Professionel receptionist byder gæster velkommen ved skranken.

Receptionist i Tilst

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Tilst

Receptionister til alle dine behov

Executive Assistant

Kundeservice

Kontorleder

HR receptionist

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste receptionister i Tilst

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Hanne V..

Tilst

4,9
22 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Hanne udførte opgaven eksemplarisk i kort tid. Alle tre stykke passer perfekt og kan bruges igen."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Susanne H..

Tilst

5,0
2 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Virkelig dygtig og effektiv."

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lise L..

Silkeborg

4,8
16 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Lise & Claire var fantastiske og var en af grundene til at vores aften forløb helt perfekt 👌 Vi kan kun anbefale disse to skønne kvinder, hvis man f.eks. som os, skal bruge hjælp i køkkenet, så man selv kan slappe af og nyde sin fest!"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Julia W..

Aarhus N

5,0
2 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Fin kommunikation inden arrangement, styr på køkken og anretning af mad, selvkørende, effektiv. Mange gæster bemærkede Julias store hjælp. Kan i høj grad anbefale Julia."

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Nicoline Emilie F..

Aarhus C

4,7
3 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super arbejde"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mette Sonne R..

Aarhus C

5,0
2 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Mette var en dygtig og kompetent hjælpende hånd til vores barnedåb. Hun hjælp både med servering og rengøring, og gik selvstændigt til opgaven. Derudover flink og smilende, og vi vil helt sikkert bruge hende igen."

Verifikationer

Info

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Dukkede ikke op som aftalt.

Serveringshjælp til lille fødselsdagssammemkomst 7-8 personer

1.250,-

Gennemsnitlig anmeldelser af receptionister

Baseret på 626 Anmeldelser

4.85
587
17
4
3
15

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Tilst

Julemand juleaften/dag

1.250 kr.

Blot et lille besøg for at glæde vores barnebarn på 7 år. Jeg har en gave klar. Varighed 10 min.

Julemandsbesøg

1.000 kr.

Vi har datter på 3 år som drømmer om at få besøg af julemanden, jeg tænker en 7-10 minutters varighed. Lidt gaver og hygge Du har selv kostume og udstyr

Serveringshjælp til lille fødselsdagssammemkomst 7-8 personer

800 kr.

Vi får noget mad ud a huset fra Bilka. Noget af det skal varmes op og der skal stilles på bordet og ryddes af. Det ville være lækkert med assistance til forefaldende opgaver i løbet af dagen. Oprydning, opfyldning af køleskab osv. Gæsterne kommer kl. 16, så måske kan vi lave en aftale for perioden 15.30 til 20.30. Vi bliver 7-8 voksne.

Tjener til barnedåb

500 kr.

Tjener til barnedåb fra 10-14 Der er ca 30 gæster Modtage mad Opstille drikkevarer Opvarme noget af mad Opstille mad Rydde tallerkener Opstille kagebord

Hjælp til fødselsdag

750 kr.

hjælp fra kl. 12:30 til ca. 15:30 (indtil desserten er på buffeten) gæster ankommer kl. 13. maden kommer fra din****** mellem 12 og 13 (menuen er varm og klar til servering) søger hjælp (tror 1 person er rigelig)til at: - anrette forret på buffeten - rydde op efter forretten - anrette hovedretten på buffeten og fylde løbende op - rydde op efter hovedretten og pakker maden væk i bøtter eller poser - anrette desserten på buffeten den veganske menu, får sin egen plads på buffeten (det laver jeg plads til på forhånd) vi søger selv for: velkomstdrink drikkevarer kaffe og te

tjener til bryllup

900 kr.

Vi holder et bryllup 9/8, har brug for et par ekstra hænder: - Modtagelse af gæster (80 gæster+/-) - før brudeparret ankommer - Velkomstdrinks; sørge for der er kolde drikkevare til rådighed - fylde op løbende - Servere små anretninger på bordene og sørge for det er genopfyldes frem til middagen. -Rengøring løbende -Der bliver sat buffet op af, så ikke så meget mad servering som sådan (mest rengøring ellers være til rådighed hvis gæsterne skulle få brug for noget eller spørger om noget) - Vaske op undervejs -Dække op til kage -Brygge kaffe/Te -rydde op efter dette. Festen er fra 17-02 og afholdes lidt udenfor Tilst. Skriv gerne hvis der ønskes mere info. Har du tidligere erfaring med servering er dette et kæmpe plus.

Servering og opvask til barnedåb

700 kr.

Servering af mad til barnedåb. Maden vil bestå af buffet og din opgave vil være at lune, anrette på bord, holde øje med om der skal fylde op løbende, rydde af og vaske op samt stå for kaffe og kafe kommer ind. Det foregår i den lokale sognegården hvor der er industri køkken samt opvaskemaskine. Selskabet er omkring 35 stykker og maden leveres udefra. Tidspunktet vil være fra omkring kl. 9.30- forventes max at vare til kl. 16 tiden

Servering til konfirmation

1.200 kr.

Vi søger en person der kan hjælpe til vores datters konfirmation den 6. maj i Tilst til at modtage mad fra cateringfirma, opvarme maden samt sætte den på buffebord, vaske op, og lave kaffe.

Hjælper til lille bryllupsarrangement

Vi søger en hjælper til vores bryllupsfest i et lejet lokale til at rydde tallerkner af tømme opvasker og sætte ind fylde op med mad og drikkevarer og klargøre brunchbuffet i fællesskab med en kok samt sørger for at køkken og buffet fremstår pæn og indbydende. Buffeten skal også ryddes af og madvarer skal pakkes og på køl og senere på dagen skal der stilles tallerkner /bestik frem til når bryllupskagen skal spises også herefter skal der ryddes af. Vi forventer at du har erfaring inde for servering og/eller køkkenfaget og gerne har hygiejne bevis. Tidspunkt: lørdag d 23/10 fra kl 10-15/16 Gæsterne er inviteret til kl 10.30 (23 pers børn og voksne)

Tjener/Servering til privat arrangement ca 30-35 gæster

Jeg søger en tjener til et privat arrangement/fødselsdag. Servering af mad og vin samt champagne til velkomst. Du skal helst have en smule erfaring i faget. Lørdag d. 2. Oktober 2021 i tidsrummet kl 15.30 - 23.00

Hvad tilbyder receptionister

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • Ja, det er en udbredt misforståelse, at receptionister kun er ansvarlige for at byde gæster velkommen og besvare telefonopkald. Faktisk er de ofte ansvarlige for at planlægge aftaler, der er lavet gennem både opkald og walk-ins, hjælpe kunder og organisere receptionens optegnelser. Hvis du har andre administrative opgaver, er det vigtigt at gennemgå dem og sikre, at de passer ind i de arbejdstimer, du har aftalt, så forventningerne er passende.

  • Normalt er det ikke et krav, at receptionister har en uddannelse, så længe de er i stand til at kommunikere effektivt. Dog kan kravene variere afhængigt af branchen. For eksempel kan en receptionist på en sundhedsfacilitet have forskellig træning end en administrativ receptionist på et kontor. Nogle arbejdsgivere kan også kræve certificeringer eller erfaring inden for engelsk, matematik og grundlæggende tekniske færdigheder. Det er også en fordel at have stærke organisatoriske færdigheder.

  • Hvis du overvejer at ansætte gennem Handyhand, er det vigtigt at være opmærksom på deres kommunikation, både når de sender tilbud og når du chatter med dem via den indbyggede beskedfunktion. Det kan være en god idé at planlægge videokald eller ansigt-til-ansigt-interviews for at få et bedre indtryk af, hvordan Handyhand opfører sig. Det er vigtigt at tage både skriftlige og mundtlige færdigheder i betragtning, når du vælger en Handyhand-ansøger.

  • Vi er opmærksomme på, at dine opgaver muligvis kræver øjeblikkelig udførelse, og derfor kan det være mere bekvemt for dig at kende den nærmeste Handyhand, der kan imødekomme dine behov. Derudover kan en lokal receptionist hurtigt komme til og fra din placering, og deres kendskab til området og den lokale kultur kan også hjælpe med at assistere dine kunder.

  • Det afhænger af den specifikke opgave, som du ønsker, at de skal udføre. Hvis du har brug for at indsamle nødvendig information under telefonopkald, kan et script være en hjælp. Hvis du ikke har tid til at skrive et script, kan du give grundlæggende oplysninger såsom virksomhedsinformation og en liste over klientoplysninger, der skal indsamles under telefonopkald eller ved personligt fremmøde.

  • Receptionist er en betegnelse, som nogle virksomheder ikke længere anvender. Der er dog alternative titler, som du kan vælge, såsom front desk executive, information officer, front-of-house attendant, office clerk og phone operator. I hospitality-branchen, såsom hoteller, resorts og restauranter, kan betegnelsen klient- eller kunderelationsmanager også anvendes. Det afhænger af din personlige præference.

Hvorfor hyre en receptionist med Handyhand?

Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.


At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.


Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!

Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i tilst til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i tilst, i post nr: 7113 til 8653.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500,00,- til 940,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!