Person serverer drikkevarer til gæster ved festlig begivenhed.

Servering eller anden hjælp til fest

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter nær dig

Festhjælpere til alle dine behov

Catering

Planlægning

Madlavning

Transport

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste festhjælpere

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(34)

Seneste Anmeldelse

"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4.8
(13)

Seneste Anmeldelse

"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

4.9
(17)

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(17)

Seneste Anmeldelse

"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

4.9
(36)

Seneste Anmeldelse

"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.6
(11)

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Opgaveejer for løst opgaver online

Hannah G.

København N

5.0
(11)

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Opgaveejer for løst opgaver online

Malena M.

København S

4.8
(43)

Seneste Anmeldelse

"Malena var punktlig og grundig."

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!

Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.

1,250,-

comment.user?.profileImg

Der er styr på tingene, og Christopher har et godt øje for tingene, så er klar anbefaling herfra :-)

Hjælp til arrangement med servering og afrydning

1,874,-

comment.user?.profileImg

Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.

Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)

1,500,-

comment.user?.profileImg

Vi havde fornøjelsen af Morten og hans team til vores bryllup, og sidder tilbage med udelukkende rosende ord om dem og deres indsats! De var venlige, kompetente og selvstændige - både når det kom til interaktionen med vores gæster og det kæmpe arbejde de lagde i køkkenet. De var utroligt gode til selv at komme med løsningsforslag og bidrage med deres ekspertise når der var en udfordring med maden eller tidsplanen, og det betød at vi kunne slappe fuldstændig af under middagen, for vi vidste at vi var i gode hænder. Kommunikationen var i top - de henvendte sig altid med et løsningsforslag til godkendelse, frem for at blot spørge os hvad de skulle gøre, hvis der var nogen tvivl om anretning, mængder eller rækkefølger. Og det var ikke kun os der bemærkede dette - flere af vores gæster kom også hen og sagde, at det var nogle gode og smilende folk vi havde fundet. Så der lyder en kæmpe anbefaling herfra - tak for jer og jeres indsats!

Bryllipsservering

5,000,-

comment.user?.profileImg

Super fint og fleksibelt. Grundet dårligt vejr var der ingen overlevering eller andet, men Lise og kollega tog bare fat og vartede os alke godt op.

Serveringspersonale

2,000,-

comment.user?.profileImg

Anne er helt fantastisk. Løser opgaven med stort overblik og kvalitet. Hvis der kunne gives flere stjerne, har Anne fortjent dem alle. Tak for en helt fantastisk hjælp.

hjælp til anretning af buffet, afrydning, opvask

1,100,-

Gennemsnitslig anmeldelser af festhjælpere

Baseret på 330 Anmeldelser

4.88
311
10
3
2
4

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver

Servering nytårsaften

2,000 kr

København K

Hjælp søges til anretning og servering 3 retters menu, samt afrydning mellem retterne og oprydning i køkkenet. Sætte vand og vin på bordet efter behov. Vi er 7 personer (3 kvinder og 4 mænd) i alderen 49 år til 66 år. Du skal have erfaring med servering og være serviceminded og imødekommende. Mødetid er 17:30 og sluttid ca kl 23.

Hjælp i køkken ved familiefest , 25 gæster. Anret mad, oprydning

1,500 kr

Kongens Lyngby

Hjælp i køkken ved familiefest (ca 25 gæster). Vi skal have 3 retters menu som kommer udefra. Maden skal anrettes og sættes på bordet. Forret og dessert portionsanrettes. Hovedret fyldes i skåle, Sovsen varmes.Kød skæres.Opvask og køkken ordnes. Der er en opvaskemaskine. Der skal laves kaffe. Vi søger 1 person

Servering

Hjortshøj

Vi mangler hjælp til anretning/servering/opvask til 60 års fest for ca. 52 personer i Hjortshøj ved Aarhus fra kl. 16 til sent lørdag d. 14. marts 2020. Der kommer mad udefra. Det er buffet. Gæster tager selv drikkevarer. Der er en hurtig opvaskemaskine. Hvor mange forslår du I skal være? Kender du en der kan hjælpe? Oplys venligst timepris. Lørdag d. 14. marts 2020 fra kl. 16 til sent.

Servering til non firmation

Hvidovre

Vi skal holde fest den 12. Juni og har brug for hjælp til anretning og servering af 3-retters menu samt løbende skænke drikkevarer vaske op rydde af bordene og hvad der ellers hører til. Hjælpen slutter når der er sat kaffebuffet og og ellers ryddet af i køkkenet. Vi regner med at blive ca. 30-32 personer. Det skal være nogen der har prøvet det før. Den 12. Juni. Gæsterne kommer kl. 13:00 så tænker start er fra kl. 12:00 til at hjælpe med velkomst drink osv. sluttidspunkt er lidt svært at sige men det bliver ikke sen aften. Enten til sidst på eftermiddagen/først på aftenen.

Serveringspersonale til nytårsfest på Kastellet i København

København Ø

Kære alle Studentersangforeningen afholder en hyggelig og sjov Nytårsfest i de smukke rammer på kastellet i det indre københavn. I den anledning har vi behov for 5 personer til at servere og sikrer at selskabet ikke mangler noget. Arbejdet består dels i selve servering under middagen hvor hovedretten fadserveres - der er ingen der bider hovedet af nogen såfremt man ikke er så øvet i dette:-) bare maden når frem:-). Maden kommer fra fransk spishus som også stiller med en kok der anretter og en opvasker. Det er derfor kun serveringen/afrydning som det drejer sig om under middagen og desuden at stille en kaffebuffet op samt rydde spise salen for borde således at der e plads til dans. Sidst men ikke mindst skal der serveres champagne og velkomstdrink. Alt ialt en overskuelig arbejdsopgave i særdeles hyggelige rammer og i godt selskab! 1. 17:30 skal der forberedes velkomstdrink 2. Middagen er sat til 18:30-22:15 3. omkring kl 22 skal der således anrettes en Kaffe/Te/Chokolade buffet i tilstødende gemakker og der skal ryddes borde når gæsterne er trukket ind til kaffen. 4. 23:30 skal der gøres klar oppe på voldene hvor I skal står for at servere champagne såfremt vejret tillader det. 5. Vi forventer at vi har behov for 5 personer fra 17:00-23:30. Fra kl 23:30 kan 3 tage hjem. De resterende 2 har vi behov for frem til 01. Det ville så fedt hvis du havde lyst til at bruge aftenen i vores selskab:-). Afregningen vil ske på time basis. Mvh Klaus Tirsdag d. 31/12 3 personer kl 17-23:30 2 personer kl 17-01

Serveringshjælp til fest i forsamlingshus

Hillerød

Jeg søger hjælp til køkkenet og servering Omkring 45 gæster det er buffet som leveres færdiglavet og skal sættes ind løbende på et bord. Noget kalveculotte skal skæres ud. Hjælp fra ca. kl. 17.30 til velkomstdrinks. Lave kaffe og te klar til efter maden + forberede natmaden (pølser og brød). Vaske op løbende - der er et stort flot køkken med alle hjælpemidler incl. opvasker. Forventer hjælp indtil ca. 23.30 da vi selv sørger for baren og natmaden. Lørdag den 2. april 2016

Tjener - Servering

1,050 kr

København V

Tjener og serverings opgave, hvor der skal serveres velkomstdrink, 3-retters menu med hvidvin, rødvin, øl og vand, kaffe og te til et navngivningsarrangement med 20 voksne. Afrydning af service og vask i opvaskemaskine samt sætte tingene på plads. Arbejdet er fra kl. 11.00 - 18.00. Gæster kommer kl. 12.00. Løn 1050 kr. pr. mand/kvinde. Der søges 2 tjener. Dresscode: Hvid skjorte og sorte bukser/nederdel.

Hjælpere til anretning af mad servering og til at tage opvasken til fest

Helsingør

Min datter bliver 18 år så familie og venner skal samles og feje hende. Vi skal bespise ca. 40 personer. Der skal anrettes forret på tallerkener. Der skal anrettes salater varmes flødekartofler skæres og anrettes kød og sættes på buffetbord. Der skal laves kaffe og desserter skal på buffetbord. Og så skal der ryddes ud og vaskes af under vejs. Jeg forestiller mig at det kræver mindst to personer så hvis du har ne næven eller veninde der er interesseret så er det nok bedst. Lørdag d. 17. august. I helsingør. Gæsterne kommer kl. 14.00 så jeg tænker at det vil være passende hvis opgaven starter kl. 13.00.

Hjælp til servering og opvask til barnedåb

Aalborg

Søger 1 stk erfarende og stabil kvinde/mand til servering til barnedåb. Opgaver du skal kunne besidde dig til arrangementet: - opvask (industriopvaskemaskine) - sætte mad frem på buffe bord (2-3 retter under festen) maden er lavet og anrettet på fade m.m - afryde tallerkner efter hver enkel ret og vaske op. - holde orden i køkkenet (aftørring af borde holde hygiejne med maden) - lave kaffe/the Evt. Fremstilling af sodavand vin og øl under festen. Jeg påtænker arbejdstiden vil være ca. 5 timer. Løn: 130 kr i timen. Finder sted i privat festlokale i vejgaard/Aalborg søndag d. 19 juni fra kl. 11. Adresse fåes ved ansættelse.

Hjælp til anretning, servering og afrydning på 50 års fødselsdag

2,000 kr

Haslev

Vi har brug for hjælp til anretning og servering af treretters menu, samt hjælp til afrydning. Arrangementet er for 30 mennesker.

Servering til bryllup

6,000 kr

Ullerslev

Lune mad, server og opvask

Serveringshjælp til sølvbryllup

2,500 kr

Mørkøv

Anret buffet, afrydning, opvask, kaffe

Servering

1,000 kr

Melby

Servering til havefest og madlavning

Servering

1,100 kr

Skovlunde

Opvarmning af mad, sætte frem på buffetbord samt opvask og afrydning

Serveringshjælp

800 kr

Hillerød

Servering og opvask til konfirmation

servering privat fest

Egå

Let servering (buffet) serveringsarbejde og opvask

Servering til og oprydning efter bryllup

Vojens

Servering på Tørning Mølle Servering til bryllupsmiddagen (forret tallerken servering hovedretter på buffet el. fad samt dessert på fad). Vi bliver 70. Maden skal lunes anrettes og serveres. Services til hentes retur og vaskes op. Stedet har industri opvaskemaskine. Koordinering med toastmaster i løber af aftenen. Beregnet tidsforbrug på dagen 16-24 (8 timer) Dagen efter søndag inden kl 15 pynt nedtages og kasseres flader aftørres toiletter rengøres gulv støvsuges klinker vaskes beregnet samlet tidsforbrug 10-11 timer Lørdag d. 2/9/2023 fra kl 16 til 24 Søndag d. 3/9/2023 2-3 timer kan frit lægges inden kl 15.

Servering, opvask og oprydning.

1,000 kr

Gistrup

Servering, opvask og oprydning

Servering til dåb

600 kr

Holbæk

Servering, opfyldning af kaffe og vand. Sætte mad og tallerkner frem på ta selv bord, fyld vaskemaskine og sæt service på plads.

Servering og køkkenhjælp

1,500 kr

Rødding

Servering, opvarmning af mad, anretning af mad og opvask

Servering til barnedåb

1,500 kr

Nørre Alslev

Vi søger 2 til servering og alt det indebærer til vores barnedåb d.5 august. Det foregår hjemme med alt der skal bruges, så det eneste man skal medbringe er godt humør og tøj man vil have på.

Servering til barnedåb

2,500 kr

Virum

Jeg skal holde en barnedåb i lokaler ved Virum kirke den 20. august. Vi skal bruge to til sætte mad frem på buffet, sætte drikkevarer frem, oprydning mm. Det vil ca. være i tidsrummet 9.30-16 (måske 17). Vi bliver 50-60 personer.

Servering til barnedåb

København Ø

Vi mangler en person til at servere til barnedåb. De er en uformel reception så din opgave bliver at sørge for at der er fyldt velkomstdrik op i glas sætte mad (burgere) på bordet lave kaffe og kagebord klar samt sørge for at bordet med drikkevarer er fyldt. Derudover løbende oprydning og opvask. Ca. Fra kl. 10-18 Den 2. November på ydre Østerbro. Fra kl. 10-18

Servering til barnedåb

Rødovre

Servering til barnedåb i festlokale med 65 gæster. Opgaven består i at sætte mad og drikkevarer frem undervejs og også klare opvasken. Vi har bestilt buffet fra Kokken og Jomfruen hvor noget af maden skal varmes lidt i ovnen (instrukser følger med). Bagefter skal der sættes frem til kaffe og kage. Der er en hætteopvasker der er nem at betjene så opvasken skulle gerne være let at klare. Vi hjælper selvfølgelig til hvis der er nogle spørgsmål undervejs. Barnedåben er søndag d. 10. juli og vi burde være færdige i kirken kl. 11.30. Det vil så vare til omkring kl. 16-17.

Servering og oprydning til barnedåb.

600 kr

Aalborg Øst

Da vi skal holde barnedåb d. 23/9, mangler vi hjælp til; Klargøring af velkomstdrinks, appetiser og stille drikkevarer frem, samt oprydning efter dette. Klargøring af servering af hovedretten og oprydning herefter. (Det hele vil være som buffet, så alt maden og drikkevarer skal serveres på et bord). Vi påtænker at have brug for hjælp fra kl. 9-13.

Servering til barnedåb

Bagsværd

Vi skal holde barnedåb lørdag d. 26. Juni og har brug for hjælp til anretning af buffet opfyldning kaffebrygning oprydning etc. Maden kommer udefra. Forventet tidsrum kl 10-15. Mvh Jacob Rasmussen §§§§§§§§ Lørdag d. 26. Juni kl 10 til 15

Servering til barnedåb 14.08.22

Ballerup

Vores lille datter skal døbes søndag d. 14.08. Vi søger derfor en som har lyst til at hjælpe til med servering fra kl. 12-17. Det drejer sig primært om at sætte maden frem og rydde lidt af løbene. Søndag 14.08.22 kl.12-17

Servering buffet barnedåb

Brønshøj

Vi holde barnedåb lørdag d. 18/06 og søger 1-2 hjælpere til klargøring af bestilt buffet drikkevarer osv. Vi er ca 25 voksne og 8 børn. Festen afholdes i telt i vores have. Du skal kunne opvarme nogle retter fra kokken og jomfruen stille alt på buffet bord og sørge for drikkevarer og generel oprydning m.m. 18/06 CA 11-16

Anretning / servering

Søborg

Til en barnedåb for 25-30 gæster at holde styr på al det praktiske vedr. buffeten holde borde pæne fylde op bære tallerkener ud sætte opvask over lave kaffe og være behjælpelig med diverse opgaver. Søndag d. 23. august 2020 kl. 11 til ca. 16:30. Gæster kommer fra kirken ca. kl. 12:45.

Hjælp til barnedåb

Hvalsø

Vi skal holde barnedåb for 42 mennesker derhjemme. Maden er en buffet der bliver leveret af et catering firma men vi har brug for hjælp til at tage imod maden hvis den kommer imens vi er i kirken stille maden klar rydde af når folk er færdige med at spise hjælpe med drikkevarer til gæsterne lave kaffe/te etc. Det er en afslappet barnedåb og ikke noget pompøst. 29/12 ca. kl. 11-16

Hvad tilbyder festhjælpere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Relevante spørgsmål

  • For at finde serveringspersonale, bl.a. til en privat fest, på Handyhand skal du gøre følgende:

    1. Opret din opgave:

    Start med at beskrive nøjagtigt, hvad du søger hjælp til, f.eks. køkkenhjælp og tjenere til fest, og inkludér så mange detaljer som muligt om serveringen og hvornår du ønsker den udført.

    1. Angiv et budget:

    Indtast det, du forventer at betale for serveringshjælpen. Ved at indikere hvad du forventer at betale, hjælper det handyhandere til at afstemme deres tilbud med dine forventninger.

    1. Modtag tilbud:

    Efter at have oprettet din opgave, vil du begynde at modtage tilbud fra serveringspersonale og andet køkkenhjælp til din private fest i nærheden eller dem, der er villige til at rejse til din lokation.

    1. Vælg din(e) handyhander(ere): 

    Gennemgå tilbuddene og vælg det tilbud, der bedst matcher dine krav og budget. Det kan i nogle tilfælde kræve, at du betaler lidt mere eller accepterer andre vilkår, for at få den bedst muligt servering til festen.

    1. Bekræft og start:

    Efter at have valgt en handyhander, bekræfter du accept af tilbuddet, og dit serveringspersonale kan begynde på opgaven.

  • Du betaler for din køkkenhjælp til festen direkte via Handyhand. Sådan gør du:

    1. Reservation: 

    Når du accepterer et tilbud på Handyhand, reserveres det aftalte beløb, som Handyhand holder for dig. Dette garanterer sikkerheden for både dig og hjælpepersonalet. Hvis opgaven annulleres, får du dine penge retur.

    1. Betaling ved opgavens afslutning:

    Når opgaven er færdiggjort, overføres det reserverede beløb til serveringspersonalet. Du slipper for besværet med at stå for betalingen - Handyhand håndterer det for dig.

    Undgå betalinger uden om Handyhand-platformen. På den måde kan vi støtte dig hos Handyhand i tilfælde af snyd eller andre eventuelle udfordringer.

  • Man kan hurtigt og enkelt finde ud af, om serveringspersonale er ledigt. Du vil nemlig kun modtage bud og henvendelser fra handyhandere eller andre hjælpere til fest, som faktisk er ledige og kan påtage sig opgaven. Dette sikrer, at dem, der byder på din opgave, er tilgængelige til at udføre den.

  • For at aflyse eller fortryde en aftale med serveringspersonale, bør du følge nedenstående trin:

    FØR du accepterer et bud: 

    For at slette en opgave der ikke er tilskrevet en handyhander endnu, skal du blot gøre følgende:

    1. Gå til “Mine opgaver”.
    2. Vælg den gældende serverings- eller festhjælpsopgave ved at trykke på titlen.
    3. Vælg “Flere muligheder”.
    4. Vælg “Aflys opgave”.

    EFTER du accepterer et bud:

    1. Gå ind på Handyhand.dk & log ind.
    2. Gå til “mine opgaver”.
    3. Vælg den opgave, du gerne vil annullere.
    4. Klik på “flere muligheder”.
    5. Klik på "aflys opgaven".
    6. Udfyld formularen (husk forklaring på hvorfor opgaven annulleres).

    Forsøg ikke at aflyse opgaver uden for Handyhand. Dette vil give problemer for både dig og din handyhander, hvis du har accepteret buddet.

  • Forsikringen dækker skader eller andre problemer, der opstår direkte i forbindelse med og under udførelsen af opgaven. For at se en komplet beskrivelse af, hvad forsikringen dækker og ikke dækker, samt hvilke beløb du kan få udbetalt i erstatning, så besøg Handyhands forsikringside på https://handyhand.dk/forsikring.

  • Handyhand sikrer sig, at det personale, køkkenhjælp eller de tjenere til din fest, du hyrer, er pålideligt ved at udstyre profiler med både anmeldelser og en 'udførselsrate'. Ved at se på disse oplysninger får du mulighed for hurtigt at danne dig et overblik over, hvor mødestabil og dygtig handyhanderen er.

  • Du kan benytte følgende metoder for at komme i kontakt med Handyhand:

    • Kontaktformular: Besøg https://handyhand.dk/kontakt og udfyld kontaktformularen.
    • Telefonisk kontakt: Ring til os, så vi kan yde direkte hjælp.
    • E-mail kontakt: Send en detaljeret e-mail, så vender vi hurtigt tilbage.

    Handyhands kundesupport støtter dig i mange situationer. Du kan få hjælp til teknisk hjælp til hjemmesiden eller appen, betalingsrelaterede spørgsmål og håndtering af uoverensstemmelser. Du er også velkommen til at dele dine oplevelser med os, så vi fortsat kan forbedre vores service.

  • Når du booker serveringspersonale til din private fest via Handyhand, kommunikerer du let og sikkert med vedkommende gennem vores interne beskedsystem. Dette sikrer:

    • Skriftlige aftaler: Al jeres dialog dokumenteres på platformen, hvilket giver en tryghed og klarhed for både dig og serveringspersonalet.
    • Let adgang: Du kan til enhver tid let få adgang til tidligere dialog, du har haft med din handyhander, uanset om det er før, under eller efter opgavens udførelse.
    • Let kommunikation: Hvis der bliver behov for det, kan I nemt kontakte hinanden via beskedsystemet, så alt er samlet på et sted og I ved, hvor I skal kigge efter ny information.

    Det er afgørende at undgå at kommunikere uden for Handyhand, især ved ændringer i aftaler, således at vi kan sikre en smidig og sikker serviceproces for dig.

  • Efter opgavens fuldførelse får du muligheden for at vurdere og rate den service, du har modtaget af din hjælp til festen. Det er vigtigt at give ærlig og konstruktiv feedback, da det hjælper både det hyrede serveringspersonale og fremtidige kunder, når de skal vælge hjælp til fest og servering.

  • Prisen bestemmes først og fremmest af dig og opgavens natur. Du sætter et budget for din opgave inden for servering eller anden hjælp til fest. Efter at have angivet dit budget, vil du modtage forskellige bud fra serveringspersonale. Herefter vælger du det bud og den festhjælper, som du mener bedst passer til dine behov. Det sikrer, at du betaler en pris, der er fair og inden for dit budget. Det sikrer også, at handyhanderen bliver betalt det, de mener, deres arbejde er værd.

  • For at sikre, at du vælger den bedste køkkenhjælp og tjenere til festen, skal du benytte dig af Handyhands smarte system, baseret på både anmeldelser og mødestabilitet. Det er designet til at kunne give dig et klart overblik over hver enkelt handyhanders kompetencer og tidligere præstationer inden for servering eller festhjælp.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en festhjælper med Handyhand?

At booke serveringspersonale gennem Handyhand giver dig mange fordele i forhold til, hvis du fandt hjælp andre steder fra:

  1. Sammenlign flere tilbud og vælg det bedste: 

Du kan nemt modtage og sammenligne tilbud fra forskellige fagfolk. Anmeldelser og tidligere udførte opgaver hjælper dig med at vælge den bedste løsning, baseret på pålidelighed og kvalitet. Anbefales for den, som ønsker flere valgmuligheder.

  1. Fleksibilitet: 

Handyhand lader dig søge efter hyret hjælp til skræddersyede opgaver. Der bliver taget højde for dine unikke behov og krav.

  1. Konkurrencedygtige priser:

Handyhand er en online markedsplads, hvor den konkurrenceprægede budstruktur sikrer dig gode priser, der matcher dine behov og den kvalitet, du søger.

  1. Din opgave er forsikret: 

Opgaverne på Handyhand er dækket af vores forsikring, så både du og dine handyhandere er beskyttet.

  1. Sikker betaling: 

Handyhands betalingssystem gør det let og sikkert at håndtere betalingen. Når du ikke gider at bøvle med betalingen, er det Handyhand du skal gå til.

  1. Effektivitet og hurtig udførelse: 

Efter at have oprettet din opgave kan du hurtigt modtage tilbud fra lokale handyhandere, så dine opgaver udføres præcis, når du har brug for det.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!