Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Tilst
"God og arbejdsom."
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Randers C
"Vi havde fornøjelsen af Morten og hans team til vores bryllup, og sidder tilbage med udelukkende rosende ord om dem og deres indsats! De var venlige, kompetente og selvstændige - både når det kom til interaktionen med vores gæster og det kæmpe arbejde de lagde i køkkenet. De var utroligt gode til selv at komme med løsningsforslag og bidrage med deres ekspertise når der var en udfordring med maden eller tidsplanen, og det betød at vi kunne slappe fuldstændig af under middagen, for vi vidste at vi var i gode hænder. Kommunikationen var i top - de henvendte sig altid med et løsningsforslag til godkendelse, frem for at blot spørge os hvad de skulle gøre, hvis der var nogen tvivl om anretning, mængder eller rækkefølger. Og det var ikke kun os der bemærkede dette - flere af vores gæster kom også hen og sagde, at det var nogle gode og smilende folk vi havde fundet. Så der lyder en kæmpe anbefaling herfra - tak for jer og jeres indsats!"
Randers NØ
"God hjælper til fest efter barnedåb med anretning, servering, osv."
Bjerringbro
"Arbejder kvikt og udfører opgaverne meget tilfredsstillende kan anbefales herfra "
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
"Super sød, selvstændig og effektiv. En af gæsternes børn begyndte at kalde Hanne for Mormor i løbet af dagen. Det siger alt😃"
Servering Eller Anden Hjælp Til Fest
1,600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering Eller Anden Hjælp Til Fest
1,350 kr
Randers NV
Let hjælp til konfirmation. Fra 11-ca 20
Anretning af mad samt løbende oprydning/opfyldning til konfirmation
500 kr
Randers NV
Vi søger køkkenhjælp til fest (15.00-21). Der er ingen servering. Modtagelse, anretning og opfyldning af mad og drikkevarer, kaffebrygning samt løbende afrydning og opvask. 40-50 gæster.
Hjælp til havefest
Randers NV
Vi er ca. 100 personer til fest i haven og telt. Der er sørget for mad men der skal ryddes væk (ikke vaskes op)stilles natmad frem og gerne et overblik over baren (hjælp fra forskellige gæster ) D. 11/6 fra kl 14 til kl 02.00 (eller evt en del af tiden)
Serveringshjælp til konfirmation
Randers NV
Vi skal bruge 2 friske hjælpere som kan hjælpe kokken med anretning af maden og opfyldning af buffet og drikkevarer. Festen bliver holdt på hjemme adresse i Randers i telt i haven. Køkkenet er på 1.sal så der skal påregnes en del gang på trapper. Service skal kun skylles af og ikke vaskes op. Vi bliver 44 pers. til festen 7.maj fra kl. 11.00-ca. 18.00
Hjælp til servering til fest
Randers NV
HejsaVi søger én person, som kan stå for nogle opgaver i forbindelse med vores kombinerede barnedåb og bryllup lørdag d. 06.11.2021 i forsamlingshuset Frilandsgaarden i Randers Regnskov. Vi forventer at gæsterne ankommer på et tidspunkt imellem klokken 12 og 13 og festen slutter klokken 20. Så det drejer sig om cirka 8 timer.Det vi har brug for hjælp til er hovedsageligt at tage imod maden, når den ankommer og sætte den frem (smørrebrød til frokost, buffet til aftensmad og bryllupsislagkage til dessert). Enkelte dele skal dog varmes op, som eksempelvis sovsen. Derudover, skal der ryddes af bordet efter måltiderne og opvasken skal tages (der er industri opvaskemaskine). Desuden skal der løbende i løbet af dagen sættes drikkevarer frem (sodavand, kaffe etc.) Der kommer lidt over 50 gæster. Vi håber, at der er nogen, der kan hjælpe.
Akut servering i aften
Randers
Vores serveringspige til i aften er blevet syg… Vi venter 24 gæster til buffet … Kan du hjælpe? Venligst Anne-Mette §§§§§§§§ Kl.18.00
Hjælp til servering til fest
Randers NV
Hejsa Vi søger én person som kan stå for nogle opgaver i forbindelse med vores kombinerede barnedåb og bryllup lørdag d. 06.11.2021 i forsamlingshuset Frilandsgaarden i Randers Regnskov. Vi forventer at gæsterne ankommer på et tidspunkt imellem klokken 12 og 13 og festen slutter klokken 20. Så det drejer sig om cirka 8 timer. Det vi har brug for hjælp til er hovedsageligt at tage imod maden når den ankommer og sætte den frem (smørrebrød til frokost buffet til aftensmad og bryllupsislagkage til dessert). Enkelte dele skal dog varmes op som eksempelvis sovsen. Derudover skal der ryddes af bordet efter måltiderne og opvasken skal tages (der er industri opvaskemaskine). Desuden skal der løbende i løbet af dagen sættes drikkevarer frem (sodavand kaffe etc.) Der kommer lidt over 50 gæster. Vi håber at der er nogen der kan hjælpe. 06.11.2021
Hjælp i køkkenet til barnedåb
Randers NV
Behov for hjælp til servering oprydning opvask samt diverse til en barnedåbsfest med 25 gæster (inkl. babyer + små børn). Der skal gøres klar til frokostbuffet herefter afrydning og opvask der skal laves kaffe/te og gøres klar til eftermiddagskagen. Rydde af og vaske op efter kaffen. D. 26. juni (kl. ca. 10 til ca. 16)
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i randers nv til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i randers nv, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 680.00,- til 1,880.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!