Se profil
Lee W..
Aarhus V
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Han er mega dygtig :-)"
Verifikationer
Info

Hjælp til printer
Opdatering af printer
Fejlfinding printer
Reparation af printer
Alle printeropgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave
Se profil
Aarhus V
verificeret
"Han er mega dygtig :-)"
Info

Se profil
Aarhus N
verificeret
"Thank you Mads 😁"
Info

Se profil
Viby J
verificeret
"Ved meget om tv, mails ovs."
Info
Se profil
Odder
verificeret
"Flot arbejde - tak for hjælpen!"
Info

Se profil
København K
verificeret
"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"
Info

Se profil
Egå
verificeret
"Saad er virkelig manden i skal vælge hvis i skal have en opgave løst. Han er grundig, og har virkelig sans for små detaljer. Han er sød og venlig og er god til at give råd og vejledning. Jeg varmt anbefale ham 👍"
Info

Se profil
Skødstrup
"Jonas er en utrolig behagelig og kompetent mand, og ved hvad han taler om Sagen blevet løst og fungere"
Info

Se profil
Aarhus V
verificeret
"Jeg havde nogle tekniske udfordringer med en hjemmebygget PC, hvor problemer kan være mange. Vi får i sidste ende lokaliseret fejlen takket være hans evne til ikke at give op. Stor anbefaling her fra ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Info

I had to have my keyboard replaced and Justin was a great help! He offered a very clear communication, full transparency about the potential solutions, and great guidance in terms of diagnosing the problem. It was easy to arrange meeting times, and he solved the problem quickly. He also helped me find a good used original keyboard part. Would 100% recommend!
Skift af computer-tastatur
800,-

Jeg fik hurtig og effektiv hjælp til at komme videre med mit IT problem.
Jeg har brug for hjælp til at logge på min Microsoft konto på Samsung Galaxy s22
650,-

Fik min computer fixet og leveret samme dag
Bygning af gaming pc
1.499,-

Wahed udviser en ro som smitter. Han fortæller på en forståelig måde, hvordan han finder frem til det centrale i opgaven. Så alle gode ord om Wahed.
Overførsel af data
300,-

"Asger har været både punktlig og kompetent. Og i øvrigt et behageligt bekendtskab. Så handler det om it, kan jeg kun anbefale ham."
Mail på min Mac fungerer ikke - men det gør den på iPhone og iPad. Skulle gerne synkroniseres.
500,-

Super kompetent ung mand
Installation af it og tv
1.000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
tv kanalindstilling
839 kr
kanalindstilling af mit TV Samsung. Det har pt misted play funktionen
Skift af computer-tastatur
800 kr
Mit tastatur på min HP Elitebook 850 G6 er gået i stykker. Jeg har fået at vide i en reparationsbutik, at hele tastaturet skal skiftes, selvom det kun er O, P og DEL, der er problemer med - de virker nogen gange, men oftest ikke. Jeg har hverken værktøj eller nyt separat tastatur. Jeg vil gerne betale for, at du bestiller et nyt og udskifter det gamle/at jeg selv bestiller tastaturet, og du blot monterer det.
Hjælp til pc blæser
1.000 kr
Jeg har en pc blæser der larmer utroligt meget, kunne godt lyde som om, at der går noget op den, når den kører rundt. Det er fra en Lenovo yoga 7 2 in 1. Den er forsøgt rengjort for snavs. Jeg ved ikke om der er behov for en reparation eller udskiftning.
Sætte højttalere op hifi
990 kr
Jeg har 2 + bas wharfe dale højttalere (passive) som skal sættes korrekt op og til min Denon forstærker i min stue. Det skal være én der har forstand på impedans og lyd. Kabellængde afhænger også af impedans men jeg forventer en kabellængde på max 5 meter. Jeg har muligvis kabel nok. Impedans krav - har ikke lige manualen her, men kan findes frem. Lyden skal indstilles og balanceres.
Reperation af skærm
1.000 kr
Skift af skærm til nothing phone 3A Pro Har ikke en erstatningskærm. Skærmen er kun delvist beskadiget
IT opsætning
500 kr
Vi har brug for at få ryddet op på1 pc, overfører fra en pc til en anden/ eller gemt i en sky aner ikke hvad der er at vælge imellem, samt genetablering af hotmail adresse(r) Hotmail: Hvor mange adresser skal genetableres, og er adgangskoder tilgængelige? Hvad forstås med tilgængelig, vi har adgangskoder, men de skal nok skiftes, 2 mail adresser skal genoprettes, der kan sagtens være brug for sletning/oprydning af filer, der er brug for ændring/skift af adgangskoder
Reparation af sonos one SL fra 2020
300 kr
Min sonos kan ikke forbinde til internettet. Hverken via WIFI eller LAN kabel. Har forsøgt at nulstille uden held. Serial-nr. 5CAAFDB47628D Købt i december 2020. Fungeret indtil flytning i 2024 (der er ikke sket nogen fysisk skade)
Jeg har brug for hjælp til at logge på min Microsoft konto på Samsung Galaxy s22
500 kr
Jeg har et login som tidligere har fungeret.
Når du overvejer at hyre hjælp til en printer via Handyhand, kan det være rart at være lidt forberedt på, hvad servicen indebærer, hvilket udstyr og hvilke materialer der bruges og meget mere. Læs med her, så du kender til alt det praktiske, og bliv klædt på til at træffe de rette beslutninger, inden du hyrer hjælp på platformen.
Det er rart at vide, hvilke problemer med en printer eller kopimaskine man kan få hjælp til af en servicetekniker. En servicetekniker med forstand på printere tilbyder typisk en række services, som omfatter:
Ja, denne service kan man også støde på under termer som:
Enkeltpersoner, der specialiserer sig i at yde service inden for kategorien ‘hjælp til printer’, kaldes ofte:
Her er noget af det mest almindelige udstyr, der anvendes, når man løse problemer med en printer:
I de fleste tilfælde kan en IT-hjælper medbringe det nødvendige udstyr som en del af servicen. Men det kan også være, at du selv ligger inde med en del af remedierne og kan stille dem til rådighed. Det vigtigste er, at I sammen aftaler det forud for opgavestart, så I sikrer jer, at I er enige, og at I er dækket ind.
Her er nogle af de mest almindelige produkter og materialer, det kræver at få en printer til at fungere igen:
Mange serviceteknikere, der tager sig af printere, kan tilbyde at medbringe diverse materialer til brug for arbejdet, mens andre forventer, at kunden sørger for at anskaffe disse. Det vigtigste er, at I aftaler det indbyrdes og er enige forud for aftalens start. Sørg også for, at det I aftaler, er afspejlet i buddet.
Nogle af de særlige teknikker, der bruges, når man skal udbedre nogle problemer med en printer, er:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvilket omfang opgaven har, hvilken printer det drejer sig om, og hvor vanskelig opgaven umiddelbart er. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. IT-hjælpere byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes som udgangspunkt ikke nogen tilskud til at modtage hjælp til en printer. Skat tilbyder heller ikke fradrag for servicen.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at finde hjælp til din printer via Handyhand skal du følge disse trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som kunde, der ejer opgaven, i form af en kredit. Kreditten kan du også vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, vi tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der melder sig, har tid til at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har ønsket i opgavebeskrivelsen.
Dan dig hurtigt et overblik over proceduren for fortrydelse og aflysning af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller følg vejledningen her:
Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:
Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8:
Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
Afsend anmodningen.
Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.
Er der ingen reaktion fra handyhanderen – her IT-hjælperen – godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til dit kort. Du modtager også en mail herom.
Du kan altid vælge at genopslå opgaven på platformen, hvis du ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders oplevelser og erfaringer med handyhanderne. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte IT-hjælper, man kan finde via Handyhand. Dette giver et godt indblik i, hvem der har erfaring med forskellige printeropgaver, når man søger hjælp til f.eks. Epson eller trådløse printere eller kopimaskiner.
I Handyhand står vi klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og din servicetekniker. Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:
I kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem, som giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis der bliver brug for at lave ændringer i jeres aftale eller brug for at modtage support hos Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for dette beskedsystem.
Ja, når servicen på printeren er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret. Det gør du inde på Handyhands platform. På den måde kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en IT-hjælper til samme printerservice eller -reparation.
Du indleder med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige serviceteknikere eller IT-hjælpere komme med deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Du kan så vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud matcher dine ønsker og behov, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Træf den mest velovervejede beslutning om valg af servicetekniker til din printer på baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet, man kan finde inde på den enkelte handyhanders profil på platformen.
En servicetekniker, der kan yde hjælp til en printer, kan hjælpe mange forskellige mennesker og steder. Her er nogle af de mest almindelige kunder:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste servicetekniker til en printer, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med vedkommende. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld, så du undgår dette og kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Servicen udføres typisk der, hvor printeren befinder sig. Det vil sige, at det ofte vil være i det private hjem, på kontoret eller lignende steder. Har du som kunde imidlertid andre ønsker, opfordrer vi til, at du drøfter disse med serviceteknikeren, så I sammen kan finde den rette løsning.
Serviceteknikeren kan ofte godt udføre arbejdet, uden at du er hjemme. Det er dog op til dig først at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Du bør også tage dette med i overvejelserne:
Det er vigtigt, at du og din servicetekniker er enige om jeres aftale. Drøft derfor i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at der kan arbejdes, uden at du er hjemme.
Nej, det kræver som regel ikke en uddannelse at udføre denne service. Men praktisk erfaring med teknik og kendskab til forskellige type printere er ofte afgørende.
Der er ikke nødvendigvis garanti på den hjælp, du får til din printer. Ikke alle handyhandere tilbyder garanti for deres arbejde. Derfor er det vigtigt, at du som kunde drøfter det med den enkelte handyhander, såfremt du ønsker garanti. På den måde kan spørgsmålet blive afklaret, inden arbejdet går i gang.
Når du finder hjælp til din printer gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en printerekspert i aarhus n til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien printerekspert.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige printereksperter i aarhus n, i post nr: 7113 til 8653.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hjælp til printer kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 690,00,- til 840,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!