Person yder printerhjælp i hjemmet, fokus på effektiv løsning af printerproblemer.

Hjælp til printer i Hornslet

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Hornslet

Printereksperter til alle dine behov

Hjælp til printer

Opdatering af printer

Fejlfinding printer

Reparation af printer

Alle printeropgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste printereksperter i Hornslet

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Nazari W..

Viby J

4,9
151 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ved meget om tv, mails ovs."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Jonas J..

Skødstrup

5,0
76 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Jonas er en utrolig behagelig og kompetent mand, og ved hvad han taler om Sagen blevet løst og fungere"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

finn K..

Odder

4,9
94 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Flot arbejde - tak for hjælpen!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Marc S..

København K

4,9
172 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Dejligt stykke arbejde Marc har styr på det"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lee W..

Aarhus V

4,9
18 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Han er mega dygtig :-)"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ronnie S..

Hadsten

4,9
201 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Da opgavens størrelse var for stor en først antaget, var Ronnie mega god til at vejlede og hjælpe en videre. Kan kun sige at det var en god oplevelse. Jeg håber at kunne bruge Ronnie en anden gang, hvor opgave faktisk kan udføres og jeg ikke har taget fejl af opgavens størrelse 😅"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mads N..

Aarhus N

5,0
64 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Thank you Mads 😁"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Jacob K..

Sabro

4,9
7 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Jeg havde brug for at få sat min nye Windows 11 og fik assistance fra Jacob som virkelig gjorde en forskel. Han var venlig og professionel fra start til slut, sørgede for, at alle indstillinger blev justeret, fjernede unødvendige programmer, osv. Det hele blev forklaret i et sprog, jeg kunne forstå, og han svarede tålmodigt på mine spørgsmål. Jeg er rigtig glad for den service jeg fik og vil klart anbefale ham til andre der har brug for hjælp med IT!"

Verifikationer

Info

mit id verificering

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Mads er rigtig flink og servicemindet og bliver ihærdigt ved til hele opgaven er løst. Så opsætning af en Worx WR202E Vision kan han godt få til at køre selvom det var svært.

Installation af worx wr202e robotplæneklipper

2.000,-

comment.user?.profileImg

Faglig yderst kompetent indenfor IT. Behagelig/venlig, kreativ, omhyggelig og yderst rimelig pris. Kan bestemt anbefales.

Hjælp til Outlook synkronisering af kalender PC og Iphone

1.200,-

comment.user?.profileImg

Super tilfreds.

Hjælp med at sætte en Chormecast til tv, 5g ruter den downloader hele tiden, så billede går i stå, men det er først efter af jeg har fået nye ruter.

300,-

comment.user?.profileImg

Kom til den aftalte tid. Stille og roligt fik han gjort det arbejde han skulle. Han får min største anbefaling.

Installer tv signal

875,-

comment.user?.profileImg

Godt og hurtigt

Hjælpe med at reparere min ene AirPod, som har fået vand ind efter tabt i pool

205,-

comment.user?.profileImg

Perfekt

opsat ny printer til wi-fi

600,-

Gennemsnitlig anmeldelser af printereksperter

Baseret på 1403 Anmeldelser

4.90
1332
43
6
3
19

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Hornslet

Reparation af LCD-skærm

1.250 kr

Hej. Er skift af en skærm på en samsung A52 muligt? Og til hvilken pris?

Fix macbook skærm, den har streger hen over skærmen, tror bare det er flex kablet

1.500 kr

Min skærm har streger hen over. I starten kunne jeg vippe skærmen, og så blev det enten bedre eller værre – derfor formoder jeg, at det er flexkablet eller en løs forbindelse. Hvis ikke det er problemet kan vi altid finde ud af noget ift pris. Det er en macbook pro fra 2019

Opsætning af PC

700 kr

Skærm og PC snakker ikke sammen, intet signal. Har koblet skærm til anden device, der fungere skærm fint

Samle en pc og skærm jeg kan ikke få det til og køre sammen

1.000 kr

Jeg kan ikke få min pc skærm til at snakke sammen med min pc og jeg ved ikke noget om pc fik den i går

Reparation af apple mac

300 kr

Spildt sukker væske (ca 1 dl energidrik,)i tastaturet på bærbar computer. Tastatur knapperne larmer og fedter. Ikke forsøgt rengjort.

tændknap på laptop defekt

500 kr

fikse defekt tændknap på laptop

Ny tænd-knap på Lenovo Bærbar

400 kr

Tænd-knap i Lenovo-bærbar defekt

Internet

2.000 kr

Nyt internet Google NestnWifi pro

opsetning af canon printer

300 kr

opsetning af canon printer

Ny skærm på mobil

1.500 kr

Ny mobil skærm til android Samsung Galaxy S20+

Skan have opdateret Officepakken. Har købt 365, men kan ikke få den installeret.

500 kr

Kan ikke få opdateret Officepakken. Har købt 365, men kan ikke få den korrekt installeret. Evt. også oprydning for at gøre computeren hurtigere.

Hvad tilbyder printereksperter

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • For at finde hjælp til din printer via Handyhand skal du følge disse trin:

    1. Opret opgave: Opret allerførst din opgave på Handyhand-platformen. Her beskriver du nøjagtigt, hvad du har brug for hjælp til, f.eks. hjælp til en ny trådløs printer eller reparation af en 3D printer, og hvornår du gerne vil have det gjort.
    2. Angiv budget: Angiv, hvad du skønner at betale for opgaven, så handyhanderne bedre kan tilpasse deres bud til dine prismæssige forventninger.
    3. Modtag tilbud: Når din opgave er slået op på platformen, vil interesserede handyhandere fra dit lokalområde sende dig deres tilbud.
    4. Vælg en servicetekniker: Sammenlign de tilbud, du har fået, og vurdér, hvem der er den rette til at løse opgaven. 
    5. Acceptér og gå i gang: Når du har accepteret et tilbud fra en servicetekniker, kan hjælpen gå i gang med det samme. 
  • Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:

    • Reservation: Efter at have accepteret og bekræftet et bud fra en servicetekniker til din printer trækkes beløbet fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når arbejdet er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til din servicetekniker.

    Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som kunde, der ejer opgaven, i form af en kredit. Kreditten kan du også vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, vi tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der melder sig, har tid til at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har ønsket i opgavebeskrivelsen. 

  • Dan dig hurtigt et overblik over proceduren for fortrydelse og aflysning af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller følg vejledningen her: 

     

    Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:

    1. Logger ind på Handyhand-platformen.
    2. Går til “Mine opgaver”. 
    3. Vælger opgaven.
    4. Trykker “Flere muligheder”.
    5. Trykker “Aflys opgave”.

     

    Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8: 

    1. Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.

    2. Afsend anmodningen.

    3. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.

     

    Er der ingen reaktion fra handyhanderen – her IT-hjælperen – godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til dit kort. Du modtager også en mail herom. 

    Du kan altid vælge at genopslå opgaven på platformen, hvis du ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.

  • Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.

  • Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders oplevelser og erfaringer med handyhanderne. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte IT-hjælper, man kan finde via Handyhand. Dette giver et godt indblik i, hvem der har erfaring med forskellige printeropgaver, når man søger hjælp til f.eks. Epson eller trådløse printere eller kopimaskiner.

  • I Handyhand står vi klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og din servicetekniker. Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.
  • I kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem, som giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis der bliver brug for at lave ændringer i jeres aftale eller brug for at modtage support hos Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for dette beskedsystem.

  • Ja, når servicen på printeren er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret. Det gør du inde på Handyhands platform. På den måde kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en IT-hjælper til samme printerservice eller -reparation. 

  • Du indleder med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige serviceteknikere eller IT-hjælpere komme med deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Du kan så vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud matcher dine ønsker og behov, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • Træf den mest velovervejede beslutning om valg af servicetekniker til din printer på baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet, man kan finde inde på den enkelte handyhanders profil på platformen. 

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en printerekspert med Handyhand?

Når du finder hjælp til din printer gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:

  • Effektivt: Opret nemt og hurtigt din opgave og modtag med det samme tilbud fra handyhandere i nærheden af dig.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra de dygtige serviceteknikere, så du frit kan vælge det tilbud, der matcher det, du efterspørger. 
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov – også hvis du har særlige ønsker til opgaven.
  • Gennemsigtigt: Idet du har adgang til at se anmeldelser fra tidligere kunder, får du bred indsigt i serviceteknikernes tidligere arbejde og deres kvalifikationer.
  • Billigt: Med vores budsystem kan du finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Online estimat: Få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands betalingssystem.
  • Skadegodtgørelse: Få godtgjort din selvrisiko på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske uheld undervejs i en opgave.
  • Kundesupport: Vi står klar med hjælp fra start til slut, hvis det ønskes, for at sikre et gnidningsfrit forløb fra booking til betaling.
  • Lokale handyhandere: Grundlaget for en service tilpasset dine ønsker og behov udgøres af vores netværk af lokale handyhandere.

Handyhand gør det nemt at finde en printerekspert i hornslet til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien printerekspert.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige printereksperter i hornslet, i post nr: 7113 til 8653.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Hjælp til printer kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 650,00,- til 1.280,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!