Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Tilst
"Rigtig godt samarbejde. God og effektiv. Varmt anbefale."
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Super god service
Bryllupsservering
3,600,-
Absolut top klasse.. Har stor overblik og kommunikation osv. Osv. Top top klasse
servering til konfimation d§§§§§§§§§§§
2,000,-
Perfekt arbejde. Kan kun anbefales
Servering til konfirmation
1,600,-
"Super godt"
Konfirmation
2,500,-
Fantastisk service
Servicering til 2x30 års fødselsdag
2,200,-
"Jens var professional og god til hans arbejde. Jens var villig til at blive i yderligere 3 timer. Vi var alle glade for Jens' arbejde og kan varmt anbefale ham til opvarmning af mad og servering."
opvarmning og servering
600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
hjælp til mindre familiefest 12 pers.
1,000 kr
Rødekro
3 retter : Laksepatè m. salat og rejer, oksefilet m. grønsager og islagkage derefter laves kaffe til 12 pers. hertil browni, lagkage på fade og 2 slags småkager. sikre at kød holdes varm, sovsen varmes før servering. Laksepatè skæres i skiver, anrettes på fad m. salat og rejer ved siden af. - Oksefilet skæres i skiver lægges på fad med grønsager ved siden. Karlofler fordeles i 2 skåle og sovs i 2 sovseskåle og sættes ind på gæstebordet. Kaffe og kager og kaffeservice sættes på udtræksbord i køkken alrum (ca. 30 kvm.). Serverings service er sat frem. Brugt service undtagen bestik fjernes fra gæstebordet ml. retterne, evt. madrester fyldes i plastbøtter og opvask sættes i opvaskemaskine til 12 prs. Sølvbestik vaskes op manuelt. Jeg vil stå til rådighed for evt. assistance. Maden leveres færdig til 12 prs. og skal kun holdes hhv. varm /kold. Der er 1 lagkage, brownie er skåret ca. 2 pr. prs. småkager 2-3 af hver slags pr prs. det er hjemmebag og rigeligt af det. Kaffeservice: 12 kopper / underkopper / kagetallerkner / teskeer / kagegafler. Opvask: 24 tallerkner, 12 asietter, 36 glas og 12 portvinsglas, kaffeservice, 2 sovseskåle, 2 kartoffelskåle, 3 fade, 2 kagefade, 2 små skåle og serveringsgrej. Køkkenet 12 kvm. i uform.
Servering til bryllup
15,000 kr
Rødekro
Servering af mad fra catering firma og opfyldning af drikkevarer på bord og andet på stedet. Der skal serveres til omkring 140-150 mennesker. Derfor regner vi med at skulle bruge 6 mennesker i alt. Det er fra tidsrummet fra før reception (opstilling) og indtil valsen. Omkring 10-11 timer i alt.
Anretning buffet og afrydning
Rødovre
Anretning af buffet, opfyldning af drikkevarer, afrydning og opstilling af kaffe/kagebord - herunder brygning af kaffe - i forbindelse med barnedåb
Let servering og anden hjælp til konfirmation
Rødovre
Servering af velkomstdrink, sætte vin på bordet, sætte forret på bordet, opfyldning af drikkevarer på borderne under festen, afrydning af tallerkner mellem retterne, opsætning af buffet til hovedret, justere buffet til undervejs, klargøring af dessert og servering - enten som buffet eller på tallerkner, afrydning af buffet, opvask/opvaskemaskine, lave kaffe
Hjælp til festservering i privat hjem
Rødovre
Behov for hjælp til servering, oprydning, opvask samt diverse til en familiefest i rødovre. Der vil være ca 40 gæster og I vil være 2-3 medarbejdere som skal hjælpes ad til arbejdet.
40 års fødselsdag
Rødovre
50 gæster.Klargøring af velkomstdrink og buffetbord, Af - og påfyldning af buffet, opvarmning af mad, oprydning og løbende opvask.Cafra 15-24
Servering til bryllup
Rødekro
Servering ved buffet. Samt opvask afrydning af borde. Kl. 17 - 02:00 D. 10.9.22 Løjt Kirkeby 6200 aabenraa.
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i rødekro til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i rødekro, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,000.00,- til 15,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!