beregnet samlet tidsforbrug 10-11 timer Lørdag d. 2/9/2023 fra kl 16 til 24 Søndag d. 3/9/2023 2-3 timer kan frit lægges inden kl 15.
Servering, opvask og oprydning.
1,000 kr
Gistrup
Servering, opvask og oprydning
Servering til dåb
600 kr
Holbæk
Servering, opfyldning af kaffe og vand. Sætte mad og tallerkner frem på ta selv bord, fyld vaskemaskine og sæt service på plads.
Servering og køkkenhjælp
1,500 kr
Rødding
Servering, opvarmning af mad, anretning af mad og opvask
Servering til barnedåb
1,500 kr
Nørre Alslev
Vi søger 2 til servering og alt det indebærer til vores barnedåb d.5 august. Det foregår hjemme med alt der skal bruges, så det eneste man skal medbringe er godt humør og tøj man vil have på.
Servering til barnedåb
2,500 kr
Virum
Jeg skal holde en barnedåb i lokaler ved Virum kirke den 20. august. Vi skal bruge to til sætte mad frem på buffet, sætte drikkevarer frem, oprydning mm. Det vil ca. være i tidsrummet 9.30-16 (måske 17). Vi bliver 50-60 personer.
Servering til barnedåb
København Ø
Vi mangler en person til at servere til barnedåb. De er en uformel reception så din opgave bliver at sørge for at der er fyldt velkomstdrik op i glas sætte mad (burgere) på bordet lave kaffe og kagebord klar samt sørge for at bordet med drikkevarer er fyldt. Derudover løbende oprydning og opvask. Ca. Fra kl. 10-18 Den 2. November på ydre Østerbro. Fra kl. 10-18
Servering til barnedåb
Rødovre
Servering til barnedåb i festlokale med 65 gæster. Opgaven består i at sætte mad og drikkevarer frem undervejs og også klare opvasken. Vi har bestilt buffet fra Kokken og Jomfruen hvor noget af maden skal varmes lidt i ovnen (instrukser følger med). Bagefter skal der sættes frem til kaffe og kage. Der er en hætteopvasker der er nem at betjene så opvasken skulle gerne være let at klare. Vi hjælper selvfølgelig til hvis der er nogle spørgsmål undervejs. Barnedåben er søndag d. 10. juli og vi burde være færdige i kirken kl. 11.30. Det vil så vare til omkring kl. 16-17.
Servering og oprydning til barnedåb.
600 kr
Aalborg Øst
Da vi skal holde barnedåb d. 23/9, mangler vi hjælp til; Klargøring af velkomstdrinks, appetiser og stille drikkevarer frem, samt oprydning efter dette. Klargøring af servering af hovedretten og oprydning herefter. (Det hele vil være som buffet, så alt maden og drikkevarer skal serveres på et bord). Vi påtænker at have brug for hjælp fra kl. 9-13.
Servering til barnedåb
Bagsværd
Vi skal holde barnedåb lørdag d. 26. Juni og har brug for hjælp til anretning af buffet opfyldning kaffebrygning oprydning etc. Maden kommer udefra. Forventet tidsrum kl 10-15. Mvh Jacob Rasmussen §§§§§§§§ Lørdag d. 26. Juni kl 10 til 15
Servering til barnedåb 14.08.22
Ballerup
Vores lille datter skal døbes søndag d. 14.08. Vi søger derfor en som har lyst til at hjælpe til med servering fra kl. 12-17. Det drejer sig primært om at sætte maden frem og rydde lidt af løbene. Søndag 14.08.22 kl.12-17
Servering buffet barnedåb
Brønshøj
Vi holde barnedåb lørdag d. 18/06 og søger 1-2 hjælpere til klargøring af bestilt buffet drikkevarer osv. Vi er ca 25 voksne og 8 børn. Festen afholdes i telt i vores have. Du skal kunne opvarme nogle retter fra kokken og jomfruen stille alt på buffet bord og sørge for drikkevarer og generel oprydning m.m. 18/06 CA 11-16
Anretning / servering
Søborg
Til en barnedåb for 25-30 gæster at holde styr på al det praktiske vedr. buffeten holde borde pæne fylde op bære tallerkener ud sætte opvask over lave kaffe og være behjælpelig med diverse opgaver. Søndag d. 23. august 2020 kl. 11 til ca. 16:30. Gæster kommer fra kirken ca. kl. 12:45.
Hjælp til barnedåb
Hvalsø
Vi skal holde barnedåb for 42 mennesker derhjemme. Maden er en buffet der bliver leveret af et catering firma men vi har brug for hjælp til at tage imod maden hvis den kommer imens vi er i kirken stille maden klar rydde af når folk er færdige med at spise hjælpe med drikkevarer til gæsterne lave kaffe/te etc. Det er en afslappet barnedåb og ikke noget pompøst. 29/12 ca. kl. 11-16
Når du booker handyhandere til servering eller anden hjælp til fest, bør du vide mere om jobbet, så du bedre kan beskrive opgaven. I dette afsnit går vi i dybden med, hvad du præcist kan forvente. Du kan læse nærmere om serveringspersonalets specifikke opgaver, de forskellige services inden for denne kategori, og vigtige overvejelser vedrørende udstyr og forberedelse.
Personalets arbejde i forbindelse med servering eller anden hjælp til fest omfatter en række opgaver, som sikrer, at din fest bliver et stort hit og forløber uden problemer. Nogle af de centrale opgaver inkluderer:
Typisk vil køkkenhjælp og tjenere til festen severe og gøre rent efter gæsterne.
Serveringspersonalet er rygraden til fester og fejringer. Og arbejdet er langt fra let! De skal måske hente maden, anrette maden, servere 3-retters menu hvor tallerkener skal bæres ind og ud i tide, fylde drikkevarer op og pakke det hele væk igen. Du kan enten få hjælp til hele festen fra start til slut, eller vælge kun at få hjælp til den travleste del, eller der, hvor du gerne selv vil slappe af med venner eller familie. Med ekstra hjælp er der mindre stress, så alle får det sjovt. Brug tid på at overveje, hvornår du kan have brug for hjælp ved din næste fest eller begivenhed, og søg ekstra hjælp ved at lægge en opgave op på Handyhand. Afhængigt af, hvilken slags servering og hjælp du søger, kan du finde læringsparate Handyhandere, som gerne vil tjene lidt ekstra penge i deres fritid. Der er også erfarne tjenere på Handyhand, med mange års erfaring fra eksklusive restauranter.
Et måltid er ikke fuldendt uden drikkevarer, hvad enten det er en flot cocktail om aftenen eller en udsøgt brygget kaffe om morgenen. Der er mange talentfulde bartendere og baristaer her på Handyhand, som du kan samarbejde med. Det kan være når du gerne vil gøre noget helt særligt for en, du holder af. Det kan også være, at du kun har brug for et ekstra sæt hænder ved særlige lejligheder som store arrangementer eller firmafester. En bartender eller barista kan give dine gæster en følelse af, at du har ydet en helt særlig indsats for at hæve festen til et højere niveau. Hvem synes ikke det sjovt med en professionel bartender eller barista, der kommer og åbner baren efterhånden som festen skrider frem?
Travlhed og store, hyggelige sammenkomster betyder flere tallerkener og bestik, der flyver ind og ud af køkkenet. Det er især et problem, hvis du skal servere mange retter for mange gæster, men kun har begrænset service. Du behøver ikke købe stakkevis af nye tallerkener og bestik bare for at følge med. Du har måske bare brug for flere hænder til at vaske op og sørge for, at alt er rent og klar til brug med det samme igen. Hvis du ansætter en Handyhander til hjælp i køkkenet, enten specifikt til opvask eller generelt, kan du også undgå, at dine gæster kommer til at få beskidt service. Kom forlegenheden i forkøbet og giv dig selv tid til at slappe af med gæsterne i stedet for at vaske op, ved at skaffe en Handyhander, der kan vaske op for dig.
Ja, "servering eller anden hjælp til fest" kan også betegnes som følgende i opgaver:
Personen eller firmaet, der udfører sådant arbejde, kan betegnes som:
Alternativet til at hyre professionel hjælp til servering eller fester er:
Når du leder efter festhjælp eller serveringsassistance på Handyhand, er der nogle vigtige aspekter, du bør overveje om du har brug for:
Når det kommer til servering eller anden hjælp til fest findes der flere specialiserede services, der kan hjælpe med at gøre dit arrangement til en succes:
På Handyhand kan du altid booke den hjælp du har brug for, alt fra tjenere, køkkenhjælp til andet personale til din private fest.
Typisk bruges disse produkter til en fest af personalet:
Om serveringspersonalet medbringer disse produkter, afhænger ofte af arrangementets type og sted. I langt de fleste tilfælde vil du selv skulle stå for disse ting, så tingene allerede er klar når serveringspersonalet ankommer.
Hjælpepersonalet bruger typisk en række forskellige værktøjer og udstyr, for at kunne yde den bedste service:
Serveringspersonalet har i nogle tilfælde selv deres forklæder og lignende med, men køkkenudstyr og andet til serveringen forventes at være på stedet. Aftal det med din handyhander, hvilke redskaber og andre ting, du har brug for at de medbringer.
Serveringspersonale kan noget helt særligt, når det kommer til:
Typisk begynder serveringspersonalets arbejde nogle timer før gæsterne ankommer, for at forberede alt fra opsætning til køkkenhjælpens opgaver til festen. Arbejdet slutter, når alle gæster er gået, og oprydningen er færdig.
Beskriv det tydeligt i din opgave, hvad du forventer. Hvis du står for klargørelse og oprydning selv, kan du spare penge. Men det er oftest meget nemmere og rarere at lade dygtige handyhandere klare den del - så kan du nyde din fest i fulde drag.
Prisen fastsættes ud fra den samlede opgave, som du beskriver, og ikke som en timepris.
Nej, man kan ikke få tilskud til hyret hjælp ved fester eller til servering.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
For at finde serveringspersonale, bl.a. til en privat fest, på Handyhand skal du gøre følgende:
Start med at beskrive nøjagtigt, hvad du søger hjælp til, f.eks. køkkenhjælp og tjenere til fest, og inkludér så mange detaljer som muligt om serveringen og hvornår du ønsker den udført.
Indtast det, du forventer at betale for serveringshjælpen. Ved at indikere hvad du forventer at betale, hjælper det handyhandere til at afstemme deres tilbud med dine forventninger.
Efter at have oprettet din opgave, vil du begynde at modtage tilbud fra serveringspersonale og andet køkkenhjælp til din private fest i nærheden eller dem, der er villige til at rejse til din lokation.
Gennemgå tilbuddene og vælg det tilbud, der bedst matcher dine krav og budget. Det kan i nogle tilfælde kræve, at du betaler lidt mere eller accepterer andre vilkår, for at få den bedst muligt servering til festen.
Efter at have valgt en handyhander, bekræfter du accept af tilbuddet, og dit serveringspersonale kan begynde på opgaven.
Du betaler for din køkkenhjælp til festen direkte via Handyhand. Sådan gør du:
Når du accepterer et tilbud på Handyhand, reserveres det aftalte beløb, som Handyhand holder for dig. Dette garanterer sikkerheden for både dig og hjælpepersonalet. Hvis opgaven annulleres, får du dine penge retur.
Når opgaven er færdiggjort, overføres det reserverede beløb til serveringspersonalet. Du slipper for besværet med at stå for betalingen - Handyhand håndterer det for dig.
Undgå betalinger uden om Handyhand-platformen. På den måde kan vi støtte dig hos Handyhand i tilfælde af snyd eller andre eventuelle udfordringer.
Man kan hurtigt og enkelt finde ud af, om serveringspersonale er ledigt. Du vil nemlig kun modtage bud og henvendelser fra handyhandere eller andre hjælpere til fest, som faktisk er ledige og kan påtage sig opgaven. Dette sikrer, at dem, der byder på din opgave, er tilgængelige til at udføre den.
For at aflyse eller fortryde en aftale med serveringspersonale, bør du følge nedenstående trin:
FØR du accepterer et bud:
For at slette en opgave der ikke er tilskrevet en handyhander endnu, skal du blot gøre følgende:
EFTER du accepterer et bud:
Forsøg ikke at aflyse opgaver uden for Handyhand. Dette vil give problemer for både dig og din handyhander, hvis du har accepteret buddet.
Forsikringen dækker skader eller andre problemer, der opstår direkte i forbindelse med og under udførelsen af opgaven. For at se en komplet beskrivelse af, hvad forsikringen dækker og ikke dækker, samt hvilke beløb du kan få udbetalt i erstatning, så besøg Handyhands forsikringside på https://handyhand.dk/forsikring.
Handyhand sikrer sig, at det personale, køkkenhjælp eller de tjenere til din fest, du hyrer, er pålideligt ved at udstyre profiler med både anmeldelser og en 'udførselsrate'. Ved at se på disse oplysninger får du mulighed for hurtigt at danne dig et overblik over, hvor mødestabil og dygtig handyhanderen er.
Du kan benytte følgende metoder for at komme i kontakt med Handyhand:
Handyhands kundesupport støtter dig i mange situationer. Du kan få hjælp til teknisk hjælp til hjemmesiden eller appen, betalingsrelaterede spørgsmål og håndtering af uoverensstemmelser. Du er også velkommen til at dele dine oplevelser med os, så vi fortsat kan forbedre vores service.
Når du booker serveringspersonale til din private fest via Handyhand, kommunikerer du let og sikkert med vedkommende gennem vores interne beskedsystem. Dette sikrer:
Det er afgørende at undgå at kommunikere uden for Handyhand, især ved ændringer i aftaler, således at vi kan sikre en smidig og sikker serviceproces for dig.
Efter opgavens fuldførelse får du muligheden for at vurdere og rate den service, du har modtaget af din hjælp til festen. Det er vigtigt at give ærlig og konstruktiv feedback, da det hjælper både det hyrede serveringspersonale og fremtidige kunder, når de skal vælge hjælp til fest og servering.
Prisen bestemmes først og fremmest af dig og opgavens natur. Du sætter et budget for din opgave inden for servering eller anden hjælp til fest. Efter at have angivet dit budget, vil du modtage forskellige bud fra serveringspersonale. Herefter vælger du det bud og den festhjælper, som du mener bedst passer til dine behov. Det sikrer, at du betaler en pris, der er fair og inden for dit budget. Det sikrer også, at handyhanderen bliver betalt det, de mener, deres arbejde er værd.
For at sikre, at du vælger den bedste køkkenhjælp og tjenere til festen, skal du benytte dig af Handyhands smarte system, baseret på både anmeldelser og mødestabilitet. Det er designet til at kunne give dig et klart overblik over hver enkelt handyhanders kompetencer og tidligere præstationer inden for servering eller festhjælp.
Serveringspersonale kan assistere en række forskellige individer og begivenheder:
Serveringspersonale bør have bestemte kundskaber, så de kan yde en optimal service. De skal have:
Under festhjælp eller serveringsassistance kan der opstå behov for:
Nej, med Handyhand behøver du ikke lave en specifik kontrakt. Handyhand tager sig af alle formaliteter, fra betaling til forsikring. Dette fjerner besværet med at selv skulle håndtere kontrakter eller fakturaer med køkkenhjælpen til sin fest.
Servicen skal udføres på det angivne sted for festen eller arrangementet. Dette kan være private hjem, lejede lokaler, firmafaciliteter eller udendørsområder. Det er vigtigt at specificere den nøjagtige adresse og eventuelle instruktioner for adgang.
Det er vigtigt at tage hensyn til overfølsomhed og allergi, især når der serveres mad og drikke til gæsterne. Man bør overveje allergier hos gæsterne, men også selve personalet. Her er nogle trin, man kan følge, for at sikre en allergivenlig servering:
Festhjælp eller serveringsassistance kan typisk udføres på alle tider af døgnet, afhængigt af arrangementets behov og personalets og køkkenhjælpens tilgængelighed. Dog er der nogle punkter, man bør overveje, hvis man planlægger at bestille hjælp uden for normal arbejdstid:
For et vellykket arrangement og at arbejdet forløber gnidningsfrit, kan du forberede dette, inden dit serveringspersonale ankommer:
Når du har flere festhjælpere til din fest, er det vigtigt at koordinere dem, så festen foregår så problemfrit som muligt. Det skal også være nemmere for dem at arbejde sammen og hjælpe hinanden. Prøv:
Nej, generelt har serveringspersonale ikke brug for særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, for at arbejde ved en fest eller arrangementer. Deres primære opgave er at levere service under selve begivenheden.
Dog er der aldersbegrænsninger, når det kommer til servering af alkohol. Unge under 18 må ikke servere stærke alkoholiske drikker på 2,8% og derover.
Serveringspersonale kan have forskellige uddannelsesbaggrunde. Mange starter deres karriere som tjener uden formel uddannelse og tilegner sig færdighederne gennem praktisk erfaring til fester og andre arrangementer.
Dog findes der faglige uddannelser inden for hotel- og restaurationsbranchen, hvor man kan specialisere sig i servering. Her uddanner eleverne sig i blandt andet kundeservice, mad- og vinviden, samt serveringsteknikker.
Derudover kan serveringspersonale også deltage i kurser og workshops, for at forbedre deres færdigheder og opnå certifikater inden for specifikke områder som f.eks. vin- eller cocktailviden.
Nej, det kræver ikke nødvendigvis en formel uddannelse at være serveringspersonale. Dog kan erfaring og kurser inden for servering være en fordel, for at sikre en høj servicekvalitet.
Sikkerhedskrav er ikke højt, når man hyrer hjælp til fest, da der generelt ikke er farlige arbejdsopgaver. Der skal være rimelige arbejdsforhold og god hygiejne, når man hyrer serveringspersonale.
At booke serveringspersonale gennem Handyhand giver dig mange fordele i forhold til, hvis du fandt hjælp andre steder fra:
Du kan nemt modtage og sammenligne tilbud fra forskellige fagfolk. Anmeldelser og tidligere udførte opgaver hjælper dig med at vælge den bedste løsning, baseret på pålidelighed og kvalitet. Anbefales for den, som ønsker flere valgmuligheder.
Handyhand lader dig søge efter hyret hjælp til skræddersyede opgaver. Der bliver taget højde for dine unikke behov og krav.
Handyhand er en online markedsplads, hvor den konkurrenceprægede budstruktur sikrer dig gode priser, der matcher dine behov og den kvalitet, du søger.
Opgaverne på Handyhand er dækket af vores forsikring, så både du og dine handyhandere er beskyttet.
Handyhands betalingssystem gør det let og sikkert at håndtere betalingen. Når du ikke gider at bøvle med betalingen, er det Handyhand du skal gå til.
Efter at have oprettet din opgave kan du hurtigt modtage tilbud fra lokale handyhandere, så dine opgaver udføres præcis, når du har brug for det.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!