Dalida .
Frederiksberg C
Seneste Anmeldelse
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Frederiksberg C
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Tilst
"God og arbejdsom."
Fredericia
"Katrine og Isabel, er et par særdeles dygtige og kompetente piger. De køkkenet på en serdel3s kompetent måde, og efterlod køkkenet meget fint og opridset. Al ros til dem"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Tusinde 🤩🤩
Servering til barnedåb
860,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering til barnedåb
860 kr
Vejle Øst
- Sætte frokostbuffet frem I køkkenet (tapas fra slagter), - oprydning efter frokost/sætte i opvaskemaskine - sætte kaffe og kage an. Forventer opgaven tager ca. 4 timer Alt udstyr er lejet Ca. 50 gæster
Hjælp til servering til fest
1,350 kr
Vejle Øst
Servering eller anden hjælp til fest fra 16:00 til 22:30, lørdag den 31 august. 40 års fødselsdag med ca 50-60 gæster i telt i haven. Hjælp ønskes til indbæring, anretning og servering af buffet i teltet, samt sænkning af drikkevarer og løbende oprydning og opvask, efter forret, hovedret og dessert. Maden leveres af et catering firma.
Underholdning til børnehavefest
10,000 kr
Vejle Øst
Søger underholdning til sommerfest i børnehave for cirka 150 børn + forældre (tryllekunster, børnesange/musik, klovn eller andet)
Hjælp til Bryllup
0 kr
Vejle Øst
Vi holder bryllup den 18 november og mangler lidt personale til bla. At servere velkomstdrinks og buffet og evt. Lidt opvask😊 Dagen starter kl 12:15 og efter en buffet som cirka starter ved en 15 tiden, kan man nok regne med at kunne tage hjem kl 18. Brylluppet er mellem to kvinder, så evt vær indstillet på det🌼 Evt. Skriv til mig på Messenger, Louise Overgaard med billede af mig cyklende😊
Hjælp til servering af velkomst drinks og buffet, plus andre småting til bryllup
1,000 kr
Vejle Øst
Vi holder bryllup den 18 november og mangler lidt personale til bla. At servere velkomstdrinks og buffet og evt. Lidt opvask😊 Dagen starter kl 12:15 og efter en buffet som cirka starter ved en 15 tiden, kan man nok regne med at kunne tage hjem kl 18. Brylluppet er mellem to kvinder, så evt vær indstillet på det🌼
Opvartning m vin, lave kaffe, rydde maden væk, opvask, lave drinks
1,500 kr
Vejle Øst
Jeg har buffet- der skal ikke serveres mad, men: Skænke vin, rydde maden væk, skifte tallerkener, lave kaffe og stille kaffe og kage frem, lave drinks!
Servering og opvartning af gæster til fødselsdag
1,500 kr
Vejle Øst
Der skal skænkes vin, skiftes glas, åbnes flasker, skæres brød, laves jakke og holdes pænt omkring buffeten! Ca 30 gæster kl 12.30 til ?
En praktisk hånd ved fødselsdagsfest i Bredballe d. 9/7 22 aften.
Vejle Øst
Hjælp til at modtage og få mad og vin anrettet på buffet’en opvarmning af maden opfyldning på fadene og oprydning af brugt service m.m. Der er ca. 25 gæster. D. 9/7 22. Maden kommer ca. kl. 17.
Hjælp ved 40 års fødselsdag.
Online
Festen holdes hjemme maden serveres som buffet. opgaven består i at servere velkomstdrink sætte mad frem fylde fade rydde af vaske op mm
Hjælp ved 40 års fødselsdag.
Online
Festen holdes hjemme maden serveres som buffet. Dvs opgaven er at sætte mad frem fylde fade fjerne glas og service vaske op mm.
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i vejle øst til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i vejle øst, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 930.00,- til 1,450.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!