Professionel receptionist byder gæster velkommen ved skranken.

Receptionist i Hinnerup

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Hinnerup

Receptionister til alle dine behov

Executive Assistant

Kundeservice

Kontorleder

HR receptionist

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste receptionister i Hinnerup

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Hanne V..

Tilst

4,9
22 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Hanne udførte opgaven eksemplarisk i kort tid. Alle tre stykke passer perfekt og kan bruges igen."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lise L..

Silkeborg

4,8
16 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Lise & Claire var fantastiske og var en af grundene til at vores aften forløb helt perfekt 👌 Vi kan kun anbefale disse to skønne kvinder, hvis man f.eks. som os, skal bruge hjælp i køkkenet, så man selv kan slappe af og nyde sin fest!"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Julia W..

Aarhus N

5,0
2 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Fin kommunikation inden arrangement, styr på køkken og anretning af mad, selvkørende, effektiv. Mange gæster bemærkede Julias store hjælp. Kan i høj grad anbefale Julia."

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Anja H..

Skødstrup

5,0
2 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Super professionel og effektiv og havde styr på alle detaljer. Jeg kan varmt anbefale Anja"

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Nicoline Emilie F..

Aarhus C

4,7
3 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super arbejde"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mette Sonne R..

Aarhus C

5,0
2 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Mette var en dygtig og kompetent hjælpende hånd til vores barnedåb. Hun hjælp både med servering og rengøring, og gik selvstændigt til opgaven. Derudover flink og smilende, og vi vil helt sikkert bruge hende igen."

Verifikationer

Info

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

God hjælper til fest efter barnedåb med anretning, servering, osv.

Hjælper til fest efter barnedåb

1.200,-

Gennemsnitlig anmeldelser af receptionister

Baseret på 626 Anmeldelser

4.85
587
17
4
3
15

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Hinnerup

Serveringshjælp og oprydning til barnedåb

1.500 kr.

Barnedåb holdes hjemme for 20 personer. Vi skal bruge hjælp til modtagelse af buffet leverance, opvarmning af mad, servering af buffet, opfyldning af buffet samt drikkevarer. Løbende afrydning og oprydning samt opvask. Servering af kaffe og kage til slut. Varighed ca. kl. 10-16. Skal være selvkørende og serviceminded, da personen skal håndtere det hele selv.

Julefrokost 2. Juledag

3.200 kr.

Færdig julemenu til 2. Juledag til 18 gæster i privat bolig - heraf 1 vegetar

Møbelrestaurering - egetræsspisebord

2.500 kr.

Jeg har købt et ældre rundt egetræsspisebord Ø115, som jeg ønsker moderniseret. Jeg ønsker benene drejet så de får en mere enkel stil og evt. lidt runding på bordpladen. Ønsker gerne lidt vejledning, hvad der giver mening. Jeg kan sagtens levere bordet på værksted

Serveringshjælp, kort varsel.

650 kr.

Serveringshjælp til en barnedåb Kort varsel grundet sygdom. Eksempler på opgaver der ønskes hjælp til - Opfyldning af buffet - Opfyldning af drikkevarer - Afrydning - Opvask (der er industri opvaskemaskine) Forventer hjælp i 4-5 timer Vi er åbne for bud

Madlavning

3.000 kr.

Jeg vil gerne have lavet aftensmad hver mandag - fredag og det kan gøres i dit eget køkken eller i mit. Tidspunktet hvor maden skal være klar er omkring kl 18:00 Der skal laves mad til 1 person

DJ - til en havefest

3.500 kr.

DJ som har noget udstyr. Der skal spilles til en havefest. Tidsrum fra 15-22. Der bliver opsat telt.

Hjælper til fest efter barnedåb

1.200 kr.

Vi søger en hjælper til vores fest efter barnedåb i Søften. det er opgaver som anretning af mad (til fælles bord), brygge kaffe på stor maskine, rydde af, sætte i industriopvasker og andre småting. pris er for sammenlagt 6 timers arbejde (med start kl. 12) med mulighed for at vi er færdige tidligere. Vi bliver ca. 30 voksne + børn

Hjælper til fest efter barnedåb

900 kr.

Vi søger en hjælper til vores fest efter barnedåb i Søften. det er opgaver som anretning af mad (til fælles bord), brygge kaffe på stor maskine, rydde af, sætte i industriopvasker og andre småting. pris er for sammenlagt 6 timers arbejde (med start kl. 12) med mulighed for at vi er færdige tidligere.

Servering eller anden hjælp til fest

600 kr.

Hjælp til opsætning og servering til have/grill fest. Klargøring, afrydning og opvask.

Klovn til børnefødselsdag 9. september, 8382 Hinnerup

500 kr.

Vi får besøg af ca. 20 børn til børnefødselsdag. De er 5-7 år. Vi søger en klovn, der er god til at engagere sit unge publikum. Det skal være fra 13-14. Glæder mig til at høre fra dig :-) Mvh. Lene

Hjælp til barnedåb

• Let anretning af mad (alt mad er lavet på forhånd og det meste er også anrettet) • Opvarmning af mad (frikadeller fiskefilet og leverpostej) • Sørge for buffeen er fyldt • Sørge for drikkevarer på bordene • Lave kaffe/the samt stille kager frem • Oprydning/opvask (industri-opvasker) • Sætte rester af buffet på køl Ca 3 timer fra kl 11.30/12 d. 29/3

Hvad tilbyder receptionister

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • Ja, det er en udbredt misforståelse, at receptionister kun er ansvarlige for at byde gæster velkommen og besvare telefonopkald. Faktisk er de ofte ansvarlige for at planlægge aftaler, der er lavet gennem både opkald og walk-ins, hjælpe kunder og organisere receptionens optegnelser. Hvis du har andre administrative opgaver, er det vigtigt at gennemgå dem og sikre, at de passer ind i de arbejdstimer, du har aftalt, så forventningerne er passende.

  • Normalt er det ikke et krav, at receptionister har en uddannelse, så længe de er i stand til at kommunikere effektivt. Dog kan kravene variere afhængigt af branchen. For eksempel kan en receptionist på en sundhedsfacilitet have forskellig træning end en administrativ receptionist på et kontor. Nogle arbejdsgivere kan også kræve certificeringer eller erfaring inden for engelsk, matematik og grundlæggende tekniske færdigheder. Det er også en fordel at have stærke organisatoriske færdigheder.

  • Hvis du overvejer at ansætte gennem Handyhand, er det vigtigt at være opmærksom på deres kommunikation, både når de sender tilbud og når du chatter med dem via den indbyggede beskedfunktion. Det kan være en god idé at planlægge videokald eller ansigt-til-ansigt-interviews for at få et bedre indtryk af, hvordan Handyhand opfører sig. Det er vigtigt at tage både skriftlige og mundtlige færdigheder i betragtning, når du vælger en Handyhand-ansøger.

  • Vi er opmærksomme på, at dine opgaver muligvis kræver øjeblikkelig udførelse, og derfor kan det være mere bekvemt for dig at kende den nærmeste Handyhand, der kan imødekomme dine behov. Derudover kan en lokal receptionist hurtigt komme til og fra din placering, og deres kendskab til området og den lokale kultur kan også hjælpe med at assistere dine kunder.

  • Det afhænger af den specifikke opgave, som du ønsker, at de skal udføre. Hvis du har brug for at indsamle nødvendig information under telefonopkald, kan et script være en hjælp. Hvis du ikke har tid til at skrive et script, kan du give grundlæggende oplysninger såsom virksomhedsinformation og en liste over klientoplysninger, der skal indsamles under telefonopkald eller ved personligt fremmøde.

  • Receptionist er en betegnelse, som nogle virksomheder ikke længere anvender. Der er dog alternative titler, som du kan vælge, såsom front desk executive, information officer, front-of-house attendant, office clerk og phone operator. I hospitality-branchen, såsom hoteller, resorts og restauranter, kan betegnelsen klient- eller kunderelationsmanager også anvendes. Det afhænger af din personlige præference.

Hvorfor hyre en receptionist med Handyhand?

Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.


At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.


Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!

Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i hinnerup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i hinnerup, i post nr: 7113 til 8653.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 750,00,- til 2.250,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!