Se profil
Lee W..
Aarhus V
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Han er mega dygtig :-)"
Verifikationer
Info

Hjælp til printer
Opdatering af printer
Fejlfinding printer
Reparation af printer
Alle printeropgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave
Se profil
Aarhus V
verificeret
"Han er mega dygtig :-)"
Info

Se profil
Viby J
verificeret
"Ved meget om tv, mails ovs."
Info

Se profil
Aarhus N
verificeret
"Thank you Mads 😁"
Info

Se profil
Egå
verificeret
"Saad er virkelig manden i skal vælge hvis i skal have en opgave løst. Han er grundig, og har virkelig sans for små detaljer. Han er sød og venlig og er god til at give råd og vejledning. Jeg varmt anbefale ham 👍"
Info
Se profil
Aarhus C
"meget pligtopfyldende"
Info
Se profil
Odder
verificeret
"Flot arbejde - tak for hjælpen!"
Info

Se profil
København K
verificeret
"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"
Info

Se profil
Højbjerg
"Fantastisk stor hjælp af Matin. Han er dygtig og meget effektiv. Vores varmeste anbefalinger!"
Info

Super flink og hjælpsom. Jeg følte mig i trygge hænder. Kan kraftigt anbefales.
Kan ikke få maps til at virke
400,-

Godt og hurtigt
Hjælpe med at reparere min ene AirPod, som har fået vand ind efter tabt i pool
205,-

"Finn. Var så flink og rar og opgaven er løst."
Opsætte tv efter skift af udbyder
1.000,-

Sød ung mand
Indstilling af Sony Bravia tv
910,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
MacBook pro reparation
500 kr
Min MacBook pro fra 2019 bliver meget varmt når jeg bruger den og blæseren larmer. Den løber hurtigt tør for strøm, og lige nu kan den ikke tændes. Jeg har måtte skifte ladere til den flere gange, fordi de stopper med at virker. Muligvis er det også derfor at jeg ikke kan tænde den nu. Jeg tror at den trænger til at blive renset og det virker som om, at den ene blæser slet ikke fungerer
Udskiftning af dele i PC
400 kr
Jeg søger en person med erfaring i PC-samling til at hjælpe med at udskifte CPU og RAM i min stationære gaming-PC. Delene er allerede købt (Ryzen 7 5700X + 16GB DDR4 RAM). Der skal blot: • af- og påmonteres en AIO vandkøler • skiftes CPU • installeres RAM • sikres korrekt montering og XMP/DOCP aktivering i BIOS PC’en står klar og er nem at arbejde i. Det bør tage ca. 20–30 minutter for en der er vant til det (siger chatgpt 😅)
Indstilling af Sony Bravia tv
910 kr
Da min gamle mor på 86 år lige er flyttet i anden lejlighed og kan ikke tv, vi har ingen manual, så mit håb er at du evt kan få det til at virke. Det er et Sony Bravia tv men hvilken model det er ved jeg ikke, tv er i god stand, der er en fjernbetjening til det, men det ligge lige nu i en flyttekasse
Kan ikke få maps til at virke
400 kr
Jeg har problemer med at få maps til at virke på min android telefon. Det er en ONEPLUS N100 model BE 2013.Samtidig vil google hele tiden have mig til at verificere, at det er mig, der bruger telefonen. Jeg har svært ved at downloade nye apps. Og sikkert flere problemer, jeg ikke helt har styr på. Er der en, der kan tjekke min telefon og få den til at virke igen? Jeg vil altid hellere fixe end at købe nyt. Hvis det er muligt. Min telefon melder, at systemet er opdateret- jeg ved ikke om nyeste android version. Jeg har haft svært med andre apps også som DSB biletter- det er tit google ikke vil tillade. Maps står stille og angiver ikke ruter. Især i udland, men også på samsø. Den vil ikke vise cykelruter. Den er bare ustabil. Jeg har ubegrænset roaming når jeg har været i udlandet. Jeg har aldrig nulstillet. Jeg har prøvet at opdatere så godt jeg nu kan finde ud af det.
Opsætning af hjemmenetværk, Villa i Åbyhøj, ViOS 2400/500, Ubiquiti (?)
1.500 kr
jeg ønsker hjælp til at finde et godt system, og de rette produkter til hjemmenetværk i et hus på 3 etager - jeg har bestilt ViOS 2400 mbit pakke (Coax), og jeg er blevet anbefalet Ubiquiti Unifi - jeg regner med en UDR7 (stueetage) + 2 x U6-LR (kablet i kælder og trådløst til 1. sal) - derudover nogle switches ... jeg ved endnu ikke om modem fra ViOS kan monteres i kælder eller stueetage ... vægge i kælder og stueetage er murede, og skillevægge på 1. sal er lette trævægge med puds.
Dårlig TV signal
300 kr
Jeg har nyt strømforsyningskabel, men kan ikke få det koblet på TV. Måske er det ikke kun problemet ?
Tv-reperation
1.000 kr
Vores samsung rv vil ikke tænde. Helt sort skærm. Den blinker lidt blå skærm, når man peøver at tænde. Det er første gang den fejler noget. Den er købt for 3 år siden. Tv'et er vægmomteret. Model:Samsung 65" Q70A 4K QlED
Reparation af Sage Barista Express
1.750 kr
Maskinen kan tænde som den plejer og kværne bønner, men når man indsætter de kværnede bønner hvor der skal køre vand igennem, kommer der ikke noget vand ud. Trykmåleren viser heller ikke noget tryk (nålen bliver ved 0), og maskinen laver også en underlig høj lyd. Den kan heller ikke skumme mælk. Det virker til at maskinen ikke længere kan opbygge et tryk. Maskinen viser ingen fejlmeddelelser udover manglende tryk. Maskinen har ikke tidligere vist problemer og er ikke tidligere blevet repareret. Den blev købt i 2021 og er derfor ikke længere dækket af garantien. Her er en video af problemet: https://photos.app.goo.gl/mZvSU3HJuV2MTFtN9
Når du overvejer at hyre hjælp til en printer via Handyhand, kan det være rart at være lidt forberedt på, hvad servicen indebærer, hvilket udstyr og hvilke materialer der bruges og meget mere. Læs med her, så du kender til alt det praktiske, og bliv klædt på til at træffe de rette beslutninger, inden du hyrer hjælp på platformen.
Det er rart at vide, hvilke problemer med en printer eller kopimaskine man kan få hjælp til af en servicetekniker. En servicetekniker med forstand på printere tilbyder typisk en række services, som omfatter:
Ja, denne service kan man også støde på under termer som:
Enkeltpersoner, der specialiserer sig i at yde service inden for kategorien ‘hjælp til printer’, kaldes ofte:
Her er noget af det mest almindelige udstyr, der anvendes, når man løse problemer med en printer:
I de fleste tilfælde kan en IT-hjælper medbringe det nødvendige udstyr som en del af servicen. Men det kan også være, at du selv ligger inde med en del af remedierne og kan stille dem til rådighed. Det vigtigste er, at I sammen aftaler det forud for opgavestart, så I sikrer jer, at I er enige, og at I er dækket ind.
Her er nogle af de mest almindelige produkter og materialer, det kræver at få en printer til at fungere igen:
Mange serviceteknikere, der tager sig af printere, kan tilbyde at medbringe diverse materialer til brug for arbejdet, mens andre forventer, at kunden sørger for at anskaffe disse. Det vigtigste er, at I aftaler det indbyrdes og er enige forud for aftalens start. Sørg også for, at det I aftaler, er afspejlet i buddet.
Nogle af de særlige teknikker, der bruges, når man skal udbedre nogle problemer med en printer, er:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvilket omfang opgaven har, hvilken printer det drejer sig om, og hvor vanskelig opgaven umiddelbart er. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. IT-hjælpere byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes som udgangspunkt ikke nogen tilskud til at modtage hjælp til en printer. Skat tilbyder heller ikke fradrag for servicen.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at finde hjælp til din printer via Handyhand skal du følge disse trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som kunde, der ejer opgaven, i form af en kredit. Kreditten kan du også vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, vi tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der melder sig, har tid til at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har ønsket i opgavebeskrivelsen.
Dan dig hurtigt et overblik over proceduren for fortrydelse og aflysning af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller følg vejledningen her:
Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:
Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8:
Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
Afsend anmodningen.
Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.
Er der ingen reaktion fra handyhanderen – her IT-hjælperen – godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til dit kort. Du modtager også en mail herom.
Du kan altid vælge at genopslå opgaven på platformen, hvis du ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders oplevelser og erfaringer med handyhanderne. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte IT-hjælper, man kan finde via Handyhand. Dette giver et godt indblik i, hvem der har erfaring med forskellige printeropgaver, når man søger hjælp til f.eks. Epson eller trådløse printere eller kopimaskiner.
I Handyhand står vi klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og din servicetekniker. Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:
I kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem, som giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis der bliver brug for at lave ændringer i jeres aftale eller brug for at modtage support hos Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for dette beskedsystem.
Ja, når servicen på printeren er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret. Det gør du inde på Handyhands platform. På den måde kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en IT-hjælper til samme printerservice eller -reparation.
Du indleder med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige serviceteknikere eller IT-hjælpere komme med deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Du kan så vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud matcher dine ønsker og behov, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Træf den mest velovervejede beslutning om valg af servicetekniker til din printer på baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet, man kan finde inde på den enkelte handyhanders profil på platformen.
En servicetekniker, der kan yde hjælp til en printer, kan hjælpe mange forskellige mennesker og steder. Her er nogle af de mest almindelige kunder:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste servicetekniker til en printer, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med vedkommende. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld, så du undgår dette og kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Servicen udføres typisk der, hvor printeren befinder sig. Det vil sige, at det ofte vil være i det private hjem, på kontoret eller lignende steder. Har du som kunde imidlertid andre ønsker, opfordrer vi til, at du drøfter disse med serviceteknikeren, så I sammen kan finde den rette løsning.
Serviceteknikeren kan ofte godt udføre arbejdet, uden at du er hjemme. Det er dog op til dig først at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Du bør også tage dette med i overvejelserne:
Det er vigtigt, at du og din servicetekniker er enige om jeres aftale. Drøft derfor i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at der kan arbejdes, uden at du er hjemme.
Nej, det kræver som regel ikke en uddannelse at udføre denne service. Men praktisk erfaring med teknik og kendskab til forskellige type printere er ofte afgørende.
Der er ikke nødvendigvis garanti på den hjælp, du får til din printer. Ikke alle handyhandere tilbyder garanti for deres arbejde. Derfor er det vigtigt, at du som kunde drøfter det med den enkelte handyhander, såfremt du ønsker garanti. På den måde kan spørgsmålet blive afklaret, inden arbejdet går i gang.
Når du finder hjælp til din printer gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en printerekspert i åbyhøj til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien printerekspert.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige printereksperter i åbyhøj, i post nr: 7113 til 8653.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hjælp til printer kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 400,00,- til 880,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!