Benyamin H.
Randers NV
Seneste Anmeldelse
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Tilst
"God og arbejdsom."
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Bjerringbro
"Arbejder kvikt og udfører opgaverne meget tilfredsstillende kan anbefales herfra "
Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service
Tjenere til bryllup 17-21
2,400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servitrice / Servering
3,000 kr
Viborg
Serveringshjælp til vores bryllupsfest d. 6. juni 2026 Min forlovede og jeg skal giftes, og vi søger en eller to personer til at hjælpe med servering, mad anretning og oprydning på vores store dag. Det bliver en afslappet, alkohol-fri fest med vores nærmeste familie og venner, og vi har brug for hjælp til at sikre, at alt forløber glat, så vi kan fokusere på vores gæster og hinanden. 📅 Dato og tid Lørdag d. 6. juni 2026 Du/I skal være klar fra kl. 12.00 og til allersenest kl. 02.00. / alt efter hvor længe oprydningen tager. 📍 Lokation Et hyggeligt forsamlingshus kun 5 minutters kørsel fra kirken (adresse oplyses ved kontakt). I 8800 Viborg 🔑 Opgaver: Mad servering: Servering af forret og dessert samt opvarmning og pæn anretning af buffet (mad leveres fra Bilka). Drikkevarer: Sørge for, at gæsterne altid har adgang til vand, sodavand og andre drikkevarer. Løbende oprydning: Rydde af bordene, tage brugt service ud og sørge for, at festen holdes pæn og ryddelig. Afsluttende oprydning: Når festen slutter, skal borde/stole sættes på plads, affald fjernes, og service vaskes op. Om festen: Vi bliver knap 60 personer, og stemningen bliver afslappet og uformel. Fokus er på hygge og fællesskab frem for stiv elegance, så vi leder efter nogen, der kan passe ind i den atmosfære og tage ansvar for, at alt kører glat bag kulisserne. 💰 Løn Budgettet for hele opgaven er 3.000 kr. Hvis I er to, deles beløbet imellem jer. Arbejdstiden er ca. 12-14 timer, hvilket svarer til en timeløn på 214 kr., hvis du er alene. Hvem leder vi efter? Du/I må gerne have erfaring med servering eller lignende opgaver, men vigtigst af alt er, at du/I er pålidelig(e), venlig(e) og har øje for detaljer. 🌟 Hvad tilbyder vi?*/ En hyggelig og overskuelig arbejdsdag i en afslappet atmosfære, hvor vi sætter stor pris på din indsats. Hvis du/I er interesseret, så send os en besked med lidt om dig/jer, erfaring og hvorfor du/I er den rette til opgaven. Vi glæder os til at høre fra dig/jer og til at skabe en uforglemmelig dag sammen
Underholdning af 11 børn alder 12 - 1år
1,070 kr
Viborg
underholdning af børn (11 stk) i tidsrummet 14:45 - 15:45. lørdag d. 31. august 2024. adresse. **** ******* **** ** (viborg ******) **** *. underholdning i form af ballon- el. tryllekunstner. tlf: ********
Tjenere til bryllup 17-21
1,690 kr
Viborg
Vi ønsker 2-3 personer der kan komme og hjælpe os under et bryllup med ca. 55 gæster. Der er kok på, som laver maden og anretter, men skal have hjælp til servering (fadservering til hovedretten). Herudover opvask, som skal stilles på plads efter middagen. Yderligere hjælp til opfyldning af drikkevarer undervejs, lave kaffe og blande drinks i dispensere. o.l. Hjælpen skal bruges fra cirka 17 til cirka 21 - Tidspunkt er ikke 100% fastsat endnu.
Julefrokost
2,000 kr
Viborg
Vi søger 2 personer til anretning og servering af mad til julefrokost. Derudover også opfyldning af drikkevarer samt oprydning (tag af bordet/opvask). Vi har en industrivaskemaskine. Tidsrummet er fra kl. 17.30 - 22.00
Servering/oprydning hjælp søges til vores reception d.30. juni
4,500 kr
Viborg
Hej, Jeg er på jagt af servering/oprydning personelle til vores reception d.30. juni fra 11-14.00 ( ca. 130 personer) samt til vores sommerfest efterfølgende d.30. juni fra 17.00 - 20.00 ( 40 personer). Dato · d. 30. juni fra 11-14.00 ( ca. 130 personer) · d. 30. juni fra 17-20.00 (40 personer) Antal personale som skal bruges · d. 30. juni fra 11-14.00 ( ca. 130 personer) 3 personer · d. 30. juni fra 17-20.00 (40 personer) 1-2 personer Adresse med postnummer · Livøvej 1 a , 8800 Viborg Dancutter A/S (begge arrangementer på den samme adresse) Hvilken type arrangement skal afholdes? · Reception (siddende) Det bliver buffet til maden. Så det er mest hjælp vi har brug for det er anretning af denne samt oprydning. · Sommerfest – det er det samme her (anretning af buffet samt oprydning) Forventet spisetidpunkt · Reception (siddende) fra kl. ca. 11.00 · Sommerfest fra kl. ca. 17.30 Forventet slut på service · Kl. 20.00 eller 21.00 Tjenerens opgaver · Hjælp med at anrette buffet · Sørge for det er nok drikkevare på bord · De fylder op på buffeten med nye skåle og fade · De sørger for at der bliver brygget kaffe og lavet te · De gør klar med kaffe kopper, sukker, mælk og sætter desserten ind · Hjælp med at fokusere på gæsternes behov under hele festen · Hjælp med at fjerne affald og tomme flasker · Oprydning af tallerkner og glas Hvilken form for servering · Buffet/reception Mvh Nataliya Moeslund
Køkkenhjælp til fest
600 kr
Viborg
Da vi holder fest for omkring 50 personer har vi brug for en person der kan sørge for at anrette mad, fylde op, vaske op mm. Vi regner med at skulle bruge hjælpen mellem kl. 18 og 22.
Bartender til privat fest
1,200 kr
Viborg
Vi holder fest for 45-50 mennesker og har brug for en bartender der kan sørge for drinks til gæsterne. Tidsrummet bliver omkring 19 - 01. Vi sørger for at få indkøbt drikkevarer evt. i samarbejde med dig, så nogle udvalgte drinks kan laves.
Servering og Varming af mad til 80 personer
2,000 kr
Viborg
Der holdes bryllup, vi har brug for hjælp til at få serveret forresten, tages service ud og ind på bordene. Holde styr på at der er drikkevare på bordene Der skal varmes færdig lavet mad og sættes på bord, samt sætte drikkevarer på bord når bordet er ved at være tomt
Servering til fødselsdag i Viborg 11/6 2022
Viborg
Jeg søger hjælp til servering ved fødselsdagsfest der afholdes i Viborg. Ca. 20 gæster. Det drejer sig primært om servering afrydning og opvask ved aftenfest fra 17 til 23-24. Maden leveres udefra og skal anrette på buffet. Der er anretterkøkken og industriopvaskemaskine til rådighed. Yderligere ønskes gerne tilsvarende hjælp til brunch arrangement samme dag kl. 10-13. Lørdag den 11/6 2022
Anretning servering afrydning og opvask til konfirmation
Viborh
Fra kl 11.00-17.00 Anretning servering afrydning og opvask til konfirmation med ca 32 gæster. 1. Maj 2022
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i viborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i viborg, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,770.00,- til 2,350.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!