Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Tilst
"God og arbejdsom."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Fredericia
"Katrine og Isabel, er et par særdeles dygtige og kompetente piger. De køkkenet på en serdel3s kompetent måde, og efterlod køkkenet meget fint og opridset. Al ros til dem"
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Super god service
Bryllupsservering
3,600,-
Absolut top klasse.. Har stor overblik og kommunikation osv. Osv. Top top klasse
servering til konfimation d§§§§§§§§§§§
2,000,-
Perfekt arbejde. Kan kun anbefales
Servering til konfirmation
1,600,-
"Super godt"
Konfirmation
2,500,-
Fantastisk service
Servicering til 2x30 års fødselsdag
2,200,-
"Jens var professional og god til hans arbejde. Jens var villig til at blive i yderligere 3 timer. Vi var alle glade for Jens' arbejde og kan varmt anbefale ham til opvarmning af mad og servering."
opvarmning og servering
600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Kok og tjener til arrangement
12,000 kr
Haderslev
Jeg har brug for en kok og tjener til et arrangement den lørdag den 14. September i nærheden af Haderslev. Der kommer 32gæster og der skal serveres eller laves snacks plus en tre eller fire retters menu. Det må gerne være finere madlavning baseret på sæsonen, som tallerkenanrettes/bordservering. Arrangementet foregår indendørs og der er stort køkken med de mest alm. redskaber til rådighed. Selve serveringen starter kl. 18 med snacks og mousserende vin, og går over i forret med champagne, evt. endnu forret med hvidvin (Riesling), hovedret og deesert. Slut tidspunkt ca. kl. 22.
fest 30 min klovn teen humor 400 kr
449 kr
Haderslev
min opgave må være at holde styr på børnene
frokost med servering til 100 års fødselsdag lørdag d. 24. feb 2024
25,000 kr
Haderslev
Klassisk frokostmenu til ca. 50 gæster - de fleste ældre mennesker. Desuden hjælp til anretning, servering, oprydning, opvask. Beboerhuset Remisen har plads, køkkenudstyr og service til ca. 50 gæster.
Servering buffet og rengøring oprydning bagefter
3,000 kr
Haderslev
Servering buffet og efterfølgende oprydning og rengøring. Fra 17-01.00
Ansigtsmaling på børn
Haderslev
Vi Starup festdage holder vores årlige fest dage. Og fredag den 5 maj mellem 12-16 har vi krea dag og ønsker ansigtsmasker eller 2.
Servering, anretning, opvarme små tapasretter, servere champagne mm.
Hadsten
I anledning af bryllup har vi bruger for en person der kan hjælpe med servering og anretning af tapas, stille drikkevarer frem mm. Dato er 21.08.21
Servering / opvarmning af tapasretter til bryllupsreception
Hadsten
-skænke champagne op, -rydde lidt af-opvarmning af tapasretter-opfyldning-klargøring-lettere rengøring -mm
Konfirmationsservering
Haderslev
Vores søn skal konfirmeres og vi holder festen i Aarøsund Forsamlingshus. Vi har brug for hjælp til at tage imod maden servere for ca. 40 gæster vaske op Den 1.5.22 fra kl. 10.30 til 18
Tilbyder børne pasning og andet hjælp
Haderslev
Heii mit navn er cecilie jeg er 18 år gammel og går til hverdag på Fgu da jeg ikke blev opdaget på videregående uddannelse. Jeg er en ung og selvstændig pige og jeg setterkvalitet meget højt i mit arbejde. Jeg har kørekort til bil dsv ingen bil til rådighed. Jeg tilbyder min hjælp til børnepasning letter rengøring og letter have arbejde. Jeg kan også hjælpe med servering til både store og små begivendeheder. Har tideligere affaring inde for børnepasning servering og rengøring. Vis su vil vide mere er du velkommen til at skrive her over eller på mit nummer §§§§§§§§ Venligst hilsen cecilie Kan efter 15 i hverdagene
Serveringshjælp til havefest
Haderslev
Maden leveres udefra men der søges hjælp til anretning servering opfyldning afrydning kaffe m.v. Lørdag den 8. august 2020 kl. 1215 til 1715
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i haderslev til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i haderslev, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 870.00,- til 17,630.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!